Sari la conținut

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Postări Recomandate

Incarca cateva foto sa-l vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 362
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inca nu i-am facut poze, dar e precum cel din imagini.

 

post-18773-0-75238300-1496906725_thumb.jpg

 

post-18773-0-82738100-1496906748_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, in realitate nu l-am vazut pe zx12, l-am mai vazut prin foto pe motoare zx12 din UK, si intr-o foto pe un zx `12 an de fabricatie 2005, era un moto din Brasov la vanzare prin 2013, super echipat si la 7500 km, dar l-am pierdut. Acum te intreb daca prinderea pe ghidon este pe surubul central, sau trebuie o alta modificare pe placa ghidonului( nu se vede clar in foto). In principiu putem discuta despre acest item.

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prinde pe jugul superior. Acolo e o saiba care se inlocuieste cu una din kitul asta, iar peste vine piulita de strangere a jugurilor.

Amicul meu doreste 400Eur pe tot kitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa discuta putin. Lasa-mi un nr de telefon aici sau pe p.m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

1. Ulei 10w40. Eu am pus 15w50 si mi s-a parut ca se chinue cu el. In manual scie si 20w50 dar forget about it.

2. Bujiile se schimba foarte daca aveti un racord flexibil pentru tubulara. De asemenea eu am eliminat sistemul clean air si am loc calumea acum sa shimb bujiile.

3. nu aveti nevoie de amortizor ghidon. daca trepideaza sau vobleaza inseamna ca sunt probleme cu furca. La suma aia exorbitanta puteti da banii pe altceva mai util cum ar fi pompa de frana radiala (face toata diferenta) si furtune frana sport. Asta face toata diferenta (din experienta proprie) la capitolul franare la care motocicleta e clar deficitara. Eu daca as avea 400 iepuro as cumpara furca de zx12 generatia 2 sau de zx14 (ambele au etrieri radiali).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

1. Ulei 10 W 40 dar AMSOIL, este o marca care ofera garantie in ceea ce face. Il folosesc de 3 ani si sunt multumit.

2. Bujiile se pot schimba si fara demontari in plus, dar cu cateva scule adaptate si mai multa rabdare. Da, furtunul flexibil este de mare ajutor.

3. Amortizorul de ghidon da si un plus de "look" la motocicleta, este util tinand cont de drumurile din Romania chiar daca furca este in parametrii. Cei 400 euro nu reprezinta o suma exorbitanta tinand cont ca sistemul complet nou este mult mai mult, iar produsul este intr-o stare exceptionala, l-am cuparat a doua zi, bine putin mai jos la pret, dar multumit de el. Cu 400 euro nu stiu daca poti cumpara o furca echipata cu etrieri din categoria 2003 in sus, sa fie si functionala in parametrii, mai greu.... Ce zici de un Power Commander III pentru motorul tau sa ajustezi consumul? Sau deja ai instalat, sorry for it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am avut power commander si l-am vandut.....are acelasi rol ca si amortizorul de ghidon: futil.

Furca buna si la 300 ieuro din america cu taxe vamale si tva incluse.

 

PS Amortizorul de ghidon nu o sa ajute cu nimic pe drumuri proaste (care btw sunt peste tot, nu numai in Romania). Ala te ajuta cand pui roata fata jos ..... adik trebuie sa o ridici prima data ...sau cand fata e descarcata sub acceleratie, furca destinsa complet.... tin ca clarific ca amortizorul ala de ghidon se tine in 4 suruburi mititele (M8 cred) din care 2 sunt in plastic si numai 2 sunt in aluminiu care nu a fiost proiectat sa preia socuri. Dar arata bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, in realitate nu l-am vazut pe zx12, l-am mai vazut prin foto pe motoare zx12 din UK, si intr-o foto pe un zx `12 an de fabricatie 2005, era un moto din Brasov la vanzare prin 2013, super echipat si la 7500 km, dar l-am pierdut. Acum te intreb daca prinderea pe ghidon este pe surubul central, sau trebuie o alta modificare pe placa ghidonului( nu se vede clar in foto). In principiu putem discuta despre acest item.

 

Numai bine,

asa arata amortizorul si este pe mobra despre care vorbesti

post-76793-0-01398600-1507157692_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Hop si eu cu un zx12r din 2002. Tocmai mi-am schimbat motocicleta (un Kawa vulcan de 2053 cc din 2004), pentru un zx12r din 2002.

 

Schimbare de stil.

 

Am incercat un S1000RR la un dealer in 2016 si mi-a placut senzatia. Cand am avut ocazia sa trec la altceva decat Custom, am facut pasul si am ramas tot cu KAWA. Din cat am citit zx12r este o motocicleta hypersport remarcabila.

 

Pentru moment nu am iesit inca pe strada cu zx12r pentru ca vremea nu permite inca (si nici nu e legal la noi pana in 15 martie, daca nu ai pneuri de iarna pe vehicol :crack: ).

Oricum, merci pentru informatiile gasite pe acest forum.

 

A avut cineva probleme cu motorul (sau altele grave) si are km multi? A mea are 37 500 km si se aude perfect. Din cate inteleg, poate sa duca si peste 100 000 km daca ai grija de ea, chiar daca e un motor turat (nu merge ca un Custom la 5000 rpm)

 

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Bine ai venit 'in the club' :hug: , dar ce sa zic? In RO sunt din ce in ce mai putine ZX12. Motorul tau are km putini, nu trebuie sa-ti faci probleme din punct de vedere al functionarii daca a fost corect intretinut. Tu trebuie sa-i acorzi o atentie sporita privind pachetul de mentenanta, si aici ma refer in special la ulei(parametrii, calitate si pastrarea nivelului in baie putin mai sus de linia de mijloc a vizorului). Daca ai un istoric al interventilor la motor cu atat mai bine, daca nu, trebuie sa-ti planifici anumite lucrari( schimb de: ulei, lichid de racire, lichid de frana; reglaj lant, placute de frana, etc.). Dupa ce o sa iesi la drum este posibil sa depistezi si alte probleme. Este un motor care iti ofera senzatii tari, dar mare grija la viteza...si mare atentie la curbe; este o motocicleta grea si o sa 'transpiri' putin ca sa o pastrezi pe trasa curbei.

Ceva foto?!

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Bine ai venit 'in the club' :hug: , dar ce sa zic? In RO sunt din ce in ce mai putine ZX12. Motorul tau are km putini, nu trebuie sa-ti faci probleme din punct de vedere al functionarii daca a fost corect intretinut. Tu trebuie sa-i acorzi o atentie sporita privind pachetul de mentenanta, si aici ma refer in special la ulei(parametrii, calitate si pastrarea nivelului in baie putin mai sus de linia de mijloc a vizorului). Daca ai un istoric al interventilor la motor cu atat mai bine, daca nu, trebuie sa-ti planifici anumite lucrari( schimb de: ulei, lichid de racire, lichid de frana; reglaj lant, placute de frana, etc.). Dupa ce o sa iesi la drum este posibil sa depistezi si alte probleme. Este un motor care iti ofera senzatii tari, dar mare grija la viteza...si mare atentie la curbe; este o motocicleta grea si o sa 'transpiri' putin ca sa o pastrezi pe trasa curbei.

Ceva foto?!

 

Numai bine,

Multumesc pentru sfaturi. Ulei + filtru + baterie noua si pneu fata nou schimbate de dealer. Asa ne-am inteles cand am facut schimb si am dat vechea motocicleta.

Am iesit sambata cu ea si am facut cam 200 km. Merge foarte bine dar trebuie sa ma obisnuiesc cu noua pozitie.

Cea veche era o moto custom si eram asezat ca in fotoliu. :transport-040:

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este la inceput cand schimbi clasa moto pana te obisnuiesti cu noua pozitie, oricum mai mult de 100 km nu poti sa stai pe ea, ai nevoie de pauze, si mai ales daca ai si pasager...

Anvelopa pe spate se 'duce' repede( 5000-7000 km) datorita cuplului mare la roata. Uzura mai depinde de marca anvelopei cat si de stilul de condus.

Editat de dedant68
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Asa este la inceput cand schimbi clasa moto pana te obisnuiesti cu noua pozitie, oricum mai mult de 100 km nu poti sa stai pe ea, ai nevoie de pauze, si mai ales daca ai si pasager...

Anvelopa pe spate se 'duce' repede( 5000-7000 km) datorita cuplului mare la roata. Uzura mai depinde de marca anvelopei cat si de stilul de condus.

Multumesc. Am inceput sa ies cu ea si este super. Am facut deja vreo 400 km (nu dintr-o bucata :nono: ) si sunt ok cu pozitia de condus. Ma opresc 5 minute la fiecare ora si totul merge bine.

 

Uite alte poze

post-98316-0-11377300-1525446505_thumb.png

post-98316-0-79492100-1525446626_thumb.png

post-98316-0-17790200-1525446794_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta! Vad ca ai toba originala si mai multe pe ea pastrate 'from factory'. Dar, ai mare grija la echipament!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta! Vad ca ai toba originala si mai multe pe ea pastrate 'from factory'. Dar, ai mare grija la echipament!

 

Salut. Toba nu e originala, este o Yoshimura RS-3. Asa am luat-o.

Original avea o toba din Titanium. Alte modificari sunt semnalizatorele cu leduri pe spate, led pentru numar si nu mai are protectia din plastic sub aripa din spate. In rest e asa cum a construit-o KAWA in 2002.

 

Tanarul din poza e baiatul meu. Inca nu are permis de moto. Are un scuter si mai "lucram" la echipament. O sa-i cumpar si pantaloni cu protectii dar momentan are geaca, casca si manusi.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la prima vedere pare un Titanium cu sticker Yoshimura, dar dupa cum spui este o Yoshimura autentica. Sa faci si o verificare a tensiunii pe acumulator generata de catre sistemul alternator-regulator de tensiune(14,2-14,3) V. De regula, dupa 25-30K apar probleme la zx12. De asemenea, verificarea uleiului(putin peste linia mediana), multe ZX 12 au avut avarii la motor de la lipsa nivelului de ulei

(consum si neverificare periodica). Cred ca ti-ar trebui 'crash pads' pe spate, plus ca te ajuta la ridicarea rotii spate/bascula cu ajutorul stander-ului(chiar ai nevoie pentru intretinerea lantului). Orificiile de montaj sunt in bascula.

 

PS. Inseamna ca fiul este 'motociclist in devenire' :hug:

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta n a ținut nici jumătate de an...i-a 3,14zdit motorul... :)))) sigur a fost foarte antena la ulei. De fapt, nu e primul la care ii buleste motorul...

https://www.olx.ro/oferta/kawasaki-zx-12r-IDafF3H.html

Kawasaki Zx12r

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

La sectiunea vanzari a aparut un zx12 din 2000 la vanzare si s-a pornit o avalansa de discutii pe tema vitezei la acesta motocicleta...

Eu pot comenta exact pe ultima generatie de zx12 din 2005-2006, unde producatorul da o viteza constructiva incepand de la 178 PS pana la 190 PS=cand sistemul Ram Air este activat la maxim. Ram Air=presiune de aer la temperatura mai mica care alimenteaza airbox, proces ce are loc in timpul deplasarii motocicletei. Cu cat se accelereaza =creste rapid si puterea pe baza fluxului de aer care intra in motor, explozie rapida de putere. Conditia de pe strada nu poate fi reprodusa de "dyno" pentru ca sistemul este static, sau numai daca aerul este dirijat sub presiune catre airbox in timpul masuratorilor.

Datele sunt raportate la sistemul german de masurare a puterii motoarelor (PS -metric horsepower) 1PS=0,986 HP(CP). La RAR, in cartea de idenditate este trecuta puterea de 131 Kw X 1,34=175,54 CP. Iar din datele producatorului 178PS X 0,986 =175,50, practic valorile sunt OK . La varf de Ram Air motorul ajunge la 190 PS X 0,986 = 187,34 HP/CP. Vitezometru este divizat la max 340 km/h de producator ( eu am varianta pentru Asia). Viteza maxima atinsa pe acest motor 320 km/h la maxim de acceleratie. Consum 7-8 % pana 110-120 km/h dupa 160 km/h peste 12 %.

post-74268-0-19332000-1541707707_thumb.png

post-74268-0-79733000-1541707779_thumb.jpg

post-74268-0-69864600-1541707886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea ce am prezentat mai sus, sunt valori "basic". Am si un Power Commander V pentru ajustarea consumului cu 2 harti selectate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un PC nu poti face de cat mici ajustari de AFR,daca este cu autotune..atunci da,poti spune ca amestecul este setat corect. Resoftarea se refera la tot,harti de fuel,ignition STV restrictii etc.😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...