ghost-rider Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 nu s-a retras din nici o productie, nu mai este disponibil decat pentru usa, cred? (americanii nu ar mai cumpara xz12 daca exista xz14 ), in europa e inca disponibil Cat despre filmulete, la anu ca deabia acu am gasti un suport de camera (il aveam dar nu il mai gaseam) si acum e frig si nu ai aderenta si nu poti face film in care sa mergi ca pensionarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Acum vreo 2 ani la cursele organizate p chei inainte sa fie"restrictionate" d tot un zx12 titanium silver primul model(cel mai frumos parerea mea)...nelimitat care a facut cam tot ce se putea atat la categ moto cat si auto...rupea...baiatul d la ghidon sustinea ca a prins pana in capat 290...nus...sa fie...sa nu fie...da la cum pleca si accelera...fara cuvinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Noiembrie 22, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2006 Cine are nevie de maual de service, intretinere am pt modelul 2000 (A1). Daca sunt doritori astept vesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 Cine are nevie de maual de service, intretinere am pt modelul 2000 (A1). Daca sunt doritori astept vesti. eu am nevoie pt un prieten cu 12 el are nevoie mai tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Noiembrie 25, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2006 Ufff ce ti-ai mai pus internet ) Da ce sa zic il cunosc si eu pe omuletzul! Dar a inceput sa mestece incet incet la ea asa ardeleneste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 (editat) Uitati-va putin aici> doctorat in imbecilitate magna cum laudae > scarite sport si ghidon touring la........ZX12 Editat Noiembrie 27, 2006 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Decembrie 3, 2006 Autor Share Postat Decembrie 3, 2006 eee ) Dar de o mica mica freza ce zici ar explica ceva, mai mult RAM-air-ul....pe unde e? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 eee ) Dar de o mica mica freza ce zici ar explica ceva, mai mult RAM-air-ul....pe unde e? ) incearca si tu un "magura" ,poate rezista mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Scaritele "sport" au proprietatea de a fi usoare. Si citeodata chiar confortabile, pentru ca sint reglabile. Ce a gresit omul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 (editat) Scaritele "sport" au proprietatea de a fi usoare. Si citeodata chiar confortabile, pentru ca sint reglabile. Ce a gresit omul? Nu, cred ca nu ne intelegem. Tu nu vezi ce ghidon are?! Scaritele sport nu au nimic, ci combinatiea scarite sport - ghidon touring e . Aparatoarea aia de lant "superba" abia acum am observat-o. Asta nu mai e zx doispe' ci e zx coispe' Precis proprietarul mai are la gat un lant de 1kg de aur Editat Decembrie 4, 2006 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Asa e. Nu ne intelegem. Orice bun va fi vindut pentru ZX12R va fi "racing". Pentru ca atrage. Asa cum tot ce va fi vindut pentru Goldwing o sa fie touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 Da este adevarat ca este vorba despre mult marketing in spatele produselor aftermarket, dar, unele pot schimba un 12 in directia unui tourer destul de bine. Ceea ce e ciudat in poza de mai sus este combinarea acestor elemente aparent contradictorii! PS: Abia astept sa treaca iarna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 Am facut rost de manual de service si ce am descoperit> modelul meu are 131 kw la 1050 (asta stiam), modelul pentru Malaysia are 133 kw la 9500 rpm !? De ce? Modelul de malaezia si australia nu are catalizator tip fagure in evacuare. Intrebarea mea este, ca tot nu vreau sa schimb toba originala dupa cum am mai spus, dak scot catalizatorul fagure si il inlocuiesc cu o teava ca modelul malaezia aduc puterea ca mai sus fara sa se mai umble la electronica? Nu pot sa pun poze dar in manual schema e la pagina 16. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Decembrie 16, 2006 Autor Share Postat Decembrie 16, 2006 Eu in prima instanta pana am apelat la Akra, asa am facut! Am scos cat-ul din finalul tobei, nu pot sa iti spun daca am castigat ceva dar... am fost multumit de schimbare. Mai am si un capat de evacuare sport slip-on pe care il vand la 90EUR! E gol pe dinauntru si poti sa te folosesti de el daca scoti si fagurele ai parte si de sunet si de mai multa putere. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 Toba finala ROMBO, pt ZX12, slip on, race, fara TUV, alu, pret 90EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Daemon Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 o iau da numa daca scoate flacari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 Stii cum e eu intreb serios acum? Toba face banii astia! Astept oferte! PM me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 1. Se incalzeste atat cat trebuie. Io cred ca vrei sa stii cata caldura degaja, ei bine ....multa. 2. Depinde de guma. Io am BT001 si in aprox 5000 km nu s-a uzat deloc, sau el putin nu se vede cu okiu liber. 3. nu stiu ce vrei sa zici cu 5k, daca te referi la 5000 rpm poate numai din ambreiaj sa faca chestiile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 interesant topicul asta , da' un singur lucru am sa spun: MOTOCICLETELE ASTEA NU LE POTI FOLOSI NICI LA 75% DIN CE POT ELE (Ma refer la zx-12-R si gsx-r 1300R sau si mai rau ZZR -ul de 1400) . o singura data m-am dat cu hayabusa(ca pasager) din bunavointa lui ANDY FAZEKAS din sibiu, si trebuie sa spun ca soseaua s-a terminat "destul" de brusc... si asta la vreo 260km/h . cu zx-12 R nu m-am dat , da' nu cred ca e departe ca performante! e frumos gandul ca ai o motocicleta capabila la orice ora (din zi sau noapte ) sa "alerge"cu 300km/h , dar la noi inca mai te lovesti de porkariile de carutze si ce ramane dupa calul ala ... si nu cred ca ar fi prea frumos sa-ti intoarca o carutza in mijlocul drumului cand tu te dai cu 200 si la ora... personal , mi-au taiat calea 2 carutze de cand ma plimb eu cu motorul , si asta la 90km/h.... si n-a fost prea frumoasa experientza! MOTOARE FRUMOASE , PUTERNICE , DAR CAM INUTILE PENTRU DRUMURILE DIN ROMANIA ! cu toate ca ai avea pe unde sa te dai...(sunt sosele , da mai sunt si radare , carutze , boi care intorc in mijlocul soselei nationale ...etc...etc... ca nu va spun nimic nou) CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Nu te contrazic, ai dreptate. Dar esti off-topic, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Hai ca riscam s-o dam in "vulpea care n-ajunge la struguri zice ca sunt acri!" E un comentariu valabil si pentru masinile puternice, orice vehicule extreme! De ce sa-si ia cineva Busa sau ZX12? Pai, pentru ca-i place si pentru ca POATE! Pentru cine e in stare sa stapaneasca asa o fiara fara sa-i ia mintile, sunt multe de vorbit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Vazut si calarit ZX12R. Placut, moto de facut damblalele si atit. Stie sa mearga tare si foarte tare, atit. Cumparat CBR1100XX, moto cu care faci de toate. Stie sa mearga si incet. Altfel tot respectul, invatati sa o tineti in friu si merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 poate sa mearga si 12le incet, feeling-ul ca stai pe 180 cp conteaza. poti sa-i spui frustrare dar nu asta avem toti? si oricum ipman ORICE motoreta e de facut damblalele, nu au nimic util in afara ca platesti impozit mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Mersi, si XX-ul daca umbli putin prin el ajunge la puterea aia. Pe de alta parte ai dreptate in ultima parte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 watch this.....http://youtube.com/watch?v=KHZm-ldGxIs.......the FASTEST .....we ever built Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.