ghost-rider Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 (editat) Nu pot sa vad decat partea de sus a pozelor dar am vazut ca e modelul 2000-2001, cel mai mishto dupa parerea mea. Din 2003 cica au facut-o mai sportiva dar i-au marit unghiul furcii , au umblat la injectie ca sa mai domoleasca motorul (din nou ) si un face lift. Dupa parerea mea farurile alea de bondar si aripa aia lunga fac toti banii. In schimb oglinzile sunt groaznice tubul ram sunt groaznice - io le-am schimbat - foto Editat Aprilie 2, 2008 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 faruri mai frumoase decat ce au pus pe zx12, zx9 si zx6 dupa 2000 numai zx10 din 2006-2007 are. bestiala motocicleta..... am vazut odata un xx langa un zx12r, parca era fetita cu bunica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 da e primu meu motor personal in rest m`am plimbat cu imprumutate .... Acu' nu ca vreau eu sa fiu carcotas, dar rupe-ti 10 minute si spune-ne si noua cam ce ai condus si cati km pe fiecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 toti incepem de undeva, unii pe scuter, altii pe zx12r. poate e o motocicleta perfecta pentru incepatori, iarta multe greseli, e usoara manevrabila etc...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PacPac Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Acu' nu ca vreau eu sa fiu carcotas, dar rupe-ti 10 minute si spune-ne si noua cam ce ai condus si cati km pe fiecare! pai nu esti delok carcotas sa zic ca am un 5000 de km puse cap la cap una peste alta ..... stiu sunt constient ca e mare dar asta e ..... eu ma risc sunt constient ce poate .... puteti sa`mi spunetzi orice nu ma deranjeaza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 esti tare, mult noroc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 pai nu esti delok carcotas sa zic ca am un 5000 de km puse cap la cap una peste alta ..... stiu sunt constient ca e mare dar asta e ..... eu ma risc sunt constient ce poate .... puteti sa`mi spunetzi orice nu ma deranjeaza ... Bine,sa zicem ca te crez cu km aia,desi la cum pui problema inclin sa cred ca ai cam jumate din astia, inseamna ca totusi comenzile le stii,acum trebuie doar sa te gandesti daca motorul pentru tine este ZX12,cat te dai in oras,cat in afara,cam cat de lungi sunt drumurile care le faci. Nu vreau sa ma intelegi gresit, imi place mult motorul asta,dar mie mi-ar fi bun pentru ca fac numai deplasari in weekend care se invart intre 100-500km, nu ma dau in oras decat pana ies din el,etc. Oricum,grija mare, imi pare cunoscuta fata mobrei asteia, se alfa momentan prin vreo curte prin Bucuresti? p.S. Aaaa,am uitat,cam pe ce fel de mobre au fost facuti cei 5000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 as vrea si eu sa incerc odata un zx12r, sa vad cum sta pe viraje, cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 pai nu esti delok carcotas sa zic ca am un 5000 de km puse cap la cap una peste alta ..... stiu sunt constient ca e mare dar asta e ..... eu ma risc sunt constient ce poate .... puteti sa`mi spunetzi orice nu ma deranjeaza ... Nu inghit faza cu 5000 km pe motoarele prietenilor, asa ca o sa te consider incepator incepator, si o sa incerc sa-ti dau cateva sfaturi. Cand o sa te urci pe ea prima data, considera ca te-ai nascut din nou. Asta inseamna sa inveti prima data sa mergi de-a buselea, dupa aia sa stai in picioare, dupa aia sa mergi dar sa cazi din cand in cand, dupa aia sa mergi bine, dupa aia sa alergi dar sa cazi din cand in cand, dupa aia sa alergi bine (dar chiar si atunci exista posibilitatea sa te impiedici de-o groapa). Mai explicit, prima data mergi cu 50, si invata sa faci la viteza asta toate lucrurile esentiale pe-o motocicleta (franare, franare in curba, inclinari etc - mersul pe-o roata nu e esential). Dupa aia la 70, dupa aia la 90 etc... Cand o sa fi nebun, desfasoara-te cat de cat in siguranta. Cel mai bine ar fi pe un "circuit" (amckart, bacau etc). Daca nu ai posibilitatea sa ajungi acolo (nu am citit din ce oras esti) sau daca ti-e rusine de baietii care se dau mai bine ca tine, macar alege o strada extrem de necirculata si fara intersectii/strazi laterale (chiar si acolo exista caini, gropi, praf ulei, sau pur si simplu soarta in sine ). Cand o sa te simti stapan pe ea, si crezi ca poti sa faci orice, sa stii ca nu esti, si cred ca toti cei care s-au grabit, au simtit pe pielea lor ce semnifica spusele mele de mai sus (inclusiv eu). Iti urez mult bulan, si multa minte sa respecti macar o parte din lucrurile care ti le-am spus eu, si pe care ti le vor mai spune prietenii tai (doar aia intregi la minte...). Uoof, incaodata, MULT BULAN SI MULTA MINTE !!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Si fratilor spuneti`mi si mie de unde imi pot procura un costum cu verde da piele sa fie bun .... daca stiti pe cineva pe undeva care vinde da sa fie nou .... un site ceva .... astept informatii ... numai bine vezi ca au la reprezentanta honda pe stoc ... <small>--- Mesaj completat în 03 Apr 2008 03:13 -------------</small><br/> arlen ness face una verde dementiala. de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 @Trotinel aia cu amckartul nu ai nimerit-o, e chiar ce nu trebuie sa faca, la bacau nu stiu cum e dar nu poate fii foarte diferit. @Niko ai dreptate singurul drum prin oras trebuie sa fie facut ca sa iesi din oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Pai stiu cum e la mine cu Zx9-le,pot doar sa-mi inchipui cum e la voi cu Zx12-le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 @Trotinel aia cu amckartul nu ai nimerit-o, e chiar ce nu trebuie sa faca, la bacau nu stiu cum e dar nu poate fii foarte diferit. @Niko ai dreptate singurul drum prin oras trebuie sa fie facut ca sa iesi din oras Deci sa inteleg ca ar fi mai bine sa-i dea blana pe bulevard (unde sunt sute de obstacole), decat pe circuit (unde singurul obstacol ar fi nivelul cunostintelor lui de "reising") ? Si pe circuit o trantesti, cazi pe asfalt/iarba etc -> scapa usurel. Pe strada se infige intr-o masina, copac, pieton etc -> sanse mari mari sa nu mai intre pe forum (ca sa zic nu altfel). Cati oameni au cazut si au murit pe Amckart, sau hai, s-au schilodit rau? (mmm, cred ca 0) Cati oameni au cazut si au murit pe strada ? (lol...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Dar de ce sa-i dea blana? Si de ce sa cada? Nu e mai bine sa nu cada de loc, io am mers 12000 de km numai cu 12-le pana sa-l dau pe amkart. Nu crezi ca e greu sa dai o mototcicleta asa grea si voluminoasa pe curbe asa stranse, la 4000 rpm are deja 110 nm cuplu (care un ss il are la 10000!!), si curbele alea cam cu 4000 rpm le iei. Eu am cascat gura mult pe la amkart si am vazut multi incepatori care s-au dat si au pus-o jos instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 trebuie sa ai cojones sa ti asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Dar de ce sa-i dea blana? Si de ce sa cada? Nu e mai bine sa nu cada de loc, io am mers 12000 de km numai cu 12-le pana sa-l dau pe amkart. Nu crezi ca e greu sa dai o mototcicleta asa grea si voluminoasa pe curbe asa stranse, la 4000 rpm are deja 110 nm cuplu (care un ss il are la 10000!!), si curbele alea cam cu 4000 rpm le iei. Eu am cascat gura mult pe la amkart si am vazut multi incepatori care s-au dat si au pus-o jos instant. Nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. Atunci cand simte nevoie de adrenalina, s-o forjeze cat poate el pe circuit, nu pe bulevard. Daca ai inteles de prima data si tot nu esti de acord cu mine, well, avem pareri complet diferite, si o sa faca el alegerea corecta (din punctul lui de vedere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Parerea mea e ca nu are ce cauta pe circuit cu asa ceva, doar daca ii place sa plece la drum intins si fara curbe foarte stranse, totusi motocicleta asta nu a fost facuta cu vreun gand de a bate recorduri pe circuit. E motorul potrivit pentru cei inalti sau mari care nu incap pe supersportive si totusi vor o motocicleta sport foarte puternica cu care sa-si faca damblaua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 (editat) Nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. Atunci cand simte nevoie de adrenalina, s-o forjeze cat poate el pe circuit, nu pe bulevard. Daca ai inteles de prima data si tot nu esti de acord cu mine, well, avem pareri complet diferite, si o sa faca el alegerea corecta (din punctul lui de vedere). nu am fost atent, sorry, am inghitit un rand si am crezut ca vrei sa zici sa se duca sa invete pe circuit Editat Aprilie 4, 2008 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 de ex zx9r e ft confortabila pentru persoane inalte, nu-ti trebuie neaparat zx12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 de ex zx9r e ft confortabila pentru persoane inalte, nu-ti trebuie neaparat zx12. Si asta e adevarat, ZX9 e destul de incapator,dar Zx12 e mai mare,eu stau mai comod pe el si am 1.90,simt diferenta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 da, daca ai mers cu ambele sigur ai observat diferentele de manevrabilitate, si eu am 191cm si incap bine si pe 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Si asta e adevarat, ZX9 e destul de incapator,dar Zx12 e mai mare,eu stau mai comod pe el si am 1.90,simt diferenta intre ele. da du-te ma si ia-l pe ala verde de la doru, ce nu ai 1000 de euro diferenta? Dar cred ca nici atat. Sta acolo si asteapta. Si io am 1.90 dar cand ma urca pe cate un ss ma apuca niste carcei la picioare...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Sa stii ca ma bate gandul cateodata...dar ma abtin inca , poate la anu'! --- Mesaj completat în 08 Apr 2008 09:58 -------------Intrebare pentru posesori, tot din carti, nu va enervati : Multe review-uri pe net spun ca 12-le are nevoie de amortizor de ghidon pentru ca face foarte usor voblaje urate la accelerari puternice si pe drumuri denivelate,mai de proasta calitate. Ati avut voblaje de genul asta? Si daca da,amortizorul ala de ghidon chiar rezolva situatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Aprilie 8, 2008 Autor Share Postat Aprilie 8, 2008 Sa stii ca ma bate gandul cateodata...dar ma abtin inca , poate la anu'! <small>--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 09:58 -------------</small><br/>Intrebare pentru posesori, tot din carti, nu va enervati : Multe review-uri pe net spun ca 12-le are nevoie de amortizor de ghidon pentru ca face foarte usor voblaje urate la accelerari puternice si pe drumuri denivelate,mai de proasta calitate. Ati avut voblaje de genul asta? Si daca da,amortizorul ala de ghidon chiar rezolva situatia? Nu vibreaza, eu am avut o singura data in 18.000 km pe el, am lovit o denivelare in plin cu el si m-a luat la Rodeo insa inainte cu ceva zile intarisem eu ca nebunul suspensia fata pt a fi.......nush exact ce dar deah dupa aceea am renuntat la asta si e mult mai domol si mai ok, a fost un singur incident. Am prieten care are si el cu ea peste 20.000 km deci pot sa iti spun ca nu e asa si asta la conditiile de drum din RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Haha, ce am mai umblat si eu pe la reglajele alea pana am reusit sa o fac sa nu mai vobleze, mai ales ca reglajele stock sunt facute pt un pilot de 68 de kile!! Eu am vreo 90+ echipat asa ca in fata em pus vreo 2 clicuri peste medie si la compresie si la rebound, arcurile le-am strans vreo 4 mm. In spate am pus 2 clicuri numai la compresie (acum ma gandesc ca mai trebuie sa mai pun si sa strang si arcul si rebound-ul). In general trebuie sa strangi si fata si spatele pt ca daca intaresti fata si spatele il lasi moale nu ai facut nimic. Dar cred ca nu mai vobleaza si pt ca m-am obisnuit cu ea. Amortizorul de ghidon pentru xz12 e foarte foarte scump .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.