Trotinel Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 pai nu esti delok carcotas sa zic ca am un 5000 de km puse cap la cap una peste alta ..... stiu sunt constient ca e mare dar asta e ..... eu ma risc sunt constient ce poate .... puteti sa`mi spunetzi orice nu ma deranjeaza ... Nu inghit faza cu 5000 km pe motoarele prietenilor, asa ca o sa te consider incepator incepator, si o sa incerc sa-ti dau cateva sfaturi. Cand o sa te urci pe ea prima data, considera ca te-ai nascut din nou. Asta inseamna sa inveti prima data sa mergi de-a buselea, dupa aia sa stai in picioare, dupa aia sa mergi dar sa cazi din cand in cand, dupa aia sa mergi bine, dupa aia sa alergi dar sa cazi din cand in cand, dupa aia sa alergi bine (dar chiar si atunci exista posibilitatea sa te impiedici de-o groapa). Mai explicit, prima data mergi cu 50, si invata sa faci la viteza asta toate lucrurile esentiale pe-o motocicleta (franare, franare in curba, inclinari etc - mersul pe-o roata nu e esential). Dupa aia la 70, dupa aia la 90 etc... Cand o sa fi nebun, desfasoara-te cat de cat in siguranta. Cel mai bine ar fi pe un "circuit" (amckart, bacau etc). Daca nu ai posibilitatea sa ajungi acolo (nu am citit din ce oras esti) sau daca ti-e rusine de baietii care se dau mai bine ca tine, macar alege o strada extrem de necirculata si fara intersectii/strazi laterale (chiar si acolo exista caini, gropi, praf ulei, sau pur si simplu soarta in sine ). Cand o sa te simti stapan pe ea, si crezi ca poti sa faci orice, sa stii ca nu esti, si cred ca toti cei care s-au grabit, au simtit pe pielea lor ce semnifica spusele mele de mai sus (inclusiv eu). Iti urez mult bulan, si multa minte sa respecti macar o parte din lucrurile care ti le-am spus eu, si pe care ti le vor mai spune prietenii tai (doar aia intregi la minte...). Uoof, incaodata, MULT BULAN SI MULTA MINTE !!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Si fratilor spuneti`mi si mie de unde imi pot procura un costum cu verde da piele sa fie bun .... daca stiti pe cineva pe undeva care vinde da sa fie nou .... un site ceva .... astept informatii ... numai bine vezi ca au la reprezentanta honda pe stoc ... <small>--- Mesaj completat în 03 Apr 2008 03:13 -------------</small><br/> arlen ness face una verde dementiala. de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 @Trotinel aia cu amckartul nu ai nimerit-o, e chiar ce nu trebuie sa faca, la bacau nu stiu cum e dar nu poate fii foarte diferit. @Niko ai dreptate singurul drum prin oras trebuie sa fie facut ca sa iesi din oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Pai stiu cum e la mine cu Zx9-le,pot doar sa-mi inchipui cum e la voi cu Zx12-le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 @Trotinel aia cu amckartul nu ai nimerit-o, e chiar ce nu trebuie sa faca, la bacau nu stiu cum e dar nu poate fii foarte diferit. @Niko ai dreptate singurul drum prin oras trebuie sa fie facut ca sa iesi din oras Deci sa inteleg ca ar fi mai bine sa-i dea blana pe bulevard (unde sunt sute de obstacole), decat pe circuit (unde singurul obstacol ar fi nivelul cunostintelor lui de "reising") ? Si pe circuit o trantesti, cazi pe asfalt/iarba etc -> scapa usurel. Pe strada se infige intr-o masina, copac, pieton etc -> sanse mari mari sa nu mai intre pe forum (ca sa zic nu altfel). Cati oameni au cazut si au murit pe Amckart, sau hai, s-au schilodit rau? (mmm, cred ca 0) Cati oameni au cazut si au murit pe strada ? (lol...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Dar de ce sa-i dea blana? Si de ce sa cada? Nu e mai bine sa nu cada de loc, io am mers 12000 de km numai cu 12-le pana sa-l dau pe amkart. Nu crezi ca e greu sa dai o mototcicleta asa grea si voluminoasa pe curbe asa stranse, la 4000 rpm are deja 110 nm cuplu (care un ss il are la 10000!!), si curbele alea cam cu 4000 rpm le iei. Eu am cascat gura mult pe la amkart si am vazut multi incepatori care s-au dat si au pus-o jos instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Dar de ce sa-i dea blana? Si de ce sa cada? Nu e mai bine sa nu cada de loc, io am mers 12000 de km numai cu 12-le pana sa-l dau pe amkart. Nu crezi ca e greu sa dai o mototcicleta asa grea si voluminoasa pe curbe asa stranse, la 4000 rpm are deja 110 nm cuplu (care un ss il are la 10000!!), si curbele alea cam cu 4000 rpm le iei. Eu am cascat gura mult pe la amkart si am vazut multi incepatori care s-au dat si au pus-o jos instant. Nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. Atunci cand simte nevoie de adrenalina, s-o forjeze cat poate el pe circuit, nu pe bulevard. Daca ai inteles de prima data si tot nu esti de acord cu mine, well, avem pareri complet diferite, si o sa faca el alegerea corecta (din punctul lui de vedere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Parerea mea e ca nu are ce cauta pe circuit cu asa ceva, doar daca ii place sa plece la drum intins si fara curbe foarte stranse, totusi motocicleta asta nu a fost facuta cu vreun gand de a bate recorduri pe circuit. E motorul potrivit pentru cei inalti sau mari care nu incap pe supersportive si totusi vor o motocicleta sport foarte puternica cu care sa-si faca damblaua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 (editat) Nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. Atunci cand simte nevoie de adrenalina, s-o forjeze cat poate el pe circuit, nu pe bulevard. Daca ai inteles de prima data si tot nu esti de acord cu mine, well, avem pareri complet diferite, si o sa faca el alegerea corecta (din punctul lui de vedere). nu am fost atent, sorry, am inghitit un rand si am crezut ca vrei sa zici sa se duca sa invete pe circuit Editat Aprilie 4, 2008 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 de ex zx9r e ft confortabila pentru persoane inalte, nu-ti trebuie neaparat zx12. Si asta e adevarat, ZX9 e destul de incapator,dar Zx12 e mai mare,eu stau mai comod pe el si am 1.90,simt diferenta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Si asta e adevarat, ZX9 e destul de incapator,dar Zx12 e mai mare,eu stau mai comod pe el si am 1.90,simt diferenta intre ele. da du-te ma si ia-l pe ala verde de la doru, ce nu ai 1000 de euro diferenta? Dar cred ca nici atat. Sta acolo si asteapta. Si io am 1.90 dar cand ma urca pe cate un ss ma apuca niste carcei la picioare...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Sa stii ca ma bate gandul cateodata...dar ma abtin inca , poate la anu'! --- Mesaj completat în 08 Apr 2008 09:58 -------------Intrebare pentru posesori, tot din carti, nu va enervati : Multe review-uri pe net spun ca 12-le are nevoie de amortizor de ghidon pentru ca face foarte usor voblaje urate la accelerari puternice si pe drumuri denivelate,mai de proasta calitate. Ati avut voblaje de genul asta? Si daca da,amortizorul ala de ghidon chiar rezolva situatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Aprilie 8, 2008 Autor Share Postat Aprilie 8, 2008 Sa stii ca ma bate gandul cateodata...dar ma abtin inca , poate la anu'! <small>--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 09:58 -------------</small><br/>Intrebare pentru posesori, tot din carti, nu va enervati : Multe review-uri pe net spun ca 12-le are nevoie de amortizor de ghidon pentru ca face foarte usor voblaje urate la accelerari puternice si pe drumuri denivelate,mai de proasta calitate. Ati avut voblaje de genul asta? Si daca da,amortizorul ala de ghidon chiar rezolva situatia? Nu vibreaza, eu am avut o singura data in 18.000 km pe el, am lovit o denivelare in plin cu el si m-a luat la Rodeo insa inainte cu ceva zile intarisem eu ca nebunul suspensia fata pt a fi.......nush exact ce dar deah dupa aceea am renuntat la asta si e mult mai domol si mai ok, a fost un singur incident. Am prieten care are si el cu ea peste 20.000 km deci pot sa iti spun ca nu e asa si asta la conditiile de drum din RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Haha, ce am mai umblat si eu pe la reglajele alea pana am reusit sa o fac sa nu mai vobleze, mai ales ca reglajele stock sunt facute pt un pilot de 68 de kile!! Eu am vreo 90+ echipat asa ca in fata em pus vreo 2 clicuri peste medie si la compresie si la rebound, arcurile le-am strans vreo 4 mm. In spate am pus 2 clicuri numai la compresie (acum ma gandesc ca mai trebuie sa mai pun si sa strang si arcul si rebound-ul). In general trebuie sa strangi si fata si spatele pt ca daca intaresti fata si spatele il lasi moale nu ai facut nimic. Dar cred ca nu mai vobleaza si pt ca m-am obisnuit cu ea. Amortizorul de ghidon pentru xz12 e foarte foarte scump .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Ok,am inteles, banuiam eu ca e asa. Mai avem noi un prieten care si l-a luat anul trecut si mi-a zis la fel ca a umblat la suspensii de multe ori pana l-a facut sa colaboreze cum trebuie! Bine,amortizorul e scump,dar rezolva problema? Ati avut careva cu amortizor de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Aprilie 9, 2008 Autor Share Postat Aprilie 9, 2008 Ok,am inteles, banuiam eu ca e asa. Mai avem noi un prieten care si l-a luat anul trecut si mi-a zis la fel ca a umblat la suspensii de multe ori pana l-a facut sa colaboreze cum trebuie! Bine,amortizorul e scump,dar rezolva problema? Ati avut careva cu amortizor de ghidon? Nu ii trebuie neaparat normal ca nu ii strica, daca vrei sa investesti 500 EUR in ceva sigur poate aduce un + insa nu acolo sta siguranta tot timpul......eu apreciez ca e bun insa daca ai timp sa te obisnuiesti cu asa ceva nu e prb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 sambata am facut un raid de 500 km!! am montat in sfarsit suportul de camera pe motoreta (v foto) ca de cand ma tineam. Am filmat cu ap foto (cam naspa se vede) cam in 2 sapt sper sa-mi cumpar o camera video. Crazy!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 amortizator de ghidon se gaseste si mai ieftin am o solutie buna ptr inregistrari video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 amortizator de ghidon se gaseste si mai ieftin am o solutie buna ptr inregistrari video amortizor de ghidon nu mai imi iau nici daca gasesc la 100 de E, dar camera mi-as lua. Explica-mi si mie cum functioneaza camera aia si cat costa, am vazut ca are 2 matze. Cred ca o sa iau o camera video normala ca sa o mai folosesc si la altceva si mai ales ca o vreau tot infipta pe rezervor, nu pe casca, ideea e sa vad pe urma unde ezit sa inclin motocicleta si cand reduc gazul fara rost ca sa ma corectez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 LA ZX12 ii trebe sosea si benzina si piesa aia dinte sa si ghidon in rest nu-i trebuieste nimica[ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Daemon Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 LA ZX12 ii trebe sosea si benzina si piesa aia dinte sa si ghidon in rest nu-i trebuieste nimica[ si una de sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 tare pacat ca si kawasaki si suzuki nu au mers pe linia asta si clasa hipersport se transforma in clasa touring familial (busa noua care = busa veche care i-au dat cateva ciocane si zzr 1400 care e o alta vaca). In loc sa te faca mai agile le-au facut si mai grase, asta in contextul in care din ce in ce nu mai ai pe unde sa gonesti pe linie dreapta. Conceptul lui zx 12 e ideal, imbina forta pe linie dreapta si agilitatea, dar in curand o sa devina o motocicleta veche (nu zic demodata ca asta nu o sa se demodeze niciodata, o sa devina legenda ca si gsx 1100, zzr 1100) si ce fac? Imi iau ss care se perimeaza in cativa ani? Termini leasingul si iti dai seama ca deja e depasita. Eu as lua zx10 sau gsxr1000 si le-as mari cu 15% (si in cmc si in dimensiuni) si asta sa fie clasa hipersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 Care vrei evacuare sport ROMBO pt ZX12 slipon la pret de ciocolata ) 50 EUR bucata cu tot cu crumere "de serie" 150 la pachet. In rest asfalt uscat tutur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) Care vrei evacuare sport ROMBO pt ZX12 slipon la pret de ciocolata ) 50 EUR bucata cu tot cu crumere "de serie" 150 la pachet. In rest asfalt uscat tutur. Vezi ca vin pe 2 mai la sibiu si stau pana duminica, poate de data asta ne vedem . Editat Aprilie 24, 2008 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 3, 2008 Autor Share Postat Mai 3, 2008 Vezi ca vin pe 2 mai la sibiu si stau pana duminica, poate de data asta ne vedem . Daca nu zici nika cu ceva vreme inainte cauta-l pe Andrei sa stai de povesti cu el, sa vezi ce jucarie adevarata are. Acum daca e ne vedem la Buc. Jucaria mea a la estetician ) isi face operatie....) sa ii creasca cota. Cu prietenie, Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.