Sari la conținut

chit ambreiaj hidraulic


Postări Recomandate

sincer la cross nu stiu cat de mult se simte diferenta, unde debraierea se face de genul on/off si la schimbatul vitezelor nu este neaparata nevoie apasarea manetei de ambreiaj (debraierea) , asta in cazul meu (honda cr125)

de aceea va intreb pe cei cu crosuri ati facut aceasta modificare si se merita? nu e vb de bani sau timp si imaginatie....

 

 

La cross sincer nu cred ca merita. La enduro si strada (oras adica), e sfant un ambreiaj moale care nu-ti omoara mana.

 

mda, aveti voi dreptate numai in cazul in care folosesti o motoreta de cross la...motocros, insa daca o folosesti la enduro, pe pietre, albii de parau, zone dificile...ambreiajul e cel mai bun prieten al tau :(

foarte misto adaptorul si foarte ieftin...numa 50$ tot kit-ul cu tot cu transport?? :blink:

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mda, aveti voi dreptate numai in cazul in care folosesti o motoreta de cross la...motocros, insa daca o folosesti la enduro, pe pietre, albii de parau, zone dificile...ambreiajul e cel mai bun prieten al tau :(

 

foarte misto adaptorul si foarte ieftin...numa 50$ tot kit-ul cu tot cu transport?? :blink:

Mie de la exc-ul tau mia venit ideea cu ambreiajul hidraulic.apoi in 2-3 ore l-am si facut.nu mai ai nici un stres de cablu,ajustari sau alte chestii!! pt enduro e foarte ok!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, aveti voi dreptate numai in cazul in care folosesti o motoreta de cross la...motocros, insa daca o folosesti la enduro, pe pietre, albii de parau, zone dificile...ambreiajul e cel mai bun prieten al tau :D

 

foarte misto adaptorul si foarte ieftin...numa 50$ tot kit-ul cu tot cu transport?? :(

 

 

exact ...ma gandeam ca l-a probat cineva .... din ce vad in poza , problema o sa fie la cablu .. cred ca este prea scurt, in rest este ce trebuie.

p.s. are maneta (unbreakable "Flex" LEVER) copie dupa ASV.

uite are aici si un set manete http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-UNBREAK...sQ5fAccessories

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit am gasit si masurtorile pt pitbike hydraulic clutch. Rog daca are posibilitatea cineva sa puna poze , masuratori cu un hyd amb de la magura. :D

de mentionat ca lungimea cablului eye to eye este de 90 cm

post-5170-1253184045_thumb.jpg

post-5170-1253184051_thumb.jpg

post-5170-1253184057_thumb.jpg

post-5170-1253184061_thumb.jpg

post-5170-1253184065_thumb.jpg

post-5170-1253184068_thumb.jpg

post-5170-1253184072_thumb.jpg

post-5170-1253184076_thumb.jpg

post-5170-1253184079_thumb.jpg

post-5170-1253184082_thumb.jpg

post-5170-1253184084_thumb.jpg

Editat de giovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg un lucru: cum reglezi cursa tijei care actioneaza ambreiajul? pentru ca in timp ce la cablu actiunea este directa, si distanta cu care se actioneaza maneta se pastreaza si la ambreiaj, acele pompe de frana pot indroduce niste rapoarte de multiplicare/demultiplicare a fortei si implicit a distantei, si te trezesti ca tragi maneta pana la capat dar nu debreieza complet. sau ca debreiezi prea tare(cel mai probabil sa se intample la mine, pt ca am un melc care transforma miscarea de tragere a sufei in miscare de apasare a unei tije, tija care ajunge astfel sa se deplaseze foarte putin in operare normala. daca folosesc acest sistem, si pratic trag prea tare de ambreiaj, stric ceva?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se comporta al tau?Te-ai obisnuit cu el?

Merge bine mosule! Multam din nou :D Tre sa-ti dau capacelu ala mic inapoi :)

 

 

Momentan ii voi schimba placa de prindere (bate lantul in pompa - stii povestea) si ii voi mai pune un arc, sa revina mai usor. De cand il am nu mai are forta sa sara pe-o roata dintr-a-doua.

 

Mesaj completat

 

eu nu inteleg un lucru: cum reglezi cursa tijei care actioneaza ambreiajul? pentru ca in timp ce la cablu actiunea este directa, si distanta cu care se actioneaza maneta se pastreaza si la ambreiaj, acele pompe de frana pot indroduce niste rapoarte de multiplicare/demultiplicare a fortei si implicit a distantei, si te trezesti ca tragi maneta pana la capat dar nu debreieza complet. sau ca debreiezi prea tare(cel mai probabil sa se intample la mine, pt ca am un melc care transforma miscarea de tragere a sufei in miscare de apasare a unei tije, tija care ajunge astfel sa se deplaseze foarte putin in operare normala. daca folosesc acest sistem, si pratic trag prea tare de ambreiaj, stric ceva?) [/quite]

 

Ai perfecta dreptate in temerile tale. Si eu eram sceptic pana sa-l vad instalat. Chiar si acum nu e aerisit calumea, din pacate.

 

Eu cand am cumparat cele doua pompe (cea de pe ghidon, cu rezervor si maneta, si cea de picior care a ajuns pe post de piston), am verificat diametrele cilindrilor (am cautat de mi-au iesit ochii, dar a fost ok). Practic la mine raportul intre pistonase este 1:1, insa practic e mai mult 1:0.6 (presiune pierduta pe ici-colo). Adica cei 2cm de cursa a pistonului de la maneta se traduc in vreo 1,2cm la parghia pe care o trage in mod normal cablul. La mine, cursa normala ar fi vreo 1,5-1,6 cu tot cu 0,2 cm de joc. In concluzie, am aproape la fel de buna debreierea ca inainte.

 

Vezi: http://picasaweb.google.com/switch.xp/Hond...feat=directlink

 

Pentru reglaje, tija care e prinsa pe parghia ambreiajului se poate ajusta pentru obtinerea jocului normal (macar 1mm acolo). Mai departe, arcurile ambreiajului si sistemul hidraulic isi fac treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg un lucru: cum reglezi cursa tijei care actioneaza ambreiajul? pentru ca in timp ce la cablu actiunea este directa, si distanta cu care se actioneaza maneta se pastreaza si la ambreiaj, acele pompe de frana pot indroduce niste rapoarte de multiplicare/demultiplicare a fortei si implicit a distantei, si te trezesti ca tragi maneta pana la capat dar nu debreieza complet. sau ca debreiezi prea tare(cel mai probabil sa se intample la mine, pt ca am un melc care transforma miscarea de tragere a sufei in miscare de apasare a unei tije, tija care ajunge astfel sa se deplaseze foarte putin in operare normala. daca folosesc acest sistem, si pratic trag prea tare de ambreiaj, stric ceva?) [/quite]

 

Ai perfecta dreptate in temerile tale. Si eu eram sceptic pana sa-l vad instalat. Chiar si acum nu e aerisit calumea, din pacate.

 

Eu cand am cumparat cele doua pompe (cea de pe ghidon, cu rezervor si maneta, si cea de picior care a ajuns pe post de piston), am verificat diametrele cilindrilor (am cautat de mi-au iesit ochii, dar a fost ok). Practic la mine raportul intre pistonase este 1:1, insa practic e mai mult 1:0.6 (presiune pierduta pe ici-colo). Adica cei 2cm de cursa a pistonului de la maneta se traduc in vreo 1,2cm la parghia pe care o trage in mod normal cablul. La mine, cursa normala ar fi vreo 1,5-1,6 cu tot cu 0,2 cm de joc. In concluzie, am aproape la fel de buna debreierea ca inainte.

 

Vezi: http://picasaweb.google.com/switch.xp/Hond...feat=directlink

 

Pentru reglaje, tija care e prinsa pe parghia ambreiajului se poate ajusta pentru obtinerea jocului normal (macar 1mm acolo). Mai departe, arcurile ambreiajului si sistemul hidraulic isi fac treaba.

problema la tine e si pompa aia de pe ghidon care nu tine presiunea cum trebuie sti ca ne chinuia la aerisit nu baga presiune cum trebuie,sau racodru ala de cauciuc e moale.dar e bine ca merge!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
in sfarsit am gasit si masurtorile pt pitbike hydraulic clutch. Rog daca are posibilitatea cineva sa puna poze , masuratori cu un hyd amb de la magura. :D

de mentionat ca lungimea cablului eye to eye este de 90 cm

unde se gaseste de cumparat pe "plan local" ?

 

sunt foarte interesat si pretul este mult mai bun decat cel de la Magura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie cumparat din china - ebay. Daca vrei te ajut eu ... eu nu ma indur sa-l cumpar ... nu stiu daca se potriveste . daca ai un prieten cu amb hydraulic masoara si tu pompa de la motor si lungimea furtunului.

merci

 

unde se gaseste de cumparat pe "plan local" ?

 

sunt foarte interesat si pretul este mult mai bun decat cel de la Magura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am verificat lungimea unei conducte de ambreiaj de la KTM EXC 200 si are cca 80 cm lungime.....

 

la DR 350 lungimea mansonului de ambreiaj este cam to la 80 cm.

 

Problema se pune de unde iau KIT-ul !?!?

 

 

suuuper ... lungimea celui chinezesc este de 90 cm (eye to eye) .. ce m-ar interesa ar fi si lungimea pompei de la motor ... vezi poza

post-5170-1254325668_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la honda cr nu ai filet acolo unde intra cablul .. dar dimensiunea se poate regla prin montarea simpla a unei piulite. daca vrei sa comanzi o sa coste pret final (adica transport + obiect) + 19% + taxa vamala . Asta daca suma depaseste 50$ .. sper sa ma inteleg cu vanzatorul sa declare suma mica ca s nu mai existe taxe vamale . transportul o sa dureze de la 15 la 30 zile .., cam atat au durat cele cumparate din afara uniunii.

 

p.s. astept masuratorile la pompa de la motor si imi iau si eu 1 buc

 

Si sistemul de prindere. La Honda, de exemplu, nu ai filet in blocul motor.

 

De luat, iei de pe e-bay si vine prin posta sau curier direct la botu calului.

Editat de giovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din ce am vazut eu in pozele de mai sus... pistonul receptor are filet....

 

Ceea ce inseamna in mod clar ca poate fi ajustata pozitia pistonului receptor vis-a-vis de pozitia parghiei de comnada a ambreiajului de pe blocul motor.

 

La DR350 (si nu numai) parghia de comanda poate fi rotita pe axul de comanda a ambreiajului.

 

Si chiar daca ar fi sa coste 50 euro cred ca este super putin daca este functional sistemul.

Cca 30 euro costa la DR 350 cablul de ambreiaj complet (manson+cablu+prinderi)... original desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"chinezarie" pusa pe un YZ 400..daca vreti poze mai clare fac maine cu aparatul astea sunt cu telefonul facute.Merge mai usor ca un MAGURA montat pe un CRF 450. In schimb nu stiu cat o sa tina....

post-2705-1254846468_thumb.jpg

post-2705-1254846491_thumb.jpg

post-2705-1254846513_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"chinezarie" pusa pe un YZ 400..daca vreti poze mai clare fac maine cu aparatul astea sunt cu telefonul facute.Merge mai usor ca un MAGURA montat pe un CRF 450. In schimb nu stiu cat o sa tina....

Cat o costat chinezaria si de unde ai cumparat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"chinezarie" pusa pe un YZ 400..daca vreti poze mai clare fac maine cu aparatul astea sunt cu telefonul facute.Merge mai usor ca un MAGURA montat pe un CRF 450. In schimb nu stiu cat o sa tina....

ne poti explica cum ai reglat jucul cu kitu asta?

 

si cat te-a costat toata afacerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...