Sari la conținut

Cum se repara o carena de la A la Z


Postări Recomandate

De bine ce imi reparasem carena si totul era ok, in iarna o mare vijelie mi-a facut pustiul de bine sa imi darame motorul. As dori daca este vreun amator, sa invat cum sa-mi repar carena singur. Nu vreau peste de pomana, vreau sa fiu invatat sa pescuiesc. Doresc sa o repar impreuna cu un mester si sa deprind tainele meseriei. Daca omul e din Bucuresti e mai mult decat ok. La final ii decontez banutul si o cinste in plus. Daca sunt amatori astept PM. In acest topic sunt bine venite sfaturile pe acest subiect: Metode si materiale necesare reconditionarii carenelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Racai bine de tot carena (bucatile) pana dai jos vopseaua si eventualele abtipilde.

Cumperi plasa de fibra de sticla + solutie. Se inmoaie plasa in solutia aia si se aseaza pe interior peste zona sparta avand grija sa prinzi toate bucatile. Se lasa la uscat pana se intareste.

Pentru zgarieturi si neregularitati mari pe partile vizibile dai cu chit.

Iei la smirghel cu granulatie din ce in ce mai fina pana netezesti.

Apoi cumperi shpritz-kit la spray si dai pe partile vizibile ca sa mai acoperi zgarieturile si neregularitatile minore.

Iei la smirghel cu granulatie foarte fina pana netezesti.

Apoi vopsea.

Apoi abtipilduri.

Apoi lac peste vopsea and abtipilduri.

 

Asta e teoria simpla, insa mana e cea care conteaza, mai ales la vopsea (sa nu-ti curga) si la lac (la fel sa nu-ti curga).

 

Ca sa refaci bucati lipsa trebuie facuta o forma din ceva expandat sau ce mai ai la indemana. Peste se pune scotch-tape de hartie. apoi incepi si pui peste plasa de fibra inmuiata in solutie. Atentie sa nu pui direct peste expandat ca o sa-l topeasca.