KHK Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Salutare! S-a terminat o saptamana de vis... si sper ca toata lumea a ajuns cu bine acasa. (multumesc celor care deja mi-au confirmat ca au ajuns cu bine) Pe 22 ianuarie 2009 am publicat intentia de a organiza o excursie in Alpi; dupa 5 luni, pe 27 iunie la ora 19:30, ne-am intalnit la un restaurant in Viena cei 31 participanti (26 moto si 5 pasagere) pentru a ne cunoste in sfarsit cu totii... incepea o saptamana in care s-au parcurs cca 2500km (fara drumul din si spre tara), apoape 30 pasuri de toate dificultatile, pe cele mai frumose trasee alpine din Austria, Elvetia si nordul Italiei. Duminica 28 iunie la ora 9:00 am plecat toate cele 26 motociclete de la hotel sub privirile admirative ale vecinilor iesiti la geamuri. Brasovenii Florin si Marcel (carora le multumesc mult) s-au ocupat de confectionarea unor stegulete in culorile Romaniei pe care le-am purtat cu totii cu placere, alaturi de stickerul excursiei conceput de George (de asemenea multe multumiri). Traseul in prima zi (Viena-Kaprun) a fost ceva mai neplacut din cauza vremii neprielnice; ne-a plouat serios mai mult de jumatate din drum. Din fericire toti am ajuns bine si la timp la Kaprun unde am luat o cina bine meritata pe terasa unui restaurant tare dragut. La Kaprun ne-am intalnit si cu Daniel (@marele_alb) impreuna cu sotia si fratele lui. Traseul de luni a fost tur in jurul celebrului Grossglockner (cel mai inalt varf din Austria, 3798m). Sus, la inceput, am avut parte de ceata; din fericire insa nu ne-a plouat si chiar am avut parte si de ceva soare pe parcursul zilei. Ne-am putut bucura din plin de curbe... Cel mai inalt punct unde se poate urca cu motocicleta este Biker's Point Edelweisspitze 2571m. Ziua de luni s-a terminat pentru multi dintre noi la piscina din Kaprun. Editat Iulie 5, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 5, 2009 Autor Share Postat Iulie 5, 2009 Marti... am plecat dimineata de la Kaprun avand ca destinatie finala Gries/Längenfeld. Am trecut intai pe pasul Gerlos (1486m) unde ne-am intalnit si cu Vlad (@textex) insotit de pasagera apoi, dupa ce am trecut pe langa Innsbruck, am trecut pe pasul Brenner (1370m) in Italia, a urmat Jaufenpass (2094m) dupa care am intrat iar in Austria pe Timmelsjoch (2509m). O parte dintre noi am reusit sa ajungem si pe Gletscherstrasse la SĂślden, unde se pare ca se afla cel mai inalt drum asfaltat din Europa (2800m). Seara s-a terminat cu o baie la termele Aqua Dome. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Felicitari domnilor, o tura de vis ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Once in a lifetime as putea spune. Super tura, mai ales ca ati fost gasca mare si ati reusit sa ramaneti impreuna. Puteti imparti cu noi niste track-uri de gps? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 5, 2009 Autor Share Postat Iulie 5, 2009 Miercuri am plecat dimineata de la frumoasa pesnsiune asezata "in varful muntelui", la Gries, catre Elvetia, destinatia finala fiind Tiefencastel unde am stat 2 nopti. Am trecut prin tunelul Landeck, apoi in italia pe Reschenpass si apoi cireasa de pe tort, pasul Stelvio (2753m), cu celebrele sale ace de par. Am traversat Stelvio pana in Bormio apoi am urcat iar pe Stelvio ca sa coboram pe Umbrail Pass la Santa Maria in Elvetia, unde am facut o pauza la cafeneaua Fuschia. Apoi, am continuat pe Ofenpass (2155m), FlĂźelapass (2383m), Davos pana la Tiefencastel. Joi cand m-am trezit, m-am uitat pe geam si aveam o priveliste de vis, cu soare, munte si zgomot de rau... A fost ziua dedicata pasurilor din Elvetia... Am inceput cu Oberalppass (2046m), am coborat in Andermatt, am urcat pe pasul St. Gottardo (2091m), apoi pe Nufenenpass (2478m). Am facut Furkapass (2436m) dus-intors ca sa putem apoi sa urcam pe Grimselpass (2165m) dupa care pe Sustenpass (2224m) unde ne-a prins si o ploaie torentiala. Am traversat iar Oberalppass si in final am ajuns rupti de oboseala "acasa", la Tiefencastel, unde ne astepta cina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 6, 2009 Autor Share Postat Iulie 6, 2009 Vineri dimineata am plecat la 8:30 din Tiefencastel... urma o zi grea, trebuia sa ajungem la Arabba dar pe un traseu destul de dificil, traversand alte pasuti in Elvetia si Dolomiti. Am trecut pe Julierpass (2284m) si am dat o tura in St. Moritz. A urmat apoi Berninapass (2330m), am trecut in Italia si am facut o scurta pauza la Tirano. Am trecut iar prin Bormio de unde am luat-o spre pasul Gavia (2652m). Din pacate, chiar la baza lui, lui George i s-a rupt cureaua de transmisie la Buell si pt el excursia s-a terminat acolo, fiind luat catre tara cu o masina. Pasul Gavia a fost poate cel mai dificil dintre toate: foarte inalt, drumul nu tocmai bun calitativ, ceilalti motociclisti alergau tare, portiuni foarte inguste unde abia treceam 2 motociclete cu side-caseuri, coborarea foarte abrupta, am fost si martotri cand a fost luat un biciclist cu elicopterul dupa ce a ramas inconstient din cauza efortului. A urmat Passo del Tonale (1884m), Passo Mendola (1363m), am trecut prin Bolzano, Passo di Costalunga (1752m), Passo di Fedaia (2057m) si noaptea, in jur de 22 am ajuns in sfarsit la Arabba unde am mancat o pizza buna, Mae a dat de baut ca a fost ziua lui, dupa care a urmat ultima noapte a acestei excursii. Sambata a fost ultimul mic dejun... problema mare a fost ca atat vremea cat si peisajul erau de vis si nimeni nu se indura sa plece. Iata cele 5 pasagere curajoase: Pana la urma nu am avut de ales... Unii au plecat spre tara pe ruta Viena, altii prin Slovenia/Croatia iar unii am plecat spre intalnirea BMW de la Garmisch (prin pasurile Campolongo 1850m si GrĂśdnerjoch 2137m) unde ne-am intalnit cu dl. Constantin, cu Pompi si cu Gabriel (@magg). In final, va multumesc tuturor pentru participare si ma bucur ca am fost un grup vesel, civilizat, care nu a creat probleme, care s-a bucurat din plin atat de peisaje cat si de placerea de a conduce, chiar si de placerea de a descoperi traseele cu ajutorul hartilor. Va multumesc mult si pentru cadou! Va invit pe toti sa va puneti aici pozele si impresiile, inclusiv criticile. Toate cele bune! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 a fost intradevar o tura de vis si multumesc inca o data lui vlad pentru organizare. eu m-am simtit excelent in aceasta saptamana in alpi impreuna cu toti colegii participanti. Felicitari tuturor si sper sa mai facem si alte ture impreuna. Manuel p.s. o sa mai revin cu impresii mai tarziu pt. ca acum sunt obosit, stii ca tura s-a incheiat la nunta in nordul moldovei si aseara am ajuns in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scufu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Multumesc Vlad pentru tot! am ajuns aseara acasa evident dupa cel mai lung drum - cel de intoarcere. Tronsonul de sambata de la Arabba la Arad a fost criminal de lung - pe autostrada de la Budapesta la Szeged m-am oprit pe la 12 noaptea si imi venea sa ma culc in iarba acolo asa cum eram, inclusiv cu casca pe cap smile.gif; Totul a fost super: traseul fiecarei zile a fost o bucurie chiar si cu ploile de rigoare (de fapt ploile m-au facut sa ma bucur mai mult de soare - apropo': temperaturile prin care am trecut au variat intre 3 si 32 de grade), cazarile foarte bune ca locatii si pret. Chiar daca par vorbe mari, ma simt mai bogat sufleteste acum. O experienta de neuitat! Pana gasim o varianta sa schimbam poze fara a le micsora si a pierde din frumusetea lor pun una care merita tot drumul doar ea. Si am facut mai mult de 500 de poze. Marius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Pentru ce mi-ai oferit prin tura asta ma simt dator fata de tine. Un vis frumos care a trecut prea repede. O astept pe urmatoarea. Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
palop_jr Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 super tare ! super tare ! super tare ! super tare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Bine cand totul se termina cu bine! Urmeaza pozele ! Sooon ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Bine ati revenit ! Nu vreau sa-mi inchipui prin ce a trecut baiatul cu buell-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) Bravo !Felicitari oragnizatorului si participantilor.Vlad acum ai creat un precedent,asa ca asteptam cu deosebit inters urmatoarea excursie organzizata de tine-poate atunci ne potrivim la program! Un cost estimativ al excursiei puteti spune? Editat Iulie 6, 2009 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seven Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 si de la mine cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 si de la mine cateva poze salut George, ai ajuns bine pana la urma? Imi pare rau pentru incidentul pe care l.ai avut dar bine ca a fost spre sfarsit. manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 super tare ! super tare ! super tare ! super tare ! foarte deacord ! felicitari maxime atit organizatorului cit si participantilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seven Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 salut George,ai ajuns bine pana la urma? Imi pare rau pentru incidentul pe care l.ai avut dar bine ca a fost spre sfarsit. manuel Salut! ieri seara am sosit si eu in Bucuresti si azi dimineata mi-a sosit si motorul, totul multumita lui MAE care prin relatiile sale mi-a gasit un curier care cara marfa si care intamplator trecea prin Milano si a binevoit sa faca o fapta buna si sa mai piarda o zi pe drum doar ca sa ma recupereze pe mine si pe motor, le multumesc si baietilor din grup care au stat cateva ore cu mine si au dat telefoane cautand solutii sa ies din impas avand in vedere ca nu eram tocmai intr-un loc ideal pentru a avea probleme am incercat sa aflu ce s-a intamplat intreband diverse persoane care au curea la motor iar concluzia e ca am luat o piatra care mi-a rupt cureaua (la 10 000 km nu avea voie sa se rupa chiar daca avea 4 ani vechime) in alta ordine desi NU sunt superstitios se pare ca numarul 13 (numarul la care m-am inscris eu pt aceasta tura) m-a "atins" de 3 ori in aceasta perioada, prima a fost cand am taiat o curba printre niste pietre apoi cureaua de la motor si apoi vestea mortii mamei sotiei mele (era ca si mama mea), dar asta a fost ghinionul meu. nu pot sa nu remarc ca desi multi erau sceptici referitor la aceasta tura cu foarte multe motoare in final am reusit sa o facem fara sa avem probleme, multumiri si lui Vlad pentru organizare si traseu, am avut ce vedea, imi doresc ca anul viitor sa incerc sa refac traseul, de data asta intr-un ritm mai putin alert (recunosc ca fiind singur, fara pasager, am fost tentat mai degraba de curbe decat de peisaj) si ca fapt divers dupa ce am incarcat motorul in microbuz am mai facut inca odata pasul Stelvio insa de data asta ilegal pt ca masinile de mare tonaj care transporta marfa nu au voie sa traverseze acel pas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dydy Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 in alta ordine desi NU sunt superstitios se pare ca numarul 13 (numarul la care m-am inscris eu pt aceasta tura) m-a "atins" de 3 ori in aceasta perioada, prima a fost cand am taiat o curba printre niste pietre apoi cureaua de la motor si apoi vestea mortii mamei sotiei mele (era ca si mama mea), dar asta a fost ghinionul meu. bine ca ai ajuns ok , ne-ai lipsit in ultima seara sincere condoleante bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 cati bani ati cheltuit, in medie, de caciula (casca)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSHA Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) Si eu am ajuns duminica seara acasa... Rupt in 2 de oboseala. Febra musculara la maini si durere mare de Chur (orasul vestit deja din Elvetia adica, si cel care era undeva jos in poza atasata). Si asta numai ca am zis ca sa mai fac 4 pasuri la plecarea din Arabba si sa-i ajung din urma pe Dydy, Marius si don Vasile. Aveam o ora si jumatate intarziere fata de ei si trebuia sa trag tare ca sa-i mai ajung... Asa ca am facut tot posibilul: am gresit vreo 1okm drumul, m-am intors, am trecut prin Slovenia, am ajuns la granita Ungariei cu Croatia, am ratat iesirea de la Budapesta spre Szeged. Cand ei erau la Arad cazati la ora 1 noaptea, eu mai aveam de mers inca vreo 6 ore . In total vreo 22 ore de mers pe moto. A fost super - nu mai scot moto 2 saptamani cel putin. Tura a fost superba. Plaoie mult mai putina decat ne asteptam. Cazarile alese foarte bine au contat mult sa fim odihniti tot timpul. Spunea cineva acum ceva vreme sa scriem parerea noastra acum, dupa tura, despre Transfagarasan. Ramane un traseu superb, insa ce-au facut soldatii acum 35 de ani a fost in zadar din moment ce acum nu poate fi asfaltat cap-coada, sa constituie o placere si nu numai pentru hard-enduro. Am auzit ca s-au apucat de Transalpina - fac prinsoare ca nu-l termina in 5 ani. Ma uit pe Wikipedia unde scrie despre tunelul de la Balea ca ar avea aproape 1.ooo metri si ca ar fi cel mai lung din tara... Cat avea tunelul din Austria? 1o km? Dar cel din Elvetia unde am inghetat cu totii? Sa mergi pe o sosea asfaltata impecabil la 2757m este ceva. Voi mai participa cu siguranta la astfel de ture, mai ales cu o organizare impecabila cum ne-a oferit Vlad khk ca stiu ca nu-ti place sa ti se adreseze lumea asa Una peste alta m-am simtit extraordinar si va multumesc tuturor si in special tie Vlad. Tine-o tot asa! (pe stanga, in depasire ) p.s mi-am terminat cauciucul spate (1o.oookm din care tura asta 5.ooo) p.p.s. voi pune cateva poze si restul le voi pune arhivate impreuna cu filmele, undeva pe un site de transfer. Editat Iulie 6, 2009 de BogdanSHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scufu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) cati bani ati cheltuit, in medie, de caciula (casca)? pai treaba sta cam asa: 7 nopti cazare in camera dubla cu mic dejun - 1 noapte Viena, 2 nopti Kaprun, 1 Gries, 2 Tiefencastle (Elvetia), 1 Arabba (Italia) 335 Euro (suma care fara eforturile lui Vlad sigur ar fi fost ceva mai mare) 2 nopti cazare Arad unde camera single e 90 lei sau in dubla 45 cu un mic dejun modest cam 20 Euro pe zi pt pranz si cina - suma care poate varia f mult functie de cat si ce vrei sa bagi la ghiozdan + lichide multe vigneta Austria pt 10 zile 4,3 Euro vigneta Ungaria 2 x 3 zile 1700 forinti (probabil ca daca luam una singura pe 10 zile era un pic mai ieftin - 1 Euro aprox 270 forinti) alte taxe de drum - aprox 20 euro in total benzina pt aprox 4500 km din care pt mine vreo 1300 km au fost in Ro - calculeaza tu asta functie de consum si un pret cuprins intre 1,1 si 1,3 Euro / litru sau cat e in Ro pt tronsonul de aici ar mai fi necesara o suma "de avarie" care sa iti asigure supravietuirea in caz de vreo defectiune tehnica sau de alta natura - eu a trebuit sa-mi cumpar alta geaca fiindca pe drum cea care o aveam de doar 2 ani s-a sfasiat iar de reparat pe acolo era dificil de gasit si ar fi presupus f mult timp pierdut acum vezi tu care e totalul minim pt asta Editat Iulie 7, 2009 de Scufu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Extraordinar de frumos,felicitarile mele pt. "mica excursie" ,asta numesc eu motociclism.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seven Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Iata si cateva poze din Bormio - ultima statie (pt mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seven Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 alte poze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seven Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 iar poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.