-WERNER- Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Am purtat o discutie pe mail cu cei de la service de la Honda si am primit o oferta care era OK din punctul meu de vedere, adica 160 lei ca sa imi schimbe uleiul, filtru + manopera. De la oferta si pana la plata a fost cale lunga si mi-au luat pana in final 323 lei... 1. Au procedat foarte corect!!! 2. A facut niste lucrari necesare, care conform legii trebuie executate de un service autorizat!!! 3. Au fost constiinciosi in sensul ca au facut ce era nevoie de facut nu numai ce ai cerut tu!!! 4. Sa nu uitam ca totusi este vorba de o motocicleta ce merge peste 200 km/h, si eu personal nu recomand la nimeni sa surubaresca franele acasa!!! 5. Serviceul Honda a semnat pentru lucrarea ce a facut si asta costa!!! Si este obligat sa garanteze pentru lucrare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 daca mai aud si de servisul lu' aprilia de bine, ma impusc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Nagy Arpad, ai dreptate in ce spui acolo, dar TREBUIAU SA INFORMEZE CLIENTUL despre ce vroiau/trebuia facut ca sa fie treaba oabla; deranjant e ca i-au cam bagat mina in buzunar lui ALO ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Bine , omul e multumit ca a dat banii pe o treaba de calitate . Dar avind in vedere ca suntem in Romania si din anumite informatii ale mele il intreb : esti sigur ca ti-au schimbat filtrul si uleiul ? ai vazut cu okii tai cum turnau uleiul nou in motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALO Postat Martie 24, 2006 Autor Share Postat Martie 24, 2006 Bine , omul e multumit ca a dat banii pe o treaba de calitate . Dar avind in vedere ca suntem in Romania si din anumite informatii ale mele il intreb : esti sigur ca ti-au schimbat filtrul si uleiul ? ai vazut cu okii tai cum turnau uleiul nou in motor ? iti dai seama ca eram acolo cand au facut toate operatiile descrise... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Mie mi se pare ok daca si clientul este multumit si a acceptat factura la plata. Ce consider eu ca nu a facut bine este ca trebuia sa ceara spray-ul(rile) de lant pt. care a platit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Dau si eu o parere: La suzuki la reprezentanta o revizie a costat 350 ron, ( a fost revizia la 1000 km, obligatorie, de garantie, asa ca acolo au intrat manopera si ceva consumabile: ulei, filtru, fass-uri pentru lant ) Ca sa nu mai zic ca nu l-au spalat ( pe motiv ca au dat lantu' jos si apoi l-au uns, cum era sa-l mai ude??) am fost domnisor si am platit, ca nu mi-ar fi convenit de exemplu sa nu am stampila in cartea de service sau sa fie o problema la cilindru ca i-am cam dat gaz de la 1 km dar e foarte adevarat ca daca as avea unde as face si eu revizia asta singur, sau mai bine cu vreo trei ( 3) ggk pe langa sa ma dau mare ce mecanik mega sunt eu cred ca fiecare alege cum si pe cati bani vrea sa-si ingrijeasca fetitza. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 (editat) Fratilor ma speriati rau cu topicu' asta Tocmai am trecut si eu pe la Yamaha azi, le-am povestit oamenilor care e buba cu frana mea fata, care mai e problemutza cu faptul ca nu ma lasa sa pornesc pe cric, le-am zis si ca am schimbat cilindrul de frana(tot kit-ul) si ca problema nu a disparut..... Mi-au zis sa trec maine (Doamne ajuta!!) cu motoreta Am insistat pe costuri pentru ca mi-e teama de un pret exorbitant dar raspunsul a fost 10 euro ora de manopera... poate sa dureze 15 minute sau o ora depinde cat de repede detectam defectul......... si le-am spus OK dar sa nu-mi ziceti 10 ore ca nu am banu ...si nu va dau ))))))) Mi-au zis oamenii ca nici vorba, iar interesul lor e sa fie clientul multumit asa ca..... va voi spune cat de multumit sunt..... maine!!! Bafta si asfalt uscat!! Editat Aprilie 17, 2006 de Radeon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 10E/ora poate sa fie si 50E si sa ai motocicleta in 2 ore. Daca intrebi o sa-ti spuna ca aia e ora normata si au lucrat mai multi la ea. Sipoate mai e vorba si de ceva piese, asa ca incearca sa ai bani la tine. Pe aici treaba e simpla. Te duci cu moto sau masina si ti-o baga inauntru. Dupa juma' de ora vin afara si-ti zic cat te costa. Daca vrei o lasi si vii cand te cheama sau cum te-ai inteles cu ei, daca nu platesti "constatarea" de $50 si pleci. Asta insa nu-ti garanteaza eventuale telefoane dupa cateva ore ca au mai descoperit si altceva si te mai costa X dolari. Daca zici nu constati ca desi inainte mergea, acum, ceea ce au constatat ei nu mai merge... Un manual e mult mai ieftin si sculele sunt bune oricand pe langa casa, asa ca eu am o singura optiune, o repar singur cu foarte putine exceptii ($200 de schimbat doua cauciucuri, cu gumele mele ca ale lor erau inca $300). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Pardon... am uitat sa zic de revizia de primavara ca de fapt asta era subiectul discutiei: - ulei Motul 3l 700000 si ceva de mii, - filtru vreo 300000, - antigel, apa.... vreo 200000, - schimbat cauciucurile + echilibrat 400000, Mesterul (un amic foarte foarte priceput) mi-a facut: - sch bujii, curatat filtru de aer, sincronizat carburatoare, sch ulei, filtru, antigel, montat amortiz de ghidon, montat si demontat rotile al 1200000 lei..... super om bun!!! Restul nu se mai pun ca nu fac parte din revizia de primavara (Pilot Power 275 euro, Ohlins 500 euro, spray lant din dotarea personala). E foarte drept ca multe din treburile astea le poti face singur dar eu personal prefer sa le faca unul care se pricepe si apreciez treaba asta DAR...... nu-mi place si nu accept sa fiu tzepuit de-aia ziceam ca am incercat sa discut cat mai la subiect despre cat ma costa. Pana la urma domnia si prostia e scumpe si se plateste care este! Bafta si asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Pina la urma in ce consta reglaju' ala de frine? Miine sint programat si io cu fetitza la revizie. Care sint cele mai importante chestii pe care tre' insistat (in afara de schimb ulei)? Macar sa am si eu habar ce se intimpla pe acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Daca ai frane cu actionare mecanica (cablu) se tensioneaza cablul ca sa n-ai cursa moarta prea mare. Daca sunt hidraulice se verifica nivelul lichidului si calitatea. Daca e prea vechi sau murdar se inlocuieste si se aieriseste circuitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.