Cavaleru Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Astazi am observat o crapatura in cauciuc ... e vorba despre un Pilot Road 2 (2CT). Ce ma ingrijoreaza este ca pare ca se duce in profunzime si tinde sa se extinda. Ati mai patit asa ceva ? Remedii? Ma gandeam la un petec pe interior desi nu ar trebui sa se extinda dincolo de ate / sarme ca sa fac pana. nu au garantie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 In principiu ar trebui sa aiba... da inca mai sper sa nu fie foarte grava treaba.... problema e ca weekendul asta am prins o ploaie venind de pe siriu spre Buzau si am pierdut spatele urat de tot, mai mai ca ma depasea am mers de-a curmezisul vreo 10 m daca nu mai bine ca deja ma gandeam ca sant la dirt track si ma uitam sa imi aleg locul de aterizare, dar am avut noroc si am redresat. Chestia asta nu pot sa o leg de nimic eram pe drum drept, nu accelerat, nu frana nimic.... doar ceva pe asfalt ulei pe langa apa de ploaie.. altfel nu imi explic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 un prieten a patit acelasi lucru. doar ca el a ajuns in sant si mobra cu roatele in sus in sant. el a scapat intreg, fieru nu. are parca niste michelin-uri dar nu stiu care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 In principiu ar trebui sa aiba... da inca mai sper sa nu fie foarte grava treaba.... problema e ca weekendul asta am prins o ploaie venind de pe siriu spre Buzau si am pierdut spatele urat de tot, mai mai ca ma depasea am mers de-a curmezisul vreo 10 m daca nu mai bine ca deja ma gandeam ca sant la dirt track si ma uitam sa imi aleg locul de aterizare, dar am avut noroc si am redresat. Chestia asta nu pot sa o leg de nimic eram pe drum drept, nu accelerat, nu frana nimic.... doar ceva pe asfalt ulei pe langa apa de ploaie.. altfel nu imi explic Asta... sau acvaplanare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 M-am gandit si la asta ... sper sa fi fost ceva de genu asta... oricum asta e primul cauciuc la care am vazut pe timp de ploaie ca lasa dara uscata cam ca la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) Voi reveni cu mai multe comentarii dupa primul drum mai lung, prin munti. Am depasit 2000km cu noul set de BT-016, rastimp in care am reusit sa dau o tura si la munte si pot re-confirma prima impresie: sunt cu mult peste nevoile strazii, cel putin in cazul motorului meu. Profilul in unghi destul de ascutit confera o senzatie de agilitate ce imbie la abordarea sportiva a virajelor stranse iar compozitia, in special a extremitatilor, este suficient de aderenta pentru atingerea limitei constructive a unghiului de inclinare si chiar actionarea destul de puternica a franelor pe aceasta perioada, cat si deschiderea agresiva a gazului destul de devreme la iesirea din viraj. Ramane de vazut insa cum va influenta longevitatea compromisul pretz/calitate/longevitate . Am avut si cateva situatii de franare de "urgenta" prin oras cu gumele reci insa, desi guma de fatza a prostestat destul de zgomotos, distanta de franare nu mi s'a parut considerabil diferita fata de situatia gumelor calde. Aici insa se poate nuanta, depinde mult de calitatea si starea asfaltului... in oras, mai ales in zona intersectiilor, acesta este destul de "tocit" sau valurit. Pe ploaie nu pot impartasi impresii deoarece nu merg pe asfalt ud. Daca totusi sunt nevoit, o fac intr'o maniera exagerat de prudenta. Una peste alta, nu'mi pare rau deloc de alegerea facuta... Ride Safe! Mesaj completat Vezi, si ne ziceai ca nu e bine sa schimbi toba cu una aftermarket Nu, eu ziceam ca nu e bine (pentru motor) si nici civilizat sa schimbi toba cu una aftermarket MANELISTA (race) sau, mai rau, sa o gauresti pe cea stock. Ca tot ai reinviat topicul, am si eu o nelamurire: latimea si profilul cauciucurilor limiteaza unghiul de aplecare in curbe? Teoretic, ar trebui sa fie asa. Si practic, am observat urmatoarele: fost la Radauti, si dupa mers 180 km prin ploaie + noroi, "chicken strips"-urile (marginile neroase de la cauciucuri) s-au sters. A fost si un coleg forumist, tot cu Bandit 600 din '96, ca al meu, si am mers la parada unul linga altul, acelasi drum, aceeasi viteza, aplecat in curbe la fel de mult (mers pe ceva serpentine la viteza mica). Doar ca el are pe spate Pirelli Multistrada de 150, pe cind eu am Michelin Pilot Sport de 160. Dupa ce ne-am intors, m-am uitat de curiozitate la aspectul cauciucurilor spate: el avea margine neroasa de maxim 5 mm, pe cind eu cam 12 mm. Incerc sa gasesc o explicatie logica si singura pare sa fie profil diferit si/sau latimea mai mare a pneului. Cum comentati? Da, latimea si profilul cauciucului influenteaza unghiul de aplecare in curbe insa, chiar si in cazul motoarelor identice, discutia implica si multe alte variabile cum ar fi setarea suspensiilor, stilul de pilotaj si alegerea traselor, regimul de turatii (cuplu vs. putere)... etc. Desi pare paradoxal, viteza cea mai mare pe un viraj nu inseamna intotdeauna si unghiul cel mai mare de aplecare pe acel viraj. Mesaj completat Astazi am observat o crapatura in cauciuc ... e vorba despre un Pilot Road 2 (2CT). Ce ma ingrijoreaza este ca pare ca se duce in profunzime si tinde sa se extinda. Ati mai patit asa ceva ? Un amic de'al meu cu CBR1100XX a patit exact la fel cu 2CT, o crapatura de cativa cm care a strapuns brusc carcasa cauciucului. Bine, este posibil sa fi calcat pe vreo lama ceva... insa coincidenta este parca prea dubioasa. Oricum, eu am mers ani buni pe MICHELIN si nu cred ca este vreo problema generala, mai degraba ma gandesc la vre'un lot care cine stie pe unde si in ce conditii a fost depozitat... Sper ca ai inlocuit guma cu pricina? (nu exista "remedii" sigure pentru astfel de situatii) Mesaj completat Deci eu credeam ca sunt tare cand ma dadeam cu crash-urile (oricum foarte aproape de cilindri) in asfalt pe circuit cu gume de touring. I bow to you Eh!... nu e chiar asa. Motorul meu a fost catalogat "super-sport" in anii '90... acum abia daca se mai "califica" la categoria "sport-touring". Totusi eu unul nu am nici un complex, cuplul de FZR1000EXUP si mai ales curba sa il fac inca o arma redutabila... In plus, in dorinta de a reduce cat mai mult zgomotul si greutatea (fara restrictionarea evacuarii), am inlocuit toba finala cu una standard de R1'03 (un pic mai voluminoasa decat cea standard FZR). Oricum, am rezolvat "problema" tobei printr'o gaura in colierul de sustinere, 2cm mai jos decat cea originala. Sper sa mai prind un week-end la munte sa pot testa noul "clereance". Editat Septembrie 25, 2009 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Am depasit 2000km cu noul set de BT-016, rastimp in care am reusit sa dau o tura si la munte si pot re-confirma prima impresie: sunt cu mult peste nevoile strazii, cel putin in cazul motorului meu. Cum ti se pare cauciucul pe fata? Cit mai ai din el? S-au uzat egal? Eu am constatat ca se uzeaza 2 fete la un spate, ceea ce-i un pic cam ciudat, de obicei e invers (la mine era 1-1 cu m3 si bt015). Oricum, se uzeaza destul de repede, mai repede ca sportec m3. De cit e ala pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Eu am constatat ca se uzeaza 2 fete la un spate, ceea ce-i un pic cam ciudat, de obicei e invers (la mine era 1-1 cu m3 si bt015). Oricum, se uzeaza destul de repede, mai repede ca sportec m3. De cit e ala pe spate? Te referi la BT-016? Oricum, si eu sunt de acord ca in general asta e raportul, la o guma de fatza, doua pe spate... tocmai de aceea pana sa apara tipul asta de gume "compozite" alegeam o combinatie soft-medium fatza cu medium-hard spate (gen PILOT ROAD spate cu PILOT POWER fatza). Dupa 2000km nu pot inca vorbi de uzura, e aproape invizibila cu ochiul liber... (ceea ce e nu este deloc rau, mai ales ca sunt cotate ca gume "hyper-sport", de strada, bineinteles). Si ca veni vorba de uzura, pentru un ochi neavizat ele par gata uzate de noi, avand foarte putine canale impotriva acvaplanarii. Tocmai de aceea cred ca nu sunt apreciate de multi "raceri" autohtoni... la capitolul estetic fiind intrecute de multe alte modele mult mai ... "sexy". Proportionalitatea uzurii (fata/spate) probabil e influentata foarte mult si de relieful zonei in care se ruleaza cat si regimul si agresivitatea pilotarii. In ceea ce ma priveste, eu sunt adeptul excursiilor mai lungi, de week-end, in regim de pasager/bagaje, exploatand mai mult cuplul motor decat puterea... cu siguranta ca pentru a atinge limitele acestor gume ar fi nevoie de un cu totul alt tip de motor/pilotaj, lucru dealtfel valabil si pentru mai toate gumele sport de ultima generatie. Masurile sunt: 120/70/17 si 180/55/17 Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Te referi la BT-016? Ride Safe! Da Masurile sunt: 120/70/17 si 180/55/17 Au un profil interesant 180/55 si 190/55, eu am incercat 180/55, 190/50 si 190/55 si astea pe 55 sint cumva..Vireaza singure, mai ales ala de 180. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 ...Vireaza singure, mai ales ala de 180. Da, da... in doua cuvinte asta e senzatia: vireaza "singure"! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Oricum, si eu sunt de acord ca in general asta e raportul, la o guma de fatza, doua pe spate. Nu invers?? Adica guma spate se duce de 2 x mai repede ca cea fata? La mine e exact invers. S-a dus fata si spatele mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 28, 2009 Autor Share Postat Septembrie 28, 2009 Nu invers?? Adica guma spate se duce de 2 x mai repede ca cea fata? La mine e exact invers. S-a dus fata si spatele mai merge. mai da-i si tu 12000 din cind in cind, sa vezi ce se intimpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 A trecut ceva de cand topicul asta a "murit" dar pana la urma nu prea am inteles daca merita cumparate pilot road 2 sau nu ? Avand in vedere ca d'astea ma bate gandul sa-mi iau si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! Da ,intradevar nu ma dau cu genunchiul jos ,merg mai mult la drumuri lungi si de regula anul asta ne-a cam plouat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport. Mai baga o fisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca. Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca. Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica. ce presiune folosesti si cat de des o controlezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata. Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel Editat Septembrie 30, 2010 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata. Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc Nu stiu ma Stressule ce sa zic. Sint multi factori. Eu singurul cauciuc la care am renuntat oarecum frustrat a fost bt-016 fatza. Am scos sub 1400km cu 2 rinduri, ca la primul am crezut ca m-a furat arbitru' ca pe Steaua, da' la al doi-lea faliment scria pe mine, Acuma ma dau dau cu dc3, undeva pe la 2500 ma tin si astea, dar nu-s rele. (De fapt pt moment am dc3 fata si bt03 spate ca i-am terminat stocul aluia). Am un coleg care a incercat pirelli rosso, care tin vizibil mai mult. Da' tre sa vezi f bine . Serios, s-au terminat alea mai ceva ca astea sport, dar e drept ca nici la aderenta nu erau rele. Acuma are nush ce dunlop tot touring. Eu zic ca merge bine. Nu s-a plins ca n-ar fi aderenta. Eu ce-am vazut ca e un pic mai aiurea, e ca atunci cind le schimbi des, cind pui unul nou, nu prea mergi pina la capat din prima pe fatza. el incepe sa se ascuta, si ramin vreo 5-8 mm care formeaza un cant ceva cam asa _ / / <--------------------------------- aici | | E, cind incepi sa ajungi pe acolo, aluneca ceva, ar dupa citeva din astea se ascute de tot si e ok. In rest, mi-e nu mi-a facut impresia ca atunci cind pleaca unul din asta la plimbare, altul ar fi cu mult mai bun. Eu suspensia mi-o cam reglez singur. Sag-ul ca prin manuale iar hidraulica cam asa: Caut un dimb si dau ture peste el. Daca atunci cind lovesc cu fata da sa ma arunce peste, ii mai iau din compresie. Daca da sa-mi sara bordul in cap dupa ce-am trecut de el, ii mai dau rebound. Daca-mi sare coeurul in cap cind il lovesc, ii mai iau compresie, si daca-mi sare in cap dupa ce trec, ii mai dau rebound. Dupa asta, ii dau ceva mai tare, si daca trece uniform, daca-l simt ca sare mai tare in sus decit coboara ii mai dau ceva rebound. Dupa asta, daca mi se pare ca-mi cam sar plombele din gura, il reduc uniform pe toate pina pare ok si cam asta e, Dar cred ca asta depinde f mult de preferinte, mi-e asa-mi place. Singura problema pe care o are motoru' meu e pilotul, da' n-am gasit manual pt el. Numai bine si ai grija ca da frigu' Mesaj completat PS Mesaj completat Am o rugaminte: Daca vede vreun admin "mi-e asa-mi place", il rog s-o corecteze la "mie asa-mi place" ca am m-am pus sa mai adun textul si acu' vad ce monstrii needitabili si enervanti am rahatit. Mersi. Editat Octombrie 1, 2010 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.