asdfghjk Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 (editat) Ma intereseaza la cate ture este relantiul la motorele 4 in line de cca 1000 cc. Am luat un BMW K1200GT si sta la 1800, mi se pare mult. Ma rog, e nou, poate de aceea. Se pare ca nu are nici un reglaj. Editat Martie 23, 2006 de net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 cele care au injectie relantiul si socul sunt automate. Singurul reglaj se poate face din intinderea cablului de acceleratie dar creste/ scade turatia cand misti ghidonul. Daca se intampla asta inseamna ca nu este reglata corect intinderea cablului. Turatia trebuie sa fie constanta indiferent de miscarea ghidonului. Cand motorul e rece e normal sa ai relantiul mai mare cand se incalzeste o sa scada la cat este trecut in cartea tehnica. La mine este la 1400 ture. Daca nu se tureaza sau subtureaza cand misti ghidonul stanga dreapta nu ai de ce sa-ti faci probleme. tebuie sa aiba un usor joc in manson pana simti ca prinde acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 La relanti dupa ce s-a incalzit, e mult 1800. Trebuie sa fie intre 900 si 1100, depinde de model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 RF 600 R in carte scrie 1300 rot.min plus/minus 100 rot/min Cred ca depinde de fiecare model , insa si mie mi se pare mult 1800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 La mine ,la gsxr600 ,da o turatie de relanti de 1250 ,plus minus 100rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 cele care au injectie relantiul si socul sunt automate. mrrrrrrr nu la toate XX 2004 - injectie, 1137 cmc, din carte, citat 1100 +-100 rmp si se regleaza dintr un "surub " . la mana, exact ca la alea cu carburator. nu am poza acum dar ce am spus este din experienta PERSONALA ce face insa surbul ala nu stiu , cablu, alea alea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 Motoarele mari merg la turatii mai mici decit cele de cilindree mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 Motoarele mari merg la turatii mai mici decit cele de cilindree mica. A mea o tin la 1100-1200 Ca sa iti faci o idee cam la ce turatie sta un motor de 125cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 In mod normal, ce scrie in cartea tehnica e sfint. Scrie chiar si in manualul de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 io il am la 2000 bicilindru 2t 350 cmc...... de fapt o troaca de jawa da-i-as foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Ma intereseaza la cate ture este relantiul la motorele 4 in line de cca 1000 cc. Am luat un BMW K1200GT si sta la 1800, mi se pare mult. Ma rog, e nou, poate de aceea. Se pare ca nu are nici un reglaj. Parerea mea, cel mai bun/precis raspuns il afli daca te duci pe un forum strain de moto BMW si dai sa caute "idle rpm" sau "idling rpm". BMW-urile (mai ales modelele noi) sunt destul de rare in .Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 Pentru BMW K1200LT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jjcage Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Am si eu o problema legata de turatia la relanti. Daca apas ambreiajul pe la 5000-6000 rpm, cateodata turatia scade pana sub 1500 rpm (turatia normala la relanti) pana cand moare motorul. Problema nu se manifesta intotdeauna si daca dau o acceleratie mica cand observ ca incepe sa scada sub 1500 rpm, se stabilizeaza. Deci problema pare a fi legata oarecum de caderile mari si bruste de rpm. Deoarece nu se manifesta foarte des, nu e foarte deranjant, dar mi se intampla sa raman in intersectie cu motorul oprit din cand in cand, asa ca as vrea sa rezolv problema daca tine de ceva reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 (editat) la k-urile vechi 100 (2v si 4v) si 1100 relantiul e sub 1000 si, apropo de soc, la motor cu injectie am maneta de soc care misca si altceva in afara de acceleratie Editat Iulie 12, 2006 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Ma intereseaza la cate ture este relantiul la motorele 4 in line de cca 1000 cc. Am luat un BMW K1200GT si sta la 1800, mi se pare mult. Ma rog, e nou, poate de aceea. Se pare ca nu are nici un reglaj. Postezi pe www.bmwk1200s.com ? Te cheama Doru? BMW nou cu probleme la electronica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 la unele motoare cu injectie exista si maneta de soc... dar rolul ei este de a deschide cateva grade clapeta de aer...... oricum este f mare turatia de relanti.... la tine trebuie pusa pe tester si vazut ungiul claptei in relanti......care trebuie sa fie in jur de 3 grade.... e posibil sa fie reglat di fabrica prost.... am mai intalnit probleme de genul asta...... dar era prea mic..... si am mai inalnit o problema cand senzorul de la c;apeta de aer era reglat prost... adica clapeta era fizic deschisa 3 grade dar senzxorul citea 6 grade...... si consuma extraordinar de mult....... oricum sfatul meu este sa te duci la un service sa vezi care este problema....daca are soc cu manetuta vezi sa nu cumva sa fie cablul prea intins si ssa tina deschisa clapeta de aer.... motoarele care au soc automat..... este alta poveste... alea au stepper mototr si sonda lambda care umla in opermanenta la aer.... adica cand motorul esyte rece la pornire stepperul inchide aerul cat se poate de mult si injectia baga mai multa benzina.....dupa pornire stepperul incepe sa deschida aerul.....si el umbla in per,manenta acolo in funcie de ce gaze scoate.....in general tipul asta de injectcie este intalnit la motoarele euro3 dar nu la toate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 La BMW K 100 RS, 4 cilindri in linie, culcati, relantiul e la 800! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 La BMW K 100 RS, 4 cilindri in linie, culcati, relantiul e la 800! Da... cam la majoritatea motoarelor de peste 1000 cmc, turatia de relanti este undeva intre 800 si 1300 rpm, valabil si la autoturisme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.