mariusvirusat Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Salutare!sunt nou pe aici si as avea nevoie de ajutor in rezolvarea problemei de incarcare la SV650.Am baterie noua, am pus 2 relee de incarcare pana acum si dupa vreo jum de ora de mers in oras cu farurile aprinse le-a ars.Sa fie scurt pe undeva sau sa fie statorul? Ma poate ajuta cineva priceput in domeniu sa-mi faca o verificare?Sunt din Bucuresti, sector 3. Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Salutare!sunt nou pe aici si as avea nevoie de ajutor in rezolvarea problemei de incarcare la SV650.Am baterie noua, am pus 2 relee de incarcare pana acum si dupa vreo jum de ora de mers in oras cu farurile aprinse le-a ars.Sa fie scurt pe undeva sau sa fie statorul?Ma poate ajuta cineva priceput in domeniu sa-mi faca o verificare?Sunt din Bucuresti, sector 3. Multumesc anticipat!!! ce o ars? becurile? releele? ai masurat incarcarea? ia frumos manualu mobrei si vezi la partea electrica ce trenuie sa iti indice daca masori infrasurarile statorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 statorul sau mai degraba un scurt pe circuit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 S-a ars releul!Dupa ce am montat releul nou, am verificat incarcarea la bornele bateriei, peste 13.5V cu farurile aprinse...am observata ca se cam incingea releul, dar stiam ca asa si trebuia sa se incalzeasca...dupa jum de ora de mers in oras a inceput sa se stinga display-ul electronic din bord, am oprit si nu a mai pornit deloc.Bateria era moarta.Am citit in manual sa verific cele trei fire galbene care vin de la stator in releu si trebuie sa scoata o valoare de 70 V (AC) la 5000 rot.Dupa masuratorii o sa revin cu detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 pai da.....tu trebuia sa masori inainte nu dupa releu daca el se ardea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 pai da.....tu trebuia sa masori inainte nu dupa releu daca el se ardea unde or fost 2 relee noi de vanzare, a mai hii si-al trâilea Mesaj completat S-a ars releul!Dupa ce am montat releul nou, am verificat incarcarea la bornele bateriei, peste 13.5V cu farurile aprinse...am observata ca se cam incingea releul, dar stiam ca asa si trebuia sa se incalzeasca...dupa jum de ora de mers in oras a inceput sa se stinga display-ul electronic din bord, am oprit si nu a mai pornit deloc.Bateria era moarta.Am citit in manual sa verific cele trei fire galbene care vin de la stator in releu si trebuie sa scoata o valoare de 70 V (AC) la 5000 rot.Dupa masuratorii o sa revin cu detalii! asa, bravo, vezi ca aia 70 de volti is ~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 Fratilor, am masurat tensiunea de iesire de la stator si imi indica aprox. 100 V la 5000 rot. (in carte scrie minim 70V), deci statorul este ok.am gasit mufa cu trei fire care iese din "alternator" si duce catre cea cu trei a releului cam carbonizata!sa fie din cauza ca nu mai intra tensiune in releu? Altul nou nu mai am deocamdata...Am schimbat bateria veche care era de 12V/9 A(asa scrie si in manualul mobrei) cu alta noua.Pe cea din urma mi-a descarcat-o pana la 5.5 V si cand am pus-o acum pe redresor am citit pe ca e de 12V/6A.Sa aibe si asta legatura? Mentionez ca primul releu a fost ars cand am avut bateria veche de 9A(corespunzator cu manualul), iar cel de al 2-lea releu a fost ars cu cea de 6A care era nou nouta! Help!!!in doua sapt vreu sa plec pe un traseu prin tara si mi-e teama ca nu am cu ce si nu imi mai raman nici bani in stilul asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 deci am avut exact aceiasi prb pe un gsxr 600.....cuvantul cheie este "mufa carbonizata" contact imperfect solutie : taie mufa, leaga firele pe direct (cu papuci si cositor, nu "tziganeste"), izoleaza bine si prb e rezolvata. daca nu faci asta s-ar putea sa patesti ca mn.....sa se arda mufa de tot si sa topeasca si carena (daca ai pe sv)... tind sa cred ca releul nici nu era ars...oricum....nu conteaza....fa asta si daca nu s-a ars si alta mufa pe traseu, esti oki de drum! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 deci am avut exact aceiasi prb pe un gsxr 600.....cuvantul cheie este "mufa carbonizata" contact imperfect solutie : taie mufa, leaga firele pe direct (cu papuci si cositor, nu "tziganeste"), izoleaza bine si prb e rezolvata. daca nu faci asta s-ar putea sa patesti ca mn.....sa se arda mufa de tot si sa topeasca si carena (daca ai pe sv)... tind sa cred ca releul nici nu era ars...oricum....nu conteaza....fa asta si daca nu s-a ars si alta mufa pe traseu, esti oki de drum! asfalt uscat aceeasi problema tot la gsxr.mufa topita si toate firele sudate.aceeasi rezolvare taiat firele si pusi conectori si papuci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 zic si eu ceva masoara sa vezi fiecare din cele trei fire cu masa ,sa nu fie continuitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 am inteles!o sa tai mufa, pun conectori cu papuci si izolare ....am verificat si releul si e prajit...am gasit unul de yamaha R6 (5 fire) si cred ca se potriveste( e SH). Sa fie probleme de compatibilitate?!...oricum daca nici asa nu merge sunt in pana de idei!!! De la acel contact imperfect sa se fi prajit ambele relee?????? Multam mult! Mesaj completat adica pun plusul de la voltmetru pe fir galben si minusul voltmetrului la masa cadrului de exemplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Inca o chestie.... Tot din experienta! Am luat un releu nou Âşi l-am montat... Âşi totuÂşi nu încărca. Am măsurat firele să fiu sigur că nu am contacte imperfecte. La firul de masă aveam ceva rezistența (e adevărat mică.. dar era). Am neglijat acest lucru Âşi totuÂşi nu încărca. Am mai aranjat firele Âşi.... când n-am mai avut rezistență la firul de masă, a început să încarce corect. Referitor la treaba cu papuci Âşi alte contacte pe acolo, eu îți sugeres să renunți la papuci. Cel mai sigur iei firele Âşi le legi între ele (mă refer la cele trei care intră în releu). Daca mergi în continuare cu papuci... e acelaÂşi lucru ca Âşi cu mufe, care au tot papuci. Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Incearca sa pozitionezi viitorul releu undeva pe cadru unde sa fie mai aerisit, sa se raceasca in timp ce mergi cu motorul. Sau, daca ai suficient spatiu, monteaza un ventilator de procesor PC sau de sursa pe el. Eu n-am avut spatiu si l-am montat pe cadru, langa motor. Nu se mai incinge deloc, nici cand merg in oras, nici cand e cald afar'. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 adica pun plusul de la voltmetru pe fir galben si minusul voltmetrului la masa cadrului de exemplu? Da dar numai ca aparatul de masurat nu trebuie pus pe voltmetru ci pe ohmmetru sau dioda; nu trebuie sa ai continuitate intre nici una din faze(firele galbene) si masa(aparatul trebuie sa indice 1). Verifica toate cele 3 faze fata de masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 am inteles!o sa tai mufa, pun conectori cu papuci si izolare ....am verificat si releul si e prajit...am gasit unul de yamaha R6 (5 fire) si cred ca se potriveste( e SH). Sa fie probleme de compatibilitate?!...oricum daca nici asa nu merge sunt in pana de idei!!! De la acel contact imperfect sa se fi prajit ambele relee??????Multam mult! Mesaj completat adica pun plusul de la voltmetru pe fir galben si minusul voltmetrului la masa cadrului de exemplu? si io stau tot in sec.3 dami un tel intro seara si o rezolvam<0723641606> daca e facem o proba cu releul dupa a mea ca sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 mdeah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat Iulie 24, 2009 Autor Share Postat Iulie 24, 2009 si io stau tot in sec.3dami un tel intro seara si o rezolvam<0723641606> daca e facem o proba cu releul dupa a mea ca sunt identice k.te sun poate sambata daca se poate!te sun vineri dupa masa.Nr meu e 0765.450.303.acum o am intr-un service pe la Vitan dar nu i-au facut nik! Merci mult, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 nu am citit si celelalte topicuri, dar stiu o fata care are un SV ca al tau si a avut la fel probleme cu releul, aprinderea... cam ceea ce povestesti tu p-acolo si pana la urma a rezolvat-o. Daca te intereseaza iti dau nr. ei de mobil, e in Orange, o suni si iti spune ce si cum rezolva problema. In caz ca vrei dai un pm. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 Gata!am montat releu nou intr-un loc aerisit, in fata, sub far si am dus plusul si masa din releu direct la baterie, plusul protejand-ul prin siguranta!Am mers deocamdata doar 10 km in oras...sa vad cum se comporta si in urmatoarele zile.Sper sa functioneze! Multumesc tuturor care m-au ajutat!!! Mesaj completat Salutare!Am fost in service si mi-au montat releu de incarcare cu 6 fire , desi pentru SV650 din 2001 e cu 5 fire.Am observat ca un fir l-au lasat liber: Dupa 1800 km (de proba...) am observat ca la relanti cu farul si stopul pe frana aprinse incarcarea scade la 12.5! e normal? Cand creste in ture, in sarcina, urca greu la 13.8. Mentionez ca + si - din releu sunt legate direct la baterie!Fara consumatori releul incarca 14.5 la bornele bateriei E suficient 12.5 V la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 e posibil ca sistemul de incarcare sa nu mai aibe nimic si doar bateria sa fie praf<incearca sa imprumuti o baterie de la cineva sa vezi cu aia cum incarca> la mine bateria a fost<cu cea veche incarca maxim 13.6 iar cand am puso pe cea noua incarca 14.3<asta fara consumatori> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Gata!am montat releu nou intr-un loc aerisit, in fata, sub far si am dus plusul si masa din releu direct la baterie, plusul protejand-ul prin siguranta!Am mers deocamdata doar 10 km in oras...sa vad cum se comporta si in urmatoarele zile.Sper sa functioneze!Multumesc tuturor care m-au ajutat!!! Mesaj completat Salutare!Am fost in service si mi-au montat releu de incarcare cu 6 fire , desi pentru SV650 din 2001 e cu 5 fire.Am observat ca un fir l-au lasat liber: Dupa 1800 km (de proba...) am observat ca la relanti cu farul si stopul pe frana aprinse incarcarea scade la 12.5! e normal? Cand creste in ture, in sarcina, urca greu la 13.8. Mentionez ca + si - din releu sunt legate direct la baterie!Fara consumatori releul incarca 14.5 la bornele bateriei E suficient 12.5 V la relanti? E servisul de langa rondoul semaforizat de la iesirea spre Braila/Galati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 20, 2009 Autor Share Postat August 20, 2009 E servisul de langa rondoul semaforizat de la iesirea spre Braila/Galati ? NU, ESTE VORBA DE UN SERVICE DIN BUCURESTI, DE PE LANGA TARGUL AUTOVIT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.