Sari la conținut

Ajutor!Probleme incarcare Suzuki SV650 din 2001


Postări Recomandate

Salutare!sunt nou pe aici si as avea nevoie de ajutor in rezolvarea problemei de incarcare la SV650.Am baterie noua, am pus 2 relee de incarcare pana acum si dupa vreo jum de ora de mers in oras cu farurile aprinse le-a ars.Sa fie scurt pe undeva sau sa fie statorul?

Ma poate ajuta cineva priceput in domeniu sa-mi faca o verificare?Sunt din Bucuresti, sector 3.

Multumesc anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!sunt nou pe aici si as avea nevoie de ajutor in rezolvarea problemei de incarcare la SV650.Am baterie noua, am pus 2 relee de incarcare pana acum si dupa vreo jum de ora de mers in oras cu farurile aprinse le-a ars.Sa fie scurt pe undeva sau sa fie statorul?

Ma poate ajuta cineva priceput in domeniu sa-mi faca o verificare?Sunt din Bucuresti, sector 3.

Multumesc anticipat!!!

ce o ars? becurile? releele?

 

ai masurat incarcarea?

 

ia frumos manualu mobrei si vezi la partea electrica ce trenuie sa iti indice daca masori infrasurarile statorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a ars releul!Dupa ce am montat releul nou, am verificat incarcarea la bornele bateriei, peste 13.5V cu farurile aprinse...am observata ca se cam incingea releul, dar stiam ca asa si trebuia sa se incalzeasca...dupa jum de ora de mers in oras a inceput sa se stinga display-ul electronic din bord, am oprit si nu a mai pornit deloc.Bateria era moarta.Am citit in manual sa verific cele trei fire galbene care vin de la stator in releu si trebuie sa scoata o valoare de 70 V (AC) la 5000 rot.Dupa masuratorii o sa revin cu detalii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da.....tu trebuia sa masori inainte nu dupa releu daca el se ardea :lol:

unde or fost 2 relee noi de vanzare, a mai hii si-al trâilea

Mesaj completat

S-a ars releul!Dupa ce am montat releul nou, am verificat incarcarea la bornele bateriei, peste 13.5V cu farurile aprinse...am observata ca se cam incingea releul, dar stiam ca asa si trebuia sa se incalzeasca...dupa jum de ora de mers in oras a inceput sa se stinga display-ul electronic din bord, am oprit si nu a mai pornit deloc.Bateria era moarta.Am citit in manual sa verific cele trei fire galbene care vin de la stator in releu si trebuie sa scoata o valoare de 70 V (AC) la 5000 rot.Dupa masuratorii o sa revin cu detalii!

asa, bravo, vezi ca aia 70 de volti is ~ :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, am masurat tensiunea de iesire de la stator si imi indica aprox. 100 V la 5000 rot. (in carte scrie minim 70V), deci statorul este ok.am gasit mufa cu trei fire care iese din "alternator" si duce catre cea cu trei a releului cam carbonizata!sa fie din cauza ca nu mai intra tensiune in releu? Altul nou nu mai am deocamdata...Am schimbat bateria veche care era de 12V/9 A(asa scrie si in manualul mobrei) cu alta noua.Pe cea din urma mi-a descarcat-o pana la 5.5 V si cand am pus-o acum pe redresor am citit pe ca e de 12V/6A.Sa aibe si asta legatura? Mentionez ca primul releu a fost ars cand am avut bateria veche de 9A(corespunzator cu manualul), iar cel de al 2-lea releu a fost ars cu cea de 6A care era nou nouta!

Help!!!in doua sapt vreu sa plec pe un traseu prin tara si mi-e teama ca nu am cu ce si nu imi mai raman nici bani in stilul asta!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am avut exact aceiasi prb pe un gsxr 600.....cuvantul cheie este "mufa carbonizata" :) contact imperfect

 

 

solutie : taie mufa, leaga firele pe direct (cu papuci si cositor, nu "tziganeste"), izoleaza bine si prb e rezolvata.

daca nu faci asta s-ar putea sa patesti ca mn.....sa se arda mufa de tot si sa topeasca si carena (daca ai pe sv)...

 

tind sa cred ca releul nici nu era ars...oricum....nu conteaza....fa asta si daca nu s-a ars si alta mufa pe traseu, esti oki de drum!

asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am avut exact aceiasi prb pe un gsxr 600.....cuvantul cheie este "mufa carbonizata" :) contact imperfect

 

 

solutie : taie mufa, leaga firele pe direct (cu papuci si cositor, nu "tziganeste"), izoleaza bine si prb e rezolvata.

daca nu faci asta s-ar putea sa patesti ca mn.....sa se arda mufa de tot si sa topeasca si carena (daca ai pe sv)...

 

tind sa cred ca releul nici nu era ars...oricum....nu conteaza....fa asta si daca nu s-a ars si alta mufa pe traseu, esti oki de drum!

asfalt uscat :lol:

aceeasi problema tot la gsxr.mufa topita si toate firele sudate.aceeasi rezolvare taiat firele si pusi conectori si papuci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles!o sa tai mufa, pun conectori cu papuci si izolare ....am verificat si releul si e prajit...am gasit unul de yamaha R6 (5 fire) si cred ca se potriveste( e SH). Sa fie probleme de compatibilitate?!...oricum daca nici asa nu merge sunt in pana de idei!!! De la acel contact imperfect sa se fi prajit ambele relee??????

Multam mult!

Mesaj completat

adica pun plusul de la voltmetru pe fir galben si minusul voltmetrului la masa cadrului de exemplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie.... Tot din experienta!

Am luat un releu nou Âşi l-am montat... Âşi totuÂşi nu încărca. Am măsurat firele să fiu sigur că nu am contacte imperfecte. La firul de masă aveam ceva rezistența (e adevărat mică.. dar era). Am neglijat acest lucru Âşi totuÂşi nu încărca. Am mai aranjat firele Âşi.... când n-am mai avut rezistență la firul de masă, a început să încarce corect.

 

Referitor la treaba cu papuci Âşi alte contacte pe acolo, eu îți sugeres să renunți la papuci. Cel mai sigur iei firele Âşi le legi între ele (mă refer la cele trei care intră în releu). Daca mergi în continuare cu papuci... e acelaÂşi lucru ca Âşi cu mufe, care au tot papuci.

 

Spor maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa pozitionezi viitorul releu undeva pe cadru unde sa fie mai aerisit, sa se raceasca in timp ce mergi cu motorul. Sau, daca ai suficient spatiu, monteaza un ventilator de procesor PC sau de sursa pe el. Eu n-am avut spatiu si l-am montat pe cadru, langa motor. Nu se mai incinge deloc, nici cand merg in oras, nici cand e cald afar'.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica pun plusul de la voltmetru pe fir galben si minusul voltmetrului la masa cadrului de exemplu?
Da dar numai ca aparatul de masurat nu trebuie pus pe voltmetru ci pe ohmmetru sau dioda; nu trebuie sa ai continuitate intre nici una din faze(firele galbene) si masa(aparatul trebuie sa indice 1). Verifica toate cele 3 faze fata de masa.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles!o sa tai mufa, pun conectori cu papuci si izolare ....am verificat si releul si e prajit...am gasit unul de yamaha R6 (5 fire) si cred ca se potriveste( e SH). Sa fie probleme de compatibilitate?!...oricum daca nici asa nu merge sunt in pana de idei!!! De la acel contact imperfect sa se fi prajit ambele relee??????

Multam mult!

Mesaj completat

adica pun plusul de la voltmetru pe fir galben si minusul voltmetrului la masa cadrului de exemplu?

si io stau tot in sec.3

dami un tel intro seara si o rezolvam<0723641606>

daca e facem o proba cu releul dupa a mea ca sunt identice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io stau tot in sec.3

dami un tel intro seara si o rezolvam<0723641606>

daca e facem o proba cu releul dupa a mea ca sunt identice

 

k.te sun poate sambata daca se poate!te sun vineri dupa masa.Nr meu e 0765.450.303.acum o am intr-un service pe la Vitan dar nu i-au facut nik!

Merci mult, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am citit si celelalte topicuri, dar stiu o fata care are un SV ca al tau si a avut la fel probleme cu releul, aprinderea... cam ceea ce povestesti tu p-acolo si pana la urma a rezolvat-o. Daca te intereseaza iti dau nr. ei de mobil, e in Orange, o suni si iti spune ce si cum rezolva problema.

In caz ca vrei dai un pm. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata!am montat releu nou intr-un loc aerisit, in fata, sub far si am dus plusul si masa din releu direct la baterie, plusul protejand-ul prin siguranta!Am mers deocamdata doar 10 km in oras...sa vad cum se comporta si in urmatoarele zile.Sper sa functioneze!

Multumesc tuturor care m-au ajutat!!!

Mesaj completat

Salutare!Am fost in service si mi-au montat releu de incarcare cu 6 fire , desi pentru SV650 din 2001 e cu 5 fire.Am observat ca un fir l-au lasat liber:

Dupa 1800 km (de proba...) am observat ca la relanti cu farul si stopul pe frana aprinse incarcarea scade la 12.5! e normal?

Cand creste in ture, in sarcina, urca greu la 13.8.

Mentionez ca + si - din releu sunt legate direct la baterie!Fara consumatori releul incarca 14.5 la bornele bateriei

E suficient 12.5 V la relanti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

e posibil ca sistemul de incarcare sa nu mai aibe nimic si doar bateria sa fie praf<incearca sa imprumuti o baterie de la cineva sa vezi cu aia cum incarca>

la mine bateria a fost<cu cea veche incarca maxim 13.6 iar cand am puso pe cea noua incarca 14.3<asta fara consumatori> :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata!am montat releu nou intr-un loc aerisit, in fata, sub far si am dus plusul si masa din releu direct la baterie, plusul protejand-ul prin siguranta!Am mers deocamdata doar 10 km in oras...sa vad cum se comporta si in urmatoarele zile.Sper sa functioneze!

Multumesc tuturor care m-au ajutat!!!

Mesaj completat

Salutare!Am fost in service si mi-au montat releu de incarcare cu 6 fire , desi pentru SV650 din 2001 e cu 5 fire.Am observat ca un fir l-au lasat liber:

Dupa 1800 km (de proba...) am observat ca la relanti cu farul si stopul pe frana aprinse incarcarea scade la 12.5! e normal?

Cand creste in ture, in sarcina, urca greu la 13.8.

Mentionez ca + si - din releu sunt legate direct la baterie!Fara consumatori releul incarca 14.5 la bornele bateriei

E suficient 12.5 V la relanti?

E servisul de langa rondoul semaforizat de la iesirea spre Braila/Galati ?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...