sailordana8 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Da , bine zis. Cred ca am eu probleme cu capu' , de mic am fost impulsiv.Ai dreptate cu traficu' , la inceput faceam ca toate alea , mai ales ca purtam open face. Sa vezi flegme , sa vezi "morti" si "familii". Acu' tot timpit am ramas , da' am integrala , eu vorbesc , eu aud. Ce sa mai zic de flegme , ca ma scuip singur (am patit-o , la inceput , nu ma obijnuisem cu integrala). LOL..lasa ca eu am patit una si mai si, eram la urcare pe podul Grant in spatele unei tute care nu stia ce vrea. Fiind cald eu eram cu viziera deschisa, ca deh ma sufocam. Si o vad pe aia si la un moment dat nu mai pot si incep sa ii urez de toate...dupa 5 secunde o vad ca incepe sa se plieze catre stanga, si ups...realizez ca era cu geamul deschis. Si totodata ca eu ma facusem auzita A si cea mai tare faza e ..sa te apuce stanutatul si sa fii racit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 Mi-am montat placutele de frana acum o saptamana. Placutele vechi erau fier pe fier. Procedura de montat placutele e un pic diferita fata de ceea ce stiam eu: - nu se da etrierul jos - trebuie golit din lichidul de frana In rest, e ceva simplu de facut. Se poate face in fata blocului. Placutele pe care le-am luat avau un grad din prelucrare - nu intrau amandoua, asa ca a trebuit sa le pilesc un pic suprafata. Ptr asta am folosit cu incredere bordurile cele noi, ca sa razuiesc placutele- cred ca sunt primul om care a gasit o utilitate reala bordurilor mult hulite. Cum se simt franele - primii 5 km s-au simtit foarte prost - nu se asezasera inca. Dupa 5 km au inceput sa prinda/ sa tina. Am cam 100 km cu ele acum si prind - totusi, nu prind ca cele originale - trebuie tras zdravan de maneta, mai mult decat inainte. Tips and tricks: Daca nu aveti un locsor al vostru - un garaj, o curte si faceti procedura in fata blocului, e recomandat sa o faceti pe shustache, cand doarme lumea. Noaptea daca se poate.Fara asistenti. Eu am avut vreo 3 "ajutoare" nesolicitate, care stiau mai bine decat mine si decat cei de la Harley si de la Haynes cum se schimba placutele - "trebuie date etrierele jos, asculta-ma ce iti spun, de ce scoti lichid de frana, nu trebuie, nu nu baga placuta aia intai, sunt prosti astia cu cartea, degeaba ai carte daca nu-i practica, cat ai dat pe placute ...xx mult, am un prieten care ti le incarca pe alea vechi, incarca placute de orice, ETC". Mesaj completat Mi-am montat placutele de frana acum o saptamana. Placutele vechi erau fier pe fier. Procedura de montat placutele e un pic diferita fata de ceea ce stiam eu: - nu se da etrierul jos - trebuie golit din lichidul de frana In rest, e ceva simplu de facut. Se poate face in fata blocului. Placutele pe care le-am luat avau un grad din prelucrare - nu intrau amandoua, asa ca a trebuit sa le pilesc un pic suprafata. Ptr asta am folosit cu incredere bordurile cele noi, ca sa razuiesc placutele- cred ca sunt primul om care a gasit o utilitate reala bordurilor mult hulite. Cum se simt franele - primii 5 km s-au simtit foarte prost - nu se asezasera inca. Dupa 5 km au inceput sa prinda/ sa tina. Am cam 100 km cu ele acum si prind - totusi, nu prind ca cele originale - trebuie tras zdravan de maneta, mai mult decat inainte. Tips and tricks: Daca nu aveti un locsor al vostru - un garaj, o curte si faceti procedura in fata blocului, e recomandat sa o faceti pe shustache, cand doarme lumea. Noaptea daca se poate.Fara asistenti. Eu am avut vreo 3 "ajutoare" nesolicitate, care stiau mai bine decat mine si decat cei de la Harley si de la Haynes cum se schimba placutele - "trebuie date etrierele jos, asculta-ma ce iti spun, de ce scoti lichid de frana, nu trebuie, nu nu baga placuta aia intai, sunt prosti astia cu cartea, degeaba ai carte daca nu-i practica, cat ai dat pe placute ...xx mult, am un prieten care ti le incarca pe alea vechi, incarca placute de orice, ETC". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 nu intrau amandoua, asa ca a trebuit sa le pilesc un pic suprafata. pistonul era impins la capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 6, 2010 Autor Share Postat Iulie 6, 2010 pistonul era impins la capat? Da, erau amandoua pistonasele la capat - se aduc usor la capat, dupa ce se scoate placuta din interior, cu lichidul de frana scos, am impins in etrier pana s-a lipit placuta de disc... (Ca in manual). Adunat, cred ca ambele placute aveau poate maxim 0,5 mm in plus...probabil fabricantul s-a gandit si la stituatia cand discul e destul de consumat. Am fost aseara la o plimbare pe A2, chipurile sa rodez franele. A mai fost un Nightster cu mine, cu tobe Vance&Hines Shortshots staggered - http://www.vanceandhines.com/products/spor...g/ss-stagg.html Asa cum vin din fabrica, fara nici un quiet baffle sau DB killer, se aud SUPERB. La tobele mele le-am confectionat niste DB killere - ei, motorul se aude mai bleg si mai rotund. Oricum, mi-am facut si eu o idee despre cum se aude din spate Sportsterul cu tobe V&H...frumos. Am mai experimentat o chestie aseara...la un mom dat mergeam in paralel...2 Harley-uri cu tobe Vance&Hines se aud absolut inaltator. Fiecare cu tonalitatea lui, cu ritmul lui, in contratimp un pic ( desi mergeam cu acceasi viteza, schimbam treapta ca sa nu se auda in acelasi ritm). E o treaba si asta... mersul potolit si admiratul peisajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 la multi km inainte asfalt uscat si voie buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 cel mai fain e sa o tii in ture mici, asa se aude cel mai fain. acum am si eu una bucata problema tehnica: mi-am instalat lateral un ventialor pentru cilindrii pe Electra, ca o foloseam frecvent sa merg la servici si se incingea ca dracu (ajungea sa scada turatia motorului, chestie programata de calculator pe aprindere si injectie). toate bune, doar ca unul din mizeriile de tampoane cu care e prins ventilatorul si-a gasit de treaba sa se rupa si probabil ca si celelalte doua nu mai au mult timp pana sa cedeze. m-a ajutat un prieten cu un tampon similar demontat de pe alta motocicleta, dar nu a rezistat vibratiilor decat cativa km. in poza se vad cele doua bucsi din partea superioara a ventilatorului, cea rupa e in partea inferioara undeva pe mijloc si se prinde de un suport care in poza lipseste (era rupt si el si dus la sudat). are careva o idee de unde procur si eu ceva similar, sunt banal de simple, doua discuri metalice cu diametru de cca 2 cm, intre ele este cauciuc turnat iar pe partea ramasa in afara e un surub sudat. doar ca trebuie sa fie un cauciuc moale, alftel se rupe imediat. mai pun o poza cu ambele jucarii, imi sunt tare dragi (mai ales ca acum sunt plecat din tara si ma intorc abia wendul viitor). (nu comentati aspectul gardului, asta mai am de facut in vara asta, cate ceva in curte si gardul ala de mizerie). ca un comentariu legat de frane, e o diferenta considerabila intre franele pe care le are v-rod-ul si cele de pe electra. mult mai puternice, iar abs-ul e minunat. ma gandesc tot mai serios sa schimb etrierii de pe electra cu brembo (ce am eu sunt nu sunt brembo, abia in 2007 mi se pare ca au pus stock asa ceva pe modelele touring). prin comparatie, parca are frane de dacie, trebuie sa tragi tare de maner sa inceapa sa franeze. nu ar fi o mare problema, oricum cu ditamai motorul merg mai precaut. in rest v-rod-ul e foarte distractiv daca nu ar fi periculos de distractiv. te trage sa faci prostii. tureaza incredibil de repede, sare cred de 80 in viteza intai, se duce racheta in a doua si a treia si daca te lasi putin luat de val poti sa ajungi luat cu totul foarte repede. franele bune te fac increzator sa-i dai, si ea cere, o nebunie. cam mare nebunia. cu electra urcam greu pe autostrada de la 120 la 150, cu v-rod-ul urci mai repede decat e cazul, noroc ca ai vantul in piept si te mai aduce la realitate sa tai gazul. dar in oras, dai sa rupi lantul. intordeauna m-am gandit ca accidentele pe care le vezi cu speeduri sunt in primul rand din vina agregatului, si apoi a riderului. am fugit de ele ca dracu de tamaie tocmai din cauza asta, cat ai fi de cumpatat, tot vrei sa o incerci. si de ce o incerci, d'aia iti place si o incerci mai tare. usoare, manevrabile, frane bune, nervoase, e combinatia mortala. si v-rod-ul se apropie destul de tare de asta, cu exceptia ca pe la 150 simti viteza in piept si in picioare si iti mai taie elanul. nu poti sa alergi prea mult cu viteza mare ca iti rupe picioarele, eu le proptesc in scarite cu varfurile sub pedale sa nu le pierd pe drum. oricum, e harley doar cu numele. daca aveti idee de bucsi ... multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Eh... Porche-i Porche frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) Motorul de Vrod NU e Porche de nici o culoare. E un motor HARLEY street-race pe care l-au pus pus pe o motocicleta de de serie. E desing Harley 100%!!! Porche a fost folosit doar la unele tehnologi de productie. Deci, orcine orice ar zice, motorul de Vrod exista INAINTE de aportul firmei Porche! Daca sunteti curiosi puteti sa cautati sa vedeti cate motoare Harley exista de race la ora actuala de la Destroyer ( cea mai rapida acceleratie intre motoarele de serie din lume) pana la motorul de flat-tracking de 750. Si ma refer la motoare din 2010... ca sa vedeti de unde o sa vina viitoarele modele. E distractiv sa vezi lumea cum leaga orice lucru bun legat de Vrod de Porche iar cand are bube "apaai e Harley"! Buahahahha... Putina impartialitate fratilor. Si culmea inca mai folosesc oameni la asamblare : Poate de asta mai curge ulei pe la unele garnituri sau mai pierzi suruburi... dar call me old fashion but I love this!!!! Editat Iulie 7, 2010 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 7, 2010 Autor Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) "...revving performance of the liquid-cooled Revolution V-Twin engine co-developed with Porsche give it an unmatched combination of power and sophistication." Sursa: http://www.harley-davidson.com/wcm/Content...history=archive Ptr cei care sustin ca V-ROD-ul nu are treaba cu Porsche-ul. Aceeasi oameni care "construiesc Sportster-e" E greu sa faci diferenta intre realitate si fictiune cand esti stupid cu acte la zi, stampilate recent prin propriile posturi. Editat Iulie 7, 2010 de ddmkro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Schimba ochelarii cu aia de citit si vezi ca nimeni nu "sustine ca Vrodul nu are treaba cu Porsche-ul. Idea era mai subtila... Dar parca era ceva motor prin anii 90si ceva VR1000 folosit la street race pe care cei de la Porsche au cooperat cu Harley sa il faca motor de serie... dar poate ma insel... Zi-ne tu Loredana! Faza cu stupiditatea sunt complet de acord! Apropos de stupiditate ti-ai acoperit priza de aier la "brontozaur" pana la urma in loc sa speli filtru mai des? Oricum felicitari oricum ca ai reusit sa iti pui saboti noi. Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 7, 2010 Autor Share Postat Iulie 7, 2010 Cineva mi-a solicitat niste idei legate de un DB Killer. M-am pus pe treaba in Paint si am facut 2 desene. Prima poza e DB Killer ul pe care il am acum Poza a doua e o solutie pe care am tot intalnit-o pe net - in general la americani: se ia o sita de chiuveta, preferabil de inox, si se monteaza in toba. O alta idee pe care o am, e un DB Killer reglabil - ptr ITP sau daca te opreste politia. Nu am un desen, dar ideea e simpla : 2 rondele, conectate in centru cu un surub, una dintre rondele e reglabila: in functie de cat e rotita, obtureaza mai mult sau mai putin. Mesaj completat cel mai fain e sa o tii in ture mici, asa se aude cel mai fain. acum am si eu una bucata problema tehnica: mi-am instalat lateral un ventialor pentru cilindrii pe Electra, ca o foloseam frecvent sa merg la servici si se incingea ca dracu (ajungea sa scada turatia motorului, chestie programata de calculator pe aprindere si injectie). toate bune, doar ca unul din mizeriile de tampoane cu care e prins ventilatorul si-a gasit de treaba sa se rupa si probabil ca si celelalte doua nu mai au mult timp pana sa cedeze. m-a ajutat un prieten cu un tampon similar demontat de pe alta motocicleta, dar nu a rezistat vibratiilor decat cativa km. in poza se vad cele doua bucsi din partea superioara a ventilatorului, cea rupa e in partea inferioara undeva pe mijloc si se prinde de un suport care in poza lipseste (era rupt si el si dus la sudat). are careva o idee de unde procur si eu ceva similar, sunt banal de simple, doua discuri metalice cu diametru de cca 2 cm, intre ele este cauciuc turnat iar pe partea ramasa in afara e un surub sudat. doar ca trebuie sa fie un cauciuc moale, alftel se rupe imediat. ... daca aveti idee de bucsi ... multumesc anticipat. Solutia 1. Un drum prin targul Vitan, duminica. Solutia 2 Construieste singur bucsele de cauciuc - Silkaflex 11 FC( pe asta l-am folosit eu recent, probabil exista ceva mai bun. Se gaseste la orice Mr.Bricolaj, Praktiker, etc ). Nu este foarte elastic si nici nu stiu daca rezista bine la caldura. Merita incercat Solutia 3. Modifica Mi se pare un design perisabil, oricum o sa se duca si urmatoarele, mai ales daca e cauciuc moale, poros, folosit la amortizare vibratii. Nu stiu cum arata efectiv cauciucul ala, dar stiu cum arata cel mai bun cauciuc folosit la amortizarea vibratiilor folosit pe sisteme Hi-Fi high-end. E poros si nu e rezistent mecanic. Eu as renunta la prinderile mobile din cauciuc dintre cadru ventilator si carcasa - as face o prindere prindere rigida, si as muta amortizarea in carcasa ventilatorului. Cum faci asta...depinde efective de ce e acolo. Nu se poate prinde carcasa ventilatorului doar de cadru, rigid ? Inspira-te de la cruiserele japoneze racite pe apa, si alea vibreaza un pic. Daca poti sa mai pui poze, mi-as da cu parerea mai la obiect. Si acum o intrebare ptr mine - nu am inca probeleme tale, dar ma intereseaza ideea unui ventilator ptr mers in oras. De unde l-ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Dar stiu ca le alegi pe solutii, nu gluma... Eu zic sa indesi in tobe niste sarma din aia de frecat vasele din bucatarie. Poti sa o numesti o solutie intalnita pe net la romani si sa le-o prezinti americanilor. Daca o mai tii mult asa, cu solutii gasite pe net si puse in practica de tine, o sa tranformi Harley-ul ala cat de curand in Dnepr. Exista oameni care chiar se pricep, dar probabil ca esti prea plin de tine ca sa apelezi la ei. Aia te-ar fi invatat sa-ti iei un Sportster barbatesc , pe carburatie, cu motorul prins direct pe cadru, nu chestia aia. Dar recunosc, povestesti frumos, iar lucrul asta prinde bine la copiii de pe Forum. Pe noi, restul, doar ne amuzi. Asta dovedeste inca odata ca spiritul Harley s-a dus. Dadea pe Discovery o emisiune cu primele 10 motoare din lume. Surpriza , Harley era pe locul 10. Si ziceau si de ce. A ajuns un motor "de jmecheri" , razboinici de duminica. Tot pe Discovery un posesor de MULTE Harley-uri , un american , explica ca nu te poti numi motociclist , daca nu-ti poti remedia mobra pe sant , cu ce gasesti prin trusa de scule. Old school versus basini. Eu aleg prima varianta. Cioparele au aparut din dorinta amaritilor de un motor mai performant. Nu ? Au tot dat jos de pe el , sa-l faca mai usor. Nu au apelat la mecanici , s-au chinuit singuri. De ce nu mi-asi cumpara Harley , oricit asi fi de bogat ? Au prea multi indivizi cu multi bani , nu ma vad intr-un grup de oameni de afaceri , cu motoare stoc si plini de impresii. Daca un DB killer nu se mai poate confectiona in garaj , e belita situatia , inseamna ca ati uitat vremurile bune de altadata (socialistele minarite in subsol). Caci ce a fost Harley-ul ? Un alt Dnepr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Eu cred ca gresesti major barbate. Harley-ul nu a fost niciodata Nipru. Sunt motoare simple (unele modele) ca principiu , dar in nici un caz facute in dorul lelii si reglate dupa urechea lui Fosibaci in pivnita de la bloc. si repararea lor in sant cat sa te duca acasa e o chestie la ordinea zilei pt impatimiti. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa o "customizezi" pe margine santului si sa iti bati joc de saracul motor. Daca ar fi fost ceva calcule cu marimea gaurilor, o noua curba downloadabila pe EFI era altceva... si nu ma refer la cursa gazelor inauntru su faze "complicate". Vrei sa zici ca erai de acord si cu sita la filtru de aier ca sa nu se murdareasca filtrul asa tare? Hai sa vedem care e faza. Fibrele din filtru prind praful ala marunt care altfel ti-ar macina motorul ca un shmirghel. Ca sa il impiedici sa iti intre in filtru ar trebui alt filtru ... care s-ar murdari la fel de repede, deci unde e miscarea. In schimb , cand modifici intake-ul de aier trebuie sa schimbi curba la EFI altfel bulesti amestecul - il faci prea sarac, motorul se supraincalzeste si il bulesti. Vremurile cu lucru dupa ureche au trecut demult. Iar tiganismele sunt si or sa ramana tiganisme chiar daca unii se cracaneaza de admiratie si dau pe spate ce "garage built" shit fac unii! Tie-ti-ar place sa iei motorul asta dupa ce a "experimentat" injinereste un asa mester? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 .. In schimb , cand modifici intake-ul de aier trebuie sa schimbi curba la EFI altfel bulesti amestecul - il faci prea sarac, motorul se supraincalzeste si il bulesti. .. Nu are HD sonda lambda? Nu e closed-loop control de amestec? Cred ca injectie sa adapteaza la o oarecare schimbare in admisie si evacuare. Cat timp nu face ddmkro modificari ireversibile la motocicleta, nu vad de ce nu merita incercat ce a propus. Daca nu merge, afla in 5km si reface motorul cum a fost. Nu e de cum modifica raport de compresie, cilindree, sau pune nu stiu ce ulei nepotrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Nu are HD sonda lambda? Nu e closed-loop control de amestec? Cred ca injectie sa adapteaza la o oarecare schimbare in admisie si evacuare. 100% corect. Bine,in cazul in care HD are sonda. Insa mi-e greu sa cred ca un model nou nu are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Eh , cred ca-s eu un taran invechit , la faza cu mesteritul in subsol. Corect , acum , cu mobrele astea noi , nu prea mai tine figura. Sint mai conservator din fire la motoare , mereu mi-au placut alea fier-pe-fier , desi mobra mea e cu totul altceva. Dar asta e , bine ca are cardan. Ziceam de comparatia Harley-Dnepr din alt punct de vedere. Si ziceam A FOST , nu ESTE SI ACUM. Dar cum mestereau romanii la nipre , asa si americanii la ale lor , PE VREMURI. Motoare simple amindoua , "istorice" , ca sa zic asa , fiare brute. Cam aici era comparatia , nu la calitatea pieselor sau la cine are furca mai in fata si comenzile mai avansate. Aasfalt uscat , ca sa folosesc un stereotip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) multam de sfaturi, intre timp am gasit si bucsa originala sa o cumpar. daca tine 2 ani e bine, nu costa o avere. legat de modificari: e o poveste asa de lunga ca nu imi bat capul sa o inteleg. am pus pe v-rod tobe V&H (ca alea stoc sunt de toata jena). teoretic, ar trebui sa mai dau un potop de bani si pe re-mapping kit pentru injectie si alt filtru de aer. las aici specialistii sa isi spuna parerea. doar ca, din vorba in vorba pe email cu americanu' care vinde hd, uite ce imi zice: If you did the slip-on mufflers from Vance and Hines and your V-Rod is running well and doesn?t hesitate or pop you can leave it the way you have it with just the mufflers which are a great choice. If you find that your bike is not running right or you want to increase the power do a Screaming Eagle Race Tuner and a higher flowing air filter and get it tuned. The V-Rod can handle a muffler swap without tuning; the mufflers are not a huge change in air flow verses the stock ones just a much better tone. sarind de la modificari la surubarit ii dau dreptate unui prieten care stie cu ce se haleste un harley si care mi-a zis o vorba de duh: "la harley suruburile se desfac si cand sta pe loc". asa ca trusa de scule e oricum necesara sa fie acolo, nu se stie. mi s-a slabit surubul care strange pedala schimbatorului de viteze, daca nu aveam imbusul de rigoare stateam in drum. deci ceva distractie old school mai ai si cu motor pe injectie. Mesaj completat ventilatorul de aer e luat de la hd. nu stiu daca merge "mesterita", la ce vibratii ai pe motor am ceva dubii. din pacate nu e foarte ieftina, in state costa 380 dolari, aici cred ca e aceeasi suma in euro plus tva. foloseam motorul in oras foarte mult si a meritat. nu stiu daca merge si pe modelul tau. codul in catalogul online este 91550-00C. Editat Iulie 13, 2010 de gabimaty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Daca nu mai citesc nimic despre aventurile unui Harley in Romania , cred ca fac scandal. Asta e postul meu preferat , la sectiunea asta , nu ma lasa cu ochii in soare , te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Daca nu mai citesc nimic despre aventurile unui Harley in Romania , cred ca fac scandal. Asta e postul meu preferat , la sectiunea asta , nu ma lasa cu ochii in soare , te rog. omule, ce sa zic, eu nu le am prea bine cu povestitul, si pe deasupra sunt "fugit" d'acasa la cules de capsuni in spania (glumesc cu culesul de capsuni) fara motoare si nu am ce povesti. azi abia ma intorc, si un gand am: sa cosum benzina. ma sui pe motor si ma duc unde ma duce. nu imi pasa cat consuma, cand se termina fac plinul din nou si continui sau intorc. weekendul asta obligat vreau sa fac o cheia. cred ca pe la finele lui august imi aduc in madrid v-rodul si nu mai stau pe uscat. sa fim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Ultima data cand am fost pe autostrada, am fost cu un prieten cu un Nightster. Omul mergea sub viteza mea...am incercat sa il scot din ale lui, sa maresc ritmul...nimic. Pana la urma, m-am mulat eu pe stilul lui de mers - 100 - maxim 120. Si...surpriza. Viata e mai colorata, mai plina la viteze mici...am reusit sa admir peisajul, si sa ma relaxez. Mai mult decat daca as fi gonit ca descreieratul. Aseara eram destul de sictirit - munca multa, mers prin Bucuresti. Mi-am zis, ia sa trag eu o tura scurta pe A2, sa scap de spleen. Si sa merg cat mai relaxat, cum am mers cu amicul cu Nightsterul. La plecare - pe la 7 - se cam adunasera nori in Bucuresti, dar mi-am zis, o tura scurta pana la Lehliu, n-o fi foc. La ducere, am mers exact cum spuneam, calm, relaxat, 100-120 ( cand am depasit vreo 2 tiruri, in rest am fost depasit ). Prin unele portiuni se vedea ca plouase zdravan. Pe la jumatatea drumului, ma suna sotia si imi zice - vezi ca in Bucuresti e vijelie, vant, ploaie, ce sa mai, sfarsitul lumii. Ok, am zis, nu am ce sa fac, asa ca am continuat. La intoarcere, am pris deja ploaie, torentiala. Cel mai nasol aspect au fost picaturile de ploaie. Am casca deschisa, si dor al dracului de rau. Inainte sa intru intr-o zona de ploaie, incepeau picaturile - la inceput am fost bulversat, ptr ca dor la fel de rau ca si gazele- ma si gandeam, ma, ce dracului, ca n-am luat niciodata atatea gaze.... Si incepe ploaia ...las de la 120 la 100 intr-a cincea...ploaia din ce in ce mai rau...las la 80 intr-a patra... Cam asa am mers...La inceput am mers un pic cam anapoda - spre centrul benzii intai, nu chiar pe centru...Pana cand am derapat Scurt, brusc, si fara avertisment. S-a redresat de la sine. Cred ca am luat o portiune reparata cu alt material decat asfaltul original. Asta am dedus eu dupa aia, pt ca in zonele in care nu ploua mult, puteam sa vad asfaltul ...si cam pe centrul benzii intai erau niste reparatii longitudinale, nu imi dau deama de la ce s-o fi stricat asfaltul pe acolo. Cea mai buna zona e pe banda a 2-a...dar la 80 la ora, era riscant sa incerc sa merg pe acolo. Au fost ceva soferi cu SUV-uri care ii dadeau..."Frumoasa" senzatie sa te loveasca turbioanele cu vapori de apa... Ok, am trecut cat mai pe dreapta...si am continuat. Numai ca asta a ridicat alte probleme: ca si sofer, de ce dracului sa te mai obosesti sa depasesti regulamentar prin trecere pe celalata banda ? Chiar daca e libera. Daca tot ai loc langa amaratul cu motorul, baga-te in sufletul lui. Recunosc, nu au fost multi, dar cel mai jegos a fost un Logan care aproape ca m-a sters...si mai mergea boul si cam cu viteza mea...masina era plina de handicapati care se uitau la mine si radeau: io-te si fraierul, il ploua, ce amuzant, ha, ha, ha. Nu am mai rezistat si am scos pistolul-un Desert Eagle 0.50, cadou de la Boris, un prieten basarabean- am armat cu dintii - in momentul asta Loganul accelera mancand pamantul -si am golit un incarcator in portbagaj si geam. Loganul a derapat, s-a dat peste cap si a aterizat pe dreapta in sant. M-am apropiat tacticos, am pus Harley-ul pe cric si m-am apropiat de Loganul fumegand...rotile inca se invarteau. Am bagat un nou incarcator...am armat si le-am curmat suferintele.La plecare, in timp ce incendiam masina, am lasat o inscriptie langa, cu "SICANATOR DE MOTOCICLISTI.FACETI CA EL, CA SA PATITI CA EL". Cam asta am simtit nevoia sa fac.Ca intr-un film de categorie Tz. Revenind la realitate, noroc ca majoritatea soferilor stiu sa conduca si fac o depasire ca lumea. Ajung intr-o zona cu fulgere. Ploaie si fulgere. Cerul era cenusiu, plumb, in aer abur...pe jos balta. Si deodata un fulger, cam la 100-200 de metri...un M imens..a parut ca partea de la mijloc a lovit in sosea. S-a ridicat parul pe mine. Stiu ca m-am gandit - dar scurt - sa ma opresc...dupa care - cu ce naiba m-ar ajuta sa ma opresc ??? Si am continuat.Stiu ca ma gandeam ca daca ma loveste o sa fie scurt si pe neasteptate. In apropiere de Bucuresti, doar mai picura. La intrare, am tras pe dreapta sa fumez o tigara si sa evaluez "pagubele". Geaca, manusile si blugii fleasca...fata rosie si amortita de parca ma plamuise cineva. In rest, relaxat si bine dispus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Niste rahaturi de reparatii longitudinale am si eu , la mine in zona. Sosea brici , au taiat bulangii niste taieturi lungi de circa 1 metru si au turnat asfalt in ele. Mi-a fugit curu o data , de am zis ca m-am dus. Prima oara am zis ca-i nisip , dupa aia mi-a picat fisa. Acu le ocolesc , asfaltatori nu le-au tras si ei la fata cu asfaltu si de aia iti fura roata. Am mers pe ploi de ziceam ca pica ceru' , 50 km dus , munca pe santier 10 ore , 50 km intors , cu o ginganie de 110 cc. Naspa frate. Succes si asfalt cit mai uscat si drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Acum ptr PROFETUL DURERII...Sa stii ca nici eu nu vad de ce nu as putea sa imi "customizez" Harley-ul, cu sarma ruginita daca asa am eu chef... Pe masa din bucatarie, spre disperararea conformistilor. Despre asemanarea intre Dnepr si Harley, sa stii ca e amuzanta si cred ca are un sambure de adevar. Cand am avut contact cu Harley-ul, stiu ca m-am gandit : E ca un motor rusesc - mult fier, putina tehnologie, confort mai pe langa, trebuie sa mearga. Merg mici bricolaje la el ? Cum sa nu, nu prea ai ce sa strici, nu e ca la un motor cu totul la limita, rezistentele materialelor la limita de rupere, ca sa scoata maxim din ele. Si tot asa, ma gandeam cumva ca felul in care face un producator isi face motociletele, reflecta apartenenta la un anumit popor...japonezii ? Resurse putine, trebuie sa scoata mult din putin -> motoare inghesuite, putin metal, multa performanta. Americanii ? Fier avem ? Avem...sa punem atunci cat mai mult. Crom este ? Este...Atunci crom sa fie. Sticla este ? Este, atunci farul e de sticla. Strazi largi avem ? Avem, deci nu ne intereseaza raza de bracaj sau distanta intre axe. Acum, fiecare face ce vrea cu viata lui, cu bunurile lui - unii ma injura ca imi permit sa fiu original, pe banii mei, in bucatarie... E treaba mea ce fac si cum fac. Ducet-va si voi prin Iran, Coreea de Sud cu conceptii de astea. Acolo tin treburile astea. S-au adunat un conformist si un procesoman de profesie: cum indraznesc sa fac ceva ce n-au vazut la altii, n-au vazut la OTV sau nu au citit in Libertatea (inlocuiti voi cu un ziar si mai prost, ca eu nu citesc ziare, oricum, nu indrazenesc sa imi inchipui ca ar urmari/citi ceva mai sus de cele mentionate), cum se iau de mine. Cum imi permit eu asa ceva ? Cum indraznesc ? Domunule, trebuie sa fiu omorat cu pietre !!!! Distrus. Auzi la el, tupeu sa isi faca un DB Killer ?! Singur ??? Nebunie. Cica nu le place ce scriu. Oameni buni, solutia e simpla: nu mai cititi. E asa de greu de priceput ? Daca face buba - la creier - cand cititi, nu mai cititi. Nu va mai bagati in seama aiurea. Faceti-va si voi un tipic acolo, cu invective, cu vise despre construit Sportstere. Promit ca nu o sa va deranjez. Pe cuvantul meu de onoare. Abia astept sa va duceti dracului. Le-am facut oferta - valabila inca - sa ne intalnim, sa transam diferendele de opinii fata in fata ca sa scutim lumea de invective. Inca astept. Allah e mare, bun si intelept. Intr-o buna zi imi ne vom intalni. Atunci sa vedem cum stam cu princippile si caracterul, nu in spatele monitorului, ascunsi ca sobolanii in canale. Pana cand o sa discut fata in fata cu baietii astia, va propun sa ii ignoram. Nu conteaza ca ma injura de la distanta. Nu conteaza ca sunt dobitoci...au dreptul sa se bage in seama. Si sa ne bucuram de motociclism. Fiecare in felul lui particular. Cum am spus, nu exista reteta despre ce inseamna motociclist adevarat. Urca-te pe motor si simte-te bine. Fie el un Ij, Nipru, Suzuki, Harley, Mz, Cz, Honda, Daelim, Yamaha, BMW, Honda, Hodaka, BossHoss, Victory, KTM, Triumph, Norton si ce altceva o mai fi. Fii tu insuti, asa cum iti place sa fii. Da dracului toate potaile impotente care si-au facut o obsesie din a-ti spune cum ar trebui sa fii, cum ar trebui sa te imbraci si ce ar trebui sa faci. Urca-te pe motorul tau, fie el o rabla abia merganda, sau un fier nou-nout, si lasa in spate lumea idioata si conformista. Esti tu si cu fierul, conteaza cum va simtit voi doi. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Recunosc, nu au fost multi, dar cel mai jegos a fost un Logan care aproape ca m-a sters...si mai mergea boul si cam cu viteza mea...masina era plina de handicapati care se uitau la mine si radeau: io-te si fraierul, il ploua, ce amuzant, ha, ha, ha. Nu am mai rezistat si am scos pistolul-un Desert Eagle 0.50, cadou de la Boris, un prieten basarabean- am armat cu dintii - in momentul asta Loganul accelera mancand pamantul -si am golit un incarcator in portbagaj si geam. Loganul a derapat, s-a dat peste cap si a aterizat pe dreapta in sant. M-am apropiat tacticos, am pus Harley-ul pe cric si m-am apropiat de Loganul fumegand...rotile inca se invarteau. Am bagat un nou incarcator...am armat si le-am curmat suferintele.La plecare, in timp ce incendiam masina, am lasat o inscriptie langa, cu "SICANATOR DE MOTOCICLISTI.FACETI CA EL, CA SA PATITI CA EL". Genial.... cat despre customizarea unei mobre. pai frate o faci unde si cu ce ai la indemana, o faci sa fie pe gustul tau, asa misto sentiment ai cand vezi ca ai muncit o zile la un montaj de proiectoare si la final merge din prima .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Bravo frate , daca toti posesorii de Harley se lasau de customizari , acu' nu mai existau ciopare , nici americane , nici japoneze , lumea moto era mai saraca. Sint oameni care sint speriati de mobra lor si sint unii care nu sint. Ultimii au si curaj s-o domine cu flexu' sau alte scule. Primii ii fac un piedestal , o urca acolo si incep sa bata matanii. Iti doresc succes maxim si nu pune la suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 se pare ca vecinatatea cu "furiile naturii" ti-a readus testosteronul la cotele normale.vorba puscasilor marini:HOORAH! prea erai impaciuitor si maleabil.vb amicului lil debul:"daca nu citesc ceva patanii cu harley ma tampesc" jos palaria ddkmro. bafta maxima PS. cand ajungi prin constanta sau in zona,dont be a stranger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.