MotoRocker Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Eh... Porche-i Porche frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 7, 2010 Autor Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) "...revving performance of the liquid-cooled Revolution V-Twin engine co-developed with Porsche give it an unmatched combination of power and sophistication." Sursa: http://www.harley-davidson.com/wcm/Content...history=archive Ptr cei care sustin ca V-ROD-ul nu are treaba cu Porsche-ul. Aceeasi oameni care "construiesc Sportster-e" E greu sa faci diferenta intre realitate si fictiune cand esti stupid cu acte la zi, stampilate recent prin propriile posturi. Editat Iulie 7, 2010 de ddmkro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 7, 2010 Autor Share Postat Iulie 7, 2010 Cineva mi-a solicitat niste idei legate de un DB Killer. M-am pus pe treaba in Paint si am facut 2 desene. Prima poza e DB Killer ul pe care il am acum Poza a doua e o solutie pe care am tot intalnit-o pe net - in general la americani: se ia o sita de chiuveta, preferabil de inox, si se monteaza in toba. O alta idee pe care o am, e un DB Killer reglabil - ptr ITP sau daca te opreste politia. Nu am un desen, dar ideea e simpla : 2 rondele, conectate in centru cu un surub, una dintre rondele e reglabila: in functie de cat e rotita, obtureaza mai mult sau mai putin. Mesaj completat cel mai fain e sa o tii in ture mici, asa se aude cel mai fain. acum am si eu una bucata problema tehnica: mi-am instalat lateral un ventialor pentru cilindrii pe Electra, ca o foloseam frecvent sa merg la servici si se incingea ca dracu (ajungea sa scada turatia motorului, chestie programata de calculator pe aprindere si injectie). toate bune, doar ca unul din mizeriile de tampoane cu care e prins ventilatorul si-a gasit de treaba sa se rupa si probabil ca si celelalte doua nu mai au mult timp pana sa cedeze. m-a ajutat un prieten cu un tampon similar demontat de pe alta motocicleta, dar nu a rezistat vibratiilor decat cativa km. in poza se vad cele doua bucsi din partea superioara a ventilatorului, cea rupa e in partea inferioara undeva pe mijloc si se prinde de un suport care in poza lipseste (era rupt si el si dus la sudat). are careva o idee de unde procur si eu ceva similar, sunt banal de simple, doua discuri metalice cu diametru de cca 2 cm, intre ele este cauciuc turnat iar pe partea ramasa in afara e un surub sudat. doar ca trebuie sa fie un cauciuc moale, alftel se rupe imediat. ... daca aveti idee de bucsi ... multumesc anticipat. Solutia 1. Un drum prin targul Vitan, duminica. Solutia 2 Construieste singur bucsele de cauciuc - Silkaflex 11 FC( pe asta l-am folosit eu recent, probabil exista ceva mai bun. Se gaseste la orice Mr.Bricolaj, Praktiker, etc ). Nu este foarte elastic si nici nu stiu daca rezista bine la caldura. Merita incercat Solutia 3. Modifica Mi se pare un design perisabil, oricum o sa se duca si urmatoarele, mai ales daca e cauciuc moale, poros, folosit la amortizare vibratii. Nu stiu cum arata efectiv cauciucul ala, dar stiu cum arata cel mai bun cauciuc folosit la amortizarea vibratiilor folosit pe sisteme Hi-Fi high-end. E poros si nu e rezistent mecanic. Eu as renunta la prinderile mobile din cauciuc dintre cadru ventilator si carcasa - as face o prindere prindere rigida, si as muta amortizarea in carcasa ventilatorului. Cum faci asta...depinde efective de ce e acolo. Nu se poate prinde carcasa ventilatorului doar de cadru, rigid ? Inspira-te de la cruiserele japoneze racite pe apa, si alea vibreaza un pic. Daca poti sa mai pui poze, mi-as da cu parerea mai la obiect. Si acum o intrebare ptr mine - nu am inca probeleme tale, dar ma intereseaza ideea unui ventilator ptr mers in oras. De unde l-ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Dar stiu ca le alegi pe solutii, nu gluma... Eu zic sa indesi in tobe niste sarma din aia de frecat vasele din bucatarie. Poti sa o numesti o solutie intalnita pe net la romani si sa le-o prezinti americanilor. Daca o mai tii mult asa, cu solutii gasite pe net si puse in practica de tine, o sa tranformi Harley-ul ala cat de curand in Dnepr. Exista oameni care chiar se pricep, dar probabil ca esti prea plin de tine ca sa apelezi la ei. Aia te-ar fi invatat sa-ti iei un Sportster barbatesc , pe carburatie, cu motorul prins direct pe cadru, nu chestia aia. Dar recunosc, povestesti frumos, iar lucrul asta prinde bine la copiii de pe Forum. Pe noi, restul, doar ne amuzi. Asta dovedeste inca odata ca spiritul Harley s-a dus. Dadea pe Discovery o emisiune cu primele 10 motoare din lume. Surpriza , Harley era pe locul 10. Si ziceau si de ce. A ajuns un motor "de jmecheri" , razboinici de duminica. Tot pe Discovery un posesor de MULTE Harley-uri , un american , explica ca nu te poti numi motociclist , daca nu-ti poti remedia mobra pe sant , cu ce gasesti prin trusa de scule. Old school versus basini. Eu aleg prima varianta. Cioparele au aparut din dorinta amaritilor de un motor mai performant. Nu ? Au tot dat jos de pe el , sa-l faca mai usor. Nu au apelat la mecanici , s-au chinuit singuri. De ce nu mi-asi cumpara Harley , oricit asi fi de bogat ? Au prea multi indivizi cu multi bani , nu ma vad intr-un grup de oameni de afaceri , cu motoare stoc si plini de impresii. Daca un DB killer nu se mai poate confectiona in garaj , e belita situatia , inseamna ca ati uitat vremurile bune de altadata (socialistele minarite in subsol). Caci ce a fost Harley-ul ? Un alt Dnepr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 .. In schimb , cand modifici intake-ul de aier trebuie sa schimbi curba la EFI altfel bulesti amestecul - il faci prea sarac, motorul se supraincalzeste si il bulesti. .. Nu are HD sonda lambda? Nu e closed-loop control de amestec? Cred ca injectie sa adapteaza la o oarecare schimbare in admisie si evacuare. Cat timp nu face ddmkro modificari ireversibile la motocicleta, nu vad de ce nu merita incercat ce a propus. Daca nu merge, afla in 5km si reface motorul cum a fost. Nu e de cum modifica raport de compresie, cilindree, sau pune nu stiu ce ulei nepotrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Nu are HD sonda lambda? Nu e closed-loop control de amestec? Cred ca injectie sa adapteaza la o oarecare schimbare in admisie si evacuare. 100% corect. Bine,in cazul in care HD are sonda. Insa mi-e greu sa cred ca un model nou nu are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Eh , cred ca-s eu un taran invechit , la faza cu mesteritul in subsol. Corect , acum , cu mobrele astea noi , nu prea mai tine figura. Sint mai conservator din fire la motoare , mereu mi-au placut alea fier-pe-fier , desi mobra mea e cu totul altceva. Dar asta e , bine ca are cardan. Ziceam de comparatia Harley-Dnepr din alt punct de vedere. Si ziceam A FOST , nu ESTE SI ACUM. Dar cum mestereau romanii la nipre , asa si americanii la ale lor , PE VREMURI. Motoare simple amindoua , "istorice" , ca sa zic asa , fiare brute. Cam aici era comparatia , nu la calitatea pieselor sau la cine are furca mai in fata si comenzile mai avansate. Aasfalt uscat , ca sa folosesc un stereotip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) multam de sfaturi, intre timp am gasit si bucsa originala sa o cumpar. daca tine 2 ani e bine, nu costa o avere. legat de modificari: e o poveste asa de lunga ca nu imi bat capul sa o inteleg. am pus pe v-rod tobe V&H (ca alea stoc sunt de toata jena). teoretic, ar trebui sa mai dau un potop de bani si pe re-mapping kit pentru injectie si alt filtru de aer. las aici specialistii sa isi spuna parerea. doar ca, din vorba in vorba pe email cu americanu' care vinde hd, uite ce imi zice: If you did the slip-on mufflers from Vance and Hines and your V-Rod is running well and doesn?t hesitate or pop you can leave it the way you have it with just the mufflers which are a great choice. If you find that your bike is not running right or you want to increase the power do a Screaming Eagle Race Tuner and a higher flowing air filter and get it tuned. The V-Rod can handle a muffler swap without tuning; the mufflers are not a huge change in air flow verses the stock ones just a much better tone. sarind de la modificari la surubarit ii dau dreptate unui prieten care stie cu ce se haleste un harley si care mi-a zis o vorba de duh: "la harley suruburile se desfac si cand sta pe loc". asa ca trusa de scule e oricum necesara sa fie acolo, nu se stie. mi s-a slabit surubul care strange pedala schimbatorului de viteze, daca nu aveam imbusul de rigoare stateam in drum. deci ceva distractie old school mai ai si cu motor pe injectie. Mesaj completat ventilatorul de aer e luat de la hd. nu stiu daca merge "mesterita", la ce vibratii ai pe motor am ceva dubii. din pacate nu e foarte ieftina, in state costa 380 dolari, aici cred ca e aceeasi suma in euro plus tva. foloseam motorul in oras foarte mult si a meritat. nu stiu daca merge si pe modelul tau. codul in catalogul online este 91550-00C. Editat Iulie 13, 2010 de gabimaty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Daca nu mai citesc nimic despre aventurile unui Harley in Romania , cred ca fac scandal. Asta e postul meu preferat , la sectiunea asta , nu ma lasa cu ochii in soare , te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Daca nu mai citesc nimic despre aventurile unui Harley in Romania , cred ca fac scandal. Asta e postul meu preferat , la sectiunea asta , nu ma lasa cu ochii in soare , te rog. omule, ce sa zic, eu nu le am prea bine cu povestitul, si pe deasupra sunt "fugit" d'acasa la cules de capsuni in spania (glumesc cu culesul de capsuni) fara motoare si nu am ce povesti. azi abia ma intorc, si un gand am: sa cosum benzina. ma sui pe motor si ma duc unde ma duce. nu imi pasa cat consuma, cand se termina fac plinul din nou si continui sau intorc. weekendul asta obligat vreau sa fac o cheia. cred ca pe la finele lui august imi aduc in madrid v-rodul si nu mai stau pe uscat. sa fim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Ultima data cand am fost pe autostrada, am fost cu un prieten cu un Nightster. Omul mergea sub viteza mea...am incercat sa il scot din ale lui, sa maresc ritmul...nimic. Pana la urma, m-am mulat eu pe stilul lui de mers - 100 - maxim 120. Si...surpriza. Viata e mai colorata, mai plina la viteze mici...am reusit sa admir peisajul, si sa ma relaxez. Mai mult decat daca as fi gonit ca descreieratul. Aseara eram destul de sictirit - munca multa, mers prin Bucuresti. Mi-am zis, ia sa trag eu o tura scurta pe A2, sa scap de spleen. Si sa merg cat mai relaxat, cum am mers cu amicul cu Nightsterul. La plecare - pe la 7 - se cam adunasera nori in Bucuresti, dar mi-am zis, o tura scurta pana la Lehliu, n-o fi foc. La ducere, am mers exact cum spuneam, calm, relaxat, 100-120 ( cand am depasit vreo 2 tiruri, in rest am fost depasit ). Prin unele portiuni se vedea ca plouase zdravan. Pe la jumatatea drumului, ma suna sotia si imi zice - vezi ca in Bucuresti e vijelie, vant, ploaie, ce sa mai, sfarsitul lumii. Ok, am zis, nu am ce sa fac, asa ca am continuat. La intoarcere, am pris deja ploaie, torentiala. Cel mai nasol aspect au fost picaturile de ploaie. Am casca deschisa, si dor al dracului de rau. Inainte sa intru intr-o zona de ploaie, incepeau picaturile - la inceput am fost bulversat, ptr ca dor la fel de rau ca si gazele- ma si gandeam, ma, ce dracului, ca n-am luat niciodata atatea gaze.... Si incepe ploaia ...las de la 120 la 100 intr-a cincea...ploaia din ce in ce mai rau...las la 80 intr-a patra... Cam asa am mers...La inceput am mers un pic cam anapoda - spre centrul benzii intai, nu chiar pe centru...Pana cand am derapat Scurt, brusc, si fara avertisment. S-a redresat de la sine. Cred ca am luat o portiune reparata cu alt material decat asfaltul original. Asta am dedus eu dupa aia, pt ca in zonele in care nu ploua mult, puteam sa vad asfaltul ...si cam pe centrul benzii intai erau niste reparatii longitudinale, nu imi dau deama de la ce s-o fi stricat asfaltul pe acolo. Cea mai buna zona e pe banda a 2-a...dar la 80 la ora, era riscant sa incerc sa merg pe acolo. Au fost ceva soferi cu SUV-uri care ii dadeau..."Frumoasa" senzatie sa te loveasca turbioanele cu vapori de apa... Ok, am trecut cat mai pe dreapta...si am continuat. Numai ca asta a ridicat alte probleme: ca si sofer, de ce dracului sa te mai obosesti sa depasesti regulamentar prin trecere pe celalata banda ? Chiar daca e libera. Daca tot ai loc langa amaratul cu motorul, baga-te in sufletul lui. Recunosc, nu au fost multi, dar cel mai jegos a fost un Logan care aproape ca m-a sters...si mai mergea boul si cam cu viteza mea...masina era plina de handicapati care se uitau la mine si radeau: io-te si fraierul, il ploua, ce amuzant, ha, ha, ha. Nu am mai rezistat si am scos pistolul-un Desert Eagle 0.50, cadou de la Boris, un prieten basarabean- am armat cu dintii - in momentul asta Loganul accelera mancand pamantul -si am golit un incarcator in portbagaj si geam. Loganul a derapat, s-a dat peste cap si a aterizat pe dreapta in sant. M-am apropiat tacticos, am pus Harley-ul pe cric si m-am apropiat de Loganul fumegand...rotile inca se invarteau. Am bagat un nou incarcator...am armat si le-am curmat suferintele.La plecare, in timp ce incendiam masina, am lasat o inscriptie langa, cu "SICANATOR DE MOTOCICLISTI.FACETI CA EL, CA SA PATITI CA EL". Cam asta am simtit nevoia sa fac.Ca intr-un film de categorie Tz. Revenind la realitate, noroc ca majoritatea soferilor stiu sa conduca si fac o depasire ca lumea. Ajung intr-o zona cu fulgere. Ploaie si fulgere. Cerul era cenusiu, plumb, in aer abur...pe jos balta. Si deodata un fulger, cam la 100-200 de metri...un M imens..a parut ca partea de la mijloc a lovit in sosea. S-a ridicat parul pe mine. Stiu ca m-am gandit - dar scurt - sa ma opresc...dupa care - cu ce naiba m-ar ajuta sa ma opresc ??? Si am continuat.Stiu ca ma gandeam ca daca ma loveste o sa fie scurt si pe neasteptate. In apropiere de Bucuresti, doar mai picura. La intrare, am tras pe dreapta sa fumez o tigara si sa evaluez "pagubele". Geaca, manusile si blugii fleasca...fata rosie si amortita de parca ma plamuise cineva. In rest, relaxat si bine dispus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Niste rahaturi de reparatii longitudinale am si eu , la mine in zona. Sosea brici , au taiat bulangii niste taieturi lungi de circa 1 metru si au turnat asfalt in ele. Mi-a fugit curu o data , de am zis ca m-am dus. Prima oara am zis ca-i nisip , dupa aia mi-a picat fisa. Acu le ocolesc , asfaltatori nu le-au tras si ei la fata cu asfaltu si de aia iti fura roata. Am mers pe ploi de ziceam ca pica ceru' , 50 km dus , munca pe santier 10 ore , 50 km intors , cu o ginganie de 110 cc. Naspa frate. Succes si asfalt cit mai uscat si drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Acum ptr PROFETUL DURERII...Sa stii ca nici eu nu vad de ce nu as putea sa imi "customizez" Harley-ul, cu sarma ruginita daca asa am eu chef... Pe masa din bucatarie, spre disperararea conformistilor. Despre asemanarea intre Dnepr si Harley, sa stii ca e amuzanta si cred ca are un sambure de adevar. Cand am avut contact cu Harley-ul, stiu ca m-am gandit : E ca un motor rusesc - mult fier, putina tehnologie, confort mai pe langa, trebuie sa mearga. Merg mici bricolaje la el ? Cum sa nu, nu prea ai ce sa strici, nu e ca la un motor cu totul la limita, rezistentele materialelor la limita de rupere, ca sa scoata maxim din ele. Si tot asa, ma gandeam cumva ca felul in care face un producator isi face motociletele, reflecta apartenenta la un anumit popor...japonezii ? Resurse putine, trebuie sa scoata mult din putin -> motoare inghesuite, putin metal, multa performanta. Americanii ? Fier avem ? Avem...sa punem atunci cat mai mult. Crom este ? Este...Atunci crom sa fie. Sticla este ? Este, atunci farul e de sticla. Strazi largi avem ? Avem, deci nu ne intereseaza raza de bracaj sau distanta intre axe. Acum, fiecare face ce vrea cu viata lui, cu bunurile lui - unii ma injura ca imi permit sa fiu original, pe banii mei, in bucatarie... E treaba mea ce fac si cum fac. Ducet-va si voi prin Iran, Coreea de Sud cu conceptii de astea. Acolo tin treburile astea. S-au adunat un conformist si un procesoman de profesie: cum indraznesc sa fac ceva ce n-au vazut la altii, n-au vazut la OTV sau nu au citit in Libertatea (inlocuiti voi cu un ziar si mai prost, ca eu nu citesc ziare, oricum, nu indrazenesc sa imi inchipui ca ar urmari/citi ceva mai sus de cele mentionate), cum se iau de mine. Cum imi permit eu asa ceva ? Cum indraznesc ? Domunule, trebuie sa fiu omorat cu pietre !!!! Distrus. Auzi la el, tupeu sa isi faca un DB Killer ?! Singur ??? Nebunie. Cica nu le place ce scriu. Oameni buni, solutia e simpla: nu mai cititi. E asa de greu de priceput ? Daca face buba - la creier - cand cititi, nu mai cititi. Nu va mai bagati in seama aiurea. Faceti-va si voi un tipic acolo, cu invective, cu vise despre construit Sportstere. Promit ca nu o sa va deranjez. Pe cuvantul meu de onoare. Abia astept sa va duceti dracului. Le-am facut oferta - valabila inca - sa ne intalnim, sa transam diferendele de opinii fata in fata ca sa scutim lumea de invective. Inca astept. Allah e mare, bun si intelept. Intr-o buna zi imi ne vom intalni. Atunci sa vedem cum stam cu princippile si caracterul, nu in spatele monitorului, ascunsi ca sobolanii in canale. Pana cand o sa discut fata in fata cu baietii astia, va propun sa ii ignoram. Nu conteaza ca ma injura de la distanta. Nu conteaza ca sunt dobitoci...au dreptul sa se bage in seama. Si sa ne bucuram de motociclism. Fiecare in felul lui particular. Cum am spus, nu exista reteta despre ce inseamna motociclist adevarat. Urca-te pe motor si simte-te bine. Fie el un Ij, Nipru, Suzuki, Harley, Mz, Cz, Honda, Daelim, Yamaha, BMW, Honda, Hodaka, BossHoss, Victory, KTM, Triumph, Norton si ce altceva o mai fi. Fii tu insuti, asa cum iti place sa fii. Da dracului toate potaile impotente care si-au facut o obsesie din a-ti spune cum ar trebui sa fii, cum ar trebui sa te imbraci si ce ar trebui sa faci. Urca-te pe motorul tau, fie el o rabla abia merganda, sau un fier nou-nout, si lasa in spate lumea idioata si conformista. Esti tu si cu fierul, conteaza cum va simtit voi doi. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Recunosc, nu au fost multi, dar cel mai jegos a fost un Logan care aproape ca m-a sters...si mai mergea boul si cam cu viteza mea...masina era plina de handicapati care se uitau la mine si radeau: io-te si fraierul, il ploua, ce amuzant, ha, ha, ha. Nu am mai rezistat si am scos pistolul-un Desert Eagle 0.50, cadou de la Boris, un prieten basarabean- am armat cu dintii - in momentul asta Loganul accelera mancand pamantul -si am golit un incarcator in portbagaj si geam. Loganul a derapat, s-a dat peste cap si a aterizat pe dreapta in sant. M-am apropiat tacticos, am pus Harley-ul pe cric si m-am apropiat de Loganul fumegand...rotile inca se invarteau. Am bagat un nou incarcator...am armat si le-am curmat suferintele.La plecare, in timp ce incendiam masina, am lasat o inscriptie langa, cu "SICANATOR DE MOTOCICLISTI.FACETI CA EL, CA SA PATITI CA EL". Genial.... cat despre customizarea unei mobre. pai frate o faci unde si cu ce ai la indemana, o faci sa fie pe gustul tau, asa misto sentiment ai cand vezi ca ai muncit o zile la un montaj de proiectoare si la final merge din prima .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Bravo frate , daca toti posesorii de Harley se lasau de customizari , acu' nu mai existau ciopare , nici americane , nici japoneze , lumea moto era mai saraca. Sint oameni care sint speriati de mobra lor si sint unii care nu sint. Ultimii au si curaj s-o domine cu flexu' sau alte scule. Primii ii fac un piedestal , o urca acolo si incep sa bata matanii. Iti doresc succes maxim si nu pune la suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 se pare ca vecinatatea cu "furiile naturii" ti-a readus testosteronul la cotele normale.vorba puscasilor marini:HOORAH! prea erai impaciuitor si maleabil.vb amicului lil debul:"daca nu citesc ceva patanii cu harley ma tampesc" jos palaria ddkmro. bafta maxima PS. cand ajungi prin constanta sau in zona,dont be a stranger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 (editat) Faceti-va si voi un tipic acolo, cu invective...Abia astept sa va duceti dracului. ... Le-am facut oferta - valabila inca - sa ne intalnim, sa transam diferendele de opinii fata in fata... Allah e mare, bun si intelept. Intr-o buna zi imi ne vom intalni. Atunci sa vedem cum stam cu princippile si caracterul, nu in spatele monitorului... Pana cand o sa discut fata in fata cu baietii astia, va propun sa ii ignoram. Nu conteaza ca sunt dobitoci... Da dracului toate potaile impotente... lumea idioata si conformista. Topic cu invective ai facut tu... Avem aici dovada clara. Noroc ca ti-au sters moderatorii post-urile unde ti-ai dat arama pe fata (ca si acum, chiar mai rau data trecuta) si te-au lasat sa pari in continuare baiat de treaba, bun de pus la rana. Eu nu te-am injurat si nici nu te-am invitat sa ne smardoim in viata reala, asa cum faci tu acum. Asta arata din nou ce fel de om esti in realitate, daca nici macar aici nu te poti abtine. Recunosc, poate am fost ironic, dar de la asta si pana la a ajunge la amenintari de genul "ne vom intalni" si "o sa discut fata in fata cu baietii astia" ar trebui sa fie cale lunga. Calmeaza-te si nu te mai manifesta ca si cum Forumul asta este proprietatea ta personala si noi, restul, suntem niste straini care au intrat neinvitati peste tine si in autoaparare sari la gatul lor. Este un Forum public, unde poate intra oricine si unde oricine isi poate da cu parerea pe marginea oricarui subiect. Si fie ca iti convine sau nu ce spun altii despre tine, ar trebui sa fii capabil sa accepti si criticile, nu doar laudele. Si tu i-ai criticat pe baietii din HOG... Ar trebui sa se stranga toti si sa-si dea intalnire cu tine, sa se razbune pentru cateva cuvinte ale tale scrise pe un Forum, probabil la suparare, dezamagire? Trebuie sa inveti ca nu toata lumea poate fi si va fi tot timpul de acord cu tine. Trebuie sa inveti sa accepti lucrul asta, pentru ca altfel vei sta sa te incaieri cu toti cei pe care nu-i suporti, invitand la intalnire toate "potaile impotente", cum ne-ai numit tu. Rog moderatorii sa nu stearga acest post, pentru ca n-am injurat (n-am facut asta niciodata pe Forum) si consider ca nici n-am jignit prin cele scrise de mine. Cu aceasta rugaminte ma retrag de pe acest Topic, urandu-i initiatorului mult succes in continuare cu modificarile. Sanatate! Editat Iulie 16, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 vecine, nu mai merge pe A2 ca e naspa. Mergi pe DN3, daca tot iti place pana la Lehliu si inapoi, e bun asflatul merge constant cu 100-120 si ai si cateva curbe misto, daca tot iti place sa mirosi florile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 @HD , ce ai , domnule ? Nu am vazut si eu un topic , unde sa nu fii luat la 13-14. Ai postat la caterinca aici , ok , da' dumneata nici caterinca nu stii sa faci. Printre altele , ne-ai facut copii , in sensul de necopti. Eu am 42 , nu stiu citi ai dumneata , dar sa ne tragem de sireturi... De ce mai postezi aici ? Ca sa ne demonstrezi ca esti superior ? Ti-e frica ca-si distruge baiatu' asta motorul , daca ii face DB Killer pe masa din bucatarie ? Ai un loc de munca unde nu reprezinti si te versi pe noi ? Am inteles , esti mai bun ca noi toti , sa fac o plecaciune , ceva ? Ai o firma , sa-ti donez 2%? Te salut cu farul , asa , stereotipic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 vecine, nu mai merge pe A2 ca e naspa. Mergi pe DN3, daca tot iti place pana la Lehliu si inapoi, e bun asflatul merge constant cu 100-120 si ai si cateva curbe misto, daca tot iti place sa mirosi florile... Ei, nici A2 nu e rea...doar ca pe ploaie am ratat sa vad reparatia ... in rest e ok. Pai cand ai chef de o tura pe DN3, da de stire. Mesaj completat se pare ca vecinatatea cu "furiile naturii" ti-a readus testosteronul la cotele normale.vorba puscasilor marini:HOORAH! prea erai impaciuitor si maleabil.vb amicului lil debul:"daca nu citesc ceva patanii cu harley ma tampesc" jos palaria ddkmro. bafta maxima PS. cand ajungi prin constanta sau in zona,dont be a stranger Multumesc de aprecieri. Da' de unde...sunt pasnic de felul meu. Aici pe forum imi umflu eu muschii...In rest, vai steaua mea ( sa nu mai zici ). Serios, chiar mi-au facut sila paginile de injurii si invective turnate cu galeata (nici macar ironii de calitate...)... nu are sens, oricine e viteaz in spatele tastaturii...se ajunsese deja la "tu esti prost" "ba tu esti prost".Nu vreau asta.Nu asta e sensul topicului. Adica nu ptr mine. Acum, ca sunt cativa care implora sa fie injurati, loviti , chinuiti....nu am ce sa fac. S-au obisnuit asa. Poate ca e un drog ptr ei sa ii flegmeze lumea...cine stie. Asa ca mai si reactionez...dar nu la fiecare in parte...las sa se adune niste posturi ...mai dau si eu un raspuns ... Cum spunea si bunul meu prieten _HD_ - poate il stii ? lumea spune ca ar fi o lepra,o lichea, ca nu are carcater, mitoman cunoscut...gura lumii - este libertate, poate fiecare sa spuna ce vrea cum vrea...sa jigneasca, sa se dea Dumnezeu al motocicilistilor, sa ne interzica noua tuturor celor peste 30 de ani sa ne bucuram de motoare. Si sa nici nu ii faca nimeni nimic ... Eu i-am spus - ba baiatule, tu ai citit doar partea buna a definitiei libertatii, doar aia cu drepturile...ai sarit partea cu OBLIGATIILE... Dar, cum un alt cunoscut al meu - ddmkro - completa, in momentul in care ai facut ceva, asuma-ti responsabilitatea. N-ai gandit cand ai comis-o ? E, acum sufera. Barbateste. Nu mai chitai ca un soarece prins in clupsa - ca io nu, ca stii, ca car , ca mar, ca defapt nu asta am vruut sa spuuun, nuuuu...- Consecintele pot insemna orice - pe un forum, injurii, ironii, sarcasme. In viata de zi cu zi poate insemna de la scandal, bocanci luati in ratul jegos cu care a guitat tampenii, si altele mai rele...calcat cu Harleyul pe scafralie, bagat tobele in fund si dat un blip... Si viata de zi cu zi bate forumul. Si forumistii. I won't be a stranger in Constanta Mesaj completat @HD , ce ai , domnule ? Nu am vazut si eu un topic , unde sa nu fii luat la 13-14. Ai postat la caterinca aici , ok , da' dumneata nici caterinca nu stii sa faci. Printre altele , ne-ai facut copii , in sensul de necopti. Eu am 42 , nu stiu citi ai dumneata , dar sa ne tragem de sireturi... De ce mai postezi aici ? Ca sa ne demonstrezi ca esti superior ? Ti-e frica ca-si distruge baiatu' asta motorul , daca ii face DB Killer pe masa din bucatarie ? Ai un loc de munca unde nu reprezinti si te versi pe noi ? Am inteles , esti mai bun ca noi toti , sa fac o plecaciune , ceva ? Ai o firma , sa-ti donez 2%? Te salut cu farul , asa , stereotipic. Apreciez demersul tau.Dar, si tu si eu gresim cu asemenea specimene. Gresala noastra este ca incercam sa comunicam, sa intrebam DE CE. Crezi ca e vreo sansa cu asemenea indivizi ? Remarca te rog ultimul sau post (da Doamne sa fie ultimul ) ) - omul este o lichea de prima mana - citeaza exact ce ii convine si trunchiaza suficient cat sa schimbe contextul. Aplauze ptr caracter, va rog. Cu asemenea apucaturi - scoatere din context, "aranjare" fraze, negare subita a evidentei, minciuna crasa, ordinara, tupeu, ar putea fi un bun ziarist de scandal sau purtator de cuvant pe undeva prin guvern. Asculta-ma ce spun, daca nu are deja o cariera politica, omul o sa faca furori in politica. E bun, e foarte bun. Mai "ezista o esplicatie", mai sumbra, e adevarat. Sper sa ma insel. Crezi ca cineva suficient de intreg la minte si de matur, si-ar aroga cu asemenea usurinta rolul de Dumnezeu al motocilistilor? De atoatestiutor ? De arbitru in orice disputa? Ar da lectii la oricine si oricand ? Ar face zile fripte unor necunoscuti ? Astia care zic ca fac rau asa, de-amorul artei sau ca sa treaca timpul, nu isi dau seama ca au o nevoie urgenta. De un doctor. Sau de un preot. Depinde ce rautati fac. Si cui. Ai sesizat corect treaba cu frustrarea, cu neimplinirea - aceeasi impresie mi-a lasat-o si mie, de om apasat de neimpliniri personale, chinuit de ratari, haituit de esecuri, care in loc sa corecteze problemele, sa devina normal, incearca sa ii traga pe ceilalti in cloaca lui infecta, ptr ca numai asa poate avea senzatia normalitatii, a egalitatii cu ceilalti, decat daca sunt la fel de maculati ca el... Ma gandesc uneori, poate ca e totusi mai bine sa ma injure pe mine sau pe altii, pe forum...stii, isi consuma energia negativa. Ii ramane mai putina energie sa isi chinuie apropiatii. Totdeauna exista alternativa sa fie si o familie in spatele omului astuia bolnav...cine stie cum se manifesta, ce tablou clinic groaznic ofera in familie, cand n-are net sau acces la forum sa injure... De aia imi tot doresc sa ma intalnesc cu genul asta de oameni, ma intriga...sunt reali oare ? sunt pe bune ? ... Eh, viata "e complexa si are multe aspecte". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 (editat) Daca ti-ai schimbat-o , inseamna ca era buna. Bravo , asta imi gidila orgoliul. Eu vorbeam de un principiu , dreptul orsicui de a incerca sa faca ceva , cit de mic , la mobra lui , fara comentarii negative din partea colegilor. O pernita cusuta la sa , nu-i nimic , e mai mult decit ce a facut fabrica. Si sint sigur ca ai inteles , nu-mi place chestia asta cu Harley pe piedestal. Dar oare am eu dreptul sa fac curent , exprimind pareri despre Harley cu gaoaza puternic infipta in saua unei Honde ? Si Deauville , nu vre-o racheta. :D Oricum , eu propun pace (dar ma pregatesc de razboi). Editat Iulie 17, 2010 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 19, 2010 Autor Share Postat Iulie 19, 2010 Sa revenim la lucruri mai pamantesti.... Dupa mersul pe ploaie, iar am avut impresia ca trage ca dracu'...dar oricum, a fost cald, mers prin oras, e oarecum previzibil. Ptr orice eventualitate mi-am reverificat filtrul- acum e K&N-...murdar..., culmea e ca e partea de sus mai murdara ?! As fi presupus ca partea de jos ar trebui sa fie mai murdara, locul unde intra aerul... Cum nu am spalat Brontozaurul dupa ploaie, se vad clar darele de apa murdara care au intrat in filtru - e o dara de mizerie fix in intrarea de la filtru...care continua in interior. Am mai descoperit o chestie interesanta ...cand roata e intoarsa spre stanga, mare parte din mizeria aruncata de roata intra in curentul de aer de la filtru SAU DIRECT IN FILTRU !!!! ...se vede clar chestia asta acum, dupa urmele lasate de la ploaie... Am spalat filtrul si l-am lasat la uscat. Nu mi se pare deloc practic sa spal filtrul la 2 saptamani - dupa o jumatate de zi la uscat, la umbra, cum zice K&N, e inca umed ...asa ca o zi minim de asteptat daca nu am 2 filtre ( si nu vreau sa am ptr ca mi se pare stupid. Am un filtru vechi, original, pe care l-am cam stricat in procesul de curatire, asa ca nu am chef sa il folosesc). Am construit si o piesa care sa ma ajute sa rezolv problema cu colmatarea rapida a filtrului. Acum dupa ploaie, mi-am dat seama ca un filtru la intrare nu ar rezolva mare lucru. Asa ca am construit un fel de scut pus cam la 2-2.5 cm de intrarea filtrului de aer. .. sper sa fie gata pana maine, mai am de finisat la el, pe ici pe colo prin punctele esentiale - prinderea e metal pe plastic, vreau sa construiesc o piesa de cauciuc intermediara... Piesa e din tabla de aluminiu, cumparata de la brico, masuratorile sunt facute cu rigla, taieturile sunt facute cu foarfeca( vorba lui Murphy, masoara cu micrometrul, traseaza cu creta si taie cu toporul ) Am mari emotii legat de comportamentul motorului dupa ce inversez un pic sensul de tragere a aerului...Om vedea. O sa il testez pe autostrada vreo 200 de km. Oricum, daca nu merge treaba asta cu scutul, o sa il transform in filtru de aer. Va tin la curent si o sa pun si niste poze. Dupa ce termin. Mesaj completat Am terminat piesa, am montat-o. Am facut aprox 400 km cu dracovenia montata. N-am pus poze, m-am luat cu treburile. Practic piesa e un dreptunghi de tabla pus in fata gaurii de admisie aer, la vreo 2.5 cm distanta. Prin asta obturez accesul direct al goangelor, al apei murdare, al nisipului,etc in carcasa filtrului. Am mers un pic pe ploaie, si am mers si vreo 200 km pe autostrada, in gaz. Inainte, in primii 200 de km de "filtru proaspat", se simtea ok motorul, elastic, cu zvac, cu aplomb. Dupa 200 de km, incepea sa se blegeasca. Acum nu simt nici o diferenta - motorul are inca elasticitate - si cand zic elasticitate, nu ma refer la termenul tehnic de elasticitate a motorului, ci pur si simplu se simte ca un arc, vioi, tzopaitor, vesel. Invart de cucuruz si rapunde instant, nu conteaza in ce viteza sunt. Deschid o paranteza lunga: Unii mi-au zis ca sunt prea pretentios cu motorul asta, pretentios spre dilimache, si ca nu stiu cu ce se mananca Harley. Adica de ce mi-ar pasa mie de cum trage motorul ? E Harley frate, nu e facut sa fuga... Altii mi-au reprosat ca as incerca sa regasesc in Harley ceea ce au japonezele. Si ca de fapt ce fac eu ar fi expresia reconoasterii ca nu e bun, sau ca nu sunt facut ptr Harley. Astea sunt prostii. Optici gresite de a privi un lucru, prin ochii altora, prin prisma preconceptiilor. Da, exista legende in jurul Harley, dar totdeauna mi-am spus ca trebuie sa fie si un sambure de adevar "motociclistic" in spatele legendelor. Si din proprie experienta, este ceva al lui. Forta bruta cu care trage. Senzatia de putere necizelata, primara. M-am dat zilele trecute cu o vitezana - GSX-R de 600... Am simtit-o ca pe un tzantzar atomic, ca pe un tzantar cu o racheta infipta in c&r. La viteza mare totul era sec de simplu, fad as zice.Fara nici o emotie, fara nici un fior (cred ca asa si trebuie sa fie o motocicleta sport). Strict ingineresc sau tehnic, o minune. Bijuterie. Din pacate nu mi-a spus multe la capitolul senzatie. Si cand am simtit ceva, a fost la viteze pe care nu le consider sigure ptr mine. E mult de discutat aici si este absolut subiectiv, dar cu Sportsterul am senzatia de forta bruta la ORICE plecare de pe loc.Si la ORICE stationare, cand motorul zguduie astmatic cadrul. Si inchid paranteza. De la asta a pornit preocuparea mea de a tine filtrul curat cat mai mult timp. Eu stiu ca motorul asta, dincolo de toate palavragelile pro sau contra, poate. Dincolo de emblema de pe rezervor, poate si fizic. Eu am o filozofie simpla - cand sunt langa motor, trebuie sa imi bucure ochiul. Sa imi placa cum arata. Cand sunt pe motor, trebuie sa imi bucure sufletul.Si sa nu imi rupa oasele(De asta am facut extensia de sa). Sa ne auzim cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Forta bruta cu care trage. Senzatia de putere necizelata, primara. Eu am o filozofie simpla - cand sunt langa motor, trebuie sa imi bucure ochiul. Sa imi placa cum arata. Daaaaaaaa! Subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 " se simte ca un arc, vioi, tzopaitor, vesel. Invart de cucuruz si rapunde instant, nu conteaza in ce viteza sunt. Am simtit-o ca pe un tzantzar atomic, ca pe un tzantar cu o racheta infipta in c&r. Ma distrez copios de fiecare data cand citesc ai un talent de a descrie...mama mama.... "Sa-ti traiasca noua inventie si sa te tina mai mult filtrul asa! PS: Si totusi..baga si niste poze, sunt chiar curioasa sa vad inventia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Acum am dat peste topicul asta si l-am lecturat cap coada. Frumos si obiectiv relatat (perfectul simplu a dat culoare postarilor). Sunt un adept al plasticului japonez fara suflet (deocamdata) dar am apreciat acest topic, in special postarile referitoare la modelele Harley anilor 50-60, in opinia mea sunt motocicletele care reflecta cel mai fidel spiritul HD, spirit care i-a facut pe unii sa faca ocolul lumii in saua lor (rtwdoug pentru cei care urmaersc forumul advrider.com). Cat ii priveste pe detractorii topicului (caliti in arta asta pe aria de accidente) cel mai mare rau pe care li-l poti produce e sa nu le raspunzi. Pana la urma migreaza spre alte topicuri unde li se da ascultare. Mult succes cu Sportsterul in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.