Sari la conținut

Accident mortal Suceava - Marius Ciornei


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Mai omule, condusul preventiv este cea mai buna metoda de a-ti acorda singur o sansa in plus. Din punctul meu de vedere ar trebui plantati copaci pe toate drumurile si din doi in doi metri daca se poate. Mie imi place umbra la drum.

 

Ce-ar fi sa mutam si toate casele si gardurile din vecinatatea drumurilor si sa plantam gazon mare si moale??

 

OT. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace?

 

my point exactly.

daca intr-adevar i-ar pasa cuiva de reducerea nr de accidente mai bine ar interzice motoarele de viteza sau ar inaspri condtiile de obtinere a permisuluii pt motoare a caror nr de cp/kg depasesc valori obscene.

nu toti sint facuti sa devine rossi asa ca de ce sa aiba acces toti la rachetele alea.

dinamica mersului pe doo sau 4 roti e radical diferita. cine nu isi da seama de asta are deja o problema conceptuala f grava. asta se poate f bine observa in rubrica accidente, plin de indivizi care au impresia ca iarna e ca vara si pe doo roti e la fel ca pe 4. pana la urma e destul de usor de numarat.

mna, fiecare cu aritmetica lui. continuati sa neglijati aspectul! bafta sa nu va dea cu virgula!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refeream ca in astfel de situatii poti sa ai si 50 la ora si s-o sfarsesti din izbitura. Nu au ce sa caute astfel de obstacole pe langa sosele pentru ca iti taie din sansele de supravietuire , altfel multi acum mai erau in viata. nu vorbesc neaparat de viteza ta de rulare,ci de faptul ca poti fi acrosat si in loc sa iesi in decor si sa ridici mai mult sau mai putin sifonat, de duci ca berbecul si te rupi in doua atat tu cat si masina sau moto. Asta nu mi se pare normal.

Cum la fel de anormal mi se pare parapetii din beton, pe care doar sa ii acrosezi un pic si iti faci varza jumatate de masina. La noi treaba cu preventia si scaparea cat mai putin de sifonat dintr-un eventual accident cred ca e cam pe ultimul loc in mintea celor avizati sa ii bata capul cu asa ceva.

Dzeu sa-l odihneasca..si pe tine sa te ierte ca ai vb cand trebuia sa taci.

Sa dispara parapetii, copacii, ca se largeasca drumul pe cheia, siriu,meses, sa fie prevazut cu zona de degajare....si niste negri mici sa stea cu pernute ca sa nu se zgarie riderii. Langa strada, 50 de metri lateral zona de gazon si nisip.

Dra, ca sa citez din clasicii in viata: "viata-i dura/ si s-a inventat prezervativul/ cu gust de pwoola"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand o sa realizeze toti iubitorii de natura ca la doar 40-50 de km la ora un bostan care da copac nu mai e nici macar material didactic la iml.

 

toata lumea o da in ciunga, se vede ca multi merg doar online, e scandalos sa fii de acord cu copacii pe margine cand o simpla eroare poate insemna sfarsitul pentru tine forumistule cinstit care nu realizezi ca la 50 la ora poti sa faci buba daca dai de copac.

 

o sa fie distractie in cativa ani cand om avea si noi cateva sute de km de autostrada, sa te tii atunci cu amputari si decese la 50 la ora...

 

afara lumea se chinuie de ani buni sa schimbe railurile de pe autostrada, sunt mii de amputari numai in spania anual de exemplu.

daca am fi invatat din greselile unora eram departe.

 

Dumnezeu sa il ierte!

 

Off topic: railurile alea au fost cel mai probabil gandite pentru masini/camioane. Si pana una alta cred ca peste tot in lume masinile sunt mult mai multe decat motocicletele. Nu cred ca ti-ai dori sa ai o intalnire la 130km/h (sau mai mult) frontala cu un TIR scapat de sub control. Barele alea dintre sensuri vor opri TIR-ul, iar tu vei trage doar o sperietura, in loc sa ajungi "6 feet under".

Banuiesc ca si copacii aia au un scop (mie acuma imi vine sa zic sa nu se incalzeasca prea tare asfaltul da nu cred ca asta e motivatia) la fel de precis.

Ce sa mai zic de santurile deschise si adanci de 2 m uneori pe care le gasesti pe marginea multor drumuri (vezi Bucuresti-Targoviste, si chiar si Brasov-Sibiu parca)?

Din momentul in care ne suim pe moto stim ca asta implica mult mai multe riscuri decat daca ne-am plimba tolaniti in conserve, si asta presupune si sa stam cu ochii in 4 si sa mergem preventiv.

 

On topic: RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam mai devreme....cunosc drumul unde s-a intamplat iar locul unde s-a produs nenorocirea este drept....

cine cunoaste drumul dinspre" Severin"(piata auto se face acolo in fiecare sambata) si suceava ...stie ca acolo este o portiune de asfalt ,cam in jur la un kilometru cum se trece de "Severin" singura curba (la stanga ) fiind de cateva grade care nu pune nici o problema (nici macar viteza nu se reduce in locul respectiv)

problema apare inainte de schimbarea aceasta de cateva grade in directia de mers unde soseaua se intersecteaza cu un drum comunal si nu este exclus ca vreun "alt participant la trefic" sa-l fi speriat , facand motociclismul sa-si piarda controlul motocicletei si sa o tranteasca de copac ....

din ce am inteles el ar fi parasit carosabilul pe directia opusa de mers, asta s-a intamplat in jur de 8 seara iar de gasit , a fost gasit in jur de 10 seara, inca in viata iar la spital a murit ( costumul de protectie il purta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam mai devreme....cunosc drumul unde s-a intamplat iar locul unde s-a produs nenorocirea este drept....

cine cunoaste drumul dinspre" Severin"(piata auto se face acolo in fiecare sambata) si suceava ...stie ca acolo este o portiune de asfalt ,cam in jur la un kilometru cum se trece de "Severin" singura curba (la stanga ) fiind de cateva grade care nu pune nici o problema (nici macar viteza nu se reduce in locul respectiv)

problema apare inainte de schimbarea aceasta de cateva grade in directia de mers unde soseaua se intersecteaza cu un drum comunal si nu este exclus ca vreun "alt participant la trefic" sa-l fi speriat , facand motociclismul sa-si piarda controlul motocicletei si sa o tranteasca de copac ....

din ce am inteles el ar fi parasit carosabilul pe directia opusa de mers, asta s-a intamplat in jur de 8 seara iar de gasit , a fost gasit in jur de 10 seara, inca in viata iar la spital a murit ( costumul de protectie il purta)

Este vorba de portiunea de drum dinspre Severin spre Suceava, unde e intersectia cu Bosanci? Curba la stanga, portiunea dreapta (unde este intersectia) mai lunga care este urmata de curba la dreapta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de mersul prin localitate, ci de drumurile unde legal se circula mai tare. Ne luam iar un infringement de la UE in 1-2 ani daca nu taie astia toti plopii de pe marginea drumurilor europene, pentru ca e deja de 2-3 ani directiva sa nu ai obstacole de nici un fel la mai putin de 10 metri de marginea drumului sau asa ceva. Si obstacole nu sunt numai pomii, ci si rigolele neacoperite de genul celor de pe recent refacutul drum intre Bucuresti si Giurgiu, unde s-au implantat 121327 de semne de circulatie inutile de "cedeaza trecerea" si "obligatoriu la dreapta" in toate parcarile si pe toate drumurile de tractoare de pe aratura, dar s-au facut pe margine canale-capcana adanci de 1 metru si fara acoperis. Acolo sunt sigur ca poti sa o mierlesti si cu tancul/jipanul daca mergi tare si ratezi o curba numai si numai pentru ca au facut ei proiectul prost...

o gacica cu un jeep a mrit acolo....rip :angryfire: :D

Mesaj completat

my point exactly.

daca intr-adevar i-ar pasa cuiva de reducerea nr de accidente mai bine ar interzice motoarele de viteza sau ar inaspri condtiile de obtinere a permisuluii pt motoare a caror nr de cp/kg depasesc valori obscene.

'''' ar inaspri condtiile de obtinere a permisuluii'''' ti se pare ca ii pasa cuiva de permis????ar provoca aparitia mai multor raceri fara permis care fug de garda si se ingig in nevinovai...sa-sa e prea greu...

 

o limitare de putere pe baza de vechime cum e in franta...asa da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze in legatura cu locatia acidentului....se pare ca acesta s-a produs inainte de "Severin" si totusi din ce am dicutat cu un prieten de-al sau se para ca nici politia nu-si explica ,cum a parasit acesta carosabilul....

ramane o posibilitate ca cineva sa-l fi scos in afara carosabilului si sa plece mai departe...ca sunt pline drumurile de exemplare din astea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze in legatura cu locatia acidentului....se pare ca acesta s-a produs inainte de "Severin" si totusi din ce am dicutat cu un prieten de-al sau se para ca nici politia nu-si explica ,cum a parasit acesta carosabilul....

ramane o posibilitate ca cineva sa-l fi scos in afara carosabilului si sa plece mai departe...ca sunt pline drumurile de exemplare din astea....

 

pai am patit si eu o faza din asta..intre Moldovita si Palma(Sucevita)..serpentine..si am vazut un logan ca nu prea mai reusea sa ia curba

m-am oprit undeva aproape de varful curbei si a trecut ala f aproape de mine..si am scapat mobra pe lateral.....dus a fost....nu a oprit..si nu mai era nimeni in momentul ala in zona.....

Dumnezeu sa-l odihneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...astazi a fost fratele meu la locul accidentului cu inca un prieten...

din ce a vazut reiese ca a piredut controlul motocicletei intr-o curba se pare din cauza unor denivelari in asfalt in zona respectiva

a lovit usor o cioata pe marginea drumului iar de acolo urmele merg in copacul unde si-a gasit sfarsitul...

mi-a spus ca inca mai erau bucati de motocicleta infipte in copac....

inca o data RIP :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi din intamplare m-am intalnit cu un doctor ce era de garda in noaptea in care a fost adus motociclistul la urgenta

mi-a spus ca era in stare foarte grava , membrele fiind zdrobite iar cand au incercat sa-l intubeze nu s-a putut efectua manevra respectiva , motociclistul avand rupturi la nivelul laringelui...(nu cunosc termenii)

ceea ce este si mai socant sunt cuvintele care le tot repeta motociclistul inainte de a muri...si anume : "pune frana ba, vrei sa ma omori?"

cuvintele astea le-a auzit doctorul , repetandu-le de mai multe ori ....deci nu este exclusa varianta sa-l fi deranjat vreun participant la trafic , ceea ce este strigator la cer...

inca o data RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rupturi la nivelul laringelui vorbirea e imposibila. Mi-e greu sa cred ca a reusit sa pronunte ceva in timp ce ar fi trebuit sa incerce din greu sa respire, iar doctorul sa mai si fi inteles ceva...

Oricum, nu e imposibila si varianta ca alt autovehiucul sa mai fi fost implicat in accident, sau poate chiar un animal domestic...

 

Sanatate..

 

Andrei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stai cu oasele rupte intr-un sant si sa nu ai norocul sa vada cineva accidentul sau sa te vada ,pur si simplu,e chiar cel mai urat cosmar care poate exista.D-zeu sa-l odihneasca .Numai el stie ce o fi fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...