Sari la conținut

India - Himalaya


kelevra
 Share

Postări Recomandate

Am intrebat intai printre cunoscuti. N-a vrut nimeni. Am zis ca ar fi frumos sa intreb si aici, poate vrea cineva.

 

 

E in jur de 2000 de euro cu totul (avion, motor, papa, gazare) , asigura mecanic si jeep satelit.

13 zile, Royal Enfield Bullet Electra 500 cc (deci pornire la boton, nu la manivela).

 

Cu cat suntem mai multi, cu atat e mai ieftin.

 

Eu merg oricum, mi-am platit deja tot, viza pe 15 august.

 

Pentru info suplimentare astept pm.

 

Tasha.

Editat de kelevra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am intrebat intai printre cunoscuti. N-a vrut nimeni. Am zis ca ar fi frumos sa intreb si aici, poate vrea cineva.

 

 

E in jur de 2000 de euro cu totul (avion, motor, papa, gazare) , asigura mecanic si jeep satelit.

13 zile, Royal Enfield Bullet Electra 500 cc (deci pornire la boton, nu la manivela).

 

Cu cat suntem mai multi, cu atat e mai ieftin.

 

Eu merg oricum, mi-am platit deja tot, viza pe 15 august.

 

Pentru info suplimentare astept pm.

 

Tasha.

Felicitari pt curajul de inscriere la un asemenea traseu.Sa faci asemenea tura nu-i chear simplu(pe un drum care intra in topul celor mai periculoase din lume).Sa ne traiesti,domnule MOTOCICLIST! Te asteptam sa te intorci cu bine acasa,cu povesti si multe poze :lol:

 

PS: :D nici pe aici,nu cred sa gasesti amatori de asemenea aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai Tasha iti urez multa bafta !!!

intereseaza-te despre vreme; vezi cu musonul ala ce se intampla.

ai vazut cum arata un bullet din ala ?

e facut in india dupa una englezeasca din anii `50.

ai grija ca indienii au o relatie foarte "deschisa" cu natura......nu-i de deranjeaza ce s-ar putea sa te deranjeze pe tine......

cred ca ar fi bine sa faci si niste vaccinuri inainte de a pleca.

pregateste-te sa mananci IUTE; inca nu stii ce inseamna cu adevarat iute - sa ceri neaparat iaurt la masa; asa se mai duce din iuteala.

zic toate astea ptr. ca am lucrat vreo 3 luni in india.

 

tot respectul si.....carosabil uscat !!

(asfaltul sau e "sticla" sau nu exista deloc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost in india, dar in interes de servici. e o tara pur si simplu uimitoare. nu am vazut ceea ce vand oamenii astia si imi pare rau ca nu o sa repete prea curand experienta. ma oftic de mor ca nu ma pot baga acum. din pacate m-am uitat si nu e cat ai zis tu, 2000 euro... bate cam in 3000.

oricum nu ii am pe niciunii. sa faci poze, poate pui share pe DVD-ul ala :lol:

 

oricum astept vesti!

 

drum bun sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de incurajari, mai fratilor! :lol:

 

Musonul se termina pe 15 sept (aprox), de mancat stiu cum mananca, m-am imprietenit cu o familie de medici din Bombay printr-una din peregrinarile mele. Mi-au dat prajiturele de la ei intr-o zi. Rosul nu era colorant, era boia de ardei iute. :D

Vaccinurile sunt facute, imi iau dexametazona cu mine pentru altitudine si deocamdata fac 80-100 de bazine de 3 ori pe saptamana pentru policitemie, pana reusesc sa ma lipesc de o hiperbara ( o sa ajung la 5602 m, cel mai inalt drum practicabil cu motocicleta din lume, zic ei).

Mobra am vazut-o, am analizat, preconizez multiple vanatai si eventual ceva mici fracturi. Sunt medic, daca se indoaie ceva stim sa punem la loc.

Cat despre conditii de gazare, am o idee vaga. Nu-s fitzoasa, dorm si-n cap, si-n aer liber, de obicei ma spal cu apa rece, nu-s friguroasa si am mancat de toate ( de la viermi mopane in Africa, la carne de cangur in Australia). Pe principiul "daca nu se zbate verde si nu are iz de putresceina" e comestibil.

Da, e 3000, dar 3000 de dolari pentru 2 persoane. Pentru o persoana e 2450 de dolari, ceea ce inseamna 1720 de euro. Biletul de avion l-am luat la oferta cu 460 de euro.

 

Hai ca nu-i dracul chiar asa de negru. Ce poate sa mi se intample?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de incurajari, mai fratilor! :D

 

Musonul se termina pe 15 sept (aprox), de mancat stiu cum mananca, m-am imprietenit cu o familie de medici din Bombay printr-una din peregrinarile mele. Mi-au dat prajiturele de la ei intr-o zi. Rosul nu era colorant, era boia de ardei iute. :)

Vaccinurile sunt facute, imi iau dexametazona cu mine pentru altitudine si deocamdata fac 80-100 de bazine de 3 ori pe saptamana pentru policitemie, pana reusesc sa ma lipesc de o hiperbara ( o sa ajung la 5602 m, cel mai inalt drum practicabil cu motocicleta din lume, zic ei).

Mobra am vazut-o, am analizat, preconizez multiple vanatai si eventual ceva mici fracturi. Sunt medic, daca se indoaie ceva stim sa punem la loc.

Cat despre conditii de gazare, am o idee vaga. Nu-s fitzoasa, dorm si-n cap, si-n aer liber, de obicei ma spal cu apa rece, nu-s friguroasa si am mancat de toate ( de la viermi mopane in Africa, la carne de cangur in Australia). Pe principiul "daca nu se zbate verde si nu are iz de putresceina" e comestibil.

Da, e 3000, dar 3000 de dolari pentru 2 persoane. Pentru o persoana e 2450 de dolari, ceea ce inseamna 1720 de euro. Biletul de avion l-am luat la oferta cu 460 de euro.

 

Hai ca nu-i dracul chiar asa de negru. Ce poate sa mi se intample?

 

Probabil sa te distrezi si sa traiesti o aventura interesanta? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Kelevara,

 

Felicitari pentru primul pas facut in cunoasterea Indiei. In mod sigur o sa fie o experienta foarte interesanta si de neuitat. Nu este cazul sa iti faci f multe probleme pentru ca avand cu tine o ditai echipa este totul un pic de Long Way Round iar drumurile pe care treci in Himalaya nu sunt chiar Death Road-ul Siberian(daca ceea ce o sa faci tu este unul din cele 2 trasee de pe site-ul lor).

Este o excursie touring mai mult si in care o sa intalnesti peisaje minunate dar in mod clar si situatii periculoase daca nu o sa oferi respectul cuvenit experientei.

Pretul pe care il platesti pentru ceea ce primesti este unul foarte bun.

O sursa de informare despre drumurile din acea zona poti gasi pe forumul motociclistilor indieni : 60 KPH

 

Mult succes si astept cu interes un report cu fotografii al experientei,

Stefan aka IngerAlbastru

 

PS: In august 2010 impreuna cu 2 sau 3 prieteni o sa pornim si noi in cucerirea celui mai inalt pas oficial al lumii Marisimek-La (5672 m altitudine) si numarul doi Khardung-La (5602 m) , o excursie de 15 zile prin Himalaya calare pe batranele motociclete Enfield de 350 si 500 cmc . Pana la urma nu cifrele conteaza ci aventura, aventura care in mod sigur este ceva impresionant pt un motociclist. Sa ne auzim cu bine !

Mesaj completat

PS2: Daca urmeaza sa treceti soseaua Manali-Leh atunci turul vostru e cam la limita deoarece incepand cu mijlocul lui septembrie conditiile meteo se inrautatesc iar la mijlocul lui octombrie deja drumul este impracticabil si se inchide. Bineinteles ca avand in vedere schimbarile climatice mondiale totul poate fi minunat si la inceputul lui octombrie.

Inca ceva, poate postezi traseul complet pe zile pe care o sa il faci sa ne facem si noi o idee despre aventura :lol:

 

Numai bine,

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si traseul complet :

 

(Pt Inger Albastru: despre ce echipa vorbesti tu acolo? Stii ceva ce eu nu stiu? Adica ar fi minunat sa fie cum zici tu, dar din cate stiu eu, o sa fiu doar eu si un jip cu bagajele si un mecanic intr-insul.)

 

ITINERARY

 

Day 01 (26th Sept / Sat): Arrival Delhi : Up on arrival at Delhi airport met our representative and transfer to a hotel, after having some rest proceed for sightseeing, and visit New Delhi / Old Delhi monuments, dinner & over night stay at Hotel,

 

Day 02 (27th Sept / Sun) : Delhi - Shimla (340 Km / 7 - 8 hrs) Start early in the morning to avoid city traffic on your drive to Shimla. En-route, stop for lunch at picturesque Parwanoo. Continue your drive to Shimla, on arrival check in at hotel, overnight stay at hotel.

 

Day 03 (28th Sept / Mon) : Shimla - Sarahan (185 Kms/7-8 hrs) After breakfast, drive to Sarahan. The former Capital of Bushahar Empire, Sarahan is a wonderful little village located amidst lush green and beautiful surroundings of Deodar forests. Visit the historical Bhimakali temple, having an unusual architecture and wealth of carvings, a fine example of Hindu-Buddhist architecture. Deep down in the alley flows the river Sutlej and across lies the scenic snow-clad Shrikhand Peak , overnight stay at Sarahan.

 

Day 04 (29th Sept / Tue) : Sarahan - Sangla - Kalpa (149 Kms/ 7 - 8 hrs) After breakfast, we move on from Sarahan, delving deeper into the breathtaking, secret world of the Kinnaur and Spiti Valleys . Ride on to Wangtu and further to Kar Cham and move down to right to Sangla, a picturesque little village with a small population, famous for its trout fishing possibilities. Situated on the slope with houses rising one above the other, and the Kinner-Kailash Peak towering behind, Sangla is also known for the impressive and historical Kamru Fort, which has now been dedicated to the Kamakshi Temple . Continue Motor Bike safari to Kalpa. En-route cross Powari and proceed to Recong Peo (7 Km). Both places have the most stupendous settings in all of Himachal Pradesh. Enjoy a spectacular view of the mighty Kinnaur Kailash Mountain Ranges from anywhere up the road. Located at an altitude of 2,670m, Kalpa is also famous for good quality Chilgoza, Dinner and overnight in tents.

 

Day 05 (30th Sept / Wed) : Kalpa - Tabo (163 Kms/ 7 - 8 hrs) After an early morning breakfast, start riding on Sutlej Bed and in the surrounding lush green forest. Drive 18 km from Powari to Ribba. This region is also known for the famous Kinnaur apples, grapes and the alcohol distilled from grapes. There are a number of bridges you will cross en-route. Then drive to Ribba to Puh (40Km) while riding on the paved road on the Bank of the Sutlej River , known as the Indo-Tibetan road. In northwest direction one can distinctly see some snow-covered peaks in the Pin Valley Range (subject to clear weather). After crossing the cantonment of the Puh, come out of the Gorge of Khab (another 11 Km). Khab is the point where two rivers, Tabo and Sutlej merge, producing the resounding sound. Navigate the hairpin bends and ride ahead for 24 km on paved road till Yangthang. Descend to Yangthang, considered as the ideal entry point in the Land of Lamas . From Yangthang the road condition also deteriorates to unpaved in between some loose mud and mountain river crossing till Chango (3,658 m). From Chango drive another 8 Km in arid landscape till Sumdo, Another 9 Km drive in the plateau area, takes you to Hoorling and from here 24 Km ride ends up in Tabo. Visit Tabo Gompa (temple). Founded in 996 AD, the Gompa has some of the best-preserved examples of Indo-Tibetan art remaining in the world, Dinner and overnight in the tent.

 

Day 06 (1st Oct / Thu) : Tabo - Losar (171 Km) In the morning, leave for Kaza (3,600 meters), at about 47 Km from Tabo and then to Kibber, 18Km up, Visit the scenic Kibber Village (4,025m) and the famous Ki-Monastery (4,116m). Though the distance to Ki is not much, but you have to ascend a height of more than 1,000 M on a difficult road. Ki is the oldest and largest Gompa in Spiti having a spectacular location. Later, ride down to Rangrik and then into the barren landscape in a gorge for next 30 Km to Hanse (3,950m) clinging to the road cliffs and the unpaved stretch of roads with not many villages falling en-route. Then, ride further 20Km to arrive at Losar (4,079m), Dinner and overnight camping at Losar.

 

Day 07 (2nd Oct / Fri): Losar - Jispa (174Km) Enjoy an early morning ride up to Kunzum Pass (4,551 m) & then proceed to visit the picturesquely beautiful Chandratal Lake (4,270m), about 12 Km from the Pass. Spend some time and enjoy the spectacular beauty of the surroundings around the lake, Thereafter, drive to Batal- Chatru - Gramphoo and then to Tandi. Have your lunch en-route. Later, proceed to Keylong, Dinner and overnight in the hotel at Keylong.

 

Day 08 (3rd Oct / Sat) : Jispa - Sarchu (104 Km) After breakfast, drive to Jispa-Darcha and proceed through the hairpin bends entering into the Higher Himalayan Range . After reaching the top of the gorge, drive straight to Himmatnagar Cantonment. It is again an unpaved stretch of the Patseo & ZinZing Bar hairpins bends, as you get closer to Suraj Tal. Then, proceed to Baralacha La (4,883m). Later, descend down to arrive at Bharatpur. Enjoy your packed lunch and enter to the gorge of Sarchu. Come out of the gorge after crossing the bridge and enter the Sarchu Plateau (4,100m). Here you can enjoy a cool and refreshing breeze, soothing your body and nerves, Dinner and overnight in tents at Sarchu.

 

Day 09 (4th Oct / Sun) : Sarchu - Leh (246 Km) Today, you will enjoy a long but pleasurable ride. Ride in the plateau area for next 30 Km with a good speed but be cautious of the bad patches en-route. Ascend the road bends of Gata Loops early in the morning to beat the uphill traffic and scale the height of Takh (3,950m) and then it is a downhill. Cross over the low-lying road in the stream and ascend uphill again to the height of Lachung La Pass (5,060m) about 54 km from Sarchu. Then, drive downhill for 25 km till you hit the base of bridge before Pang (4,630m). Ensure to cross over Pang before 12.00 noon as traffic is not allowed in afternoon. Later, cross Tanglang La (75km from Pang) and another 30 km to Rumtse. Thereafter, proceed further to Leh, the saddle of Buddhist Culture, Dinner and overnight in the hotel in Leh.

 

Day 10 (5th Oct / Mon) : Leh Day at leisure for own personal activities, Bike Maintenance, Leave the bike with the mechanic and explore the delights of Leh on your own. Visit the 16th Leh Century Palace (once the seat of power), the splendid World Peace Pagoda and the busy marketplace.

 

Day 11 (6th Oct / Tue) : Leh - Khardung La – Leh In the morning ride to the world's highest motorable road, Khardung La, At 18,380 feet (5,602m); the ride will take a few hours of climbing out of Leh. After exploring the area back to Leh, Dinner and overnight stay at hotel.

 

Day 12 (7th Oct / Wed) : Leh - Delhi Board an early morning flight from Leh airport for Delhi . On arrival at Delhi , on arrival transfer you at Delhi Hotel, evening free for rest dinner & over night stay at Hotel,

 

 

 

 

 

Day 13 (8th Oct / Thu) : Delhi – Agra – Delhi

 

Early Morning after breakfast, proceed to take an excursion tour to Agra

 

The coming of Babar heralded a new era, which was to see Agra at its zenith during the reign of Akbar, Jehangir and Shah Jahan. It was during Akbar's period that Agra became the center of art, culture and commerce and learning. This trend reached its height when Shah Jahan became the ruler.

 

In the Mid 16th century and earlier 17th century Agra witnessed a frenzied building activity and it was during this time when the symbol of love Taj Mahal was built. The buildings made during this era were purely in the contemporary Mughal style and of very high quality. The same is still reflected in whatever monuments remain in Agra . The narrow lanes of Agra filled with aroma of Mughlai cuisine, the craftsman who are busy in crating master pieces with their skill all remind of the Mughal royalty which this city had once experienced. Today whatever remains, has become a major tourist attraction which has taken Agra again to the heights of glory but this time as a major tourist destination of India . Proceed for sightseeing.

 

TAJ MAHAL

 

one of the Seven Wonders of the World was built by Shah Jahan in 1631 AD and was completed in 1651AD. Taj Mahal - The symbol of Love was built in the memory of Mumtaz Mahal (Shah Jahan' s second Wife).

 

AGRA FORT

 

Built by the famed Mughal emperor Akbar in 1565 AD, the fort is predominantly of red sandstone. Ensconced within is the picture perfect Pearl Mosque, which is a major tourist attraction.

 

 

 

Day 13 (9th Oct / Fri) : Departure

 

Early Morning drop you at International airport to catch the flight for next destination,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Foarte fain itinerarul, uite imi cer scuze daca am gresit si dezinformat lumea dar eu am citit pe site (motoquesttours.com) asta:

 

Inclusive

 

All Accommodations

Airport pickup/drop-off

All Breakfasts, plus Welcome and Farewell Dinners

Enfield Rental

Two guides on Motorcycles (one American one local)

Support Vehicle, carrying water, snacks, spare bike and parts

Camping equipment for 2 nights, tents, sleeping mats, camp toilets and MotoQuest Goodies bag

Staff Mechanic

Bilingual guides on motorcycles with cell and satellite phones

MotoQuest Tours Swag Bag

Tour Video and Photos

Memories to last a lifetime

 

Succes,

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de idee. Pare o calatorie cu costuri mici si rezultate (pe putin zis) spectaculoase. Cred ca la anul daca o sa am bani destui ma bag si eu la asa ceva. E o posibilitate de a vizita acele locuri pe motor care nu ar trebui ratata. Daca stau sa ma gandesc cat timp si bani mi-ar lua sa merg cu motorul meu pana acolo...chestia e chiar o afacere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aruncat si eu o privire pe situl lor (am lasat bale pe tastatura)... dar intrebarea era referitor la preturi.. am vazut preturile afisate pe site (la diverse tururi) intre 4000 si 9000 $ ... 2000 euro mi se pare relativ ieftin totusi... poate poti sa ne spui si noua ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am postat eu este un filmuletz cu imagini din traseul ales de mine. Eu am contactat toate firmele care ofera asa ceva, i-am rugat sa-mi trimita oferte si am ales cea mai buna oferta. Am avut o varianta si mai ieftina, dar nu aveam pe nimeni cu mine intre nodurile traseului. Nu am riscat chiar asa mult pentru 300 de euro cat era diferenta.

Ce am ales eu ca varianta imi ofera un jeep care merge in spatele meu cu bagajele si un mecanic.

 

Mesaj completat

Buna,

 

Foarte fain itinerarul, uite imi cer scuze daca am gresit si dezinformat lumea dar eu am citit pe site (motoquesttours.com) asta:

 

Inclusive

 

All Accommodations

Airport pickup/drop-off

All Breakfasts, plus Welcome and Farewell Dinners

Enfield Rental

Two guides on Motorcycles (one American one local)

Support Vehicle, carrying water, snacks, spare bike and parts

Camping equipment for 2 nights, tents, sleeping mats, camp toilets and MotoQuest Goodies bag

Staff Mechanic

Bilingual guides on motorcycles with cell and satellite phones

MotoQuest Tours Swag Bag

Tour Video and Photos

Memories to last a lifetime

 

Succes,

 

Stefan

 

Nu ma pot abtine sa nu observ similitutinea intre ce scrie aici si un BMW, si ce vreau eu sa fac si o japonezana.

 

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pot abtine sa nu observ similitutinea intre ce scrie aici si un BMW, si ce vreau eu sa fac si o japonezana.

 

:angry:

 

Nu cred ca are rost sa comentam aici diferentele dintre un tur all-inclusive si o aventura, eu doar am incercat sa am un aport pozitiv si nici intr-un caz negativ - ideea la ce am scris eu era pur si simplu o incurajare pentru a nu iti face griji foarte multe pentru ca nu e totul chiar asa de greu.

 

Chiar nu imi doresc sa incepem aici cu tot felul de controverse si sa stricam frumusetea excursiei tale cu prostii din astea.

 

Fiecare lucru in viata are farmecul lui asa cum e si in mod sigur orice calatorie este mai mult decat un voiaj - o experienta de viata.

 

Succes si sa ne tii la curent,

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru IngerAlbastru:

Scuze daca s-a inteles cumva ca m-am ofuscat sau ceva in genul. Aia cu bemveu si japoneza s-a vrut o gluma.

Am apreciat intentia ta de a ma ajuta. Si-ti multumesc.

 

Pentru Marius: eu m-am hotarat acu vreo saptamana si ceva. Am cautat bilete de avion si cand cautam pe net sa vad ce-as putea sa vad am dat de turul cu trotineta. Am scris, am primit raspuns, am dat cu banu si gata. Banu' adica am platit biletu cu salariul si acu fac fuamea, si am platit avansul excursiei cu banii stransi pentru Dereu' de 3 jumate (sa-i fie tarana usoara). Restul de bani...ma descurc eu pana in septembrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pune mana si strange-i. La anu' planuiesc o Patagonia mica. :angry:

Editat de kelevra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de incurajari, mai fratilor! :unsure:

 

Musonul se termina pe 15 sept (aprox), de mancat stiu cum mananca, m-am imprietenit cu o familie de medici din Bombay printr-una din peregrinarile mele. Mi-au dat prajiturele de la ei intr-o zi. Rosul nu era colorant, era boia de ardei iute. ;)

Vaccinurile sunt facute, imi iau dexametazona cu mine pentru altitudine si deocamdata fac 80-100 de bazine de 3 ori pe saptamana pentru policitemie, pana reusesc sa ma lipesc de o hiperbara ( o sa ajung la 5602 m, cel mai inalt drum practicabil cu motocicleta din lume, zic ei).

Mobra am vazut-o, am analizat, preconizez multiple vanatai si eventual ceva mici fracturi. Sunt medic, daca se indoaie ceva stim sa punem la loc.

Cat despre conditii de gazare, am o idee vaga. Nu-s fitzoasa, dorm si-n cap, si-n aer liber, de obicei ma spal cu apa rece, nu-s friguroasa si am mancat de toate ( de la viermi mopane in Africa, la carne de cangur in Australia). Pe principiul "daca nu se zbate verde si nu are iz de putresceina" e comestibil.

Da, e 3000, dar 3000 de dolari pentru 2 persoane. Pentru o persoana e 2450 de dolari, ceea ce inseamna 1720 de euro. Biletul de avion l-am luat la oferta cu 460 de euro.

 

Hai ca nu-i dracul chiar asa de negru. Ce poate sa mi se intample?

Primeste de doua ori felicitarile mele,acum am vazut ca esti o motociclista :polite: , si chear una de nota :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...