cstelia Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 N-am postat niciodata in aceasta sectiune pentru ca niciodata nu am reusit sa tin un motor mai mult de cateva luni. Dupa ce am schimbat mai multe motoare (naked, sport, enduro, cross) m-am oprit la un Africa Twin RD07. M-am gandit ca va fi interesant, nu sa pun poze cu motorul la final, ci pe masura ce "il fac". Motorul l-am luat din Austria si era intr-o stare optica jalnica. Plasticele erau crapate si revopsite cu spray-ul, pamant lutos intarit prin toate locurile. Una peste alta nici nu functiona, cauza fiind cica pompa de benzina. Dupa ce l-am dezbracat de plastice am curatat jegul si motorul arata acum cam asa: Saua era "upgradata" cu unstrat suplimentar de burete a carui scop nu prea l-am inteles si mai era si invelita intr-o musama infecta. Asa ca m-am pus pe treaba si am adus-o la stadiul de nud asa ca astazi va fi dusa la tapiter pentru alta imbracaminte Protectia de lant lipsea cu desavarsire asa ca am facut una custom din aluminiu. Ceva asemanator la Touratech, dar facut din tabla de aluminiu si cu aspect mai naspa, e 80eur Ca un baiat bun ce sunt, am turnat una si pentru Transalp-ul lui Smokey Toba finala a fost inlaturata si in locul ei va fi montat un sistem de evacuare complet Sinus Silent Force Din pacate am pierdut arcurile si aseara m-am oprit aici cu montatul Cauza nefunctionarii am identificat-o ca fiind CDI-ul defect. Unul din firele care merg la CDI s-a frecat de cadru, izolatia s-a distrus si a facut scurt. Rezultatul a fost "parlirea" procesorului. Si asta din cauza ca lipsea un colier de plastic.... Asa ca distractia m-a costat 130 eur un CDI la mana a doua... In plus, Africana a primit un set de 4 bujii cu electrod de iridiu, kit dynojet si filtru de aer K&N ca sa aibe toba ce evacua Cam atat pentru primul episod. Pe masura ce progresez mai pun comentarii si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Cu ocazia asta vad shi io cum arata un Africa Twin dezbracat... Sexos de sexos!!! Ai intrebat de jug d-ala de fatza de AT? Ai idee pe unde se invarte unu' ca pretz? DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 28, 2006 Autor Share Postat Martie 28, 2006 Ai intrebat de jug d-ala de fatza de AT? Ai idee pe unde se invarte unu' ca pretz? DDC N-am gasit inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Martie 28, 2006 Admin Share Postat Martie 28, 2006 Valeuu.... ce de sticle ai in garaj. De'aia stai asa mult pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 28, 2006 Autor Share Postat Martie 28, 2006 Valeuu.... ce de sticle ai in garaj. De'aia stai asa mult pe acolo Greaua mostenire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibiker Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Bravo!Cu ceva rabdare si ceva investitii o sa ai cu ce te lauda pe la intruniri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Don' shef, nu stiam ca vrei sa-ti si "tunezi" Africana... Anyway, spor maxim (depasirea planului cincinal )- ca de-abia astept niste iesiri in gasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 s-o stapanesti sanatos si sa fie sanatoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Multa bafta la reconstructie si sa ne mai povestesti/arati in ce stadiu e. Mie cel putin imi place sa citesc despre astfel de "operatiuni" . Sa o termini cat mai repede si sa te tina multi km fara probleme; cred ca o motocicleta la care lucrezi asa, are un pic din tine in ea si te si atasezi mai mult decat daca o iei complet functionala, eu cu scuterul m-am "imprietenit" mai bine de cand mesteresc mai mult la el (daca curatatul carburatorului, a bujiei, a filtrului de aer, prelungirea telescopului se pot numi mestereala). Deja ma lungesc cu vorba, oricum, numai bine sa aveti impreuna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Bafta cu proiectul,se pare ca ai ceva de munca. Referitor la saua "upgradata",cred ca a fost modificata deoarece saua "de fabrica" e inconfortabila. In afara , mai toti posesorii de Africa Twin isi iau un after market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 2, 2006 Autor Share Postat Aprilie 2, 2006 Daca e weekend, e "garage time" @iulian_florea: stiu ca multi pun sei Touratech sau African Queens, dar e o diferenta intre astea si un burete naspa, dar deh... o fi fot motorul vreunui sarantoc. Deci, ma iau si ma duc sa continui munca la esapament. Stiati ca montatul e mai greu ca demontatul? Mi-a trebuit aproape o ora sa-l potrivesc... Si pentru ca tot era montat, am pus bateria sus, am umplut carburatoarele cu benzina si dau cheie. Canci baterie desi o incarcasem cu doua zile in urma. Buuun deci mai trecem si o baterie pe lista de cumparaturi. Dar cum ma manca sa-i aud "glasul", ma duc in fata blucului, iau masina, o aduc la garaj si scot bateria. Cabluri, socul tras si "fire in the hole"! A luat-o din prima contrar asteptarilor. Sunet bestial. Urca in ture fantastic de repede, parca n-ar fi V2. Pun mana pe telefon, il sun pe Smokey si-i pun niste "muzica" Apoi pentru ca ma manca si mai tare, scot fierotania din garaj. Mai umplu o data carburatoarele si fac o tura in jurul blocului. Concluzia e ca trebuie sa am grija cum trag de gaz mai ales ca franele par a fi moi. Gata, mi-am facut damblaua si bag magaoaia inapoi in garaj. Profit de faptul ca motorul e cald si dau drumul la ulei, scot filtrul de ulei si constat ca pe el scrie Honda si anul fabricatiei 1999... oare de atunci sa nu fi schimbat nimeni uleiul/filtrul? In timp ce se scurgea uleiul, am desfacut franele fata. "Bremsen Reiniger" de la Procycle, WD40, vaselina Texaco pentru temperaturi inalte si in 30 de minute am niste frane BETON! Repet tratamentul si la frana spate, unde constat ca placutele "e varza". Ma pregateam sa lungesc lista cand ochii imi cad pe un set de placute Goldfren ce stateau cuminti pe raft. RD07 scrie pe spate asa ca sus cu ele Poze nu am de data asta pentru ca am luat camera cu bateriile descarcate. De fapt cu exceptia esapamentului nu prea sunt noutati. Promit sa pun data viitoare si un wav cu sunetul motorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 N-am postat niciodata in aceasta sectiune pentru ca niciodata nu am reusit sa tin un motor mai mult de cateva luni. Dupa ce am schimbat mai multe motoare (naked, sport, enduro, cross) m-am oprit la un Africa Twin RD07. M-am gandit ca va fi interesant, nu sa pun poze cu motorul la final, ci pe masura ce "il fac". Motorul l-am luat din Austria si era intr-o stare optica jalnica. Plasticele erau crapate si revopsite cu spray-ul, pamant lutos intarit prin toate locurile. Una peste alta nici nu functiona, cauza fiind cica pompa de benzina. Dupa ce l-am dezbracat de plastice am curatat jegul si motorul arata acum cam asa: Saua era "upgradata" cu unstrat suplimentar de burete a carui scop nu prea l-am inteles si mai era si invelita intr-o musama infecta. Asa ca m-am pus pe treaba si am adus-o la stadiul de nud asa ca astazi va fi dusa la tapiter pentru alta imbracaminte Protectia de lant lipsea cu desavarsire asa ca am facut una custom din aluminiu. Ceva asemanator la Touratech, dar facut din tabla de aluminiu si cu aspect mai naspa, e 80eur Ca un baiat bun ce sunt, am turnat una si pentru Transalp-ul lui Smokey Toba finala a fost inlaturata si in locul ei va fi montat un sistem de evacuare complet Sinus Silent Force Din pacate am pierdut arcurile si aseara m-am oprit aici cu montatul Cauza nefunctionarii am identificat-o ca fiind CDI-ul defect. Unul din firele care merg la CDI s-a frecat de cadru, izolatia s-a distrus si a facut scurt. Rezultatul a fost "parlirea" procesorului. Si asta din cauza ca lipsea un colier de plastic.... Asa ca distractia m-a costat 130 eur un CDI la mana a doua... In plus, Africana a primit un set de 4 bujii cu electrod de iridiu, kit dynojet si filtru de aer K&N ca sa aibe toba ce evacua Cam atat pentru primul episod. Pe masura ce progresez mai pun comentarii si poze. Cum ai facut protectia de lant???? Vreau si eu sa confectionez una bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Don' Shef, da esti pus pe treaba nu gluma Spor si astept sa te vad la vara cu jucaria la intruniri...se spune ca o motocicleta nu e cu adevarat a ta pana nu iti bagi putin labutele prin ea, si pe bune asa e . Si eu m-am bagat oleaca in fiecare mtocicleta pana am fost multumit de rezultat, asta conteaza cel mai mult. Cu shaua poti incerca sa faci cum am facut si eu la Guzzi acu 2 ani : Am dezbracat saua, am modelat putin baza de plastic cu un cutit incins ( avea un design nefericit cu niste "moatze" care iti intrau in ,pardon, buci. Dupa aia am despicat la mijloc buretele si am bagat insertie de izopren gros, dupa aia lipit sandwich si am imbracat saua la loc. Costuri, evident, 0 . S-a simtit o imbunatatire majora si asa am putut bate tara de colo-colo fara sa ma doara nici in ...stim noi ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 3, 2006 Autor Share Postat Aprilie 3, 2006 Thx for the tip, Axa! @tro5: protectia de lant am turnat-o din aluminiu dupa o protectie originala de plastic imprumutata de la un XRV 650 (care a fost tot al meu ), am finisat bavurile si i-am tras niste gauri sa o fac mai usoara, apoi am lustruit-o sa aibe aspect comercial Azi a fost pe la mine _Alex_ si l-am pus un pic la treaba Am dat jos roata fata si telescoapele. Vreau sa schimb uleiul si sa pun semeringuri noi, chiar daca astea sunt bune si nu curg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 Epopeea continua! Am desfacut capetele telescoapelor, am tras arcurile afara si am "pipait" un pic uleiul din furca. Vascozitatea pare sa fie ok, ma rog, atat cat ma pricep eu. In plus e galben ca mierea, asa ca am montat totul la loc. Pentru moment am renuntat la schimbarea uleiului de furca si a semeringurilor. Eram dator si cu niste poze cu esaparea montata. Prima parte si finalul Progres vizibil in ceea ce priveste saua. Tapiterul e un meserias, a executat conform instructiunilor mele, doar ca musamaua a fost inlocuita cu "real leather" Ieri am luat noul cauciuc de fata (Mitas E-09) de la magazinul Nomad. Din pacate pentru spate nu au reusit sa-mi aduca, dimensiunea nefiind una foarte cautata (140/80/17) iar Mitas se pare ca se pregateste pentru scumpiri, stocurile la importatori fiind aproape zero. Pentru spate am reusit sa gasesc in Germania asa ca iata perechea cea noua de "incaltari": Tot azi mi-a ajuns si bateria cea noua (de la Louis), pe care trebuie sa o formez... Ultima chestie pe care trebuia sa o mai rezolv era scosul plasticaraiei de la vopsit. Crapaturile au fost sudate cu ABS sau PP in functie de material. Singura chestie de tabla e rezervorul. Am optat pentru un design original al acestuia, fara nici un fel de brizbriz-uri Cam atat pentru episodul de azi. Astept weekend-ul sa ma apuc de montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Aprilie 6, 2006 Admin Share Postat Aprilie 6, 2006 Progres vizibil in ceea ce priveste saua. Tapiterul e un meserias, a executat conform instructiunilor mele, doar ca musamaua a fost inlocuita cu "real leather" laser frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 am vazut ca pe spate acum ai un cauciuc de strada si am inteles ca vrei sa le pui pe cele de teren.....daca vrei sa il vinzi pe cel de strada sa ma anuntzi si sa imi spui si ce dimensiuni are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 am vazut ca pe spate acum ai un cauciuc de strada si am inteles ca vrei sa le pui pe cele de teren.....daca vrei sa il vinzi pe cel de strada sa ma anuntzi si sa imi spui si ce dimensiuni are pai scrie mai sus, 140/80/17. Nu stiu daca merge la TDR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Pentru sha, este adevarat ca e mai comoda pielea dar numai pe timp uscat. Cand ploua, se imbiba cu apa, si ai brotacei sub c.ur 2 zile Oricum, vad ca te tii de treaba , nu gluma Cum stai cu releul si pompa de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 Pentru piele exista solutie de impregnat. Releul e OK si pompa de benzina baga de rupe. Oricum cred ca o sa-mi cumpar o pompa Mikuni pe vacuum, just in case Azi am mai lucrat cate ceva, sper ca maine dimineata sa definitivez si sa scot bestia din garaj Binenteles ca voi pune si poze cu lucrarea la final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 pai scrie mai sus, 140/80/17. Nu stiu daca merge la TDR... a mea mi se pare ca e pe 18.....dar o sa ma mai uit odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Baaaaahhhhhh!!! Cauciucu' de fatza sa-l tzii pentru mine... Cum vin acasa, o sa dau pe la tine sa-l vad... shi sa te gandeshti shi la un pretz pentru el... PS.: acasa ajung in 19 apr. DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 Dom'le ce interes pentru caucioacele mele... Astazi voi monta aripa de fata, scaritele pentru pasager si suportul de topcase. Cu astea sunt gata. Pastrez pozele pentru la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 E GATA! Singurele chestii pe care le-am amanat (din cauza vremii prea bune de plimbare) sunt schimbatul anvelopelor si montatul scutului de aluminiu. Bucsele de cauciuc pe care se monteaza asta sunt varza si trebuie sa caut pe la piesele de masina ceva ce sa se potriveasca. Deci, asa a iesit jucaria: Si din fata: Si din spate: Un pic de personalizare Acum ma pregatesc sa scot balena la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Marfa ! Asta care este aia veche sau alta? La Huskwarna renunta-si?Deja! Si mai vreau sa-ti spun ca e mult mai fioroasa si mai sexi cu aripa de fata sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.