Sari la conținut

Hyosung Motors


XorX
 Share

Postări Recomandate

Am ramas uimit de o moto made in Korea - Hyosung GT 650 r. Mi se pare un compromis perfect intre un motor naked cu aspect de super sport (doar aspect). Nu stiu ce sa zic.. pretul este u ndeva pe la 3500iepuroi CIP.. iar daca si la moto Korea este tot asha ca la masini (eu sunt un mare fan Hyundai) este clar ca vor avea un super succes.

Ma gindsc ca un moto sport de 600cmc este chiar inutil.. practic folosesti mai putin de 30% din ce poate in day-by-day ride... asa ca ma bate gindul sa ma bag la un leasing ceva pt. unul d'asta.

Probleme majore ar fi importatorul (undeva linga Sibiu) si faptul ca esti agatat de unu' singur pt. piese, garantie.. etc

Ceva pareri?

post-1286-1143645470_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Arata bine! Cat ziceai ca costa?

Mi-as lua si eu dar nu am iepuroi (nu am decat o iepuroaica si pe aia nu o dau)

 

Pai spune si cum il cheama pe importator, ca daca da in leasing parca m-as baga!

Editat de nuca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: PREZZO FRANCO CONCESSIONARIO Euro 6.300,00 :moto:

 

DOTAZIONI

Contachilometri totale e parziale di serie

Contagiri di serie

Indicatore livello carburante di serie

Colori disponibili Rosso, Giallo, Nero

CARATTERISTICHE TECNICHE

Motore 2 cil. Long. a V 90° 4 tempi

Alesaggio x Corsa - Cilindrata cm3 647

Raffreddamento acqua

Distribuzione bialbero DOHC 8 valvole

Lubrificazione a carter umido

Alimentazione carburatori Mikuni BDSR 39

Accensione elettronica digitale

Avviamento elettrico

Potenza massima 79 cv a 9.000 giri / min

Velocità massima n.d.

Frizione multidisco a bagno d'olio

Cambio a 6 marce

Sospensione anteriore forcella idraulica a steli rovesciati regolabile ø 41

Sospensione posteriore monoammortizz. regolabile

Freno anteriore doppio disco anteriore 300 mm pinze a doppio pistoncino /

freno posteriore disco posteriore 230 mm

Pneumatici anteriore e posteriore 120/60 -17 160/60 - 17

Lunghezza x larghezza x altezza mm 2060 x mm 730 x mm 1060

Interasse / Altezza sella mm 1435 / mm795

Peso a secco kg 189

Capacità serbatoio benzina litri 17

 

 

 

Il prezzo di listino è quello in vigore al momento della consegna del veicolo. La fabbrica e l'importatore si riservano il diritto di apportare modifiche al presente listino, alle caratteristiche ed agli equipaggiamenti dei veicoli in qualsiasi momento e senza preavviso.

Editat de revo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas uimit de o moto made in Korea - Hyosung GT 650 r. Mi se pare un compromis perfect intre un motor naked cu aspect de super sport (doar aspect). Nu stiu ce sa zic.. pretul este u ndeva pe la 3500iepuroi CIP.. iar daca si la moto Korea este tot asha ca la masini (eu sunt un mare fan Hyundai) este clar ca vor avea un super succes.

Ma gindsc ca un moto sport de 600cmc este chiar inutil.. practic folosesti mai putin de 30% din ce poate in day-by-day ride... asa ca ma bate gindul sa ma bag la un leasing ceva pt. unul d'asta.

Probleme majore ar fi importatorul (undeva linga Sibiu) si faptul ca esti agatat de unu' singur pt. piese, garantie.. etc

Ceva pareri?

in germania a trecut in testul motoradului de 25.000 km fara nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motocicleta cu reputatie buna, facuta de un constructor care face motociclete si scutere de mai mult de 20 de ani. Se vinde in USA si Canada si este in aceeasi clasa cu Suzuki SV650 si doar cu cateva sute de dolari mai ieftina. Fac si un model de 250cc si niste cruisere de 650 si 250. Numele este al companiei nu al motocicletei. Pentru cruisere numele este Aquila.

http://www.hyosungmotors.com.au/road-scoot-offroad.html

 

si mai multe poze si modele pe site-ul canadian:

http://www.nationalmotorsports.ca/showroom.php

Editat de Ion54
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general am retineri fata de marcile de pe continentul asiatic dar de asta chiar nu pot comenta nimic, nu am vazut pe strada, iar in general pe afara e apreciata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca sunt licentza Suzuki.. si facute in Korea. Mishto este ca motorul de la Korea are 79CP iar cel de pe Suzi la aceeashi capacitate, are doar 68CP :moto: Ori coreeenii sunt inconstient.. ori au super tupeu sa traga mai mult de el (probail din compresie.. ma gindesc eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca au recenzii f. bune. Oare la noi are cineva asha ceva? sau a vazut live/mers pe una??

Eu am mers pe GV250 (cruiser) si mi-a placut. Nu suna ca un cruiser normal, mai mult a sport, dar are putere si fuge bine pentru un 250cc. Pe atunci era singurul model pe care il aveau aprobat pentru piata canadiana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la 3500E la 6500E e ceva distanta. Inchideti topicul va rog :moto:

 

 

?????

Daca 6500 se refera la pretul din italia asta este pretul DDP. Probabil ca ai observat ca si la noi sunt obligati sa dea acum pretul DDP si asha ajunge un chevrolet AVEO de la aprox. 6800CIP la aproape 11.000euro DDP (asta in reclama de la TV). Totushi daca folosesti putina imaginatie te bagi la un leasing...

Sa inteleg ca pt tine cele mai bune sunt moto Italia.... ca nu au vama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele le-am facut anul trecut la Interwheel in Budapesta

 

Pai si zi, nu ne mai fierbe... cum arata finisajele.. sunt OK, sau arata ca la Jeely sau first bike. Care a fost impresia ta.. comparativ cu alte moto (aici pot spune ca eu am ramas masca de un Ducatti.. fata de japoneze era varza, parca trecuse pe la Palatu' Pionierilor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

koreenii au traditie in arta furatului de tehnica de orice tip

si chiar se pricep la asta - adica produsele sunt bune vezi daewoo sau hyundai

in toate modelele hyosung veti observa cate ceva furat de la altele consacrate uneori asemanarile fiind izbitoare

post-750-1143813362_thumb.jpg

post-750-1143813380_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

koreenii au traditie in arta furatului de tehnica de orice tip

si chiar se pricep la asta - adica produsele sunt bune vezi daewoo sau hyundai

in toate modelele hyosung veti observa cate ceva furat de la altele consacrate uneori asemanarile fiind izbitoare

 

Inseamna ca sunt inteligenti oamenii :moto: . Trecand peste pierderile celor de la care se copiaza, pentru consumatorul final aceste "operatiuni" sunt benefice, pentru ca anuleaza practic multe costuri legate de cercetare, design etc. deci reduc pretul final al produsului. Eu as fi fericit sa am o astfel de motocicleta, care merge si arata la fel de bine ca una de doua sau de trei ori mai scumpa. Pentru romani, in momentul de fata cred ca aceste copii reprezinta o optiune demna de luat in calcul.

 

Semnat, posesorul unei copii fidele de Yamaha Axis 90 :moto: (cel putin la design).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linia generala-i shparlita de la Suzuki, iar fatza de la Benelli, cu o picatura de Ducati. Pe scurt, au ciordit de la prea multe firme ca sa poata una din ele sa se lege de ceva anume.

 

Se pare ca sunt sustinuti tare de suzuki.. asa cum era si daewoo de GM. Probabil ca e o politica a japo + america sa pompeze in korea.. stiu si eu.. poate ca o arma impotriva chinezilor care pe ce pun mina strica.

In plus, daca se potrivesc piese de suzuki pe asta korea nu poate decit sa fie de bine.. ma gindesc la frine, discuri+placute in special, ca la motoare koreenii stau super bine (hyundai again, 5 ani garantie la motor+cutie)

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si zi, nu ne mai fierbe... cum arata finisajele.. sunt OK, sau arata ca la Jeely sau first bike. Care a fost impresia ta.. comparativ cu alte moto (aici pot spune ca eu am ramas masca de un Ducatti.. fata de japoneze era varza, parca trecuse pe la Palatu' Pionierilor).

deja faceam calcule,cat ajunge la noi in tara :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...