asdfghjk Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 stringe bani si ia un gs 1200 sh. nu are ce sa se uzeze la el. am avut cam toate bmw-urile noi din ultimii ani, gs1200-le e singurul la care m-as intoarce. eram gata-gata sa iau noul 1200 gs adventure dar am luat noul k1200gt pt ca gs am mai avut. e dif f mare intre 1150 twin spark si alea vechi dar diferenta intre 1200 si 1150 chiar twin spark e enorma. mie imi place f mult boxerul, are cuplu mare jos si impinge tare. k-ul asta parca e masina, nu e asa fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 @net: R 1200 GS SH costa destul de mult si nici nu-mi place foarte tare. RS-ul imi place, si, asa cu constata Hellryder, nu am neaparat o preferinta pentru boxer. Am mers cu un K 75 si mi-a placut. Singura problema ar fi varsta - K 100 sunt deja cam vechi. Nu zic ca n-ar fi bune, dar mi-as dori un motor ceva mai nou. Pe de alta parte, link-ul cu RS-ul de 1500 de pe moto.it pare cam ciudat, pentru ca pe mobile.de ceva similar e aproape 5000 EUR. Pe de alta parte, ca tot suntem la capitolul asta, ce ziceti de un K 1100 RS (rosie )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 @net: R 1200 GS SH costa destul de mult si nici nu-mi place foarte tare. RS-ul imi place, si, asa cu constata Hellryder, nu am neaparat o preferinta pentru boxer. Am mers cu un K 75 si mi-a placut. Singura problema ar fi varsta - K 100 sunt deja cam vechi. Nu zic ca n-ar fi bune, dar mi-as dori un motor ceva mai nou. Pe de alta parte, link-ul cu RS-ul de 1500 de pe moto.it pare cam ciudat, pentru ca pe mobile.de ceva similar e aproape 5000 EUR. Pe de alta parte, ca tot suntem la capitolul asta, ce ziceti de un K 1100 RS (rosie )? daca iei motocicleta veche ia honda nu bmw. honda n-au facut mai nimic la ele de vreo 10 ani, bmw in schimb le-au modificat mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Dat fiind ca sunt un personaj ceva mai sadic decat media, permiteti-mi sa arunc niste paie pe foc: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=803850 http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=792291 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 10, 2006 Autor Share Postat Aprilie 10, 2006 Dat fiind ca sunt un personaj ceva mai sadic decat media, permiteti-mi sa arunc niste paie pe foc: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=803850 http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=792291 yummy... Guzzi arata bine, imi plac mult. Informatiile mele: Am citit la un moment dat in Univers Moto o comparatie intre Breva de 1100, R 1150 R si Yamaha BT1100. R-ul iesise cel mai bine in teste. Yamaha are problemele ei, dar nici Guzzi nu statea foarte bine (in principal ceva legat de curba de putere, daca imi amintesc bine). Saptamana trecuta am fost la showroomul Ducati + Moto Guzzi. Frumusica Breva, nimic de zis. Marisoara (nici eu nu sunt vreun slabanog, au contraire), iar baietii de acolo au laudat-o din plin. M-am suit pe ea, am hatzanat-o un pic. Pare comoda, desi, asa cum zicea si net despre R 1150 R, parca tot stai un pic strans cu picioarele... In fine, as trece peste asta... In plus am mai citit diverse alte articole, dar tot mai mult apreciez parerea cuiva care a experimentat mobra respectiva Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 yummy... Guzzi arata bine, imi plac mult. Informatiile mele: Am citit la un moment dat in Univers Moto o comparatie intre Breva de 1100, R 1150 R si Yamaha BT1100. R-ul iesise cel mai bine in teste. Yamaha are problemele ei, dar nici Guzzi nu statea foarte bine (in principal ceva legat de curba de putere, daca imi amintesc bine). Saptamana trecuta am fost la showroomul Ducati + Moto Guzzi. Frumusica Breva, nimic de zis. Marisoara (nici eu nu sunt vreun slabanog, au contraire), iar baietii de acolo au laudat-o din plin. M-am suit pe ea, am hatzanat-o un pic. Pare comoda, desi, asa cum zicea si net despre R 1150 R, parca tot stai un pic strans cu picioarele... In fine, as trece peste asta... In plus am mai citit diverse alte articole, dar tot mai mult apreciez parerea cuiva care a experimentat mobra respectiva Didis nu prea imi inspira incredere nici italienii nici ce fac ei mai ales daca iei sh. marcile astea falimentare pe care le dau de colo-colo sunt riscante, nu a ramas decat numele de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Din contra, daca iei SH (cu ceva km la bord, gen 25.000), n-ai treaba; tot ce putea sa se strice s-a stricat deja in primii 10-15 mii. Cat despre Moto Guzzi si falimentul, americanii au o zicala: "Moto Guzzi: Going out of business since 1921". Nu trebuie sa-ti faci griji in legatura cu falimentul firmei (mai ales ca i-a luat Piaggio; as vrea sa vad, insa, o reincepere a dezvoltarii motoarelor 8v). Guzzi, spre deosebire de celelalte marci italiene, este considerata "uniformly reliable" (e drept ca mai au si ei dudele lor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Era o vreme cand se spunea ca poti face ocolul lumii pe Guzzi daca ai suficienta rabdare sa repari pene de cauciuc... cam atat se strica la ea. Din pacate insa vremurile alea au cam trecut si acum se mai strica si altele. Pe de alta parte nu cred ca se pune problema de faliment, dupa cum spune si SnapShot, la Guzzi e o moda asta cu falimentul ca si la Fiat. Nu cred ca se va intampla in urmatorii, sa zicem, 10 ani. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Era o vreme cand se spunea ca poti face ocolul lumii pe Guzzi daca ai suficienta rabdare sa repari pene de cauciuc... cam atat se strica la ea. Ry. Te referi probabil la una din astea http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=721224 http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=772218 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 ..man..parerea mea este ca daca vrei sa iei un motor ia-ti ceva pe injectie < guzzi sau bmw>,pentru ca la un motor pe injectie fiabilitatea este destul de ridicata si probabilitatea sa se strice este destul de mica....acuma avand in vedere ca dispui de o suma frumusica ai toate sansele sa achizitionezi un motor bun , pentru ca din contra si italieni au crescut si fac motoare destul de fiabile ,eu nu prea am auzit sa se strice un guzzi sau bmw,,daca ai grija de ea in afara de consumabile ,care sunt un lucru normal la orice motor,,si mai e treaba ca ar fi pacat sa-ti iei motorul x ca asa zicem noi aici si cand trece unul cu motorul y pe care ti-lai dorit dintotdeauna pe langa tine sa-ti para rau asa ca ia-ti tati ce-ti place tie.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 11, 2006 Autor Share Postat Aprilie 11, 2006 ..man..parerea mea este ca daca vrei sa iei un motor ia-ti ceva pe injectie < guzzi sau bmw>,pentru ca la un motor pe injectie fiabilitatea este destul de ridicata si probabilitatea sa se strice este destul de mica....acuma avand in vedere ca dispui de o suma frumusica ai toate sansele sa achizitionezi un motor bun , pentru ca din contra si italieni au crescut si fac motoare destul de fiabile ,eu nu prea am auzit sa se strice un guzzi sau bmw,,daca ai grija de ea in afara de consumabile ,care sunt un lucru normal la orice motor,,si mai e treaba ca ar fi pacat sa-ti iei motorul x ca asa zicem noi aici si cand trece unul cu motorul y pe care ti-lai dorit dintotdeauna pe langa tine sa-ti para rau asa ca ia-ti tati ce-ti place tie.! Corect! Apreciez parerile exprimate aici ( ) si recunosc ca au schimbat un pic clasamentul initial (in sensul ca am reconsiderat R 1150 R-ul in favoarea K-ului RS; Breva ramane, ca-mi place ). Acum sa treaca Pastele, si vedem ce se intampla Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 nu te pot ajuta cu nici o parere, dar sunt eu curios, bmw r1150 gs -ul, este Touring sau enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 nu te pot ajuta cu nici o parere, dar sunt eu curios, bmw r1150 gs -ul, este Touring sau enduro? ...este un enduro de ''categorie grea'',si seria ''gs'' afost castigatoarea raliului paris-dakar in anii :81,83,84,si 85..,iar in anul 1999 a aparut noul bmw r 1150 gs ,un model plin de istorie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s.ward-dediu Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Cu BMW R1150GS ADV. nu ai sa regreti nici o data te duci si la cosa si la petracere si la munca ,unde vrei chiar poti sa faci si inconjorul lumi .Efacuta sa te tina o viata intreaga dar nu uitind ca mergi 500 de km si tot mai ai petrol in rezervor. BMW FRATE ASTA E DE VIITOR Sorin xx nu te pot ajuta cu nici o parere, dar sunt eu curios, bmw r1150 gs -ul, este Touring sau enduro? BMW este ce vrei tu sa fie si tractor de arat pe cimp cit si pompa de irigat ,nu uita ca motoarele de bmw au fost facute sa zboare avioane in primul razboi mondial si pe urma lau pus pe motocicleta. E masina de cusut si de fu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzzistul Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Nu stiu de MG Breva dar tsoaglei mele nu-i place de loc aglomerarile, startul si stopul continu. Ambreajul si acceleratia sunt grele (ca dupa 6 luni iti face pumni de piatra nu alta). Cutia de viteza e rudimentara si clankaie cumplit la fiecare shimbare de viteza (mai ales in jos) ... Ca performanta motocicleta mea e usor loata de o Honda 600 cc - fara nici o discutie (poate nu asa mult in curbe). Acum. Motto Guzzi are un motor 'agricol' care nu a avut mari schimari in ultimii 30 ani. Este un moto simplu si relativ usor de intretinut. Servisul se poate face chiar si acasa, fara sa ai nevoie de unelte specializate. Motocicleta e realtiv grea, lucrul care mi-a salvat pielea in citeva ocazii cind am intrat in curbe cu viteza prea mare - greutatea ei a assistat automat la redresare si a scos-o din serpuiri. Motocicleta are transmisie prin cardan - nu tu probleme cu lanturi inlargite, ruginite sau roti dintate tocite ... cardanul te tine 150.000 km fara sa-l schimbi. Acum. Motivul pentru care eu am ales Guzzi (lucru Italian si fusherit) si nu o marca Japoneza este pentru ca Moto Guzzi are personalitate. Are o fire anume... un comportament pe care odata ce te-ai obisnuit cu el rar cind poti sa te mai desparti. Guzzi este tipul de moto care, daca ai grija de el, te poate tine pina la batrinete... De Guzzi se spune ca-si termina rodajul abia pe la 60.000 km (o exagerare bineinteles dar in ea e si o samanta de adevar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Nu stiu de MG Breva dar tsoaglei mele nu-i place de loc aglomerarile, startul si stopul continu. Ambreajul si acceleratia sunt grele (ca dupa 6 luni iti face pumni de piatra nu alta). Cutia de viteza e rudimentara si clankaie cumplit la fiecare shimbare de viteza (mai ales in jos) ... Ca performanta motocicleta mea e usor loata de o Honda 600 cc - fara nici o discutie (poate nu asa mult in curbe). Acum. Motto Guzzi are un motor 'agricol' care nu a avut mari schimari in ultimii 30 ani. Este un moto simplu si relativ usor de intretinut. Servisul se poate face chiar si acasa, fara sa ai nevoie de unelte specializate. Motocicleta e realtiv grea, lucrul care mi-a salvat pielea in citeva ocazii cind am intrat in curbe cu viteza prea mare - greutatea ei a assistat automat la redresare si a scos-o din serpuiri. Motocicleta are transmisie prin cardan - nu tu probleme cu lanturi inlargite, ruginite sau roti dintate tocite ... cardanul te tine 150.000 km fara sa-l schimbi. Acum. Motivul pentru care eu am ales Guzzi (lucru Italian si fusherit) si nu o marca Japoneza este pentru ca Moto Guzzi are personalitate. Are o fire anume... un comportament pe care odata ce te-ai obisnuit cu el rar cind poti sa te mai desparti. Guzzi este tipul de moto care, daca ai grija de el, te poate tine pina la batrinete... De Guzzi se spune ca-si termina rodajul abia pe la 60.000 km (o exagerare bineinteles dar in ea e si o samanta de adevar) super tare motorul asta al tau, cred ca si sunetul e pe masura. Sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzzistul Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Multumesc mult. Da intradevar sunetul e tare. Tobele sunt deschise la maximum :-) face multa zarva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 1150gs e touring cu ceva valente enduro(depinde ce experienta ai si cati mushi ai )intr-adevar f manevrabil si f fiabil,nu pot sa-i reprosez mare lucru!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Vad ca a trecut ceva timp de cand se tot discuta p-aici... Pana la urma, ce a achizitionat cel care a deschis topicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hypperbone Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Vad ca a trecut ceva timp de cand se tot discuta p-aici... Pana la urma, ce a achizitionat cel care a deschis topicul? Enigma, pana in zilele noastre ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.