Sari la conținut

Bmw R 115(0)0 R/guzzi


Didis
 Share

Postări Recomandate

stringe bani si ia un gs 1200 sh. nu are ce sa se uzeze la el. am avut cam toate bmw-urile noi din ultimii ani, gs1200-le e singurul la care m-as intoarce. eram gata-gata sa iau noul 1200 gs adventure dar am luat noul k1200gt pt ca gs am mai avut. e dif f mare intre 1150 twin spark si alea vechi dar diferenta intre 1200 si 1150 chiar twin spark e enorma. mie imi place f mult boxerul, are cuplu mare jos si impinge tare. k-ul asta parca e masina, nu e asa fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@net: R 1200 GS SH costa destul de mult si nici nu-mi place foarte tare.

 

RS-ul imi place, si, asa cu constata Hellryder, nu am neaparat o preferinta pentru boxer. Am mers cu un K 75 si mi-a placut. Singura problema ar fi varsta - K 100 sunt deja cam vechi. Nu zic ca n-ar fi bune, dar mi-as dori un motor ceva mai nou. Pe de alta parte, link-ul cu RS-ul de 1500 de pe moto.it pare cam ciudat, pentru ca pe mobile.de ceva similar e aproape 5000 EUR.

 

Pe de alta parte, ca tot suntem la capitolul asta, ce ziceti de un K 1100 RS (rosie :goodposting: )?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@net: R 1200 GS SH costa destul de mult si nici nu-mi place foarte tare.

 

RS-ul imi place, si, asa cu constata Hellryder, nu am neaparat o preferinta pentru boxer. Am mers cu un K 75 si mi-a placut. Singura problema ar fi varsta - K 100 sunt deja cam vechi. Nu zic ca n-ar fi bune, dar mi-as dori un motor ceva mai nou. Pe de alta parte, link-ul cu RS-ul de 1500 de pe moto.it pare cam ciudat, pentru ca pe mobile.de ceva similar e aproape 5000 EUR.

 

Pe de alta parte, ca tot suntem la capitolul asta, ce ziceti de un K 1100 RS (rosie :goodposting: )?

 

 

daca iei motocicleta veche ia honda nu bmw. honda n-au facut mai nimic la ele de vreo 10 ani, bmw in schimb le-au modificat mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind ca sunt un personaj ceva mai sadic decat media, permiteti-mi sa arunc niste paie pe foc:

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=803850

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=792291

yummy... Guzzi arata bine, imi plac mult.

 

Informatiile mele:

Am citit la un moment dat in Univers Moto o comparatie intre Breva de 1100, R 1150 R si Yamaha BT1100. R-ul iesise cel mai bine in teste. Yamaha are problemele ei, dar nici Guzzi nu statea foarte bine (in principal ceva legat de curba de putere, daca imi amintesc bine).

Saptamana trecuta am fost la showroomul Ducati + Moto Guzzi. Frumusica Breva, nimic de zis. Marisoara (nici eu nu sunt vreun slabanog, au contraire), iar baietii de acolo au laudat-o din plin. M-am suit pe ea, am hatzanat-o un pic. Pare comoda, desi, asa cum zicea si net despre R 1150 R, parca tot stai un pic strans cu picioarele... In fine, as trece peste asta...

In plus am mai citit diverse alte articole, dar tot mai mult apreciez parerea cuiva care a experimentat mobra respectiva :goodposting:

 

Didis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yummy... Guzzi arata bine, imi plac mult.

 

Informatiile mele:

Am citit la un moment dat in Univers Moto o comparatie intre Breva de 1100, R 1150 R si Yamaha BT1100. R-ul iesise cel mai bine in teste. Yamaha are problemele ei, dar nici Guzzi nu statea foarte bine (in principal ceva legat de curba de putere, daca imi amintesc bine).

Saptamana trecuta am fost la showroomul Ducati + Moto Guzzi. Frumusica Breva, nimic de zis. Marisoara (nici eu nu sunt vreun slabanog, au contraire), iar baietii de acolo au laudat-o din plin. M-am suit pe ea, am hatzanat-o un pic. Pare comoda, desi, asa cum zicea si net despre R 1150 R, parca tot stai un pic strans cu picioarele... In fine, as trece peste asta...

In plus am mai citit diverse alte articole, dar tot mai mult apreciez parerea cuiva care a experimentat mobra respectiva :goodposting:

 

Didis

 

 

nu prea imi inspira incredere nici italienii nici ce fac ei mai ales daca iei sh. marcile astea falimentare pe care le dau de colo-colo sunt riscante, nu a ramas decat numele de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din contra, daca iei SH (cu ceva km la bord, gen 25.000), n-ai treaba; tot ce putea sa se strice s-a stricat deja in primii 10-15 mii. Cat despre Moto Guzzi si falimentul, americanii au o zicala: "Moto Guzzi: Going out of business since 1921". Nu trebuie sa-ti faci griji in legatura cu falimentul firmei (mai ales ca i-a luat Piaggio; as vrea sa vad, insa, o reincepere a dezvoltarii motoarelor 8v). Guzzi, spre deosebire de celelalte marci italiene, este considerata "uniformly reliable" (e drept ca mai au si ei dudele lor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o vreme cand se spunea ca poti face ocolul lumii pe Guzzi daca ai suficienta rabdare sa repari pene de cauciuc... cam atat se strica la ea. Din pacate insa vremurile alea au cam trecut si acum se mai strica si altele.

 

Pe de alta parte nu cred ca se pune problema de faliment, dupa cum spune si SnapShot, la Guzzi e o moda asta cu falimentul ca si la Fiat. Nu cred ca se va intampla in urmatorii, sa zicem, 10 ani.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o vreme cand se spunea ca poti face ocolul lumii pe Guzzi daca ai suficienta rabdare sa repari pene de cauciuc... cam atat se strica la ea.

Ry.

Te referi probabil la una din astea :angryfire: :goodposting:

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=721224

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=772218

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..man..parerea mea este ca daca vrei sa iei un motor ia-ti ceva pe injectie < guzzi sau bmw>,pentru ca la un motor pe injectie fiabilitatea este destul de ridicata si probabilitatea sa se strice este destul de mica....acuma avand in vedere ca dispui de o suma frumusica ai toate sansele sa achizitionezi un motor bun , pentru ca din contra si italieni au crescut si fac motoare destul de fiabile ,eu nu prea am auzit sa se strice un guzzi sau bmw,,daca ai grija de ea in afara de consumabile ,care sunt un lucru normal la orice motor,,si mai e treaba ca ar fi pacat sa-ti iei motorul x ca asa zicem noi aici si cand trece unul cu motorul y pe care ti-lai dorit dintotdeauna pe langa tine sa-ti para rau asa ca ia-ti tati ce-ti place tie.! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..man..parerea mea este ca daca vrei sa iei un motor ia-ti ceva pe injectie < guzzi sau bmw>,pentru ca la un motor pe injectie fiabilitatea este destul de ridicata si probabilitatea sa se strice este destul de mica....acuma avand in vedere ca dispui de o suma frumusica ai toate sansele sa achizitionezi un motor bun , pentru ca din contra si italieni au crescut si fac motoare destul de fiabile ,eu nu prea am auzit sa se strice un guzzi sau bmw,,daca ai grija de ea in afara de consumabile ,care sunt un lucru normal la orice motor,,si mai e treaba ca ar fi pacat sa-ti iei motorul x ca asa zicem noi aici si cand trece unul cu motorul y pe care ti-lai dorit dintotdeauna pe langa tine sa-ti para rau asa ca ia-ti tati ce-ti place tie.! :goodposting:

 

Corect! Apreciez parerile exprimate aici ( :angryfire: ) si recunosc ca au schimbat un pic clasamentul initial (in sensul ca am reconsiderat R 1150 R-ul in favoarea K-ului RS; Breva ramane, ca-mi place :lol: ). Acum sa treaca Pastele, si vedem ce se intampla :blbl:

 

Didis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

nu te pot ajuta cu nici o parere, dar sunt eu curios, bmw r1150 gs -ul, este Touring sau enduro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te pot ajuta cu nici o parere, dar sunt eu curios, bmw r1150 gs -ul, este Touring sau enduro?

...este un enduro de ''categorie grea'',si seria ''gs'' afost castigatoarea raliului paris-dakar in anii :81,83,84,si 85..,iar in anul 1999 a aparut noul bmw r 1150 gs ,un model plin de istorie... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Cu BMW R1150GS ADV. nu ai sa regreti nici o data te duci si la cosa si la petracere si la munca ,unde vrei chiar poti sa faci si inconjorul lumi .Efacuta sa te tina o viata intreaga dar nu uitind ca mergi 500 de km si tot mai ai petrol in rezervor.

 

BMW FRATE ASTA E DE VIITOR

Sorin xx

 

nu te pot ajuta cu nici o parere, dar sunt eu curios, bmw r1150 gs -ul, este Touring sau enduro?

BMW este ce vrei tu sa fie si tractor de arat pe cimp cit si pompa de irigat ,nu uita ca motoarele de bmw au fost facute sa zboare avioane in primul razboi mondial si pe urma lau pus pe motocicleta.

E masina de cusut si de fu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu stiu de MG Breva dar tsoaglei mele nu-i place de loc aglomerarile, startul si stopul continu. Ambreajul si acceleratia sunt grele (ca dupa 6 luni iti face pumni de piatra nu alta). Cutia de viteza e rudimentara si clankaie cumplit la fiecare shimbare de viteza (mai ales in jos) ... Ca performanta motocicleta mea e usor loata de o Honda 600 cc - fara nici o discutie (poate nu asa mult in curbe).

 

Acum. Motto Guzzi are un motor 'agricol' care nu a avut mari schimari in ultimii 30 ani. Este un moto simplu si relativ usor de intretinut. Servisul se poate face chiar si acasa, fara sa ai nevoie de unelte specializate.

Motocicleta e realtiv grea, lucrul care mi-a salvat pielea in citeva ocazii cind am intrat in curbe cu viteza prea mare - greutatea ei a assistat automat la redresare si a scos-o din serpuiri.

 

Motocicleta are transmisie prin cardan - nu tu probleme cu lanturi inlargite, ruginite sau roti dintate tocite ... cardanul te tine 150.000 km fara sa-l schimbi.

 

Acum. Motivul pentru care eu am ales Guzzi (lucru Italian si fusherit) si nu o marca Japoneza este pentru ca Moto Guzzi are personalitate. Are o fire anume... un comportament pe care odata ce te-ai obisnuit cu el rar cind poti sa te mai desparti.

 

Guzzi este tipul de moto care, daca ai grija de el, te poate tine pina la batrinete... De Guzzi se spune ca-si termina rodajul abia pe la 60.000 km (o exagerare bineinteles dar in ea e si o samanta de adevar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de MG Breva dar tsoaglei mele nu-i place de loc aglomerarile, startul si stopul continu. Ambreajul si acceleratia sunt grele (ca dupa 6 luni iti face pumni de piatra nu alta). Cutia de viteza e rudimentara si clankaie cumplit la fiecare shimbare de viteza (mai ales in jos) ... Ca performanta motocicleta mea e usor loata de o Honda 600 cc - fara nici o discutie (poate nu asa mult in curbe).

 

Acum. Motto Guzzi are un motor 'agricol' care nu a avut mari schimari in ultimii 30 ani. Este un moto simplu si relativ usor de intretinut. Servisul se poate face chiar si acasa, fara sa ai nevoie de unelte specializate.

Motocicleta e realtiv grea, lucrul care mi-a salvat pielea in citeva ocazii cind am intrat in curbe cu viteza prea mare - greutatea ei a assistat automat la redresare si a scos-o din serpuiri.

 

Motocicleta are transmisie prin cardan - nu tu probleme cu lanturi inlargite, ruginite sau roti dintate tocite ... cardanul te tine 150.000 km fara sa-l schimbi.

 

Acum. Motivul pentru care eu am ales Guzzi (lucru Italian si fusherit) si nu o marca Japoneza este pentru ca Moto Guzzi are personalitate. Are o fire anume... un comportament pe care odata ce te-ai obisnuit cu el rar cind poti sa te mai desparti.

 

Guzzi este tipul de moto care, daca ai grija de el, te poate tine pina la batrinete... De Guzzi se spune ca-si termina rodajul abia pe la 60.000 km (o exagerare bineinteles dar in ea e si o samanta de adevar)

 

super tare motorul asta al tau, cred ca si sunetul e pe masura. Sa-l stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...