bcristian Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Orasu: Bucuresti ... asa ca si gropi ; fac intre 30 si 60 km pe zi (mai exact voi face 60 daca ma mut ....hmmm ...oare pe linia de centura, printre tiruri demente, nu se poate forja ?...ca as putea sa ocolesc si pe acolo). Chestia e ca ma enerveaza si la masina mea de 130 de cai si 1000 kg ca bag picioru in gaz pana la podea si tot mi se pare slaba in acceleratie(mai ales la viteze mai mari...ca de pe loc pleaca bine)... si speram sa rezolv problema asta daca trec la doua roti . Pe de alta parte, si io sunt idiot si nu prea ma incanta ideea de enduro... ma gandeam mai curand la o honda cbr 600 rr second hand sau ... poate un suzuki gs 500 f nou... dar tare mi-e teama ca o sa ma plictisesc de cea din urma foarte repede ...(simt asta de acum ... si inca n-am carnetu ). Si, desigur, ar mai fi o mica problema: NU-MI PLACE SA MERG ABSOLUT DELOC CU MASINA si speram sa o dau pe moto full-time ... adica si iarna (fac orice... imi iau lanturi sau cauciuce cu tepi)... of of ...probleme,probleme.... Suzuki dr z400e arata chiar bine ... dar cel mai rau ma ingrijoreaza la enduro-urile astea ca au un singur cilindru ... cat de fiabile sunt (de 4 ori mai putin fiabile decat cele cu 4 ) ??? Nu vreau sa ii refac motorul la fiecare 20.000 km ... In primul rand, daca vrei motor ca sa bagi mana in gaz, mai bine te lasi. CBR 600 RR ca incepator cu intentia declarata de a-i da cat poate?? Pai poate mult mai mult decat poti tu. Mai arunca si tu un ochi pe la "Accidente" ca sa vezi in ce realitate traim de fapt. Daca vrei sa mergi iarna, ia-ti gandul de la sportive - motor puternic + cauciuc sport turing + mazga = tu pe jos in maxim 5 metri sau mai rau. Pentru mers in orice conditii ia-ti ceva sub 60 de cai, preferabil enduro, sau ceva pe care sa poti pune cauciucuri street enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Mi s-a parut ciudat ca 900RR-ul avea ambreiajul pe cablu. De obicei moto mari au ambreiaj hidraulic, care ajuta sa nu oboseasca mina. Oricum, pentru oras scuterele sint facute. Exceleaza la manevrabilitate pe loc si viteze mici. Si gsxr1000-le are tot pe cablu. Banuiesc ca daca ar fi hidraulic ,ar fi mai greu ca unul obisnuit si cum lupta cu kg e apriga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 In primul rand, daca vrei motor ca sa bagi mana in gaz, mai bine te lasi. CBR 600 RR ca incepator cu intentia declarata de a-i da cat poate?? Pai poate mult mai mult decat poti tu. Mai arunca si tu un ochi pe la "Accidente" ca sa vezi in ce realitate traim de fapt. Daca vrei sa mergi iarna, ia-ti gandul de la sportive - motor puternic + cauciuc sport turing + mazga = tu pe jos in maxim 5 metri sau mai rau. Pentru mers in orice conditii ia-ti ceva sub 60 de cai, preferabil enduro, sau ceva pe care sa poti pune cauciucuri street enduro. Ce trist ... ... se pare ca enduro scrie pe mine...Merci pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Miram-as totusi sa mergi cu motorul pe zapada ,caci indiferent ce motor ai ,pe zapada... Ps:ce masina ai la 1000kg si 130cp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 Miram-as totusi sa mergi cu motorul pe zapada ,caci indiferent ce motor ai ,pe zapada... Ps:ce masina ai la 1000kg si 130cp? fiat barchetta .... pai mersu pe zapada vine din doua lucruri: nici nu ma gandesc la RATB si ... daca iau o mobra tare tre sa vand masinuta => tre sa merg si io cu ceva ... cu ce ? ... pai cu motoru' (o sa-mi iau cauciuce de gheata si rezolva treaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Miram-as totusi sa mergi cu motorul pe zapada ,caci indiferent ce motor ai ,pe zapada... Ps:ce masina ai la 1000kg si 130cp? tin sa-ti aduc la cunostinta ca sunt destui care se dau cu motoru' pe zapada/gheata, indiferent de conditii, printre care ma numar si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 tin sa-ti aduc la cunostinta ca sunt destui care se dau cu motoru' pe zapada/gheata, indiferent de conditii, printre care ma numar si eu! Tu n-ai bani de schiuri de aia te dai si iarna cu motorul On Topic : Daca nu ai experienta pe 2 roti o sa-ti fie foarte greu sa mergi cu super-sport prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 In oras daca vrea muschiu tau ....poti sa mergi cu ce vrei: sport, foarte sport, atv, cross etc. Oricum in oras dupa max 20km faci o pauza.....asta daca mergi cu motoru' intr-o directie, cu un scop. Asa ca nu ai cum sa obosesti, obosesti daca te dai mai mult de 100km (asta la motorul meu). Problema principala e alta:- ai asfalt bun in orasul tau?; sau n-ai deloc? (ex. am fost in Buzau cu motoru' saptamana trecuta si ..... pe sub pasaje capcane adevarate...si un asfalt peticit in 20 de nuanta si materiale. Sa mergi cu un sport prin Buzau 90% !!!!?!?!) Drumurile nostre sunt de maro . Cred 80% din drumurile nationale, sau daca mergi cu o sportva sau sport-turing (cazu meu) pe drumuri judetene iti blestemi zilelele dupa 100km....da tot mergi! Ideea ....e alta .....suntem tampiti! Eu acum vreau un bandt de 1200, de ce ?..de tampit! Concluzia mea......cine nu e tampit se face endurist! Sper sa ma vindec de tampela! Si eu sunt tampit si vreau Suzi GSF Bandit 1200... ontopic: iti recomand cu caldura un naked. E mult mai potrivit pt oras ca un speed din toate punctele de vedere si, mai ales ca incepator un Bandit 600, de ex, e mai mult decat deajuns daca nu prea mult. La 80 de cai si 0-100 in 4,3 sec si 200 reali blana e super ok. Si arata f bine (parerea mea). Si pretul e ok comparativ cu alte mobre (cei drept mai noi si mai puternice) gen Fazer sau Hornet care la 98 de cai sunt totusi neindicate ca prima mobra. Fa-i vant la Ficat (conserva) si join the club. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 Eu zic ca nu e o solutie bine gandita sa schimbi masina cu un motor pentru a-l folosi pe acesta tot anul. Vara pe timp frumos e OK, dar vin ploile, zapada si alte alea. Pe o suprafata alunecoasa aderentza pneurilor tinde spre zero si chiar nu te vad mai mult de 10-15 metri pe motor, mai ales ca incepator. In locul tau as pastra conserva si as merge pe un naked usor sau un chopper mic-mediu. Iar treaba cu deschisul gazului sa sune, uit-o cat poti de repede daca ti-i drag propriul shoric. Dupa 2-3 ani de motor si multzi kilometri, putem discuta Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 ex. am fost in Buzau cu motoru' saptamana trecuta si ..... pe sub pasaje capcane adevarate...si un asfalt peticit in 20 de nuanta si materiale. Sa mergi cu un sport prin Buzau 90% !!!!?!?!) Ciudat ,eu nu stiam sa avem pasaje ,dar daca tu zici fiat barchetta Stiam ca barchetta e o masina decapotabila ,iar ca masina decapotabila e mult mai grea ca una "acoperita". Nici punto nu are 1000kg ,dar ma rog ,poate au gresit astia in revista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 -stress l&p ... dar, mai cazi cand e gheata/zapada ??? -silviu.c : 1060 kg, 96 kw ... asa scrie in talon -cam cat se poate merge atunci pe an , in conditii de siguranta, cu o motoreta sport/supersport (daca ploua sau e mai frig afara nu se pune... ma refer strict la siguranta nu la confort ca asa ramaneam la masina )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 Lumea vorbeste ca dupa 20 de grade afara ti se incalzesc cauciucurile astfel incat sa te poti baza pe mobra ta, sport sau supersport, touring,s.a.m.d. Treaba cu inlocuitul masinii cu o mobra nu ti-o recomand, ia-ti moto pe care ti-o poti permite dar pastreaza sau ia-ti si alta masina, ti-au mai spus-o si altii. Vitejiile cu mersul pe orice vreme nu le vad bine deloc, sezonul eu zic ca tine cam din martie pana in octombrie, ideal sa fie peste 15 grade,mersul pe frig nu mi se pare funny deloc iar despre franare si mers pe gheata eu zic doar ca nu e bine sa incerci. Acum sa nu crezi ca sunt vreun tatic, sunt si eu incepator, dar tot ce ti-am scris aici este ceea ce cred eu, cred ca motociclismul trebuie sa ramana o chestie de placere,parerea mea. Bafta! Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 Mai am doo mici intrebari : 1) am tot auzit de la diferiti "experti" ca daca te dai cu motoru de viteza prin oras la o viteza legala (adica sub 90... ... pardon 60) si la o turatie normala se buleste (se supraincalzeste sau ceva) ... asa e ??? 2)am vazut niste smecherii care se pun la directie (ca niste pistoane mici) care au rolul sa uniformizeze cursa ghidonului la viteze mari ... sunt asa bune si necesare ??? Sper sa ma lamuriti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 1. Nu, daca are racire pe apa; posibil, daca are racire pe aer (dar nu prea mai e cazul la motocicletele moderne). 2. Se cheama amortizor de ghidon, si s-a mai discutat - foloseste "Search" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 1. Nu, daca are racire pe apa; posibil, daca are racire pe aer (dar nu prea mai e cazul la motocicletele moderne). 2. Se cheama amortizor de ghidon, si s-a mai discutat - foloseste "Search" ! multumesc unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 E foarte bun topicul asta si posturile de pana acum, dar pe mine ma framanta ceva. Am inteles cea mai buna alegere pentru rulare majoritara in oras este un enduro stradal si sunt de acord, chiar mi-ar place un Duke 2, Multistrada, un Scarver sau noul Pegaso Strada (nici nu sunt pretentios ) DAR ... eu de exemplu am de 2 ani scuter si sunt obisnuit sa iau curbele prin aplecare (cat se poate la scuter), ca la sportive. Un enduro are centrul de greutate si saua mai sus ca o sportiva si cred ca ingreuneaza stilul asta de mers. Asta inseamna ca ar trebui sa invat sa ma aplec mai putin sau sa folosesc slide-urile acelea la curbe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 Pai ce, ai atins pana acum cu lateralele scuterului asfaltul ? Am mers extrem de putin cu enduro (dar evident ca tot romanul tre' sa aiba o parere, nu?), si fata de-a mea am simtit urmatoarele: pozitia este destul de inalta; ghidonul parca-mi venea prea in piept (ma rog, era mai mult senzatia psihologica, a trecut repede), si curbele se luau cam la fel (vorbesc de curbe normale, gen 90 de grade la ~40-50 km/h, si nu ca pe circuit). Short story: cu cat viteza in curba e mai mare, cu atat trebuie sa te inclini mai mult; la viteze "normale", ambele genuri de moto se inclina cam la fel de mult (adica nu ajungi la extreme de genul atins scaritele de asfalt samd). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 Offtopic ... enduro se inclina in curbe f usor si se pune piciorul in fata pentru sprijin in loc de genunchi.E un procedeu interesant si nu extraordinar de complicat. In oras vitezana e cam sufocata si se merita mai mult un naked racit pe apa de 600.Acum depinde si de gusturi... eu nu mi-as lua GS de 500 ci mai degraba un Bandit sau un Hornet varianta semicarenata care se descurca excelent. Alegerea e a ta insa sa mergi cu motorul iarna nu e nici confortabil nici practic si nici placut ( ma refer sa mergi zilnic la job cu el )motivele ti le inchipui si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 Pai ce, ai atins pana acum cu lateralele scuterului asfaltul ? Nu chiar lateralele, dar ... da, am atins; cu suportul cricului lateral. A fost greseala mea, am intrat intr-o curba in S destul de stransa cu vreo 65, si la jumatate am agatat cu suportul asfaltul, eram inclinat, am pierdut aderenta spate si pe jos am fost. Oricum, imi place mult sa ma inclin. Offtopic ... enduro se inclina in curbe f usor si se pune piciorul in fata pentru sprijin in loc de genunchi.E un procedeu interesant si nu extraordinar de complicat. Eu tot timpul ma gandesc ca poate sa cada motorul peste picior. Parca mai repede as pune genunchiul, e mai mica distanta fata de asfalt in cazul unei cazaturi . Probabil la faza asta sunt paranoic. Oricum, cand voi fi pus concret in fata alegerii, am sa fac tot posibilul sa incerc si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaMishto Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) Eu as vrea un ZXR de 400. Cred ca 60-65% va fi folosit in oras. Din cate stiu eu la zxr lucrurile stau cam asa: Cooling system: Liquid. Fiind incepator, va trebui sa merg incet.. in conditiile astea, cam care ar fi sansele sa ii busesc motorul? later edit: imi cer scuze, se pare ca idiotul din mine a incurcat aerul cu lichidul Acum m-am lamurit ca e totul ok Editat Mai 5, 2006 de LaMishto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Cu o motocicleta depasesti 200 km/h in timpul in care ajungi cu masina la 80 ,asa ca totul tine de cojones ,ca nu iti trebuie super-mult loc ca sa ii dai o forja scurta vad ca te lauzi cu un gsx 600 k5 si unu de 1000 k6 ... ma omule...sunt atatia visatori:))) fa si tu o donatie:))) egoisti sunt unii as moara bibi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 vrei un motor k lumea ..ia-ti un bmw F650 gs sau normal ,merge super si este foarte comod are suta in 4,9 consuma 6 in oras si aproape 5 in afara .are motor rotax (foarte fiabil) f manevrabil si ii BMW si daca sau cand o sa ai bani ia-ti un touring bmw (ca alea de politie) sunt bestiale (120 NM) cam toate ,sau un bmw 1200 gs ... extraordinare au cardan (deci nu te muradresti si schimbi lantul) si merg peste tot f bine..si nu uita pe un motor bun trebuie sa stai bine pe el ca sa te bucuri...de vitezane pot sa zic ca vor ramane in inima fiecarui motociclist ..sunt bijuterii nu motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 vrei un motor k lumea ..ia-ti un bmw F650 gs sau normal ,merge super si este foarte comod are suta in 4,9 consuma 6 in oras si aproape 5 in afara Asa rapid ii gs-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 Asa rapid ii gs-ul? fabrica zice asta acum eu nu m-am cronometrat nu si ii nici o mirare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 (editat) ok, sunt sincer... pentru un incepator, si pt condus in oras, mai ales un oras din romania, recomand cu caldura: ori un FireBlade -CBR 1000 RR, ori un ZX 14, sau ZX 10-R sau ori orice super sport cu un motor cat mai mare!! bafta si sa ne zici ce ti-ai luat ca sa-ti zic cat ai de trait! Editat Mai 31, 2006 de Bitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.