csman Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 deci : mi-am montat filtrul de aer recent si l-am etansat cu silicon ca sa nu traga aer din afara , problema e ca merge super-naspa nu are demaraj si nici viteza (fata de inainte) , bujia cand o scot dupa un drum mai lung e neagra si calamina la greu , am dat acul jos la maxim (era la penultimul nivel , acum e la ultimul) si merge mai rau l-am dat la loc si tot la fel , ce e de facut ??? eu banuiesc ca nu are aer destul ce ar putea sa fie altceva ?? salutare si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Scoate filtrul si vezi cum merge fara. Dak merge bine fara......inseamna ca e filtrul prost facut si nu trage suficient aer. Pune-l pe ala vechi inapoi dak mere mai bine asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 Scoate filtrul si vezi cum merge fara. Dak merge bine fara......inseamna ca e filtrul prost facut si nu trage suficient aer. Pune-l pe ala vechi inapoi dak mere mai bine asa! fara filtru merge bine , ala vechi nu mai e , si asta e nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Dak fara filtru merge bine inseamna ca e filtru prea des si nu aspira k lumea. Nu cred ca ai alta solutie decat sa cauti alt filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 nu poate sa fie de la bujie ?? sa pun una mai rece ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 nu poate sa fie de la bujie ?? sa pun una mai rece ?? Nu. E clar ca filtrul nu lasa motorul sa "respire". Daca era de la bujie mergea prost si fara filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 Nu. E clar ca filtrul nu lasa motorul sa "respire". Daca era de la bujie mergea prost si fara filtru nu-i adevarat el a gasit o bujie care ii mergea fara filtru, acum are mai multa benzina cu filtrul original, deci motorul merge mai rece! asa ca iti trebuie o bujie care are cifra mai mica, sa se curete la o temperatura mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 (editat) sa ma cac in ea de troaca nu mai merge nici fara filtru , offf cine (cuvant urat) mea a inventat troacele astea Editat Aprilie 6, 2006 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 Din tot ce spune el reiese clar ca filtrul nou pe care l-a cumparat nu lasa aerul sa circule cum trebuie! N-are nici o treaba bujia! @Csman, du-te la rusi si sparge-le fata ! Iar ti-au vandut ceva de cacao.! (in cazul in care l-ai luat de la rusi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 eu am vb cu tunaru si mi-a zis ca poate sa aduca piese de la fabrica la stas , da acum ma intreb daca tunaru asta e tzepar ... a luat cineva de la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 nu ai ce cumpara de la Tunaru mai bine da banii unui mester DE MOTOCICLETE si ti-o rezolva rapid. Practic Minskul e un motor foarte simplu si se repara foarte simplu. N-ai frate un batran mecanic de moto in localitate? Daca n-ai vino cu el cum poti aici si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 nu ai ce cumpara de la Tunaru mai bine da banii unui mester DE MOTOCICLETE si ti-o rezolva rapid. Practic Minskul e un motor foarte simplu si se repara foarte simplu. N-ai frate un batran mecanic de moto in localitate? Daca n-ai vino cu el cum poti aici si gata. oricat de bun e mecanicu , fara piese bune nu face nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 nu-i adevarat, in fine... tu dupa ce ai scos filtru' ala i-ai curatat amarata aia de bujie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 da dar m-am enervat destul de tare si am bagat motoru in barlog si cand m-am linistit mi-am amintit ca cuiul de la carb era prea ridicat la nivelul 3 .... oricum stressule vreau sa imi fac minsku sa il reconditionez complet , pun la batae ptr inceput 100 euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 complet mecanic, electric si estetic sau doar estetic si electric? eu recomand doar ultima varianta, motorul fiind foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 bai oricare dintre ele numa sa gasesc piese k-lumea , mi-am dat si eu seama ca motoru e bun , i-am dat blana 80 s-a dus (multumitor ptr o rabla) , mai trebuiesc unele inbunatatiri cum ar fi melcu de ambreiaj acolo unde se prinde sufa , planarea suprafetelor ca , cam scapa ulei prin mijlocu carterului , estetica nu ma intereseaza deloc sa mearga motoru si am gasit un atelier unde sa lucram are detoate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 motorul e foarte bun daca a prins 80 cu tine! pt cine nu stie csmanu' are un pic de 110 kile! iar la mijloc nu cred ca are nik, doar nu este etansat bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 7, 2006 Autor Share Postat Aprilie 7, 2006 motorul e foarte bun daca a prins 80 cu tine! pt cine nu stie csmanu' are un pic de 110 kile! iar la mijloc nu cred ca are nik, doar nu este etansat bine! mesti ptr reclama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Ai dat acu pt AER jos la maxim?!? Pai din cate stiu eu, acul ala "gatuie" aerul.. Ia desfa-l mai mult si vezi ce si cum! (ar fi trebuit orcum sa-ti notezi cu cate ture l-ai plimbat fata de cat era). PS: Nu stiu cum e cu carburatorul original.. eu am K65.. la tine cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 7, 2006 Autor Share Postat Aprilie 7, 2006 Ai dat acu pt AER jos la maxim?!? Pai din cate stiu eu, acul ala "gatuie" aerul.. Ia desfa-l mai mult si vezi ce si cum! (ar fi trebuit orcum sa-ti notezi cu cate ture l-ai plimbat fata de cat era). PS: Nu stiu cum e cu carburatorul original.. eu am K65.. la tine cum e? am paco are un singur cui l-am dat la maxim jos (era la penultimul) si nu merge deloc porneste si dupaia se opreste imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 pune-l ma la jumate si arde bujia aia pe aragaz! sau pune-i dreq o bujie noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuter_play Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 bai oricare dintre ele numa sa gasesc piese k-lumea , mi-am dat si eu seama ca motoru e bun , i-am dat blana 80 s-a dus (multumitor ptr o rabla) , mai trebuiesc unele inbunatatiri cum ar fi melcu de ambreiaj acolo unde se prinde sufa , planarea suprafetelor ca , cam scapa ulei prin mijlocu carterului , estetica nu ma intereseaza deloc sa mearga motoru si am gasit un atelier unde sa lucram are detoate Dak piesele de minsk sunt rele , de ce nu ii pui si tu un carb. de japoneza? mikuni, kenhin, orice ... sa vezi ce o sa mearga!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 nu are treaba carbul cu piesele! daca piesele sunt proaste si ii dai un plus de putere te lasa si mai repede! trebuie gandita treaba si experimentata din aproape in aproape, nu sarit direct la solutii de genu "am auzit ca mikuni is bune", il pui si dupa aia moare motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 7, 2006 Autor Share Postat Aprilie 7, 2006 nu are treaba carbul cu piesele! daca piesele sunt proaste si ii dai un plus de putere te lasa si mai repede! trebuie gandita treaba si experimentata din aproape in aproape, nu sarit direct la solutii de genu "am auzit ca mikuni is bune", il pui si dupa aia moare motorul! bine zis , asa am patit cu k-65 , noroc stressule' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Si eu am avut saptamana trecuta ceva probleme legate de filtrul de aer pentru ca mi-am cumparat unul nou sport (conic) si motorul nu primea destula benzina (am citit eu inainte de a-l cumpara ca imi trebuie si jicler mai mare, dar am ignorat). Iata simptomele la mine: - cu aerul normal, cum era inainte, daca deschideam complet acceleratia, murea instant - cu aerul inchis la maxim (insurubat inauntru), mergea mai bine ... murea mai greu ... dar nu mai pornea (reglarea am facut-o cu motorul pornit; am constatat ca nu vrea sa porneasca asa doar cand mi s-a oprit) - cu aerul deschis la maxim (desurubat), mergea doar la relanti, cum piscam acceleratia prea mult aer Filtrul tau sigur da mai putin aer si nu mai mult aer? Daca da mai mult aer, ai putea sa rezolvi problema cu un jicler mai mare; eu mi l-am marit pe al meu si acum nu mai am probleme. Legat de amestec, la mine la scuter am aflat ca e optim sa inchizi complet aerul, dupa care il deschizi 2.5 spire. Astept sa fac vreo 200km si atunci fac o constatare la bujie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.