Sari la conținut

Problema Carburatie Minsk


csman
 Share

Postări Recomandate

deci : mi-am montat filtrul de aer recent si l-am etansat cu silicon ca sa nu traga aer din afara , problema e ca merge super-naspa nu are demaraj si nici viteza (fata de inainte) , bujia cand o scot dupa un drum mai lung e neagra si calamina la greu , am dat acul jos la maxim (era la penultimul nivel , acum e la ultimul) si merge mai rau l-am dat la loc si tot la fel , ce e de facut ??? eu banuiesc ca nu are aer destul ce ar putea sa fie altceva ?? salutare si asphalt uscat :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate filtrul si vezi cum merge fara. Dak merge bine fara......inseamna ca e filtrul prost facut si nu trage suficient aer. Pune-l pe ala vechi inapoi dak mere mai bine asa!

 

fara filtru merge bine , ala vechi nu mai e , si asta e nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu poate sa fie de la bujie ?? sa pun una mai rece ??

Nu. E clar ca filtrul nu lasa motorul sa "respire". Daca era de la bujie mergea prost si fara filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Nu. E clar ca filtrul nu lasa motorul sa "respire". Daca era de la bujie mergea prost si fara filtru

 

nu-i adevarat :goodposting: el a gasit o bujie care ii mergea fara filtru, acum are mai multa benzina cu filtrul original, deci motorul merge mai rece! asa ca iti trebuie o bujie care are cifra mai mica, sa se curete la o temperatura mai mica :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ma cac in ea de troaca nu mai merge nici fara filtru , offf cine (cuvant urat) mea a inventat troacele astea :goodposting:

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din tot ce spune el reiese clar ca filtrul nou pe care l-a cumparat nu lasa aerul sa circule cum trebuie! N-are nici o treaba bujia!

 

@Csman, du-te la rusi si sparge-le fata ! Iar ti-au vandut ceva de cacao.! (in cazul in care l-ai luat de la rusi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vb cu tunaru si mi-a zis ca poate sa aduca piese de la fabrica la stas , da acum ma intreb daca tunaru asta e tzepar ... a luat cineva de la el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai ce cumpara de la Tunaru

mai bine da banii unui mester DE MOTOCICLETE si ti-o rezolva rapid.

Practic Minskul e un motor foarte simplu si se repara foarte simplu.

N-ai frate un batran mecanic de moto in localitate?

Daca n-ai vino cu el cum poti aici si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai ce cumpara de la Tunaru

mai bine da banii unui mester DE MOTOCICLETE si ti-o rezolva rapid.

Practic Minskul e un motor foarte simplu si se repara foarte simplu.

N-ai frate un batran mecanic de moto in localitate?

Daca n-ai vino cu el cum poti aici si gata.

 

 

oricat de bun e mecanicu , fara piese bune nu face nimik

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar m-am enervat destul de tare :goodposting: si am bagat motoru in barlog si cand m-am linistit mi-am amintit ca cuiul de la carb era prea ridicat la nivelul 3 ....

 

oricum stressule vreau sa imi fac minsku sa il reconditionez complet , pun la batae ptr inceput 100 euroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

complet mecanic, electric si estetic sau doar estetic si electric? eu recomand doar ultima varianta, motorul fiind foarte bun! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai oricare dintre ele numa sa gasesc piese k-lumea , mi-am dat si eu seama ca motoru e bun , i-am dat blana 80 s-a dus (multumitor ptr o rabla) , mai trebuiesc unele inbunatatiri cum ar fi melcu de ambreiaj acolo unde se prinde sufa , planarea suprafetelor ca , cam scapa ulei prin mijlocu carterului , estetica nu ma intereseaza deloc sa mearga motoru si am gasit un atelier unde sa lucram are detoate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

motorul e foarte bun daca a prins 80 cu tine! pt cine nu stie csmanu' are un pic de 110 kile!

 

iar la mijloc nu cred ca are nik, doar nu este etansat bine! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e foarte bun daca a prins 80 cu tine! pt cine nu stie csmanu' are un pic de 110 kile!

 

iar la mijloc nu cred ca are nik, doar nu este etansat bine! :angryfire:

 

mesti ptr reclama :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dat acu pt AER jos la maxim?!? Pai din cate stiu eu, acul ala "gatuie" aerul.. Ia desfa-l mai mult si vezi ce si cum! (ar fi trebuit orcum sa-ti notezi cu cate ture l-ai plimbat fata de cat era).

PS: Nu stiu cum e cu carburatorul original.. eu am K65.. la tine cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dat acu pt AER jos la maxim?!? Pai din cate stiu eu, acul ala "gatuie" aerul.. Ia desfa-l mai mult si vezi ce si cum! (ar fi trebuit orcum sa-ti notezi cu cate ture l-ai plimbat fata de cat era).

PS: Nu stiu cum e cu carburatorul original.. eu am K65.. la tine cum e?

 

 

am paco are un singur cui l-am dat la maxim jos (era la penultimul) si nu merge deloc porneste si dupaia se opreste imediat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai oricare dintre ele numa sa gasesc piese k-lumea , mi-am dat si eu seama ca motoru e bun , i-am dat blana 80 s-a dus (multumitor ptr o rabla) , mai trebuiesc unele inbunatatiri cum ar fi melcu de ambreiaj acolo unde se prinde sufa , planarea suprafetelor ca , cam scapa ulei prin mijlocu carterului , estetica nu ma intereseaza deloc sa mearga motoru si am gasit un atelier unde sa lucram are detoate

Dak piesele de minsk sunt rele , de ce nu ii pui si tu un carb. de japoneza?

mikuni, kenhin, orice ...

sa vezi ce o sa mearga!! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu are treaba carbul cu piesele! daca piesele sunt proaste si ii dai un plus de putere te lasa si mai repede! trebuie gandita treaba si experimentata din aproape in aproape, nu sarit direct la solutii de genu "am auzit ca mikuni is bune", il pui si dupa aia moare motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are treaba carbul cu piesele! daca piesele sunt proaste si ii dai un plus de putere te lasa si mai repede! trebuie gandita treaba si experimentata din aproape in aproape, nu sarit direct la solutii de genu "am auzit ca mikuni is bune", il pui si dupa aia moare motorul!

 

bine zis , asa am patit cu k-65 , noroc stressule' :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut saptamana trecuta ceva probleme legate de filtrul de aer pentru ca mi-am cumparat unul nou sport (conic) si motorul nu primea destula benzina (am citit eu inainte de a-l cumpara ca imi trebuie si jicler mai mare, dar am ignorat).

 

Iata simptomele la mine:

- cu aerul normal, cum era inainte, daca deschideam complet acceleratia, murea instant

- cu aerul inchis la maxim (insurubat inauntru), mergea mai bine ... murea mai greu ... dar nu mai pornea (reglarea am facut-o cu motorul pornit; am constatat ca nu vrea sa porneasca asa doar cand mi s-a oprit)

- cu aerul deschis la maxim (desurubat), mergea doar la relanti, cum piscam acceleratia prea mult aer

 

Filtrul tau sigur da mai putin aer si nu mai mult aer? Daca da mai mult aer, ai putea sa rezolvi problema cu un jicler mai mare; eu mi l-am marit pe al meu :angryfire: si acum nu mai am probleme.

 

Legat de amestec, la mine la scuter am aflat ca e optim sa inchizi complet aerul, dupa care il deschizi 2.5 spire. Astept sa fac vreo 200km si atunci fac o constatare la bujie :goodposting: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...