PuiuL_r6 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 ms mult soso , parca mai m-am inviorat cu raspunsul tau sper sa fie asa . am vazut ca s-a mai discutat despre asta pe topic dar nu am vazut decat intrebarea , sorry nu m-am uitat si mai departe sa vad daca i-a raspuns cineva baiatului de mai demult. insa ramane in picioare intrebarea cu "clubul" sa ii zicem asa , de r6-isti. sau daca nu este inca , hai sa ne vedem odata mai multi cu r6-le nostru si sa facem umpic de zgomot p'aci prin bucuresti sau poate si mai mult . eu unu zic sa ne vedem ori joi ori sambata,pe la casa pop.sau in alta parte... de ora mai spuneti si voi . ce ziceti ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herras Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) problema mea vine de la becul de ulei . ce mama naibii se intampla ?m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate . Mesaj completat si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? becul ala rosu are doua intrebuintari....arata si nivelul scazut de ulei si presiunea uleiului. cel mai probabil mai trebuie sa completezi cu ceva ulei, nu mult, 50 grame ceva de genul sterge joja foarte bine cand verifici nivelul, fa o de cateva ori si tine motorul perfect drept si sa fie rece plus ca acum cand e mai rece afara trebuie sa l lasi sa se incalzeasca mai bine nu sa i rupi gura la 60 grade Mesaj completat @cashu21 salutare, recomandati-mi va rog un set de placute cat mai bune pt fata, pt un r6 2000 si daca stiti de unde le-as putea comanda. Noroc http://www.performance-shop.ro/ suna l pe lipton tipul e ok si nu se arunca la preturi Editat Septembrie 14, 2010 de herras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 becul ala rosu are doua intrebuintari....arata si nivelul scazut de ulei si presiunea uleiului.cel mai probabil mai trebuie sa completezi cu ceva ulei, nu mult, 50 grame ceva de genul sterge joja foarte bine cand verifici nivelul, fa o de cateva ori si tine motorul perfect drept si sa fie rece plus ca acum cand e mai rece afara trebuie sa l lasi sa se incalzeasca mai bine nu sa i rupi gura la 60 grade Nivelul la ulei se verifica cu motorul cald. Pornesti motorul, il lasi sa se incalzeasca, apoi il opresti si il lasi putin sa se "aseze" ulei-ul si apoi verifici nivelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 problema mea vine de la becul de ulei . ce mama naibii se intampla ?m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate . Mesaj completat si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? Am avut si eu problema asta si dupa schimbul de ulei mi-a disparut. Cel mai probabil era de la nivelul scazut al uleiului. In legatura cu intalnirea, eu am intrebat mai demult lumea dar ori nu citeste lumea forumul des ori nu sunt asa uniti R6-istii, asa ca am renuntat. Daca se stabileste ceva pana cand o veni iarna, eu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Si de ce ai vrea totusi sa nu fie cu crossplane crankshaft ? Pai din mai multe motive. Unul dintre ele ar fi sunetul. Stiu ca multora le place sunetul produs de noul R1 (e un sunet agresiv), dar mie personal imi place mult mai mult cum suna R1 2008 (bestial). Si acest tip de motor, nu mi se pare util decat pe circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PuiuL_r6 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 da, lipton e ok , si eu am luat uleiul si filtrul de la el si o sa urmeze si placutele cat de curand. chiar nu se arunca la preturi baiatul. cu uleiul meu , asa o sa fac , o sa verific mai bine maine nivelul si o sa mai completez , sper sa se rezolve. iar cu intalnirea , hai sa facem in felul urmator: ne vedem JOI la ora 20:00 la casa poporului , ce ziceti ? si de acolo vb sa vedem ce facem , poate un suc pe undeva un bikers sau ceva ? , daca nu mai stiu eu o berarie calumea in militari . hai spuneti , ramane asa? Mesaj completat deci , am pus ulei si s-a rezolvat , ms mult pt sfaturi , nu cred ca as mai fi verificat inca odata uleiul daca nu intram pe forum si cred ca daca ma duceam pe undeva i-mi luau aia niste banuti , sau poate dadeam de niste baieti buni care imi spuneau Ba (cuvant jignitor) !! e din 2001 si deci mananca ulei , mai completeaza si u ! ) Ms mult baieti , asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 care are r6 2003-2005 si a cazut cu el? vreau farul de pe partea stanga (cum stai pe motor) daca e in conditii bune, dau si eu de 2 fulluri la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herras Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 salut, vreau sa stiu si eu ce trebuie sa fac la cutia de viteze la modelul 99 sa nu mi mai scape intr a doua. ii schimb pinionul si mai ce trebuie facut la ea? de modificat pozitia lagarului? sa mi iau de 2003 pinion, se potriveste sau nu? cine a mai remediat probleme de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Desfaci la iarna motorul, cumperi pinion sau cutie intreaga de 2003 si o montezi in locul celei vechi, e singura solutie, Editat Octombrie 10, 2010 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 scuzati postul dar ma gandesc ca e locul in care se poate sa gasesc pe cineva care are nevoie de piese...asadar dezmembrez un r6 din 2007 avariat frontal. pentru detalii 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 scuzati postul dar ma gandesc ca e locul in care se poate sa gasesc pe cineva care are nevoie de piese...asadar dezmembrez un r6 din 2007 avariat frontal. pentru detalii 0765336589 Pune cateva poze cu motorul. Mesaj completat salut, vreau sa stiu si eu ce trebuie sa fac la cutia de viteze la modelul 99 sa nu mi mai scape intr a doua. ii schimb pinionul si mai ce trebuie facut la ea? de modificat pozitia lagarului? sa mi iau de 2003 pinion, se potriveste sau nu? cine a mai remediat probleme de genul asta? Cred ca fac un calcul sa vad cam cat ar costa si ma apuc eu de reparat cutii de viteze. Mesaj completat Dupa cum spuneam si prin alte posturi, trebuie schimbat si pinionul de a 6-a nu numai cel de a 2-a. dupa calculele mele cred ca nu ar trebui sa coste mai mult de 250 de euro, totul cu piese noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 care stie codul la policolor pentru r6 2005 din poza http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C09%5C07...055392-full.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 (editat) Salut am si eu o problema si nu stiu din ce cauza,am iesit azi sa ma plimb toate bune si frumoase m-am plimbat ceva vreo 150 de km la un moment dat aud un zgomot ciudat zici ca aveam dintr-o data ducati ) am tras pe dreapta si am observat ca nu mai merg toti cilindrii mergea in 3 sau 2,am filtru de aer K&N,bujii NKG iridium 10.000 km schimbate anul trecut sa fie de la bujii sau... motocicleta este o Yamaha r6 2003 Am uitat sa precisez dupa 10 mi de ture motocicleta merge normal in 4 cilindrii,pana in 10 mi dabea trage. Editat Octombrie 24, 2010 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Salut am si eu o problema si nu stiu din ce cauza,am iesit azi sa ma plimb toate bune si frumoase m-am plimbat ceva vreo 150 de km la un moment dat aud un zgomot ciudat zici ca aveam dintr-o data ducati ) am tras pe dreapta si am observat ca nu mai merg toti cilindrii mergea in 3 sau 2,am filtru de aer K&N,bujii NKG iridium 10.000 km schimbate anul trecut sa fie de la bujii sau... motocicleta este o Yamaha r6 2003 Am uitat sa precisez dupa 10 mi de ture motocicleta merge normal in 4 cilindrii,pana in 10 mi dabea trage. de obicei pt probleme de mecanica mergi la mecanic dar daca esti chiar asa de insistent sa-ti rezolva problema aici pune bujii noi si vezi ce se intampla, oricum 10k km sunt destul de multi pt un rand de bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 (editat) Ok mersi am tot cautat pe net si am gasit asta ! http://www.wristtwisters.com/f90/2003-r6-f...blem-21985.html Editat Octombrie 24, 2010 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeD Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Mai mult ca sigur de la bobinele de inductie ... am patit si eu acelasi lucru la R6 2005. Daca ai posibilitatea scoate-le si masoarele rezistentele primare si secundare, ai in manual valorile lor normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Ok mersi MikeD,o sa o desfac maine sa vad Mesaj completat Am cautat peste tot nu gasesc nicaieri bobine de aprindere stie care unde pot gasii,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) Salut am si eu o problema si nu stiu din ce cauza,am iesit azi sa ma plimb toate bune si frumoase m-am plimbat ceva vreo 150 de km la un moment dat aud un zgomot ciudat zici ca aveam dintr-o data ducati ) am tras pe dreapta si am observat ca nu mai merg toti cilindrii mergea in 3 sau 2,am filtru de aer K&N,bujii NKG iridium 10.000 km schimbate anul trecut sa fie de la bujii sau... motocicleta este o Yamaha r6 2003 Am uitat sa precisez dupa 10 mi de ture motocicleta merge normal in 4 cilindrii,pana in 10 mi dabea trage. Uite ce spune pe sectiunea "Motocicleta mea" un proprietar de CBR F4i: "S-a spart membrana de la regulatorul de presiune si baga benzina pe furtunasele de vacuum la cilindri 2 si 3 care nu mai mergeau decat in forja peste 8000rpm. Cum o lasam incet cum scotea fum si mergea in 2 cilindri. Urmeaza schimbul regulatorului de presiune si al uleiului pentru ca mi-a bagat benzina in ulei." Later edit: Cel despre care spuneam mai sus, este user-ul cristidb Editat Octombrie 25, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Ok mersi Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Cati aveti probleme cu treapta a 2-a de viteze ? s-ar putea sa am solutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Cati aveti probleme cu treapta a 2-a de viteze ? s-ar putea sa am solutia nu-mi spune ca vrei sa vinzi o cutie de viteza folosita aproape noua in stare perfecta... din punct de vedere mecanic aceasta problema nu poate fi rezolvata (reparata), doar schimband piesa respectiva, adica pinionul sau crabotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Rezolvare: iti iei model dupa 2003. Nu se duce asa usor cutia nici la modelele anterioare dar depinde ce prinzi. fiind cel mai pretabil motor de pista la vremea aia aproape toate sunt date pe pista. si e normal sa pice. eu am ajuns la 40 000 de km cu r6-le model 2002 si cutia mergea perfect. conteaza mult intretinerea, schimburi de ulei..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 nu-mi spune ca vrei sa vinzi o cutie de viteza folosita aproape noua in stare perfecta... din punct de vedere mecanic aceasta problema nu poate fi rezolvata (reparata), doar schimband piesa respectiva, adica pinionul sau crabotii Aici tind sa cred ca te inseli, ai vazut ce se strica la pinionul treptei a doua ? Am crezut si eu o perioada ca se strica treapta a 2-a si a 6-a, ceea ce e total fals. materialul folosit la fabricarea pinioanelor este mai moale decat ar trebui, iar rezolvarea cred ca este extrem de simpla. Curiozitate , nu o lua ca pe o ironie, nu e, chiar am nevoie de o a doua parere. Stii ce se strica la pinion ? privit el pare nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 un semicadru complet de R6 2003-2005 gasesc pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 salutare, intamplarea face ca de la atatea gropi si damburi luate mi s-a rupt unul din cele doua suporturi care prinde cadrul de bord de cadru motocicletei...am vazut ca e din aluminiu sau ceva de genu...intrebarea e: se mai poate repara cumva? suda? etc? sau trebuie altul nou? merci... e un r6 din 2000 Mesaj completat inca ceva, am tot cautat in cartea service dar nu gasesc....cum se schimba o scarita? ma refer la cea pe care tin eu piciorul drept....am incercat s-o desfiletz dar am senzatia ca se invarte in gol. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.