Amstaff Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Avantaj: stabilitate mai mare. Dezavantaj: o inclini mai greu pe curbe 190/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 190/50 e un cauciuc complet depasit, Ducati echipa 1098-ul cu 190/55, R1 2009 tot 190/55 are din fabrica. 190/55 e cel mai bun cauciuc care din fericire poatre echipa si jantele de 5.5 tzoli, si cele de 6 tzoli (la miare). Dunlop Racing nu mai fabrica de ani buni cauciucuri race de 180/55, face minim de 190/55 sau mai mari. Pirelli are in schimb un cauciuc supersmecher, 180/60, care are un balon foarte bombat, cu laterale foarte mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 caut motor de Yamaha R6 99-02 in stare buna, daca se poate fara cilindri crapati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojoc2005 Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 vezi aicia daca te ajuta http://www.tocmai.ro/dezmembrez-bloc-motor-yamaha-r6-99-02-12445359.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 multumesc, dar motorul de pe 'tocmai' a avut aceeasi problema....mai caut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Salutare la toata lumea.Sunt proaspat propietar de R6 `05 si am nevoie de o informatie.... sunt incepator si as vrea sa caut un compromis pentru a-mi usura acomodarea pe motor.Am citit peste tot cum trebuie sa ma comport ca incepator si cred ca m-am cam grabit cu alegerea unui ss dar ma stiu o persoana cumpatata si matura ,lucru care ma face sa cred ca nu o sa imi fie greu sa ma stapanesc.Ce doresc eu sa aflu de la voi ... cei care aveti idee despre aceste motoare .. se poate cobora puterea cu un power comander? ... sau se poate slabii asa de mult cablu de acceleratie in cat sa nu tureze mai mult de 6-7-8 mii? Cred ca mi-ar fi mult mai bine asa pentru primul an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 power commander,adauga ceva putere cat si consum,nu limiteaza turatia.Este bine sa nu limitezi acceleratia,pt siguranta ta in depasiri etc.Daca esti incepator etc.mergi cu ea subturata,schimba la maxim 5000 si nu este problema,poti merge cu treapta a-6-a la 100 km/h 3000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Poti limita cursa acceleratiei! e simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Poti limita cursa acceleratiei! e simplu... Ok. Cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Apropo de limitarea puterii pt primii km la incepatori care doresc direct pe R6. Modelele de la 2006 in sus sint cu YCC-T, fly by wire, adica clapetele de acceleratie sint deschise de ECU, nu direct de rider. Harta de deschidere a clapetelor este scrisa in ECU, eu pot scrie harti limitate ca sensibilitate si deschidere maxima a acceleratiei. Cind omul simte ca a avansat, hartile se pot rescrie, si tot asa. E valabil si la R1 2007+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Apropo de limitarea puterii pt primii km la incepatori care doresc direct pe R6. Modelele de la 2006 in sus sint cu YCC-T, fly by wire, adica clapetele de acceleratie sint deschise de ECU, nu direct de rider. Harta de deschidere a clapetelor este scrisa in ECU, eu pot scrie harti limitate ca sensibilitate si deschidere maxima a acceleratiei. Cind omul simte ca a avansat, hartile se pot rescrie, si tot asa. E valabil si la R1 2007+. Si la modelul meu ce pot face? Imi zicea cineva ca merge cu power box sa faci asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Nope. Se gaseau prin Germania racordurile dintre rampa de injectie si motor, care sint mult mai inguste la admisie. Nu stiu ce cod au, dar la modelele clasice, asta-i sistemul de limitare al puterii. Din orice powerbox, strici motocicleta. Nu ai cum sa-i dai mai putina benzina, nici sa umbli prea mult la avans. Oricum, diferentele sint relativ mici intre stoc si ce vrei tu. Daca-i dai prea putina benzina, puterea scade, dar cu circa 5%, plus ca avind amestec sarac, se arde garnitura de chiulasa. E un intreg folclor cu powercommander, bazzaz, etc.Cel mai sigur, da un email la niste dealeri mari Yamaha din Germania, spune-le ca doresti sa cumperi racordurile acelea pt versiunea cu putere limitata.. Cauta pe diagram parts, codul original al pieselor. Editat Septembrie 23, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 multumesc, dar motorul de pe 'tocmai' a avut aceeasi problema....mai caut! ce problema? ca am acelasi motor si sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Annone Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 am un radiator complet Yamaha r6 2006 2007 ( cu ventilatoare si vas expansiune) - 170 euro monopost original laguna seca 2006 2007 - 50 euro tel: 0724.79.44.56 sau 0752.37.4.483 Ovi Poti pune o poza cu monopostul pe partea cealalta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Cred ca am o problema. Am iesit pe autostrada si am vrut sa`i incerc top speed, dar bordul s-a oprit la 281. Se pare ca turometrul nu mai urca pana in zona rosie, ci se opreste la cativa milimetri inainte (chiar si pe liber). Inainte de acest test am schimbat uleiul (motul 7100), filtru ulei, bujii NGK CR10EK. Vechile bujii erau 3 NGK CR10EK si una chinezeasca mai scurta (parea de scuter). Oare sa aibe vre-o legatura cu noile bujii? Motocicleta accelereaza la fel de bine pana la viteza aceea si sunt sigur ca nu patineaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Prietene ai o problema,si nu ma refer la motocicleta.... Spre binele tau si al acelui motor lasa mecanica pentru cineva care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 (editat) As aprecia daca ati lasa-o putin mai moale cu grijile referitoare la sanatatea mea. Am intrebat pe un forum intr-un topic dedicat yamaha r6 despre o problema intampinata... chiar e nevoie sa dau explicatii si sa cer voie inainte de a merge asa cum merg? Editat Septembrie 28, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Ai inteles gresit! Nu am nici o problema cu sanatatea ta,daca tu nu ti-o pretuiesti,atunci nici pe mine nu ma intereseaza. Eu m-am referit la capacitatile tale mecanice,atunci cand pui 3 bujii de un fel si alta de scuter cu un filet mai scurt,habar nu ai avut ca ai marit camera de ardere si ai scazut compresia,si intrebi de ce nu merge bine moto. Inainte de a te supara foarte repede(tipic romanesc) la un sfat,poate judecai putin vorbele celor care iti raspund la intrebare si ai fi inteles ca poate unii iti vor binele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 eu cred ca dvs m-ati inteles gresit. bujiile scoase din motor au fost 3 normale si una scurta. cele montate de mine sunt ngk cr10ek noi noute pe care le-am montat cand motorul era rece. de atunci motorul merge foarte bine, mai rotund, dar de atunci limitarea de turatie a scazut de la 16000+ la ~15800 si asta afecteaza top speed. deci cu roata pe stander in treapta 6 si accelerat la maxim bordul indica 281 eu cred ca dvs m-ati inteles gresit. bujiile scoase din motor au fost 3 normale si una scurta. cele montate de mine sunt ngk cr10ek noi noute pe care le-am montat cand motorul era rece. de atunci motorul merge foarte bine, mai rotund, dar de atunci limitarea de turatie a scazut de la 16000+ la ~15800 si asta afecteaza top speed. deci cu roata pe stander in treapta 6 si accelerat la maxim bordul indica 281 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Ai dreptate am inteles gresit si imi cer scuze! Dar sa revin la intrebarea ta.. Nu cred ca bujiile noi sunt vinovate de pierderea de RPM. Verifica daca la montarea filtrului de aer, daca l-ai desfacut, nu ai gresit pozitia furtunelor de AIR VENT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Nu`i nimic, inteleg reactia. La filtrul de aer nu am umblat pentru ca stiam sigur ca vechiul proprietar l-a schimbat recent. Daca ar fi fost puse gresit acele furtune probabil s-ar fi simtit o pierdere de putere, sau cel putin ar fi avut simptomele unui amestec bogat. Initial m-am gandit la guma spate, care desi are o aderenta foarte buna s-a uzat destul de mult pe linie... Dar nu senzorul de viteza (daca asa se numeste) este la cutie... deci nu ar trebui sa aibe vre-o legatura Am cautat pe youtube modelul meu de R6 si am observat ca variaza limitarea de turatie de la unul la altul. Unul dintre ele se limita chiar la 15 000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Nu`i nimic, inteleg reactia. La filtrul de aer nu am umblat pentru ca stiam sigur ca vechiul proprietar l-a schimbat recent. Daca ar fi fost puse gresit acele furtune probabil s-ar fi simtit o pierdere de putere, sau cel putin ar fi avut simptomele unui amestec bogat. Initial m-am gandit la guma spate, care desi are o aderenta foarte buna s-a uzat destul de mult pe linie... Dar nu senzorul de viteza (daca asa se numeste) este la cutie... deci nu ar trebui sa aibe vre-o legatura Air vent se ocupa cu presiunea necesara pentru ridicarea sertarelor.Este destul de frecventa greseala pozitionari acelor furtune mai ales pe partea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Salut, nu vreau sa ma bag in ceea ce faci dar ca idee, R6 nu cred ca prinde real 280 km/h insa posibil sa ma insel. Un motor pe stander arata altceva fata de un motor pe o pista/asfalt/drum. Pe stander nu intampini rezistenta aerului, rezistenta la inaintare data de catre calea de rulaj etc. Iar un motor turat aproape in gol la 15.000 RPM, fie el si pe stander (intampina foarte putina rezistenta cu roata suspendata)...sa nu mai vorbim ca motorul nu este racit de catre curentii de aer. De asta cand un motor este pus pe Dyno este un mare ventilator in fata motorului, pentru a simula si curentii de aer ce racesc motorul. Sper sa nu te superi pe mine, se poate sa gresesc. Sanatate! Nu ma supar si apreciez initiativa ta. Nu cred si nici nu am spus ca viteza bordului este sau a fost vreodata reala. Eu am incercat sa subliniez faptul ca nu mai trece de 281 nici pe asfalt nici macar pe stander. Testul pe stander a durat maxim 5 secunde, deci problema racirii sare din ecuatie Air vent se ocupa cu presiunea necesara pentru ridicarea sertarelor.Este destul de frecventa greseala pozitionari acelor furtune mai ales pe partea dreapta. Multumesc, dar sunt foarte sigur ca nu am umblat acolo niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Cand ai schimbat bujiile ,trebuie sa dai filtru de aer jos nu ai cum sa ajungi la bujii daca nu il desfaci .Are un furtun pe stanga.unu pe mijloc si 2 pe partea dreapta.Vezi sa nu fii inversat cele 2 furtune de pe partea dreapta.Si daca ai filtru sport spalal in apa caldutza [Mai multe ture de apa]pana iasa toata mizeria din el si suflal cu ulei.Se cunoaste foarte mult daca filtru este curat sau inbacsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Dar problema cea mai mare nu este ca motocicleta nu mai prinde 299... Marea tragedie este faptul ca inca nu mi-a reamintit domnul @cmd ca motocicleta mea are cadrul stramb, ca sunt un pericol public mai ceva ca Denis... asta ma ingrijoreaza (glumeam, no offence) Cand ai schimbat bujiile ,trebuie sa dai filtru de aer jos nu ai cum sa ajungi la bujii daca nu il desfaci .Are un furtun pe stanga.unu pe mijloc si 2 pe partea dreapta.Vezi sa nu fii inversat cele 2 furtune de pe partea dreapta.Si daca ai filtru sport spalal in apa caldutza [Mai multe ture de apa]pana iasa toata mizeria din el si suflal cu ulei.Se cunoaste foarte mult daca filtru este curat sau inbacsit Aici te contrazic, am dat jos carenele laterale si am scos suruburile ce tin radiatorul pentru a-l putea muta. E mult mai simplu dupa parerea mea Editat Septembrie 29, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.