sarpee Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Ce baterie trebuie pusa conform manualului? intreb pentru ca acum am varta 12v 10Ah si trebuie schimbata si ma gandeam sa pun yuasa 12v 12 ah(asta daca incape) este ok daca pun 12ah sau e suficient 10 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Cumpar toba scurta Yamaha R6 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 10 ah e mai mult decat suficient. La mobra mea e de 9ah si merge brici. La fosta mobra(cbr f4) am avut de 6ah si mergea brici. Inca merge si la noul proprietar, de un an si... Noroc , Ce baterie trebuie pusa conform manualului? intreb pentru ca acum am varta 12v 10Ah si trebuie schimbata si ma gandeam sa pun yuasa 12v 12 ah(asta daca incape) este ok daca pun 12ah sau e suficient 10 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Cum trebuie sa porneasca acum, la o temperatura de 20-25 grade, o Yamaha r6 pe carburatie, nepornita de 1-2 zile? Cu soc tras la maxim, tras pe jumatate, netras? Cu acceleratie sau fara...? Eu inca nu am reusit sa fac o regula la a mea. Cand a fost mai rece, era regula: soc la maxim si fara gaz, pornea la sfert (si la 5-6 grade). Acum, cand este cald, uneori porneste din prima doar cu soc la maxim, alteori cu soc la jumatate, iar DE CELE MAI MULTE ORI, doar cu soc la maxim, dar daca trag putin acceleratia Editat Septembrie 8, 2014 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Nu este o regula universal valabila. Temperatura mediului,a motorului,umiditatea,presiunea admosferica calitatea benzinei,poate influenta o pornire..de aceea nu seamna o pornire cu alta. Pur si simplu adaptezi shocul cerintelor de moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Am inteles. La a mea, regula este ca atunci cand este mai cald afara, indiferent daca motorul este rece sau cald, trebuie sa trag putin acceleratia. Nu stiu daca este bine sau rau....Cand este frig afara, nu trebuie trasa deloc. Doar socul la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Cam asa patesc si eu. Si la orice pornire - la rece - , daca nu trag socul pot sa dau la automat pana ii termin bateria, indiferent de temperatura exterioara. Doar cand e cald motorul porneste fara soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Am inteles. La a mea, regula este ca atunci cand este mai cald afara, indiferent daca motorul este rece sau cald, trebuie sa trag putin acceleratia. Nu stiu daca este bine sau rau....Cand este frig afara, nu trebuie trasa deloc. Doar socul la maxim Este normal si chiar necesar. Motoarele pe carburatie, la temperaturi mari, se evapora benzina din carburatoare in airbox,,asa ca prima pornire este foarte bogata,de aceea este necesar sa se deschida putin acceleratia pentru un aport de oxigen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) La a mea, regula este ca atunci cand este mai cald afara, indiferent daca motorul este rece sau cald, trebuie sa trag putin acceleratia. Mai tragi si socul sau doar acceleratia ? Editat Septembrie 8, 2014 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Mai tragi si socul sau doar acceleratia ? Da, socul, intotdeauna cand este motorul rece, indiferent de temperatura de afara. Acceleratia + soc, doar cand este cald afara. Dar nu intotdeauna. Prima data incerc doar cu soc si daca nu porneste din prima, trag putin acceleratia si porneste imediat. Editat Septembrie 8, 2014 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teddydk Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 salut baieti, am si eu nevoie de o jamba stanga pentru yamaha r6 2005...nu am avut succes pana acum la gasit...helP:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Aici in RO, gasesti doar indreptate. O motoreta neaccientata nu se dezmembreaza, doar daca-i furata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am o nelamurire, am gasit in cadru 2 suruburi rupte in urma unui accident de la vechiul proprietar, pana acum credeam ca sunt de la crashpad-uri dar am vazut in postul #2729 ca ele sunt mai jos, oricum par cam mici suruburile alea rupte pt crashpad-uri. Atasez si o poza ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 interesat cineva de un radiator+termocupla+ventilator de R6 2001? PM » Post actualizat in 09 Sep 2014 20:17 Am o nelamurire, am gasit in cadru 2 suruburi rupte in urma unui accident de la vechiul proprietar, pana acum credeam ca sunt de la crashpad-uri dar am vazut in postul #2729 ca ele sunt mai jos, oricum par cam mici suruburile alea rupte pt crashpad-uri. Atasez si o poza ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc. nu sunt de la suportul pt amortizor ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Cat de bine va cunoasteti motocicletele ... In acel surub rupt se prinde carena,sau R 6 a iesit naked si eu nu stiu Editat Septembrie 10, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Pai tocmai ca nu prea o cunosc, m-a indus putin in eroare si faptul ca acolo erau gaurite carenele. Imi poti arata in poza unde vin prinse craspad-urile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 in surubul de mai jos din cadru care sustine motorul,trebuie sa decupezi carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 La surubul care tine chiuloasa. O simpla cautare pe google cu r6 imagini si tot gasesti unul cu crash pad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Am inteles, dar nu afecteaza cu nimic daca scot suruburile alea care tin chiuloasa ? sau se tin in surubul de la crashpad ? Editat Septembrie 10, 2014 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Se tine in cele de la crash pads si in restul suruburilor care fixeaza motorul in cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Este normal si chiar necesar. Motoarele pe carburatie, la temperaturi mari, se evapora benzina din carburatoare in airbox,,asa ca prima pornire este foarte bogata,de aceea este necesar sa se deschida putin acceleratia pentru un aport de oxigen. Imi cer scuze daca ma bag aiurea in acest topic, eu am fost sfatuit sa NU fac asta niciodata, in momentul pornirii nefiind presiune de ulei. Va rog sa ma lamuriti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Deschis putin gazul nu inseamna turat in rosu... ci doar pana in max 2-3000 rpm. In cazul explicat de TNG, la carburatoarele vacuumatice la pornire prin "deschiderea gazului" de fapt se suplimenteaza aerul, pentru a "dilua" vaporii de benzina din filtrul de aer (datorati evaporarii benzinei din carburatoare in primele 5-10 min dupa oprirea motorului fierbinte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 O mica intrebare, modelul de Yamaha R6 din 2004 are frane radiale si furca UD ? Am citit pe MCN ca au fost introduse abia din 2004, sunt putin derutat.Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 din cate sitiu eu, abia din 2005 s-au facut acele update-uri. 2004 - http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2004.php 2005 - http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2005.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Ce probleme are acest model ? La ce ar trebui sa ma uit cand cumpar un R6 04-05 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.