kcuf_di Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 (editat) Poate ti-o scos aburi? + Ca ar fi mai ok sa o speli cu o carpa si galeata. Eu d-aia nu o duc la spalatorie ca imi muta aia tot prin ea. Editat August 3, 2008 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 nu cred ca e de la aburi. Am fost plecat cu ea pana la Valiug si a inceput sa-si dea drumul. cred ca am ceva la aprindere, buji, deoarece pe la 7-9 k imi da un rateu si scoate un norisor de fum. O sa-i schimb maine bujiile si filtrul de aer, sper sa fie de la ele. Cineva mi-a spus ca am mers cu ea subturat, eu schimbam pe la 4-5000 k si cum a intrat si apa la filtrul de aer se poate ca o bujie sa nu mai dea randament bun. In rest motorul merge super bine. Merci, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allronin Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Cine ti-a spus ca mergi subturat???Ca cam asa merg si eu , la 6000 schimb prin bucuresti hai 7000 dar nu prea trec ca se duce prea repede si sunt prea multi tampiti la volan si nu-mi face nici o placere sa le sparg timpaele la oameni.Deci avem vreun mecanic ep aici care sa ne poata spune sigur va rog . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) Salut, Am mai facut ceva si cred ca nu e bine. M-am pus sa-mi spal singur motorul, adica cu furtunul de apa iar cand am terminat a inceput sa-mi scoata fum. Adevarul este ca nu am avut grija deloc, eu gandindu-ma ca daca poti sa mergi cu ea pe ploaie daca dai cu multa apa nu pateste nimic. Ce cred eu ca am bagat (sigur am bagat) apa in aerisirile din fata si a intrat apa la filtrul de aer. A mai patit cineva? merci, Alex ATENTIE MARE LA APA PE ADMISIE !!!!!!!!!!! desfa repede filtrul de aer si vezi sa nu fie ud (DACA TRAGE APA PE ADMISIE S-AR PUTEA SA SCHIMBI VREO BIELA SAU MAI RAU ),N-O PORNI DACA FILTRUL ESTE UD ! Nu este nici o problema daca o speli cu furtunul atata timp cat nu insisti asupra partilor electronice sau la prizele de aer. Cat despre mersul subturat ,nu face decat sa scada consumul (semnificativ) si sa prelungeasca viata motorului deoarece turatie mai mare inseamna frecare ( uzura mai mare ),ca sa n-o dai in cealalta extrema ,adica sa footi ambreiajul,schimbi o treapta mai jos cand a'nceput sa balbaie. Editat August 4, 2008 de MUSASHI R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Cat despre mersul subturat ,nu face decat sa scada consumul (semnificativ) si sa prelungeasca viata motorului deoarece turatie mai mare inseamna frecare ( uzura mai mare ),ca sa n-o dai in cealalta extrema ,adica sa footi ambreiajul,schimbi o treapta mai jos cand a'nceput sa balbaie. Mersul subturat nu iti scade mai deloc consumul, iar mersul foarte subturat iti creste mult consumul+ ca nu mergi in siguranta+ ca iti strici motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 ATENTIE MARE LA APA PE ADMISIE !!!!!!!!!!! desfa repede filtrul de aer si vezi sa nu fie ud (DACA TRAGE APA PE ADMISIE S-AR PUTEA SA SCHIMBI VREO BIELA SAU MAI RAU ),N-O PORNI DACA FILTRUL ESTE UD ! Nu este nici o problema daca o speli cu furtunul atata timp cat nu insisti asupra partilor electronice sau la prizele de aer. Cat despre mersul subturat ,nu face decat sa scada consumul (semnificativ) si sa prelungeasca viata motorului deoarece turatie mai mare inseamna frecare ( uzura mai mare ),ca sa n-o dai in cealalta extrema ,adica sa footi ambreiajul,schimbi o treapta mai jos cand a'nceput sa balbaie. merci mult, dar prea tarziu. Am facut deja cu ea vreo 300 km duminica. Am bagat sigur apa la filtrul de aer. Probabil e si uscat deja. Sper sa nu pateasca nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 daca ai mers cu ea si inca nu se aude nicio bataie iseamna ca e ok si ca esti un mare norocos ,am un prieten care a footoot motorul la un mercedes 208 (dubitza) deoarece a intrat cu ea intr-o baltoaca mai inalta decat priza de la admisie,iar baietii de la Casa Auto cand au vazut filtrul de aer i-au dat verdictul fara sa stie de undeva ca a intrat cu masina prin apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 La cate rpm va referiti voi cand spuneti de mers subturat? eu merg in general, nu mereu intre 2500 si 4000. In cel mai rau caz la o turatie mica ti se poate uza mai mult lantul, exact ca la masinile cu transmisie cardanica, daca mergi in treapta mare de viteza si turatie mica se uzeaza cardanul si ambreajul. Mersul la o turatie mica normal ca micsoreaza consumul, e la mintea oricui ca motorul nu arde atata benzina la 3000 de turatii ca la 9000. Oricum ca motocicleta sa mearga ok eu zic ca trebuie tinuta undeva la 5000 de ture, mi se pare rezonabil pentru oras. Cei din Buc nustiu unde treceti voi de 10000 de ture ca eu saptamana trecuta am stat cu masina pe soseaua care trece pe la baneasa aproape o ora jumatate. Nu va suparati pe mine da e handicapat rau orasu la capitolul circulatie. Cat despre apa nustiu ce sa spun, a mea sta in ploaie saraca, o spal la spalatorie chiar eu cu mana mea si bag jet peste tot si nu am avut niciodata problema, numai ca dupa ce o termin o las la soare 15 minute apoi o las pornita 2-3 minute si gata. oricum evit sa ii dau cu jetul de apa spre bord si in gaura dintre faruri pe unde trage aer. Nu sunt expert in motoare da nu cred ca apa la motor poate sa afecteze piese mecanice cum am citit mai sus ca bieletele. in cel mai rau caz nu mai porneste pt ca intra apa din filtru de aer in carburator si e aceeasi chestie ca si cum ai avea apa in benzina. Doamne fersete sa se intample asta mai ales cand ai 4 carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Mersul subturat nu iti scade mai deloc consumul, iar mersul foarte subturat iti creste mult consumul+ ca nu mergi in siguranta+ ca iti strici motorul. treaba cu consumul am probat-o personal pe Cheia si a fost o dif.de 1.5 -2lit. ,e adevarat ca mersul foarte subturat nu e sanatos pt. motor dar nu cred ca e cineva care sa mearga numai in suturi sau care sa schimbe 6 trepe in sus si'n jos de la un semafor la altul. chiar daca ai un stil de mers mai subturat ,momente de nebunie (in care sa-ti multumeasca injectoarele ca le mai cureti si pe ele) avem fiecare mai mult sau mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 am si eu o curiozitate. am facut un schimb de ulei intr-un service, iar mecanicul de acolo m-a sfatuit sa nu ii dau forja in viteza I-a, iar apoi sa schimb a II-a. mi-a zis sa schimb repede a II-a(la turatie joasa) pt ca altfel s-ar putea sa am probleme cu cutia de viteze. chestiune valabila doar pt Yamaha. acum nu stiu exact ce inseamna pt el forja sau turatie joasa. ati auzit de asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Nu am auzit niciodata asa ceva si in plus de asta mi se pare suspect ca e o "defectiune" doar made yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 am si eu o curiozitate. am facut un schimb de ulei intr-un service, iar mecanicul de acolo m-a sfatuit sa nu ii dau forja in viteza I-a, iar apoi sa schimb a II-a. mi-a zis sa schimb repede a II-a(la turatie joasa) pt ca altfel s-ar putea sa am probleme cu cutia de viteze. chestiune valabila doar pt Yamaha. acum nu stiu exact ce inseamna pt el forja sau turatie joasa. ati auzit de asa ceva? Imi cer scuze ca ma bag aiurea dar e posibil sa aibe ceva mecanicul ala... din ce am observat nu numai la R6, ci la motoarele de 600cmc yamaha (fzr, yzf, etc...) prima treapta nu trebuie turata prea mult inainte de schimbarea cu treapta 2, altfel nu intra... Repet: este doar o observatie personala, nu am vreo acreditare de mecanic sau specialist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Imi cer scuze ca ma bag aiurea dar e posibil sa aibe ceva mecanicul ala... din ce am observat nu numai la R6, ci la motoarele de 600cmc yamaha (fzr, yzf, etc...) prima treapta nu trebuie turata prea mult inainte de schimbarea cu treapta 2, altfel nu intra... Repet: este doar o observatie personala, nu am vreo acreditare de mecanic sau specialist cu ce te-ai bagat aiurea? am patit si eu, dar nu e un obicei + am observat ca depinde si de hotararea cu care "dai" in pedala. bine, nu sa o lovesti ca prostu , dar trebuie putina hotarare... asta ziceam si eu mai sus, e o chestiune valabila pt mai multe modele yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 daca accelerezi pana peste 6000-7000 chiar si tragi ambreiajul si bagi repede in viteza intra ( asa e la mine) dar daca o turez pana la 3000 si trag ambriajul am surpriza sa o scot pe liber si sa turez in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Salut Caut si eu CDI pentri R6 1999 -2001, ma poate ajuta cineva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 ati apalat-o vreodata pe sub carene? cand am fost cu ea sa imi schimbe uleiul am vazut ca e foarte murdara(mazga, praf, chestii). ma gandeam sa ii dau carenele jos sa ii trag o spalatura... bad idea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Salut, am reusit sa-mi prelungesc numerele rosii cu inca 30 de zile. mi-am gasit capac monopost la 50 euro. merita? numai bine! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salut, am reusit sa-mi prelungesc numerele rosii cu inca 30 de zile. mi-am gasit capac monopost la 50 euro. merita? numai bine! Alex Eu zic ca merita. Eu mi-am luat cu 900 ron. Da-ti tu cu parerea acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) Eu zic ca merita. Eu mi-am luat cu 900 ron. Da-ti tu cu parerea acum... e de 2002 si nu se potriveste Editat August 13, 2008 de alxcristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 mi-am dat kawa zx6r si mi-am luat si eu r6 ! e modelul 99 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 mi-am dat kawa zx6r si mi-am luat si eu r6 ! e modelul 99 ! Bine ai facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 mi-am dat kawa zx6r si mi-am luat si eu r6 ! e modelul 99 ! felicitatri Salut, Pana la urma mi-au ajuns crash-padurile de la LSL, iar chitul de prindere pentru Yamaha R6- 03 este facut cu un prelungitor care ocoleste carena.A costat 85 Euro. Deci nu a mai fost nevoie sa o gauresc Mi-a venit si telescopul de voblaj, tot de la LSL si cu tot cu chitul de instalare m-a ajuns 300 euro (mi s-a parut cam scump) Au venit si bujiile NGK iridium, dar nu am apucat sa le schimb, deci tot am probleme cu intreruperea.Sper sa fie de la bujii. Daca tot intrerupe si dupa ce schimb bujiile o sa ma duc sa-i fac o diagnoza. Numai bine! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Sa imi spui cum merge dupa ce schimbi bujiile ca si la mine porneste cam greu si la turatii joase zici ca merge in doua pistoane. trebuie sa o accelerez mai tare ca sa mearga liniar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) tot cred cu bujiile am si eu o problema... chiar si cand e motorul cald... daca o opresc si vreau sa o pornesc din nou... porneste greu... trebuie sa-i dau gas ca sa o ia... si merge ca si cum ar merge in 3 o masina... intrerupe... aveti idei ? apropo a mea e pe carburatie, nu pe injectie. @alexcristea... cum ai reusit sa-ti prelungesti numerele rosii ? am rar-ul cu 11 zile mai tarziu dupa expirarea numerelor. Editat August 15, 2008 de danieI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 exact aceiasi chestie se intampla si la mine. am pornit odata dimineata si am pus mana repede pe galerii sa vad care se incalzeste si care nu si o galerie era mai rece sa dupa 2-3 minute s-a incalzit. de asta zic ca e posibil sa fie de la bujii, or fi arse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.