Jump to content
sacal

Detinatori de Yamaha R6

Recommended Posts

Sper sa rezolvi cu ce ti-am trimis referitor la schema electrica a motocicletei pe care o ai.

Bafta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am apucat sa merg la garaj, dar intre timp am achizitionat un nou releau ca sa reintragesc instalatia :D


» Post actualizat in 29 Jan 2016 13:37

se pare ca NU am curent pt activarea releului de faza scurta, desi este ceva diferenta de potential cand pun aparatul de masura pe fire si m-am trezit ca nu imi mai porneste acuma BORDUL, motorul functioneaza BORDUL 0, nici macar lumina de pe el

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. vand o cutie de viteze r6 an 2002 in perfecta stare pret 450 lei, electromotor 150 lei, axe cu came 150lei, capac axe came 70 lei, distributie (lant + intinzator) 100lei.

 

in rest donez supape, biele, pistoane tel 0754669305 sau pm

post-16635-0-03273200-1454961188_thumb.jpg

post-16635-0-13162500-1454961193_thumb.jpg

post-16635-0-98495300-1454961227_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

din modelel '99-'02 cate scapa de problema la cutie? mai exact de treapta 2a?


» Post actualizat in 14 Feb 2016 15:33

intrebare pt stiutori, vreau sa-mi achizitionez un set nou de cauciucuri, ma gandeam la Michelling Power Pilot 2CT sau 3, utilizarea strada. Ce recomandati?

Multumesc de informatii anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare lume , sunt nou peaici sry daca dau aceiasi intrebare de 2 ori , dar poate ma ajuta cineva , detin o yamaha r6s 2004 , are 65 000 la bort , si vreau sa verific daca lantul de distributie nu depaseste limita de intindere ( 35-45 mm ) , am cautat pe internet cu se face procedura , care am gasito e cam dubioasa , poate a mai facut cineva ,si se da cu parerea ,

 

p.s pe net era in asa fel : dupa ce ai oprit motorul , scoti capacul care ascunde un surub de pe intinzatorul de lant , il stopezi cu o surubelnita , apoi il scoti atent din motor , si masori citi cm ( mm ) , are iesit , in asa mod verifici daca e intins lantul sau nu , nu e greu sa faci asta singur , dar poate sunt ceva detalii ascunse , de genu pozitia pistonelor , si alte chestii care au influienta asupra lantului

 

ms anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au ramas acestea de pe un R6 - 2006.
Daca va intereseaza ceva, astept PM
Toate la 100 euro !

post-63114-0-72995700-1457634046_thumb.jpg

post-63114-0-72951300-1457634055_thumb.jpg

post-63114-0-21899000-1457634061_thumb.jpg

post-63114-0-45553200-1457634072_thumb.jpg

post-63114-0-47190300-1457634078_thumb.jpg

post-63114-0-63179100-1457634082_thumb.jpg

post-63114-0-51608400-1457634087_thumb.jpg

post-63114-0-96389100-1457634093_thumb.jpg

post-63114-0-43529800-1457634103_thumb.jpg

post-63114-0-76243500-1457634110_thumb.jpg

post-63114-0-94906900-1457634118_thumb.jpg

post-63114-0-44401400-1457634129_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum spune si titlul ma confrunt cu o problema. Imi place ca si aspect destul de mult R6, dar majoritatea prietenilor detin suzuki, honda, iar eu calaresc de 2 ani de zile un gsxr iar sezonul asta am decis sa fac o schimbare asa ca am zis f4i, 600 rr, r6, dar toti din jur mi-au spus sa renunt la r6 diferite motive:

- defectiuni frecvente

- explozile acelea pe care le are la turatii( am inteles ca ar fi undeva 7000-8000 si 12000 mii cva de genul).

 

Vreau ceva pareri pro contra acestui model... modelul ar fi unul 1999-2002 carburatie.

 

Am cautat postari dar cei care au acest model sunt multumiti, este normal atunci cand e motoreta ta. Dar oare chiar asa de rea sa fie??

Edited by GuLL1v3R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce buget ai ? Eu recomand 929. ;) r6 e scump prea scump părerea mea pt varsta lui . Fata de un gaxt injectie sau o Honda f4i.

» Post actualizat in 12 Mar 2016 17:55

Gsxr

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ai da gsxrul pe care il ai pe un R6 din acelasi an?

Am avut srad ca tine din 2000 si am avut ocazia sa ma dau si pe r6 din 2001.R6-le mi s-a parut mai bun doar la frane,in rest la viteze mai mari de 160 era foarte instabila.

Sa nu mai zic ca modelul pe care il cauti tu are probleme cu cilindri,cutie de viteze.

Mai bine te apuci sa strangi bani si cauti ceva mai nou,gen k6,zx6 2006+.

Asta e,te mai dai sezonul asta pe gsxr ca n-o sa crape garantat

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Exploziile de putere"- nu e nimic wow care sa te sperie ! Ia-ti ce ti place tie cel mai mult ! Vad ca ai specificat 600rr- acest model a aparut in 2003 si iti pot spune ca are ciclistica cea mai buna. Ideea e ca toate au aceeasi putere, diferente dintre ele(iar aici ma refer la putere)sunt extrem extrem de mici. Valoarea reala a unui 600rr din 2003 este la 2000 de euro ! Si k4 600 de la Suzuki e fain-si care se apropie de 2000 euro real ! Zic de pretul real pentru ca au aparut fel si fel de tehnologii, iar mai toate modelele de 600,1000 sunt deja foarte demodate. Prin 2004 a inceput sa apara furca up side down si abia din 2007 selectarea puterii si tot asa ..... Ce iti place tie, aia sa ti cumperi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@massimowest - nu vreau sa sar de 600, ca si buget 2200 un pic plus daca e cazul...

 

@gbv - de srad sunt multumit nu neg, dar nu imi place mai deloc carenajul si initial cautam injectie. Dar am zis de ce nu si r6 carburatie daca tot imi place dar am aceasta retinere.iar de 2006+ momentan nu imi permit.

@vranceanu andrei -imi place destul de mult k4 dar nu prea se gasesc...iar preturile de care vorbesti tu sunt de vis, acum pe piata gasesti f4i la 2600 euro din 2001 , r6 din 99 la 2300 euro :)) deci ce vorbim

» Post actualizat in 12 Mar 2016 18:38

Iar aici nu tine de ceea ce imi place am selectat modelele care imi plac doar ca momentan ce se vand sunt niste cazane supraevaluate iar cand ii explici vanzatorului se uita de sus la tine in fine mai putin conteaza...ideea e ca nici nu vreau sa stau toat ziua buna ziua sa bag bani in reparatii si sa ma lase la cucuietii din deal ca nu stiu ce sa mai infundat/blocat la ea...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

Edited by GuLL1v3R

Share this post


Link to post
Share on other sites

...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

 

Aici este problema .Ai pus botu la povesti nemuritoare care te-au intrigat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@massimowest - nu vreau sa sar de 600, ca si buget 2200 un pic plus daca e cazul...

@gbv - de srad sunt multumit nu neg, dar nu imi place mai deloc carenajul si initial cautam injectie. Dar am zis de ce nu si r6 carburatie daca tot imi place dar am aceasta retinere.iar de 2006+ momentan nu imi permit.

@vranceanu andrei -imi place destul de mult k4 dar nu prea se gasesc...iar preturile de care vorbesti tu sunt de vis, acum pe piata gasesti f4i la 2600 euro din 2001 , r6 din 99 la 2300 euro :)) deci ce vorbim » Post actualizat in 12 Mar 2016 18:38

Iar aici nu tine de ceea ce imi place am selectat modelele care imi plac doar ca momentan ce se vand sunt niste cazane supraevaluate iar cand ii explici vanzatorului se uita de sus la tine in fine mai putin conteaza...ideea e ca nici nu vreau sa stau toat ziua buna ziua sa bag bani in reparatii si sa ma lase la cucuietii din deal ca nu stiu ce sa mai infundat/blocat la ea...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

Bine zic colegi nu te grabii, gsxr 600 2001-2002 gasesti la banii astia. Ba chiar iti mai rămân. Eu am zis 929 ca e dotat bine si putere tot ce vrei si un pret fr bun an bun. Tot srad am si eu si sunt ft multumit. Pana strâng bani sa trec la gsxr pe injectie. Din experienta zic sa ramai pe Suzuki. Sunt mai bune decât restul nu am auzit lumea sa se plângă de ele cu prob pe la cutii saualte nebuneli. La banii astia poti incerca si f4i. E chiar misto si bine dotat. Gasesti cva frumos. Yamaha are carburatie pana in 2002 si sa dai 2000€ pe caburatie in 2016 eu zic ca nu merita. Mergi pe injectie. E mult mai buna . Edited by MassimoWest

Share this post


Link to post
Share on other sites

@goe pt asta am si deschis topicul, nici nu vreau sa ma duc sa ma urc pe motocicleta omului si sa o incerc eu daca are sau nu explozia respectiva, nu sunt grabit mai ales ca nici vremea nu tine cu noi.

 

Dar vreau sa ramanem stric pe subiect.

 

Nu caut putere nu caut 170 km/h sunt multumit de 140 maxim pe autostrada si uneori mici explozii de viteza, unde imi permite, pana acum ambele rotii au stat la sol nu am cautat sa vad pe vreuna mai sus decat trebuie...si nici nu caut asta la moto. Nu vreau k1 k2.. modelel astea se gasesc dar nu ma atrag. (Tin sa precizez ca imi place si aspectul unei motociclete)

» Post actualizat in 12 Mar 2016 19:16

@fade ai mers cu modelul asta de r6?? Ce inseamna mai exact acele "explozii" ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut r6 99 iar acum am r6 03. La r6 99 crapa cilindrii daca ii supui diferentelor bruste de temperatura. De ex, esti in trafic si ai apa la 105-110 grade si in loc sa il racesti mergand constant, accelerand lent, te apuci si il rupi in forja de la 0 - 200 la ora. Ce se intampla, aerul raceste brust exteriorul blocului, dar nicasilul din interiorul cilindrilor atinge temperaturi foarte mari din cauza volumului foarte mare de carburant Blocul se contracta iar nicasilul de dilata, asa crapa. Stiu R6 care au trecut de 60 000 km si nu au avut problema asta. La cutie nu am avut probleme si l-am dat pe o roata in disperare. La R6 01-02, pe langa alte diferente la CDI si aspect, au schimbat si partea de sus a carterelor, cea cu cilindrii despre care nu am auzit sa mai crape.

R6 03, e super, trage mai liniar, motorul merge mai rotund, au imbunatatit treapta a doua, care tot crapa la modelele anterioare, in sensul ca au pus 4 craboti in loc de 3. Pozitia e mai comoda, centrul de greutate e diferit, simti motocicleta mai usoara.

 

Fata de fata de f4i si 600rr, R6 99 trage mai bine. Am mers pe f4i sport suficient de mult incat sa imi fac o parere, si am ajuns la concluzia ca e usor si manevrabil, dar are prea multa putere pentru ciclistica lui, mi-a voblat rau de tot de multe ori.

 

Explozie de putere au toate sportivele, deci nu iti imagina ceva prea surprinzator. Am mers si cu gsxr (incomod), si cu kawasaki 636 (cutie proasta, frane proaste, gunoaie), si cu honda F3 F4is 600rr si cu Yamaha R6 99 03 05 08. Am ales R6.

Edited by rylalex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite spre exemplu un R6 din 2003 (ca la asta am gasit un dyno chart).

 

9445-2003-Yamaha-YZF-Dyno.jpg

 

La varianta de "before", ai doua plaje de turatie unde puterea ramane relativ constanta pentru aproximatv 1000 de rpm. "Explozia" vine dupa, cand practic creste puterea la roata din nou, si creste destul de rapid, dupa platoul respectiv.

 

Daca te uiti pe chartul ala, ai sa vezi ca nu-si dubleaza puterea miraculos incat sa zboare de sub tine.

 

Nu am mers cu modelul ala de R6 ca sa comentez, dar la greutatea mea oricum e mai lenta :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu caut putere nu caut 170 km/h sunt multumit de 140 maxim pe autostrada si uneori mici explozii de viteza, unde imi permite, pana acum ambele rotii au stat la sol nu am cautat sa vad pe vreuna mai sus decat trebuie...si nici nu caut asta la moto.

Daca te rezumi la stilul de pana acum , acea "explozie " de putere nu inseamna nimic. Aici intervine partea cu basmul.Pericolul apare numai atunci cand o cauti cu lumanarea nu in folosinta normala si banala asa cum mergem majoritatea din noi. Poti sa testezi si mama lui r6 si daca nu exagerezi vitejisme noi care trec peste limitele, in care te-ai incadrat pana acum , n-ai treaba. Este posibil sa gasesti alte caracteristici care te afecteaza mai mult precum pozitia sau alta frecventa de vibratii fata de ce ai fost obisnuit. Se poate chiar sa iti displaca trecerea la un motor mai putin liniar.Sunt unii care devin addicted de acea "explozie " si incep sa piarda din restul de placeri si sa caute cit mai multe situatii in care sa poata trece prin ea.

Sunt chestii universal valabile dar placerea are tendinta sa fie foarte subiectiva.

Mai intervine si faptul ca la motoare de virsta venerabila mai pot aparea diferente de comportament datorat intretinerii , exploatarii si tipului de accidente in care au fost implicate.Am doua motoare care in 99 au fost identice .Acum ai impresia ca sunt din cetegorii diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta este dyno test facut pe motocicleta mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta este dyno test facut pe motocicleta mea

Ok si unde este explozia de putere ? De la 3000ture pana la 5000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ideea mea era ca r6 03 trage liniar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar problema era pt cele pe carburatie am inteles ideea ta. Ms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa stii ca nu e mare diferenta intre carburatie si injectie. Cel pe carburatie mai lent sub 5000 ture, fata de cel pe injectie. De acolo in sus, accelereaza progresiv amandoua. Ti-o spun pentru ca am mers peste 20 000 km cu ambele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

care ma ajuta si pe mine, am un R6 2007 si am avut o problema la electric pe faza scurta(problema un fir), CUM se aprinde faza scurta normal?! cand pui contact sau cand i motorul pornit fizic!!!!(pt ca acuma o reusit 'cica' sa-l faca sa se aprinda cand pun contactul direct si am impresia ca mi-o sarit peste releul de faza scurta)



ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...