Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

De ce vrei sa il lipesti pe bicicleta sau scuter si sa te crezi pe un r6?

Chiar crezi ca e treaba ta la ce imi trebuie! Bine, am o colectie si am mai multe si tocmai acum mi-am amintit ca nu il am! Si sa stii ca eu am vazut asata pe strada!(Dar nici eu nu prea cred ca e posisbil)!!

Editat de pony18554
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine are de vanzare stiker cu r6? Si inca o intrebare care am framanta: Este posibil ca un r6 sa fuga la fel de repere ca un r1! Daca da, cu ce modificari!

 

Da ..eu cred ca e posibil ca r6 sa demareze mai tare ca un r1 stock ... cu mici modificari .... power commander + Full akrapovici, carene racing , trebuie facuta cat mai usoara...eliminarea bordului ale farurilor ale scaritelor pasager... r1 pleaca in forta de la ture mai joase ...r6 tre turat pt ca are cilindreea mai mica.. .. dar sunt convins ca se poate. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in grup R6 2000

 

manual de r6 model 1999-2002 aici

sal am vazut k ai un model 2000 r6.si eu am avut unul la fel pana sa gandit unul sami taie fata si sa dea vina p mine(bineinteles cu ajutorul politie din satul respectiv,ce dracu k doar se cunosteau).deci ma kam lasat fara motor care e facut saracul cam praf.am nevoie d putin ajutor.daca t rog sa accesezi stef_anonim@yahoo.com sa putem vb putin.merci mult si drum uscat

 

sal am nevoie d putin ajutor cu un casco pt yamaha r6 model 2000 rosu.merci mult si drum uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu r6-le meu din 2001.poate stie cineva dintre voi care e cauza. cand e pe liber si il turez un pic scade in turatii in loc sa creasca, apoi isi revine, iar farurile scad in intensitate(tot cand o turez). si nu stiu nici de ce intra ulei la filtrul de aer( e plin de ulei).trebuie schimbat? :blbl: nu mai merge ca la inceput si nu stiu de ce, nici zgomotul motorului nu mai e acelasi. trebuie sa o turez si mai mult ca sa plec de pe loc din cauza faptului ca scade in turatii si inainte nu facea asa :P se rezolva totul cu bujii si filtru de aer noi? aaa am uitat sa precizez azi mi s-a dus si un far si am inteles ca nu e normal asa ceva :rock:

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate problema e prin interiorul motorului...pe la segmenti...pistoane...

sorry shorty

:rock:

cati km are jucaria?

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo 23 000 cam asa. :rock: si in cazul asta ce ar fi de facut?

 

e doar o presupunere...

du-te la un mecanic serios

poate trebuie umblat adanc in motor - eu nu recomand

prefer alt motor

ai grija...poate totusi nu e asa serios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo 23 000 cam asa. :rock: si in cazul asta ce ar fi de facut?

 

Cel mai bine e sa apelezi la un mecanic serios. Mai aveam pe cineva in Gorj care tot asa, a avut o problema asemanatoare cu a ta, s-a dus la un mecanic de cartier, si apoi cand a ajuns la un mecanic serios, decat sa repare motoru mai bine si-a luat altul nou. Dai un ban, dar sti ca se rezolva :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult pt sfaturi :rock: , o sa curat bujiile si filtrul de aer si daca tot mai face asa o sa apelez si la un mecanic serios

am uitat sa mai precizez ca atunci cand o pornesc trag socul si ii dau si acceleratie si totusi porneste ff greu (cand e frig afara). :rock:

Editat de motoREA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu r6-le meu din 2001.poate stie cineva dintre voi care e cauza. cand e pe liber si il turez un pic scade in turatii in loc sa creasca, apoi isi revine, iar farurile scad in intensitate(tot cand o turez). si nu stiu nici de ce intra ulei la filtrul de aer( e plin de ulei).trebuie schimbat? :) nu mai merge ca la inceput si nu stiu de ce, nici zgomotul motorului nu mai e acelasi. trebuie sa o turez si mai mult ca sa plec de pe loc din cauza faptului ca scade in turatii si inainte nu facea asa :) se rezolva totul cu bujii si filtru de aer noi? aaa am uitat sa precizez azi mi s-a dus si un far si am inteles ca nu e normal asa ceva ;)

;)

 

e normal ca filtrul de aer sa fie ud de ulei ,deoarece acestuia i se aplica un strat subtire de ulei inainte de a se monta (dar nu in exces) .Se poate ca la ultimul schimb de filtru sa i se fi apllicat mai mult ulei decat era necesar ,iar acum sa nu mai aspire suficient aer .Ca sa vezi daca e filtrul de vina,curata bine detot suportul filtrului si imprejurimile de praf,da filtrul jos si porneste-o asa .AI MARE GRIJA SA NU INTRE MIZERIE SAU ALTCEVA PE ADMISIE CA E DE RAU. PRODCATORII CHIAR SPECIFICA IN MANUALE MOTOCICLETELOR SA NU SE PORNEASCA NICIODATA CU FILTRUL DE AER DAT JOS.Dar daca ai grija nu se intampla nimic rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mai bine ai incerca sa cureti carburatoarele mai ales daca ai mai pus benzina de 95.

eu am un far de vanzare, e sparta sticla stanga

farul mi-a revenit la loc :) mie nu mi-a zis nimeni ca ar fi ceva in neregula daca pun benzina de 95...asa ca..numai de aia am pus ;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata mi se mai aprinde ledul rosu de la presiunea uleiului... dar nu to timpul adica... o sapt e normal si brusc mi se aprinde.... opresc motorul imediat il pornesc e normal ,becul e stins si aia de ulei nu mai apare pe display... precizez ca uleiul si filtrul sunt scimbate de cca 500km iar nivelul uleiului e ok ! Ce`o fi oare? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o data pui 95 , odata carrera 100/ 98 pui si tu combinat... eu asa pun . Sa ma corecteze cineva daca gresesc

 

 

Sal,

 

Eu pun numai Carrera, mi se pare cea mai ok si am inteles de la unii care au mai pus de 95 ca le-a mers mai rau.

 

Dar aproape toti prietenii mei pun de 95 si nu au patit nimic.

 

Daca e pe carburator si pui de 98/100 e doar risipa.

 

Tot ce conteaza este sa nu fie de proasta calitate, exemple sunt destule.

 

Daca pui de la OMV de 95 este ok.

 

Eu pun carrera ca nu prea am timp sa ma dau cu ea si nu simt asa tare diferenta de pret.

 

Daca as merge mai mult cu ea probabil ca as pune de 95.

 

numai bine!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...