Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut dragilor,

 

desi mi se parea putin probabil cu cateva zile in urma am ajuns proprietar de r6...si deja nu stiu ce sa mai spun asa ca o sa las pozele sa vorbeasca de la sine... :rose:

asfalt uscat si sper sa ne vedem pe strada!

 

nicusor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s-ar putea sa fi gasit cumparator pentru motocicleta stock, pun niste preturi si pentru accesoriile care raman:

 

- Sistem Akrapovic Evolution line - 450 euro (finala titan + suport carbon + galerii titan + arcuri + banda textila din azbest pentru izolare termica)

- Power Commander USD III - 170 euro - harta custom, harta arata, harti akrapovic cu/si fara filtru sport

- Amortizor ghidon Bitubo + prinderi - 200 Euro - daca cineva doreste separat, amortizorul 150E si prinderile 70E

- Suspensie Bitubo (shockul) serivisat anul trecut + arc pentru greutate de vreo 80 de kg - 300 E

 

Pierderea mea, castigul vostru. Date de contact pe privat :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Detin un r6 din 2001 in stare forte buna si am o intrebare pentru voi....

 

Am cumparat de la un prieten un set de anvelope190/50 & 120/70 rulate putin.

A urmat montajul anvelopei fata(pe spate fiind montata din vara 2009) si primele ture cu mobra.....concluzie:

Dupa schimbarea anvelopei fata,mobra este cam instabila si rigida pe fata :cheers:

 

intrebarea este....de ce se comporta asa? trebuie setata din nou suspensia fata?

 

 

 

 

 

p.s.-1 stiu ca anvelopele standard sunt 180/55 & 120/60

 

p.s.-2 as aprecia daca mi-ar raspunde cei care chiar stiu ceva legat de aceasta diferenta dintre anvelope

 

Multumesc si ASFALT CURAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Am si eu 2 intrebari catre detinatorii de R6 si nu numai:

 

1. Are cineva crash paduri pe R6 model 2003-2005 ? Voiam sa imi iau unele Rizoma si nu vad unde se monteaza pe motor.

La modelele 2001 stiu ca se gaurea carena, dar la modele dupa 2003 ar trebui sa se monteze mai simplu, nu ?

Are cineva poze sa ma lamuresc cum arata pe motor?

 

2. Ce cantitate de ulei intra exact la un schimb de ulei?

In carte am vazut 2,4L fara schimb filtru, 2,6L cu schimb filtru.

 

Cantitatea totala: 3,4L ce reprezinta ?

 

:cheers:

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita de orice produs de la Rizoma daca ai vreun simt practic in tine. Le tii doar de decor. Crash padurile (ale mele cel ptuin) se monteaza in prelungirea unor suruburi de cadru/motor iar cel din partea dreapta necesita gaurirea carenei.

post-3313-1269621458_thumb.jpg

Iar referit la a doua intrebare, ulei ar trebui sa bagi 2.8L fara filtru, 3.2L cu filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat....

Unde pot gasi o janta (sh) fata originala pentru Yamaha R6 2005

Asta pentru a ma feri de cele indreptate

Sau citeva sfaturi daca merita indreptata janta pe care o am.

Din cite am inteles se ajunge la aceeasi suma de bani 150 indreptatul 150 sudatul 150 vopsitul alte citeva sute echilibrat si montaji cauciuc

Mersi numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice inseamna piesa pe partea din fata e in general scumpa. Pe ebay sunt preturi "acceptabile", dar sa iei in considerare si transportul daca ai de gand sa iei de acolo. (e cam 100$). Daca doresti ajutor pe partea aceasta, da-mi un mesaj pe privat. Cat despre indreptare, depinde cat de indoita este janta pe care o ai acum. Eu unul m-as feri, parca nu mai merg lucrurile la fel.

 

Apropo, avand 2005, s-ar putea sa se potriveasca roata doar din acel an, pentru ca a fost primul cu furca inversata, discuri ceva mai mari si modificare de etrier.

Later edit: nevermind, roata se potriveste de la 03 pana in 05, doar etrierele si discurile sunt diferite.

Editat de Judas Iscariot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...am urmatoarea problema.posed un yamaha r6 2007 care a fost luat in leasing si cei de la lesing au incurcat cheile.....deci chea mea e la cineva si a lui este la mine. postez aici in sperantza ca voi gasi cheia iar respectivul isi va recupera cheia. daca avetzi priteni sau stitzi ceva de genu 0726207877 datzi un semn.

 

 

se ofera recompensa. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita de orice produs de la Rizoma daca ai vreun simt practic in tine. Le tii doar de decor. Crash padurile (ale mele cel ptuin) se monteaza in prelungirea unor suruburi de cadru/motor iar cel din partea dreapta necesita gaurirea carenei.

post-3313-1269621458_thumb.jpg

Iar referit la a doua intrebare, ulei ar trebui sa bagi 2.8L fara filtru, 3.2L cu filtru

 

 

Merci de raspuns !

 

Nu conteaza ce crash pad uri imi pun, caut doar sa fie ok ca si pret si calitate buna (desi sper sa nu am nevoie de ele ... ).

 

In legatura cu uleiul, am bagat cam 2,7 L (am schimbat si filtrul) ; pe joja este la nivelul maxim.

 

Si pana la urma ce e cu valorile din carte:

2,4L fara filtru

2,6L cu filtru

3,4L Total ?

 

?

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evindent ca alegerea iti apartine, doar ca eu nu mi-as pune nimic de la rizoma nici sa ma bati. Crashpadurile lor sunt de forma iar mansoanele cam blocheaza acceleratia . :))

 

2.4 2.6 sunt valorile pe care ti le da manualul. 3.4 este capacitatea totala a banii de ulei.

 

Valorile date de mine sunt o alegere personala, atat bag in motor, odata cu schimbul filtrului. Si o fac de 25 000 de km.

As mentiona ca incerc de fiecare data sa-l golesc cat mai bine dar nu folosesc oil flush, oil clean sau alte prostii de gen. (la un schimb de ulei iti raman oriunde intre 200 si 400ml in motor).

Iar daca imi amintesc bine, valoarea de 2.8/ 3 mi-a fost confirmata si recomandata si de distribuitorii de la care am luat ulei si filtru de-alungul timpului.

 

De notat ar fi ca de fiecare data cand tu golesti o sticla de ulei, vreo 50 de ml raman pe peretii recipientului, iar daca faci un calcul iti da o cifra rotunda dupa vreo 3-4 sticle cam pe unde mi-a iesit mie ;)

 

Atentie, daca faci supraplin exista sansa sa afectezi componente, dupa cum spuneam valoarea aia ma coafeaza pe mine si stilul meu de mers. Daca nu esti sigur sau convins, mergi pe valorile din manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci !

 

Cam pe acolo dau si calculele mele (cu ce o fi ramas nescurs din motor, pe peretii recipientului, etc ....);

am bagat cam 2,7 - 2,8 L si pe joja arata ca e la nivel maxim; deci e OK.

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie pe unde gasesc si eu piulita de la pinionul de atac, am inteles ca e de 32 dar din ce stiu filetul are un pas special.

 

Cred ca poti gasi la Dual Tours, sau reprezentata Yamaha.

 

Sau second hand, cauta in anunturile de dezmembrari moto pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu are piulita respectiva. nici dual, nici bardak, nici alfa.... nimeni :)

 

imi pare rau pt tine... singura ta sansa este sa vinzi motorul pe piese ;-)

 

PS: vorbeste cu un strungar ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau pt tine... singura ta sansa este sa vinzi motorul pe piese ;-)

 

PS: vorbeste cu un strungar ;-)

 

Asta am facut. pentru cine mai are probleme cu piulita respectiva, este de 18, filetul cu pas de 1 , hexagonul de 32.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa achizitionez un R6, insa daca s-ar putea si ieftin si bun ar fi ideal...numai ca sunt rare ofertele bune.

 

O varianta mai ieftina ar fi sa iau un R6 din 99 care a fost implicat intr-un accident ce nu s-a terminat cu bine. Dupa accident motorul a fost pus la vanzare. Zilele astea am fost sa-l vad, am reusit sa-l pornesc, are carenele zgariate pe partea dreapta, semnalele sparte, baterie descarcata complet (a pornit cu ajutorul cablurilor dar daca aprindeam farul se oprea) antigel nu mai e din ce am vazut in vasul de pe stanga insa cea mai mare problema e ca nu merge decat a 1`a si a 2`a. Treapta a 3`a nu vrea deloc. Acum vreau sa va intreb cat de grava e problema?...si cam cat ar costa o reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...