Judas Iscariot Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Lasa-ma sa traiesc visul capitalist Oricum, il am montat de un an aproape, si inca nu s-a stricat nimic. Editat Martie 19, 2010 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Cine ma ajuta cu niste stikere la un pret bun ? hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 eu ma gandeam sa-l dau pe al meu la schimb + o diferenta de bani. nu am ce face cu 2 stopuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Vin si eu ambele motociclete: r6 2005 3700 euro http://www.bikeshop.ro/show.php?id=270873 r6 1999 2100 euro http://www.bikeshop.ro/show.php?id=264216 Intretinute exceptional, merita vazute, accept orice test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 salut dragilor, desi mi se parea putin probabil cu cateva zile in urma am ajuns proprietar de r6...si deja nu stiu ce sa mai spun asa ca o sa las pozele sa vorbeasca de la sine... asfalt uscat si sper sa ne vedem pe strada! nicusor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Prospatura Scapa de cauciucurile alea. Din ce vad, spatele e un D208 si fata e un metz Z4 depasit fizic si moral, ambele niste gume slabe imho (mai ales pe fata). Spor la alte modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) stiu, ms! sunt gume de drum lung si drept dar na, cate sa faci intr-o zi!? ps: sa nu stau sa citesc jdemii de pagini: cum e cu intalnirile alea!? Editat Martie 23, 2010 de @jinx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Cum s-ar putea sa fi gasit cumparator pentru motocicleta stock, pun niste preturi si pentru accesoriile care raman: - Sistem Akrapovic Evolution line - 450 euro (finala titan + suport carbon + galerii titan + arcuri + banda textila din azbest pentru izolare termica) - Power Commander USD III - 170 euro - harta custom, harta arata, harti akrapovic cu/si fara filtru sport - Amortizor ghidon Bitubo + prinderi - 200 Euro - daca cineva doreste separat, amortizorul 150E si prinderile 70E - Suspensie Bitubo (shockul) serivisat anul trecut + arc pentru greutate de vreo 80 de kg - 300 E Pierderea mea, castigul vostru. Date de contact pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 salutare...caut far dreapta r6 2000 ...practic am nevoie doar de geam dar primesc orice oferta...PM va rog....mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo600 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salutare tuturor! Detin un r6 din 2001 in stare forte buna si am o intrebare pentru voi.... Am cumparat de la un prieten un set de anvelope190/50 & 120/70 rulate putin. A urmat montajul anvelopei fata(pe spate fiind montata din vara 2009) si primele ture cu mobra.....concluzie: Dupa schimbarea anvelopei fata,mobra este cam instabila si rigida pe fata intrebarea este....de ce se comporta asa? trebuie setata din nou suspensia fata? p.s.-1 stiu ca anvelopele standard sunt 180/55 & 120/60 p.s.-2 as aprecia daca mi-ar raspunde cei care chiar stiu ceva legat de aceasta diferenta dintre anvelope Multumesc si ASFALT CURAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Salutare ! Am si eu 2 intrebari catre detinatorii de R6 si nu numai: 1. Are cineva crash paduri pe R6 model 2003-2005 ? Voiam sa imi iau unele Rizoma si nu vad unde se monteaza pe motor. La modelele 2001 stiu ca se gaurea carena, dar la modele dupa 2003 ar trebui sa se monteze mai simplu, nu ? Are cineva poze sa ma lamuresc cum arata pe motor? 2. Ce cantitate de ulei intra exact la un schimb de ulei? In carte am vazut 2,4L fara schimb filtru, 2,6L cu schimb filtru. Cantitatea totala: 3,4L ce reprezinta ? Editat Martie 26, 2010 de kta007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Uita de orice produs de la Rizoma daca ai vreun simt practic in tine. Le tii doar de decor. Crash padurile (ale mele cel ptuin) se monteaza in prelungirea unor suruburi de cadru/motor iar cel din partea dreapta necesita gaurirea carenei. Iar referit la a doua intrebare, ulei ar trebui sa bagi 2.8L fara filtru, 3.2L cu filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salut ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat.... Unde pot gasi o janta (sh) fata originala pentru Yamaha R6 2005 Asta pentru a ma feri de cele indreptate Sau citeva sfaturi daca merita indreptata janta pe care o am. Din cite am inteles se ajunge la aceeasi suma de bani 150 indreptatul 150 sudatul 150 vopsitul alte citeva sute echilibrat si montaji cauciuc Mersi numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Orice inseamna piesa pe partea din fata e in general scumpa. Pe ebay sunt preturi "acceptabile", dar sa iei in considerare si transportul daca ai de gand sa iei de acolo. (e cam 100$). Daca doresti ajutor pe partea aceasta, da-mi un mesaj pe privat. Cat despre indreptare, depinde cat de indoita este janta pe care o ai acum. Eu unul m-as feri, parca nu mai merg lucrurile la fel. Apropo, avand 2005, s-ar putea sa se potriveasca roata doar din acel an, pentru ca a fost primul cu furca inversata, discuri ceva mai mari si modificare de etrier. Later edit: nevermind, roata se potriveste de la 03 pana in 05, doar etrierele si discurile sunt diferite. Editat Martie 27, 2010 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alea_alexone Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 salut...am urmatoarea problema.posed un yamaha r6 2007 care a fost luat in leasing si cei de la lesing au incurcat cheile.....deci chea mea e la cineva si a lui este la mine. postez aici in sperantza ca voi gasi cheia iar respectivul isi va recupera cheia. daca avetzi priteni sau stitzi ceva de genu 0726207877 datzi un semn. se ofera recompensa. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Uita de orice produs de la Rizoma daca ai vreun simt practic in tine. Le tii doar de decor. Crash padurile (ale mele cel ptuin) se monteaza in prelungirea unor suruburi de cadru/motor iar cel din partea dreapta necesita gaurirea carenei. Iar referit la a doua intrebare, ulei ar trebui sa bagi 2.8L fara filtru, 3.2L cu filtru Merci de raspuns ! Nu conteaza ce crash pad uri imi pun, caut doar sa fie ok ca si pret si calitate buna (desi sper sa nu am nevoie de ele ... ). In legatura cu uleiul, am bagat cam 2,7 L (am schimbat si filtrul) ; pe joja este la nivelul maxim. Si pana la urma ce e cu valorile din carte: 2,4L fara filtru 2,6L cu filtru 3,4L Total ? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Evindent ca alegerea iti apartine, doar ca eu nu mi-as pune nimic de la rizoma nici sa ma bati. Crashpadurile lor sunt de forma iar mansoanele cam blocheaza acceleratia . ) 2.4 2.6 sunt valorile pe care ti le da manualul. 3.4 este capacitatea totala a banii de ulei. Valorile date de mine sunt o alegere personala, atat bag in motor, odata cu schimbul filtrului. Si o fac de 25 000 de km. As mentiona ca incerc de fiecare data sa-l golesc cat mai bine dar nu folosesc oil flush, oil clean sau alte prostii de gen. (la un schimb de ulei iti raman oriunde intre 200 si 400ml in motor). Iar daca imi amintesc bine, valoarea de 2.8/ 3 mi-a fost confirmata si recomandata si de distribuitorii de la care am luat ulei si filtru de-alungul timpului. De notat ar fi ca de fiecare data cand tu golesti o sticla de ulei, vreo 50 de ml raman pe peretii recipientului, iar daca faci un calcul iti da o cifra rotunda dupa vreo 3-4 sticle cam pe unde mi-a iesit mie Atentie, daca faci supraplin exista sansa sa afectezi componente, dupa cum spuneam valoarea aia ma coafeaza pe mine si stilul meu de mers. Daca nu esti sigur sau convins, mergi pe valorile din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Merci ! Cam pe acolo dau si calculele mele (cu ce o fi ramas nescurs din motor, pe peretii recipientului, etc ....); am bagat cam 2,7 - 2,8 L si pe joja arata ca e la nivel maxim; deci e OK. Editat Martie 29, 2010 de kta007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cine stie pe unde gasesc si eu piulita de la pinionul de atac, am inteles ca e de 32 dar din ce stiu filetul are un pas special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cine stie pe unde gasesc si eu piulita de la pinionul de atac, am inteles ca e de 32 dar din ce stiu filetul are un pas special. Cred ca poti gasi la Dual Tours, sau reprezentata Yamaha. Sau second hand, cauta in anunturile de dezmembrari moto pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Nimeni nu are piulita respectiva. nici dual, nici bardak, nici alfa.... nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Nimeni nu are piulita respectiva. nici dual, nici bardak, nici alfa.... nimeni imi pare rau pt tine... singura ta sansa este sa vinzi motorul pe piese ;-) PS: vorbeste cu un strungar ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 imi pare rau pt tine... singura ta sansa este sa vinzi motorul pe piese ;-) PS: vorbeste cu un strungar ;-) Asta am facut. pentru cine mai are probleme cu piulita respectiva, este de 18, filetul cu pas de 1 , hexagonul de 32. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare, Vreau sa achizitionez un R6, insa daca s-ar putea si ieftin si bun ar fi ideal...numai ca sunt rare ofertele bune. O varianta mai ieftina ar fi sa iau un R6 din 99 care a fost implicat intr-un accident ce nu s-a terminat cu bine. Dupa accident motorul a fost pus la vanzare. Zilele astea am fost sa-l vad, am reusit sa-l pornesc, are carenele zgariate pe partea dreapta, semnalele sparte, baterie descarcata complet (a pornit cu ajutorul cablurilor dar daca aprindeam farul se oprea) antigel nu mai e din ce am vazut in vasul de pe stanga insa cea mai mare problema e ca nu merge decat a 1`a si a 2`a. Treapta a 3`a nu vrea deloc. Acum vreau sa va intreb cat de grava e problema?...si cam cat ar costa o reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Cine a schimbat suportul de numar ce a facut cu gaura ramasa ? Cu ce au astupat-o ? Am cautat pe net si nu am gasit nimic si ma cam enerveaza sa o las asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.