dobro_c Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 niste poze cu ce-am facut asta iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Arata urat cu codita aia dar din moment ce il dai pe circuit nu conteaza aspectul ! Observ ca l-ai lasat destul de mult din juguri... ai facut asta de capul tau sau la sfatul vreunui mecanic ?? intreb pentru ca din moment ce l-ai facut de circuit te intereseaza timpii/ tura iar cu motorul asa lasat parerea mea ca mai mult o sa pierzi, plus ca iti trebuie reglata suspensia pe hard ca altfel la o franare mai violenta iti va atinge aripa de carena fata. salut ! sper sa iei criticile mele ca pe ceva constructiv. nici eu nu stiu fff bine efectele dar ma bucur daca ti-am dat de gandit... si daca nu te-ai interesat pana acum ar fi bine sa cunosti efectele acestor modificari . spor la reisarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 niste poze cu ce-am facut asta iarna se pare ca nu ai pierdut vremea iarna asta ,dupa cum ziceai mai demult(...) vad ca ai reusit sa te ti de cuvant BAFTA!!! trebuia sa pui poze"after/ before" pt. cei care nu stiu de la ce ai inceput. succes pe circuit! cu respect SOso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Salutare!La motoreta din semnătură am o problemă cu turometrul: indică 5000 de ture permanent (nu e nici un cod de defect de pe la alte componente; la modelul ăsta codurile se rezumă doar de 3000 Âşi 8000 de ture, iar turometrul funcționează intermitent, adică indică turația corect apoi cade, urcă la turația de cod, stă puțin, apoi indică din nou turația reală a motorului Âş.a.m.d.). Am Âşters toate contactele electrice la care am avut acces după ce am dat jos tot botul până la bord, precum Âşi cele de sub Âşa. Singurul moment în care a căzut acul de la 5000 la zero (cu contactul pus, evident) a fost când miÂşcam mufa care intră direct în bord, dar nu sunt sigur că e de acolo pentru că era, totuÂşi, o poziție nenaturală a mufei în locaÂş, plus că eram în casă Âşi nu puteam să pornesc motorul să văd indicația. Singura soluție la care m-am gândit, de verificare măcar, ar fi să încerc cu un alt bord, dar până acolo poate v-ați mai întâlnit careva cu problema asta Âşi-mi dați o altă soluție. Zi bună Âşi senină! P.S.: Un soi de autocorect al forumului nu mă lasă să scriu curatat cu diacritice - îmi postează "poponeataățat"... unde am scris despre contacte ) eu cred ca e cod de eroare sau e defect... incearca sa mai te uiti in manualul de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 se pare ca nu ai pierdut vremea iarna asta ,dupa cum ziceai mai demult(...) vad ca ai reusit sa te ti de cuvant BAFTA!!! trebuia sa pui poze"after/ before" pt. cei care nu stiu de la ce ai inceput. succes pe circuit!cu respect SOso pai before era un r6 cat se poate de stock... si acuma e un r6 racing low-budget toata motocicleta a fost desfacuta si refacuta la loc... s-au schimbat bucsi, rulmenti, simeringuri, fluide, etc... s-a modificat pozitia foarte tare si mecanicul a facut treaba buna cu setarea carburilor ca acuma incepe sa traga de la 6000 rpm, nicidecum 10000 rpm cum e stock. consumul e undeva pe la 12-13% lejer si 20% (sau chiar mai mult) in regim de curse... se manevreaza mult mai bine, trage mult mai bine... in concluzie s-a facut treaba buna. acuma astept niste finante pt prima iesire la mariapocs si pe urma hungaro si mai vedem, in functie de buget si pt bau-bau: pozitia a fost gandita foarte mult, iar pt mine este foarte buna ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Pentru ca R6le s-a vandut, am ramas cu piesle lui: sistem complet de evacuare Akrapovic Evo Titan - (toba +galerii + arcuri + garnituri) + bonus panza izoliera din carbon -- 500 euro negociabil power commander, cu hartile aferente -- 170 euro amortizor spate Bitubo, complet reglabil si cu rezultate uimitoare -- 300 euro negociabil Castig de pe urma lor, cam 6-7 cai reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 eu cred ca e cod de eroare sau e defect... incearca sa mai te uiti in manualul de service Hai noroc! Scuză-mi, te rog, tonul afectat, dar tu l-ai citit? Faptul că am precizat la începutul postului că nu e cod de defect Âşi celelalte detalii pe care le-am dat, nu ți-au dat de înțeles că l-aÂş fi citit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 mi-am terminat si eu carenele de pista. . ne vedem la start! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 mi-am terminat si eu carenele de pista. . ne vedem la start! super tare... incet, incet stragem gasca mai asteptam si alti raceri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grecutzu2005 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Hai noroc!Scuză-mi, te rog, tonul afectat, dar tu l-ai citit? Faptul că am precizat la începutul postului că nu e cod de defect Âşi celelalte detalii pe care le-am dat, nu ți-au dat de înțeles că l-aÂş fi citit? salut am si eu un r6 si am aceasi problema cu turometru. eu l-am dat jos l-am desfacut l-am pus la loc si a mers. dupa ce am oprit motoru iara s-a blocat pe la 5000 de ture. nici eu nu mai stiu ce sa ii fac. poate fi defect vreun pin de ala de la mufa alta explicatie nu am. dar nu am stat sa analizez. daca afli ceva anuntama si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 mi-am terminat si eu carenele de pista. . ne vedem la start! rar se intampla sa raman impresionat de ceva, dar trebuie sa te felicit, arata superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Bine, anunță-mă Âşi tu, te rog, dacă afli ceva. Numa bine! salut am si eu un r6 si am aceasi problema cu turometru. eu l-am dat jos l-am desfacut l-am pus la loc si a mers. dupa ce am oprit motoru iara s-a blocat pe la 5000 de ture. nici eu nu mai stiu ce sa ii fac. poate fi defect vreun pin de ala de la mufa alta explicatie nu am. dar nu am stat sa analizez. daca afli ceva anuntama si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Bine, anunță-mă Âşi tu, te rog, dacă afli ceva. Numa bine! Am ataÂşat un print screen din manual că l-am răsfoit recent, e posibil să fie de la asta. Editat Aprilie 23, 2010 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Am ataÂşat un print screen din manual că l-am răsfoit recent, e posibil să fie de la asta. Salutare! Nu cred să fie din cauza asta pentru că, precum am menționat anterior, turometrul ar trebui să aibă următorul comportament: - indică turația 0 pentru 3 secunde - indică turația cod de defect pentru 2,5 secunde - indică turația reală a motorului pentru 3 secunde - apoi reia ciclul iar codurile de defect sunt pentru 3000 rpm Âşi 4000 rpm în manualul tău (3000 Âşi 8000 în al mecanicului meu ) Âşi nu 5000 rpm, iar, pe deasupra, turometrul meu indică în permanență aceeaÂşi turație... L-am desfăcut din nou Âşi am observat o piesă electronică (aici sunt în afara oricărui pericol de a recunoaÂşte ceva...) din care s-a scurs un soi de pastă... Am curațat-o, dar, conform aÂşteptărilor, fără rezultat. Ar trebui să încerc să o schimb, dar nu cunosc nici un electronist... Am găsit un alt bord la 100 euro... Mai mult... nu Âştiu. Baftă! Editat Aprilie 23, 2010 de skydiver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Vand finala mivv x-cone short. yamaha r6 2006 pana in prezent. include db killer. este impecabila. o vand pentru a lua una full. trimit si ramburs. pret 210 euro tel : 0724 794 456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) iar codurile de defect sunt pentru 3000 rpm Âşi 4000 rpm în manualul tău (3000 Âşi 8000 în al mecanicului meu ) Âşi nu 5000 rpm, iar, pe deasupra, turometrul meu indică în permanență aceeaÂşi turație... Dacă nu eÂşti sigur că e de la bord, înainte să dai 100 de euro pe unul second, poți să încerci cu al meu. L-am desfăcut Âşi eu pe al meu în uichend Âşi nu a curs nimic. Lasă-mi o adresă de mail Âşi îți trimit manualul meu, aici nu mă lasă să îl urc, are 6 Mb. Editat Aprilie 23, 2010 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Se dezmembreaza R6 2001 ... Aici Orice piesa este disponibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Dacă nu eÂşti sigur că e de la bord, înainte să dai 100 de euro pe unul second, poți să încerci cu al meu. L-am desfăcut Âşi eu pe al meu în uichend Âşi nu a curs nimic. Lasă-mi o adresă de mail Âşi îți trimit manualul meu, aici nu mă lasă să îl urc, are 6 Mb. L-am comandat deja... Piesa cu pricina e chiar în stânga sus, Âşi evident sub nivelul plăcii turometrului, Âşi ce cursese din ea era ca o pastă maronie care făcuse contact cu ce de sub ea (mult mai mare), din păcate e montat la loc turometrul Âşi nu am cum să-i fac o poză, dar marți îl dau jos Âşi poate apuc să postez una. Alte încercări... am renunțat să mai fac. Am tot întrebat în stânga Âşi-n dreapta Âşi nimeni nu-mi dă altă soluție. Dacă nu e asta... mai vedem, cel care mi-l vinde pe acesta mi-a promis că mi-l ia înapoi dacă nu-i ce-mi trebuie mie... aÂşa că: să fie vreme bună. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Yamahele astea....le place caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Ofticoasă mică, ce eÂşti tu! Hai să si o zi faină! Yamahele astea....le place caldura Mesaj completat P.S. 1. Am vrut să spun "să ai o zi faină"... greu cu tastatura asta... 2. Schimbat bord (SH) Âşi acum turometrul merge , are alt kilometraj, dar asta-i ultima grijă. Zi plăcută la toți (că frumoasă e, cel puțin în BucureÂşti)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Poate va intereseaza un amortizor spate marca Bitubo, servisat anul trecut, cu arc pentru cineva pana in 80-85 de kg, complet reglabil. Face diferenta ca de la cer la pamant in comportamentul motocicletei. A fost demontat de pe fosta motocicleta, cand a fost vanduta, deci este complet functional. Pretul este de 300 euro, negociabil. Pot fi contactat pe Pm sau la 0722 94 77 62. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrreei Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 HAHAHA )) Corect,de acord ! ) dar si R6 e misto! Forta Yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nick YzF Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Salutare, detinatorilor de R6 ! Caut un brand, de acumulatoare, pt Yamaha r6 din 2002 si vroiam sa va intreb, ce baterii aveti voi si daca ma puteti ajuta, cu ceva pareri despre acest subiect. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Cumpar pentru Yamaha yzf R6 2005 : - furca sau amortizor upsid-down culoare galben auriu - aripa fata - disc frina Cine ma poate ajuta rog PM Multumesc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Salutare, detinatorilor de R6 !Caut un brand, de acumulatoare, pt Yamaha r6 din 2002 si vroiam sa va intreb, ce baterii aveti voi si daca ma puteti ajuta, cu ceva pareri despre acest subiect. Asfalt uscat ! Eu am Yuasa si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.