Razorbladed Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Ce ?!?!? reformuleaza intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasyr6 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 sal.pai ma intereseaza daca este vre-o diferenta la modelul r6 intre anii 99 primul model acela cu stop normal pe spate si modelul 2001 ala cu leduri . ma intereseaza daca este diferenta la cadru(ciclistica) sau( pozitie ) , puetere ( cp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katalynxp Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 sal.pai ma intereseaza daca este vre-o diferenta la modelul r6 intre anii 99 primul model acela cu stop normal pe spate si modelul 2001 ala cu leduri . ma intereseaza daca este diferenta la cadru(ciclistica) sau( pozitie ) , puetere ( cp) Din cate cunosc eu nu este nici o diferenta din punct de vedere al puterii, ciclisticii sau a pozitiei de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasyr6 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 astept mai multe parerii . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Nu este nici o diferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 sal.pai ma intereseaza daca este vre-o diferenta la modelul r6 intre anii 99 primul model acela cu stop normal pe spate si modelul 2001 ala cu leduri . ma intereseaza daca este diferenta la cadru(ciclistica) sau( pozitie ) , puetere ( cp) In cataloage apare doar o singura diferenta la greutatea proprie, si anume de 2.5 kg in minus pt modelul 2oo1. 99' = 169 kg (372.6 pounds) 01' = 167,5 kg (369.3 pounds) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasyr6 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 multumesc mult baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vity-46 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Eu am Yuasa si sunt foarte multumit. A cumparat cineva bateria de la Yuasa Romania - MOTOZONE - Constanta ??? Sunt Ok ca vreau sa comand de la ei prin curierat si sa nu am surpriza. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Vand CDI pentru yamaha r6 model 99-02, provine de pe o motocicleta dezmembrata. Multe alte piese pentru acelasi model de motocicleta, atat electrice cat si carene sau componente ale motorului. Tel: 0769371968 id mess: gfee5653d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 L-am luat !!! revin cu poze in curand ! am o intrebare sau doua ...vreau sa imi pun crash pads . aveti recomandari / de unde/ cu cat / si trebuie sa ii schimb placutele de frana pe fata / recomandari/ pret multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Personal, cred ca cele mai bune crashpaduri pe care le-am vazut pe R6le din anii astia au fost cele de la Vortex. (necesita gaurirea carenei drepte). Avantajul e ca sunt accesibile ca pret (160-200ron, parca) si ca poti schimba doar bulbul in caz de accident. Alternativ, as merge pe Shogun. Am mai avut si PP Tuning de care nu am fost deloc multumit (s-a spart la impact, 50-60 la ora) O investitie interesanta e sa-ti montezi crash paduri complete: furca, bascula, cadru dar si unul pentru baia de ulei (se monteaza pe cadru, pe partea dreapta, pe locul piulitei axului de la bascula). Iar pentru placute, as merge pe SBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danji Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutare! M-am uitat la ultimele 10-20 de pagini alte topicului dar nu prea am rabdare sa le citesc chiar pe toate. Momentan am un Suzuki GS 500 E, aproape 2 ani vechime in ale motociclismului si cam 6000 km facuti doar prin Bucuresti. Ma gandeam sa imi cumpar un R6 sau un CBR f4i ( ambele din perioada 2000 - 2002 ). Momentan tind mai mult spre R6. Dar tot aud sfaturi de genul " ia-ti cbr ca e mai manevrabila, mai usor de stapanit " etc. Pe strazile din Bucuresti conteaza asa mult acea diferenta de manevrabilitate daca ea exista? Aveti alte sfaturi pentru mine legate de achizitionarea unui R6 ? De genul ce hibe sunt mai des intalnite la R6-ele din perioada aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Multumesc pentru informatii ! raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 caut aripa fata yamaha r6 2006-2007 (rj11) , are cineva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) caut sa cumpar motor de yamaaha r6 99-02 COMPLET si functional . Ma poate ajuta cineva cu un link , o chestie, o idee unde sa caut unul ca am albit cautand pe net si dand telefoane ! multumesc Editat Mai 10, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 caut sa cumpar motor de yamaaha r6 99-02 COMPLET si functional . Ma poate ajuta cineva cu un link , o chestie, o idee unde sa caut unul ca am albit cautand pe net si dand telefoane ! multumesc L-ai Âşi pleznit ? Ebay.de/co.uk găseÂşti acolo câte vrei, bani să ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 "ov corse" ... nu am gasit pe ebay ... sunt vreo 2-3 si alea de la 1000$ in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Cumpar urmatoarele pentru Yamaha R6 2005 cu furca upsid-down: -suport baterie -Aripa fata -oglinda dreapta -disc frina fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 L-ai Âşi pleznit ?Ebay.de/co.uk găseÂşti acolo câte vrei, bani să ai. Pai e un motor de zece ani, iar majoritatea exemplarelor care au trecut, in general, prin mainile incepatorilor, nu au vazut pic de intretinere. Te mai mira ca vezi zilnic 10 anunturi de dezmembrari? )) In other news, am vandut Power Commanderul. Ramane evacuarea Akrapovic si suspensia spate - daca e cineva care vrea sa-si faca un cadou util la bani putini, intrebati de oferta. Mai am si o gramada de maruntisuri ramase, gen capac de la stator, kitul de lant+ pinioanele originale in stare foarte buna, plsatice si alte tampenii de care vreau sa scap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Care ma lamureste si pe mine va rog in legatura cu consumul de ulei pentru modelul din '99-2001 si nu ma refer la cel dat in carte de catre producator, ma intereseaza cel realist fara "tva". Pun aceasta intrebare deoarece al meu se pare ca are un consum de aprox. 500 ml. /1000km in conditile in care nu prea cobor sub 7000 rmp. Vreau sa ma ajutati cu pareri (pertinente). Mentionez ca nu am nicio scurgere de ulei pe nicaieri,iar schimbul de ulei este facut regulat la max. 3500km.Tip ulei utilizat in conditiile date; Castrol 10W40 full syntetic; Repsol Moto Racing 4T 10W50 iar consumul ridicat de ulei se mentine. Ramane intrebarea :ce consum de ulei aveti la mobra? Mesaj completat Care ma lamureste si pe mine va rog in legatura cu consumul de ulei pentru modelul din '99-2001 si nu ma refer la cel dat in carte de catre producator, ma intereseaza cel realist fara "tva". Pun aceasta intrebare deoarece al meu se pare ca are un consum de aprox. 500 ml. /1000km in conditile in care nu prea cobor sub 7000 rmp. Vreau sa ma ajutati cu pareri (pertinente). Mentionez ca nu am nicio scurgere de ulei pe nicaieri,iar schimbul de ulei este facut regulat la max. 3500km.Tip ulei utilizat in conditiile date; Castrol 10W40 full syntetic; Repsol Moto Racing 4T 10W50 iar consumul ridicat de ulei se mentine. Ramane intrebarea :ce consum de ulei aveti la mobra? haideti fratior! nimeni nimic?! sa inteleg ca la nimeni nu consuma niciun ml. de ulei? ok - nu ne ramane decat sa fim iar off-topic -bagati cu vanzarile!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Care ma lamureste si pe mine va rog in legatura cu consumul de ulei pentru modelul din '99-2001 si nu ma refer la cel dat in carte de catre producator, ma intereseaza cel realist fara "tva". Pun aceasta intrebare deoarece al meu se pare ca are un consum de aprox. 500 ml. /1000km in conditile in care nu prea cobor sub 7000 rmp. Vreau sa ma ajutati cu pareri (pertinente). Mentionez ca nu am nicio scurgere de ulei pe nicaieri,iar schimbul de ulei este facut regulat la max. 3500km.Tip ulei utilizat in conditiile date; Castrol 10W40 full syntetic; Repsol Moto Racing 4T 10W50 iar consumul ridicat de ulei se mentine. Ramane intrebarea :ce consum de ulei aveti la mobra? 500ml la 1000de km este foarte mult, chiar daca ai parca prima generatie. Asta este un semn de intrebare pentru kilometri pe care ii ai pe bord vs cei reali, eu zic ca esti pe la +60000 cu cei din urma. E cu un picior in groapa, o sa urmeze o segmentare . Mai pertinent de atat nu se poate. Cred de asemena ca ar trebui sa te gandesti sa folosesti un ulei mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 500ml la 1000de km este foarte mult, chiar daca ai parca prima generatie. Asta este un semn de intrebare pentru kilometri pe care ii ai pe bord vs cei reali, eu zic ca esti pe la +60000 cu cei din urma. E cu un picior in groapa, o sa urmeze o segmentare . Mai pertinent de atat nu se poate. Cred de asemena ca ar trebui sa te gandesti sa folosesti un ulei mai gros. multumesc mult pt. sfaturi. Cred ca am sa fac un efort si am sa iau un model mai nou ca si an. nu cred ca merita sa-l segmentez,intradevar are ani si km in spate. Oricum inainte sa renunt la el am sa incerc si un ulei mai gros. numai bine! cu respect SOSO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) salutari tuturor !!! sunt un pustan de numai 17 merg pe 18(ii fac pe 2 oct) si am sa dau de carnet categoria A si mai ca mar tenta un Yamaha R6 dar ma impiedica cateva impedimene 1. Nu o sa astept chiar cei 2 ani de experienta care o prevede lege, si daca ma poate lamuri si pe mn ce o sa patesc daca o sa fiu prins? 2 Pentru un incepator un astfel de motor este "un cal prea mare"? mentionez ca sunt un tip destul de calculat si nici nu cred ca o sa ajung cu "acu" pana la 80 km/h in primele 4-5 luni.. Va multumesc si astept orice sfat, orice parere pt ca vreau sa INVAT. Editat Mai 18, 2010 de GiorGio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutari tuturor !!! sunt un pustan de numai 17 merg pe 18(ii fac pe 2 oct) si am sa dau de carnet categoria A si mai ca mar tenta un Yamaha R6 dar ma impiedica cateva impedimene1. Nu o sa astept chiar cei 2 ani de experienta care o prevede lege, si daca ma poate lamuri si pe mn ce o sa patesc daca o sa fiu prins? 2 Pentru un incepator un astfel de motor este "un cal prea mare"? mentionez ca sunt un tip destul de calculat si nici nu cred ca o sa ajung cu "acu" pana la 80 km/h in primele 4-5 luni.. Va multumesc si astept orice sfat, orice parere pt ca vreau sa INVAT. Nu o sa inveti niciodata sa mergi corect de la inceput pe un R6. Ia ti ceva mai mic sa inveti corect sa mergi pe o motocicleta si apoi sari pe un R6. E ca si cum ai face scoala auto pe un Lamborghini.Abia dupa ce faci un an pe o clasa mai mica poti incepe sa calaresti corect un R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutari tuturor !!! sunt un pustan de numai 17 merg pe 18(ii fac pe 2 oct) si am sa dau de carnet categoria A si mai ca mar tenta un Yamaha R6 dar ma impiedica cateva impedimene1. Nu o sa astept chiar cei 2 ani de experienta care o prevede lege, si daca ma poate lamuri si pe mn ce o sa patesc daca o sa fiu prins? 2 Pentru un incepator un astfel de motor este "un cal prea mare"? mentionez ca sunt un tip destul de calculat si nici nu cred ca o sa ajung cu "acu" pana la 80 km/h in primele 4-5 luni.. Va multumesc si astept orice sfat, orice parere pt ca vreau sa INVAT. nu vreau sa fiu rau si sa-ti stric topicul, dar nu ma pot abtine... HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH si sa revenim la treburi serioase. din punct de vedere al legalitatii nu o sa te intrebe nimeni ce motor ai si cati cai are sau mai stiu eu ce intrebari iti vin in cap. si sa stii ca poti sa-ti iei ce motor vrei tu, doar sunt banii tai si pielea ta, inclusiv r6, r1 sau mai bine busa ;-) da un ochi pe la incepatori prima data, mai documenteaza-te si nu te arunca cu capul inainte. poti sa fii tu cat de calculat zici ca esti, ca la fel de bine poti sa mori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.