Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ai vreun prieten cu r1 2002-2003 sa verifici daca sunt la fel am eu una. tel: 0724 794 456 Ovi

Mesaj completat

am tobe sport pentru r6.

 

Mivv GP titanium (99-02) ,colier,db killer inclus,nu cred sa existe sunet mai frumos 180 europost-18720-1281812522_thumb.jpg

 

 

Toba sport r6 (99-02), colier inclus. 120 euro

post-18720-1281812551_thumb.jpg

 

 

 

Toba mivv x-cone yamaha r6 2006-2009 db-killer inclus 190 euro

 

post-18720-1281812591_thumb.jpg

 

Tel:0724 794 456 Ovi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare : am un r6 din 2003 si l-am cumparat cu power comander 3 care nu este pornit ,ca nu avut nevoie , acum insa as vrea sa il pornesc ... si acum intrebarea : Cum il pornesc ? :laugh: am inteles ca trebuie sa incarc harta pentru toba finala akrapovic carbon pe care o am ... de aici incolo nu mai stiu :drink: Ma puteti ajuta cu un sfat?

 

multumesc ! Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sistem complet? Daca nu, poti sa-l vinzi, eventual impreuna cu filtrul sport pe care il ai montat pentru ca nu iti va aduce niciun beneficiu real, ci mai degraba o pierdere de putere.

 

Dar ca sa nu fiu complet offtopic la intrebare.. presupunand ca prin "nu este pornit" vrei sa spui ca nu are harta pe el (in caz contrar montarea proriu-zisa facandu-se dand jos rezervorul si conectand pc ul la mufele originale), iti scoti de pe dynojet.com una din hartile lor si o descarci prin usb. Aceasta este doar o harta generica, si daca te astepti la vreo imbunatatire substantiala iti spun de pe acum ca vei fi profund dezamagit; hartile lor sunt facute cu c.urul, cel mai probabil aruncandu-se niste valori total aleatorii in grafic, iar ceea ce vei sesiza este doar un zvac de cuplu in turatii mici, care nu prea e ce pare sa fie. By default, acum ar trebui sa ai pe el o harta 0.

 

Mai departe, ca sa fi impacat cu tine, ar trebui sa dai o fuga pana la Timisoara, unde este cel mai apropiat stand dyno (insa nu stiu daca au toate echipamentele necesare, de exemplu cu care sa-ti tina airbox ul sub presiune cu aer la o anumita viteza si temperatura: 16grade parca) si sa iti faca un tuning mai decent. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sistem complet? Daca nu, poti sa-l vinzi, eventual impreuna cu filtrul sport pe care il ai montat pentru ca nu iti va aduce niciun beneficiu real, ci mai degraba o pierdere de putere.

 

Dar ca sa nu fiu complet offtopic la intrebare.. presupunand ca prin "nu este pornit" vrei sa spui ca nu are harta pe el (in caz contrar montarea proriu-zisa facandu-se dand jos rezervorul si conectand pc ul la mufele originale), iti scoti de pe dynojet.com una din hartile lor si o descarci prin usb. Aceasta este doar o harta generica, si daca te astepti la vreo imbunatatire substantiala iti spun de pe acum ca vei fi profund dezamagit; hartile lor sunt facute cu c.urul, cel mai probabil aruncandu-se niste valori total aleatorii in grafic, iar ceea ce vei sesiza este doar un zvac de cuplu in turatii mici, care nu prea e ce pare sa fie. By default, acum ar trebui sa ai pe el o harta 0.

 

Mai departe, ca sa fi impacat cu tine, ar trebui sa dai o fuga pana la Timisoara, unde este cel mai apropiat stand dyno (insa nu stiu daca au toate echipamentele necesare, de exemplu cu care sa-ti tina airbox ul sub presiune cu aer la o anumita viteza si temperatura: 16grade parca) si sa iti faca un tuning mai decent. Succes!

 

multumesc pentru sfaturi ! daca prin sistem complet te referi la evacuare atunci nu am decat finala ! nu este modificata din galerii . de montat este montat sub rezervor ... o sa incerc sa incarc harta ....deci sa inteleg ca daca incarc harta si atat? nu mai trebuie sa fac nimic?

asa am cumparat-o cu tot cu power comander acuma o sa incerc , cine stie ! salut

Editat de kidutzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Aveti careva pus cauciuc de 200 pe spate? Se potriveste? Afecteaza mult stabilitatea motocicletei?

salut ..eu am de 190 pe spate si ii ok .. probabil ca intra si de 200 dar cred ca trebuie sa pui si pe janta de 190 ca altfel ii prea bombat ,janta de 200 nu stiu daca intra ... cand pui te rog sa notezi aici parerea ca sunt curios :P ms salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare poate stie cineva raspunsul: Yamaha cand are de gand sa scoata un nou model de R6? Pana acum n-am auzit niciun zvon cum ca ar scoate un alt model prin 2011, si chiar cred ca ar cam fi timpul pentru un nou model, avand in vedere ca actualul e aproape la fel ca in 2006. Spun aproape fiindca diferente mari nu sunt intre ele, la aspect doar cateva elemente schimbate si la performante chiar nu am idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare poate stie cineva raspunsul: Yamaha cand are de gand sa scoata un nou model de R6? Pana acum n-am auzit niciun zvon cum ca ar scoate un alt model prin 2011, si chiar cred ca ar cam fi timpul pentru un nou model, avand in vedere ca actualul e aproape la fel ca in 2006. Spun aproape fiindca diferente mari nu sunt intre ele, la aspect doar cateva elemente schimbate si la performante chiar nu am idee.

frate motocicleta asta (cel putin dupa 2006) arata ca un o.z.n probabil au gresit ca au dat "BUMUL" in 2006 si in rest nu au mai schimbat nimic. Sincer sa fiu nu ma duce imaginatia la partea de desing ce ar putea sa ii mai adauge pt ca arata mult da mult prea sexy (modelu' 2006 pana in prezent) opinia mea:d

Editat de GiorGio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate motocicleta asta (cel putin dupa 2006) arata ca un o.z.n probabil au gresit ca au dat "BUMUL" in 2006 si in rest nu au mai schimbat nimic. Sincer sa fiu nu ma duce imaginatia la partea de desing ce ar putea sa ii mai adauge pt ca arata mult da mult prea sexy (modelu' 2006 pana in prezent) opinia mea:d

 

:lol: Parerea mea e ca nici in momentul de fata, modelele actuale ale competitorilor nu ajunge la nivelul unui R6 din 2006. Toate sunt frumoase, toate sunt puternice, dar R6 e mult mai special. Si in '99 a dat Yamaha "BUMUL" cu R6, avand in vedere ca la momentul actual se fabricau SRAD, CBR F, ZX-6R (cu un design deloc atractiv parerea mea). Si s-a intrecut chiar si pe sine, ca modelul ss de 600 era FZR-ul care e prea departe de R6.

 

Un lucru e sigur: Mor de curiozitate cum va arata noul model si ce performante va avea. Sper totusi sa nu-i puna Crossplane Crankshaft ca la R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema mea vine de la becul de ulei :hurt: . ce mama naibii se intampla ?

m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate .

Mesaj completat

si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema mea vine de la becul de ulei :lol: . ce mama naibii se intampla ?

m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate .

Mesaj completat

si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? :D

Sa mai discutat in acest topic despre problema respectiva , se pare ca este un neajuns (sa-l numesc asa) la modelul 99-2001, e vorba de senzorul de nivel care este prea sensibil si sesizeaza cea mai mica fluctuatie de nivel al uleiului care apare la accelerare, inclinare ,franare .

Si eu m-am lovit de problema respectiva si nu am facut altceva decat sa complectez cu ulei pana la limita superioara de pe joja. E normal sa ai un anume consum de ulei tinand cont ca este un motor de generatie mai veche, care are si el o uzura morala si fizica fireasca . Deci eu zic sa incerci sfatul meu, iar daca nu se rezolva problema, pureca acest topic si ai sa gasesti si alte solutii (gen inlocuit senzor ...etc)

BAFTA :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult soso , parca mai m-am inviorat cu raspunsul tau :hurt: sper sa fie asa . am vazut ca s-a mai discutat despre asta pe topic dar nu am vazut decat intrebarea , sorry nu m-am uitat si mai departe sa vad daca i-a raspuns cineva baiatului de mai demult.

 

insa ramane in picioare intrebarea cu "clubul" sa ii zicem asa , de r6-isti. sau daca nu este inca , hai sa ne vedem odata mai multi cu r6-le nostru si sa facem umpic de zgomot p'aci prin bucuresti sau poate si mai mult :lol: . eu unu zic sa ne vedem ori joi ori sambata,pe la casa pop.sau in alta parte... de ora mai spuneti si voi . ce ziceti ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema mea vine de la becul de ulei :moron: . ce mama naibii se intampla ?

m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate .

Mesaj completat

si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? :D

 

becul ala rosu are doua intrebuintari....arata si nivelul scazut de ulei si presiunea uleiului.

cel mai probabil mai trebuie sa completezi cu ceva ulei, nu mult, 50 grame ceva de genul

sterge joja foarte bine cand verifici nivelul, fa o de cateva ori si tine motorul perfect drept si sa fie rece

plus ca acum cand e mai rece afara trebuie sa l lasi sa se incalzeasca mai bine nu sa i rupi gura la 60 grade

Mesaj completat

 

@cashu21

 

salutare, recomandati-mi va rog un set de placute cat mai bune pt fata, pt un r6 2000 si daca stiti de unde le-as putea comanda. Noroc

http://www.performance-shop.ro/

 

suna l pe lipton tipul e ok si nu se arunca la preturi

Editat de herras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...