danieI Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 pai asta pentru ca e mai joasa cu vreo 3 cm.el intreba de modelul '06-'07 pai asta vroiam sa zic, au facut r6 din ce in ce mai usoare si mai mici. am avut r6 model diainte, parca se aseza altfel pe sosea, simteai motorul sub tine, asta zici ca e fulg sub mine... aia din 2006 in sus e si mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amygo Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 De 2 saptamani sunt posesor de Yamaha R6 model 2000,motocicleta are toba stock,deci CUMPAR TOBA SPORT CARBON scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 De cind caut eu ....... Daca gasesti toba scurta carbon Sh vreau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Are cineva de vanzare o oglinda stanga de R6 2003-2004, mi`a intrat cricul in asfalt si a ramas agatata in oglinda intr`un gard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Daca ai vreun prieten cu r1 2002-2003 sa verifici daca sunt la fel am eu una. tel: 0724 794 456 Ovi Mesaj completat am tobe sport pentru r6. Mivv GP titanium (99-02) ,colier,db killer inclus,nu cred sa existe sunet mai frumos 180 euro Toba sport r6 (99-02), colier inclus. 120 euro Toba mivv x-cone yamaha r6 2006-2009 db-killer inclus 190 euro Tel:0724 794 456 Ovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 intrebare intrebatoare : am un r6 din 2003 si l-am cumparat cu power comander 3 care nu este pornit ,ca nu avut nevoie , acum insa as vrea sa il pornesc ... si acum intrebarea : Cum il pornesc ? am inteles ca trebuie sa incarc harta pentru toba finala akrapovic carbon pe care o am ... de aici incolo nu mai stiu Ma puteti ajuta cu un sfat? multumesc ! Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Ai sistem complet? Daca nu, poti sa-l vinzi, eventual impreuna cu filtrul sport pe care il ai montat pentru ca nu iti va aduce niciun beneficiu real, ci mai degraba o pierdere de putere. Dar ca sa nu fiu complet offtopic la intrebare.. presupunand ca prin "nu este pornit" vrei sa spui ca nu are harta pe el (in caz contrar montarea proriu-zisa facandu-se dand jos rezervorul si conectand pc ul la mufele originale), iti scoti de pe dynojet.com una din hartile lor si o descarci prin usb. Aceasta este doar o harta generica, si daca te astepti la vreo imbunatatire substantiala iti spun de pe acum ca vei fi profund dezamagit; hartile lor sunt facute cu c.urul, cel mai probabil aruncandu-se niste valori total aleatorii in grafic, iar ceea ce vei sesiza este doar un zvac de cuplu in turatii mici, care nu prea e ce pare sa fie. By default, acum ar trebui sa ai pe el o harta 0. Mai departe, ca sa fi impacat cu tine, ar trebui sa dai o fuga pana la Timisoara, unde este cel mai apropiat stand dyno (insa nu stiu daca au toate echipamentele necesare, de exemplu cu care sa-ti tina airbox ul sub presiune cu aer la o anumita viteza si temperatura: 16grade parca) si sa iti faca un tuning mai decent. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) Ai sistem complet? Daca nu, poti sa-l vinzi, eventual impreuna cu filtrul sport pe care il ai montat pentru ca nu iti va aduce niciun beneficiu real, ci mai degraba o pierdere de putere. Dar ca sa nu fiu complet offtopic la intrebare.. presupunand ca prin "nu este pornit" vrei sa spui ca nu are harta pe el (in caz contrar montarea proriu-zisa facandu-se dand jos rezervorul si conectand pc ul la mufele originale), iti scoti de pe dynojet.com una din hartile lor si o descarci prin usb. Aceasta este doar o harta generica, si daca te astepti la vreo imbunatatire substantiala iti spun de pe acum ca vei fi profund dezamagit; hartile lor sunt facute cu c.urul, cel mai probabil aruncandu-se niste valori total aleatorii in grafic, iar ceea ce vei sesiza este doar un zvac de cuplu in turatii mici, care nu prea e ce pare sa fie. By default, acum ar trebui sa ai pe el o harta 0. Mai departe, ca sa fi impacat cu tine, ar trebui sa dai o fuga pana la Timisoara, unde este cel mai apropiat stand dyno (insa nu stiu daca au toate echipamentele necesare, de exemplu cu care sa-ti tina airbox ul sub presiune cu aer la o anumita viteza si temperatura: 16grade parca) si sa iti faca un tuning mai decent. Succes! multumesc pentru sfaturi ! daca prin sistem complet te referi la evacuare atunci nu am decat finala ! nu este modificata din galerii . de montat este montat sub rezervor ... o sa incerc sa incarc harta ....deci sa inteleg ca daca incarc harta si atat? nu mai trebuie sa fac nimic? asa am cumparat-o cu tot cu power comander acuma o sa incerc , cine stie ! salut Editat August 18, 2010 de kidutzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 cumpar far r6 2003-2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Aveti careva pus cauciuc de 200 pe spate? Se potriveste? Afecteaza mult stabilitatea motocicletei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Aveti careva pus cauciuc de 200 pe spate? Se potriveste? Afecteaza mult stabilitatea motocicletei? salut ..eu am de 190 pe spate si ii ok .. probabil ca intra si de 200 dar cred ca trebuie sa pui si pe janta de 190 ca altfel ii prea bombat ,janta de 200 nu stiu daca intra ... cand pui te rog sa notezi aici parerea ca sunt curios ms salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 salut oameni buni, posesori de R6 uri. are careva parbriz double bubble sau cum naiba ii zice pt R6 din 2005 ? ca vrea un prieten sa cumpere... daca aveti, PM asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Am si eu o intrebare poate stie cineva raspunsul: Yamaha cand are de gand sa scoata un nou model de R6? Pana acum n-am auzit niciun zvon cum ca ar scoate un alt model prin 2011, si chiar cred ca ar cam fi timpul pentru un nou model, avand in vedere ca actualul e aproape la fel ca in 2006. Spun aproape fiindca diferente mari nu sunt intre ele, la aspect doar cateva elemente schimbate si la performante chiar nu am idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Am si eu o intrebare poate stie cineva raspunsul: Yamaha cand are de gand sa scoata un nou model de R6? Pana acum n-am auzit niciun zvon cum ca ar scoate un alt model prin 2011, si chiar cred ca ar cam fi timpul pentru un nou model, avand in vedere ca actualul e aproape la fel ca in 2006. Spun aproape fiindca diferente mari nu sunt intre ele, la aspect doar cateva elemente schimbate si la performante chiar nu am idee. frate motocicleta asta (cel putin dupa 2006) arata ca un o.z.n probabil au gresit ca au dat "BUMUL" in 2006 si in rest nu au mai schimbat nimic. Sincer sa fiu nu ma duce imaginatia la partea de desing ce ar putea sa ii mai adauge pt ca arata mult da mult prea sexy (modelu' 2006 pana in prezent) opinia mea:d Editat Septembrie 3, 2010 de GiorGio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 faruri r6 2003-2005 are cineva de vanzare? sau stie careva unde gasesc mai ieftin? am cautat deja pe ebay sau bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 dar far r6 1999-2000? dati un semn daca stiti ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 dar far r6 1999-2000? dati un semn daca stiti ceva Gasesti si usor si ieftin http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...pl+-108403.html http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...te+-108146.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 frate motocicleta asta (cel putin dupa 2006) arata ca un o.z.n probabil au gresit ca au dat "BUMUL" in 2006 si in rest nu au mai schimbat nimic. Sincer sa fiu nu ma duce imaginatia la partea de desing ce ar putea sa ii mai adauge pt ca arata mult da mult prea sexy (modelu' 2006 pana in prezent) opinia mea:d Parerea mea e ca nici in momentul de fata, modelele actuale ale competitorilor nu ajunge la nivelul unui R6 din 2006. Toate sunt frumoase, toate sunt puternice, dar R6 e mult mai special. Si in '99 a dat Yamaha "BUMUL" cu R6, avand in vedere ca la momentul actual se fabricau SRAD, CBR F, ZX-6R (cu un design deloc atractiv parerea mea). Si s-a intrecut chiar si pe sine, ca modelul ss de 600 era FZR-ul care e prea departe de R6. Un lucru e sigur: Mor de curiozitate cum va arata noul model si ce performante va avea. Sper totusi sa nu-i puna Crossplane Crankshaft ca la R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Salutare salutare O intilnire ceva ............. o plimbarica o barfa mica ...... prin Bucuresti ............. Nu prea am vazut asa ceva pe aici pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) Am si eu o intrebare de vreo 1500 de km se aude un sunet ciudat cand accelerez ca un fluierat zici ca am turbina,sa fie oare distributia ? Motocicleta este un r6 2003 cu 20.000 de km cica Editat Septembrie 12, 2010 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Un lucru e sigur: Mor de curiozitate cum va arata noul model si ce performante va avea. Sper totusi sa nu-i puna Crossplane Crankshaft ca la R1. Si de ce ai vrea totusi sa nu fie cu crossplane crankshaft ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PuiuL_r6 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 problema mea vine de la becul de ulei . ce mama naibii se intampla ? m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate . Mesaj completat si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 salutare, recomandati-mi va rog un set de placute cat mai bune pt fata, pt un r6 2000 si daca stiti de unde le-as putea comanda. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 problema mea vine de la becul de ulei . ce mama naibii se intampla ?m-i se aprinde becul dupa 3-400 de metrii dupa ce am pornit de fiecare data cand plec pe undeva, chiar daca e a treispea oara cand plec undeva in ziua aia, dar la un moment dat se stinge , dupa vreo 2-3 km . am observat ca se mai aprinde si cand ma dau la ea , adica turatii mari , dar nu mereu si am mai observat ca sta mai mult aprins seara , cand e frig afara dar nu stiu daca are vreo legatura treaba asta . Mentionez ca schimbul l-am facut acum 3-4 mii de km adica are maxim 3 luni de cand l-am facut si e ulei de la motul 15-40 sau ceva de genu . prietenii imi zic ca ori pierde motoru preiune , ori e mufa aia care citeste pe acolo sarita umpic. io unu nush ce sa zic , poate ati mai avut voi probleme dinastea si ma ajutati si pe mine . a, si uleiul l-am verificat la rece si e ok , pe joja aia . apropo , am yamaha r6 2001. va multumesc mult si astept niste raspunsuri mai concrete daca se poate . Mesaj completat si mai am o mica problema , banuiesc ca si r6-istii se vad si ei pe undeva , la un loc stabilit , nu?? as vrea si eu sa vin , k pana acuma m-am dus numai cu un prieten la casa poporului joia , unde vin hornet-istii . daca se poate ash vrea si eu sa vin , stie cineva?? Sa mai discutat in acest topic despre problema respectiva , se pare ca este un neajuns (sa-l numesc asa) la modelul 99-2001, e vorba de senzorul de nivel care este prea sensibil si sesizeaza cea mai mica fluctuatie de nivel al uleiului care apare la accelerare, inclinare ,franare . Si eu m-am lovit de problema respectiva si nu am facut altceva decat sa complectez cu ulei pana la limita superioara de pe joja. E normal sa ai un anume consum de ulei tinand cont ca este un motor de generatie mai veche, care are si el o uzura morala si fizica fireasca . Deci eu zic sa incerci sfatul meu, iar daca nu se rezolva problema, pureca acest topic si ai sa gasesti si alte solutii (gen inlocuit senzor ...etc) BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.