Weeman Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Lasa-l dobro, ca e si el nou, abia si-a luat motorul si ii e frica probabil sa nu aiba probleme, sa nu isi fi luat teapa. @XXX Cutia de vitezee asa trebuie sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) tu vrei sa rezolvi integrale si inca nu ai facut tabla inmultirii, intelegi analogia? Am facut Facultatea de Inginerie Aerospatiala,dar din pacate nu ne-au invatat tabla inmultirii,ne-au invatat despre SNECMA-GE,CF6,CFM-56,FJ200,M88,etc,dar ne-au mai invatat si ca daca nu ne pricepem la ceva sa intrebam inainte,probabil tu te-ai nascut invatat si direct pe motocicleta,daca te deranjeaza intrebarile mele,ignora-ma amice,chiar imi faceam grija ca inca nu este cineva deranjat de intrebarile mele . Editat Ianuarie 16, 2011 de MariusXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Chiar nu gasesc in tara asta de vanzare faruri de yamaha r6 2000, la un pret decent? Initial am cautat geamurile farurilor ca doar alea mi s-au spart dar mi-a spus cineva ca nu gasesc doar geamurile nicaieri insa vad ca si farurile sunt cam greu de gasit la dezmembrari. Am gasit o pereche dar mi a cerut omul 220 euro. Mi se pare cam scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 220 oiro e un pret relativ decent... eu am vandut un far cu sticla dreapta sparta la 120 oiro, deci fa un calcul. la un moment dat avea cineva din oradea nou la 250, iar legat de sticla ce sa zic, e ca la peste. pandeste forumul zilnic si roaga-te mult ca poate poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madu93 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Buna Seara, Aveti idee cat tine un kit de lant la o yamaha r6 2007? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Nene, nu-s eu expert, dar asta nu-i o stiinta exacta. Sunt multi factori care intra in calcul. Depinde cum l-ai folosit, cat de des l-ai uns si curatat, cum si cat l-ai intins... Baga si tu mai multe detalii si o sa se poata estima mai lesne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Are cineva angel eyes pe R6 ?Se merita asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madu93 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Salut, Ma refeream in medie, cat v-a tinut pe voi un kit de lant DID la un R6 2006+ mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Salut, Ma refeream in medie, cat v-a tinut pe voi un kit de lant DID la un R6 2006+ mersi Un kit de lant tine in jur de 20.000 km daca ai grija de el, dar nu e un numar cert, poate sa tina 10, poate tine 25, fa si tu o medie, iesi pe undeva pe la 15 mii. Sunt multe de luat in calcul, stilul de mers, praful, cat de des il cureti, il ungi si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Am si eu o nelamurire,ce tip de ulei sa bag in motor,cei de la reprezentanta yamaha mi-au zis 15W50,eu ma hotarasem sa bag Motul 5100 10W40(in cartea ei am vazut ca se recomanda 10W30),motorul are 30.000 km ,voi ce ma sfatuiti? Editat Ianuarie 21, 2011 de MariusXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Am si eu o nelamurire,ce tip de ulei sa bag in motor,cei de la reprezentanta yamaha mi-au zis 15W50,eu ma hotarasem sa bag Motul 5100 10W40(in cartea ei am vazut ca se recomanda 10W30),motorul are 30.000 km ,voi ce ma sfatuiti? in manual este recomandat (in functie de temperatura ) in felul urmator: intre -10 grade si 35 grade - 10W30 intre -10 si 45 - 10w40 intre 5 si 45 - 20w40 intre 5 si 50 - 20w50 pentru temeratura la care o sa circuli tu, poti sa bagi orice, pentru ca are cel mai lung interval ti-as recomanda, asa cum am mai facut-o 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Are cineva angel eyes pe R6 ?Se merita asa ceva? da eu am, inafara de faptul ca saliveaza unii posesori de bmw-uri care n-au angel, alt avantaj nu ai...ca doar nu iti lasi motorul pe pozitie noptea sa vada lumea...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Este ok daca inlocuiesc surubul de scurgere de la ulei cu "magnetic oil drain plug" luat de pe Louis ? sau e mai bine sa il las pe cel original? Mesaj completat Astazi am bagat niste gas treatment in benzina ,cam vreo 90de ml si sta becul la benzina aprins,benzina este k daca deschid busonul se vede si nu avea cum sa se duca.....o fi de la tratamentul asta sau altceva ? Mesaj completat Este bun pentru motocicleta mea (R6 2002) antigelul Motul Motocool Expert ? "Ready to use cooling liquid Anti-corrosion and anti freeze, Protection -25°C/-13°F Nitrite free / Amine free / Phosphate free MOTUL MOTOCOOL EXPERT is a ready to use cooling liquid, antifreeze and anti-corrosion for bikes cooling systems. Based on monoethyleneglycol, MOTOCOOL EXPERT contains reinforved hybrid anti-corrosion additives suitable for light aluminium alloys used for bike engine design. PERFORMANCE Protects the cooling system from freezing ( -25°C / - 13°F) and metallic parts from corrosion. Provides an excellent thermal exchange and then engine cooling efficiency. Avoid engine overheating with its high boiling point : 133°C/271°F (+1.5 bar ). Outstanding anti-corrosion and anti-cavitation properties that remain while ageing. Seals, durits and plastic parts friendly. Anti-foam properties" Acum nu stiu daca este pentru motoarele noi sau pentru cele mai vechi !Sa ii bag dinasta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Antigelul nu are treaba cu vechimea motorului, daca e bun la unul nou e bun si la al tau. Ai probleme cu surubul de la ulei ? sau de ce vrei sa il schimbi ? daca nu ai probleme, de ce ai schimba ceva ce functioneaza perfect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 'Antigelul nu are treaba cu vechimea motorului, daca e bun la unul nou e bun si la al tau. Ai probleme cu surubul de la ulei ? sau de ce vrei sa il schimbi ? daca nu ai probleme, de ce ai schimba ceva ce functioneaza perfect ? " Nu cred ca este vreo problema cu el,intrebam daca sunt bune deceva alea cu magnet! Sa bag inainte de noul antigel niste apa distilata sa curate instalatia sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 eu unul nu bag, altii nu stiu cum fac, chiar sunt si eu curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Sa bag inainte de noul antigel niste apa distilata sa curate instalatia sau nu? Voi cum procedati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 eu unul nu am facut o prespalare cu apa distilata...am cumparat antigel roz, l-am diluat 1:1 cu apa distilata si am facut schimbul....atat...si asa fac in fiecare an, si la masina si la motor ....deasemenea odata cu inceperea unui nou sezon eu schimb lichidul de frana si fac aerisirea etrierilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Sunt bune semeringurile de furca Saito ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Sunt bune semeringurile de furca Saito ? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 si o vorba de duh... asa fara suparare: RTFM(*) (*)- Read The Fuckin' Manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Ce au saito de nu sunt bune ? Intreb pentru ca toti cunoscutii au comandat de pe louis, iar louis are numai saito... Nu am auzit pe nimeni sa fi avut vreo problema cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Ce au saito de nu sunt bune ? Intreb pentru ca toti cunoscutii au comandat de pe louis, iar louis are numai saito... Nu am auzit pe nimeni sa fi avut vreo problema cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Nu. Ce au saito de nu sunt bune ? Intreb pentru ca toti cunoscutii au comandat de pe louis, iar louis are numai saito... Nu am auzit pe nimeni sa fi avut vreo problema cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 deci nu ma pot abtine... weeman, inca de pe acuma imi cer scuze, deci sa nu sari pe mine pe motiv ca sunt rau sau stiu eu intrebarea cu simeringurile de furca e ceva de genu: sa-mi iau nike sau adidas??? chiar nu are importanta ce marca sunt simeringurile, ca doar alta firma nu o sa-ti dea X cai in plus sau stiu eu ce, nu o sa-ti transforme suspensia in suspensie de motogp. simeringurile sunt simeringuri, si gata. mai important e tipul de ulei si mai ales daca internele furcii sunt inca bune... ca poti pune simeringuri si ulei ohlins by motogp ca daca furca e varza tot degeaba... si daca chiar vrei sa cureti instalatia de racire, curat-o... pune apa, sau spirt sau stiu eu si porneste-o. lasa sa se deshida termostatu sa se faca circuitul si pe urma scoate-o si din nou... pune ce antigel vrei tu. daca ai bani pune motul factory line, daca nu pune de ala naspa verde de la orice piese auto... esti incepator... invata sa te dai pe motor, iar motorul du-l la mecanic. prea putin relevant, adica deloc, este pt tine faptul ca ai antigel de un fel si nu de altul, ulei sau placute. cumpara ce vrei, sau mai simplu: cumpara ce-i mai ieftin deoarece chiar nu conteaza m-ai intrebat pe privat ce trebuie sa faci la motor... ei bine... du-o la mecanic si spune-i ce ti-am zis si vezi si el ce zice. ti s-au oferit toate datele si informatiile de care ai nevoie, dar uiti o chestie... ai nevoie de mecanic. si cauta unu bun, pt ca daca o sa te trantesti din cauza telecoapelor nu o sa fie din cauza simeringurilor... deci... MECANIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.