SabinRace Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 ai pompa pe moarte.... cand ai multa benzina sta mai rece si functioneaza acceptabil...cu putin combustibil pompa se incalzeste rau si functioneaza si mai prost... pregateste-te cu banutii..... bafta!! Sunt de aceeasi parere. Se datoreaza mersului cu becul aprins. Schimb-o ca nu se repara. imi place sa fiu in off-topic smart-ul este un esec tehnic al celor de la mercedes, vanzari bune insa. merc-ul nu mai e ce a fost, poate doar modelele foarte scumpe. cunosc 4 proprietari de smart...daca avea mai multe becuri in bord sa se aprinda la diferite erori nu mai aveau nevoie de lumina interioara... cam toate sistemele de pe ea fac figuri la un moment dat, cateodata si impreuna ) cei de la service se uita ca prostii la ele si nici nu au diagnoza cum trebuie pentru ele, in fine. revenind la ulei si cai in plus...niciodata nu o sa castigi cai in plus de la ulei, dar o sa pierzi de la uleiul prost. Daca ti se pare ca trage mai bine e doar efectul de placebo. mai ales de la un motor turbo diesel. la un aspirat mic gen 600 poate se simte mai bine la acceleratie si cum se tureaza motorul. uleiul bun te ajuta in timp. singurul mom in care ti se pare ca merge mai bine e imediat dupa schimbul de ulei, atat. la cutia de viteze poate se simte ceva mai mult diferenta de ulei insa nu o sa o simti din gaz, ci doar pe banc. ce scrie pe site-uri (in special cele di US) ca uleiul si aditivul xxx formeaza pelicula p.. si scoate frecarile cu 50% din motor si consumul scade cu 11,345% sunt momente publicitare facute pentru un public care chiar vrea sa creada in asa ceva. un ulei bun are tot ce-i trebuie in el fara sa mai fie nevoie de aditivi. my 2 cents N-am chef de contradictii mai ales cand am Asii sub maneca (Dynamometru) ptr moto nu auto. Dar dupa ce imi termin scuterul de montat (majesti 250) iti promit ca voi face un test cu un ulei Repsol si unul cu Motul ca sa vezi cu ochii tai care-i diferentza. Ai mai fi putut vedea diferentele si la testul de frictiune dar probabil n-ai avut inca ocazia sa-ti vina standul ca sa vezi cum sta treaba. Smartul este al meu! Al sotiei mele! Il am din 2006 si de atunci intradevar am fost de 3 ori la Mercedes sa vad ce-i cu el... Oamenii sunt pe alta planeta.Ai dreptate!!! Dau rezolvari cu schimbat motor 18000ron plus manopera iar masina avea un tachet hidraulic blocat si sarit de la loc... Sunt varza dar aia e. De cand am avut prima problema cu motorul la ea dar care am rezolvat-o cu bani foarte putini (exceptand taxa de 100euro la merc... "sa-mi zica ce are" am inceput sa ma perfectionez in aceasta masina. In prezent dupa 6 ani de cand o am, NU!!! mai vreau sa renunt la ea!!! E o masinutza super misto care este construita pe o alta platforma de management ce ca orice poate fi invatata si salvata. Brambo dupa cum am inteles si tu esti pe Auto nu doar Moto si probabil ai avut momente grele cu Smartul ce nu le-ai dus la capat si nu ai fost satisfacut. Lafel sunt eu cu Alfa Romeo... Nu primesc incurcatura aia de masina in servicele meu si cu toate astea tot o bag ca am niscai Friends cu alfe ce ma tot imbarliga... Nu esti off topic ci doar se intelege ca ai amintiri naspa cu Smartul, a fost mai smecher ca tine:))) Pe mecanicul ce stinge senzorul de la Smart il cheama Smecher:))) SabinRaceSmecherMai... Apropo de service auto Alfa: cat ma costa sa imi dai bara fata si cea spate jos la o alfa ca a ta ptr a realinia 5mm din ranfortarea barii fata spate. Brek 4x4??? Poate iti dau niscai clienti si suntem amandoi toti 3 fericiti. Revin in topic. Daca vrei sa vezi diferentza de ulei esti invitatul meu pe Dyno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Legat de dyno ,ce model si ce marca este?Ai ramair la el?Ce sonda lambda ai? Ne poti pune un print-screen de la un grafic sau de la monitor? Intreb poate vin cu anumite moto la teste dupa resoftare. Multumesc anticipat,cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) nu traiesc din mecanica auto sau moto. sunt doar un pasionat care face probe pe jucariile lui. am invatat destul de multe din greselile mele si din ale altora. orice mi-ai spune despre smart...nu ma convingi! este o masina care costa mult prea mult pentru ceea ce face, nu as vrea sa am un accident in ea si este foarte capricioasa. la fel si alfa, d-aia sunt la a 3-a (masini personale). cu 59-le chiar nu am avut probleme...ceea ce este foarte surprinzator =)). diferenta intre o alfa (chiar daca nu merge) si multe alte masini este un look intotdeauna aparte. ai zis ca esti proprietar de bmw deci nu am cum sa te fac sa intelegi ) (no offence). apropo de reparatia la bara de q4, nu ti-ai gasit persoana potrivita (nu demontez bari pe bani sau la necunoscuti), iar 5mm realiniere la intaritura barii ti-o va face doar un tinichigiu foarte capabil. exista baieti pentru asa ceva. diferentele la testul de frictiune pe bancul de testat ulei se vad in 200 de filme pe youtube...complet nerelevante...din 200 de filme ies 40 de castigatori ) pe dyno, iar, daca e un operator bun iti scoate ce valori vrei tu....daca vrei 200cp dintr-un r1 2003...iti scoate ) (am zis valori nu tunning). PS: nu am nimic personal cu tine, ne-am cunoscut odata la academie PPS: nu contest ca smartul poate fi reparat, insa cum ai remarcat si tu e o masina mai mult pt femei deci ar trebui sa fie mai user-friendly. fiecare isi alege masina pe care o vrea Yours truly, Brembo fan Legat de dyno ,ce model si ce marca este?Ai ramair la el? ya right Editat Februarie 18, 2012 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Am gresit ? Trebuia RAM-AIR nu? Cred ca s-a inteles ca am vrut sa spun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 exista asa ceva in bucuresti-romania?!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 exista asa ceva in bucuresti-romania?!!! Din cate stiu nu are ram-air cel de la united... In rest nu mai stiu nici un dyno ok,pe Bucuresti sau poate ma insel eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Hai noroc mai Carcotasi Ai pozele cu Dyno46 le meu pe www.racetek.ro Nu am montat ram caci nu mi-am permis inca ca buget investitia in acel sistem (o pot face oricand) si m-ar ajuta in cazul in care vreau sa maresc cavitarile airbox-ului si alte teste in viteze mari... Nu poti trimite Clientii tai la mine caci ai sa-i pierzi. In schimb pot veni ei de capul lor Oricum nu trimiti omul la test dupa softare ci faci testul si abia dupaia treci la constructia hartii injectie dupa harta dyno... Sunt sigur ca ma stiu si cu tine si cu TNG care cred ca il stiu de mult timp chiar de cand era copil pasionat de moto si venea la curse. Chiar daca nu-l confund e un Baiat inalt ce intrase in comisia de arbitri traseu FRM. Am rezolvat cu Alfele. Mi-am sunat un foarte vechi preten Cipi, care e cu mecanica Alfa tatic si mi-i primeste pe bajeti fara probleme. N-am inteles ce-ai vrut sa spui despre BMW dar stiu ca Alfisti au avut totdeauna probleme cu BMW. Si mie imi place Alfa cum arata si ce rezultate da, cu siguranta ar fi fost una din alegerile mele de Top dar un BMW imi acopera toata plaja mea de cerinte in toate conditiile de drumk, confort, putere si design. Da sunt Fun BMW si daca as vrea sa mai imi cumpar inca o masina cu siguranta ar fi tot BMW... Chiar am de gand sa-mi vand Duba si sa-mi iau un seria 7 pe care sa-l transform in El Camino Brambo. Nu te stiu din amintiri dar cu sigurantza mi-ar face placere sa stam la taifas real, nu pe butoane si sa ne expunem parerile sau nu esti un motociclist ambulant fara nici o cunostintza ce da sfaturi aiurea. Esti OK si nu ma deranjeaza opiniile tale TNG. Nu am avut 45000euro k United sa dau pe Dyno dar am tot strans si am reusit de acum 4 ani sa am Dyno46. Este o varianta de soft cu toata electronica incorporata ce merge exact ca Dynojet, la care se poate monta apsolut orice sistem aferent. Sper ca anul asta sa imi termin Hala de la Peris si sa ma mut acolo. Daca reusesc atunci-acolo voi avea si Dyno auto. Fac totul din foarte mare pasiune si practic traiesc cu si pentru aceste motoare. Investesc tot profitul din servisare de 7 ani in dotarile garajului meu si asta imi da satisfactii zilnice mai mari decat daca mi-as fi luat 10 masini sau un Porsche. Mai exact: 50% din timp sunt in antrenamente sau pregatirea motoarelor mele, 25% fac custom-tuning moto client si restul de 25% sunt cu prietenii calare pe cai. Uneori noptile sunt acasa... Hai sa revenim la topicul cu R6, 2 ani in SUA am mers cu R6 2004 si am reusit toti acesti 2 ani din viatza sa ma calific la toate cursele celor 2 sezoane in Liga de Profesionisti. Cu carpelile mele si cu multi banisori am ajuns sa fac ceea ce aia fac pe un minim de 170$ ora... Sa fi mandru cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 man...tu ai o problema...crezi ca le stii pe toate si cunosti cele mai importante persoane si cele mai calificate... nu mi-o lua in nume de rau, dar cred ca ar trebui sa mai revii cu picioarele pe pamant. pe mine nu ma afecteaza aceste discutii si stiu ca tu iti faci reclama la garajul pe care il ai, la fel si ceilalti sa zicem zei in ale mecanicii de pe aici pe forum. ai grija insa ca poate mai sunt 1% pe aici care stiu cu ce se mananca forte de frecare si momente de inertie si care e posibil sa rada in hohote cand citesc ce tastezi aici. altfel esti simpatic...te-ai gandit vreodata sa te faci scriitor? performanta nu se poate scoate decat cu foarte multi bani. s-au facut multe filme despre baietii saraci care reusesc sa-i faca pe cei bogati la curse doar cu stiinta lor despre mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Sabin cred ca ma confuzi ,nu am fost niciodata arbitru de traseu,sunt doar un mecanic de utilaje aeroportuare.Dar de mic copil mi-au placut mobrele asa ca am stat langa ele de la inceput cu mobre ,minimobre,ij-uri, java,pana la noutatile din ziua de azi. Ceea ce fac ,o fac din pasiune si in timpul liber cand nu sunt la servici,singurul plus ar fi ca o fac de 26 de ani. Legat de dyno,clar ca nu sunt usor de investit 40000 euro pentru unul performant. DAR,daca cel care il ai, faci 10 trageri cu aceeasi moto,in eceleasi conditii,cu or ce calcul va face softul, si la toate 10 trageri ai o valoare 200/500/10 hp nu conteza,dar sa fie toate la fel sau cu mici diferente,pentru mine ar fi fi suficient! Asta inseamna ca acel dyno care il ai masoara o valoare EXACTA! ca nu este ceea ce trebuie-X-hp ,aici este mult de discutat chiar si cele performante au un etalon dupa care se ghideaza, iar in lumea moto este foarte bine cotate ca si precizie DYNOJET si DYNOTECH. Te rog ,raspunsul meu nu-l lua ca o ofensa sau ca o amenintare la afacerea ta ,nu asta a fost ideea,eu stimez si respect pe toti cei de la care pot invata ceva in domeniul tehnic. Cu respect TNG! PS Daca vii la Peris,esti la 10 km distanta de mine,deci mi-ar fi de ajutor dyno! Editat Februarie 19, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 88kg rola,35 de dinti la o rotatie pe senzor. Valorile testsate sunt cu diferentze de 1 cal rare ori si sunt datorate in special de momentul deschiderii gazului-turatia-inertia rolei. Daca fac testul pe acelasi vehicol in zile diferite, apar diferente din cauza umiditatii si a presiunii atmosferice dar de obicei chem moto inapoi la testare in zile cu valori apropiate. Este o scula cu care nu am facut niciodata bani. Am folosit-o pentru mine ptr a vedea daca cresc sau scad performantele pana si la scutere. Poate fi setat oricum. Adica pot lua o moto testata in BHP si dau valorile in Dyno ca de acum in colo sa merg pe cele Englezesti. Eu sincer merg pe valori asemanatoare cu ceea ce zice fabricantul. R1 180cp. Ma ajuta ca vad mai fin diferentele de cai. TNG si mie imi pare bine ca vom fi case vecine si cu sigurantza dupa cum pui problema ne vom creste randamentul amandoi. Brambo. Nu mai insista ca nu vreau Alfa. Imi ajunge asta: Intradevar imi place SF ul si vehicolele de acest gen dar ceea ce scriu eu sunt doar comedii cu prietenii si caii din dotare... Nu m-a lasat decat 2 filmulete sa postez. Mai ia 2 ua: Uite si R6 le meu in SUA: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Ai un M5? Felicitari. daca nu, banuiesc ca e un dream-car pt tine. eu atat zic...3 litere si o cratima GT-R. Nu bmw a inventat roata. sunt bune, dar m-am saturat de preconceptii. si cu asta eu am incheiat off-topic-ul pt ca vorbim paralel cu R6 PS: id-ul meu e BREMBO, Sabiane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Nu bro. Am 525D 163cp350N. Adica JTS ul tau doar daca e 3,2 ul ma poate invinge, restul sunt pistoale cu apa Eu am ramas pe R6 topic la fiecare postare doar e una din marile Iubiri ale mele. Problema nu sunt eu. Merci mult de ID ul tau. Chiar e cool. Chiar te rog sa ma contrazici caci daia e forumul dar nu mai sari de la subiect doar ca ti se pare ca sunt eu agresiv in limbaj. Ai argumente la subiect, fa-o. Toti suntem aici ca sa fim prieteni si sa ne ajutam. Nu fi subiectiv la adresa mea ca suntem inca clase diferite si m-as bucura sa faci ce fac eu. Am fugit la antrenamente ptr asta http://www.cross-country-romania.ro/2012/01/raliul-zapezii-coliba-dacilor-25-26-februarie-2012/ P.S. Sunt fire plina de adrenalina Pura . As fi vrut sa fiu mai calm, dar nu-mi iese. Scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 3.2 JTS te spulbera stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Io zic sa o puneti de o liniuta ...si ca sa fiti on topic atunci cand puneti aici rezultatele, bagati si un R6 la start, intre masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 alfa nu e de liniute....bmw-ul ma bate la consum (cred), iar r6 imi rupe capul intotdeauna m-a distrat (enervat) ignoranta proprietarilor de bmw parazitii au definit perfect intr-o melodie profilul proprietarilor de seria 5..."de ziua ta" din nou...no offence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Kawa e o motocicleta care are probleme diferite la fiecare... E motocicleta care atunci cand vine la mine ii spun omului ca nu-i pot garanta decat exact ceea ce fac si ca sincer nu l-as primi Am avut Kawa zx9 cand a aparut in 1998 (odata cu R1) si intr-un viraj pe "crcuitul" Arad mi-a dat punct mort intre 2 si 3. M-a aruncat afara de pe Pista la 180km/h de mi-a rupt dintii in gura... Am vandut-o la 2 saptamani dupaia lu altu sa se spele cu ea pe cap. In schimb ca despre Bel Ray e vorba, respectivul client cu ZX6 schimba uleiul la 4500km si de atunci (2 ani) nu s-a mai plans de nimic la cutie. Deci uleiul Bel Ray e bun si la greseli tehnice... Te referi la Las Vegas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) si cum ziceam de problema mea cu antigelu din vasu de expansiune, am facut poze pe unde presupun ca picura solutie Editat Februarie 24, 2012 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) si cum ziceam de problema mea cu antigelu din vasu de expansiune, am facut poze pe unde presupun ca picura solutie Verifica si la pompa de apa, mai au o buba si la un moment dat incepe sa picure din pompa de apa la imbinarea cu furtunasul subtire. Editat Februarie 24, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 pai am vazut si acolo putin lichid, dar chestia este ca eu am vazut pe galerie lichid si deaia am cautat acolo, se poate si la pompa de apa unde zici tu, insist cu "colieru" ala sa stranga mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Pai strange-l odata...ca devine stresanta treaba Bai voi astia cu service-uri....nu puteti sa faceti reparatii online adica na sa nu se mai chinuie omu sa mai bata drumul pana la voi! Plata cu cardul, ca sa fie si loc de dat tepe. Editat Februarie 25, 2012 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 pai am vazut si acolo putin lichid, dar chestia este ca eu am vazut pe galerie lichid si deaia am cautat acolo, se poate si la pompa de apa unde zici tu, insist cu "colieru" ala sa stranga mai tare Am vazut multe r6 cu problema asta, daca curge pe la pompa, nu iti scoate doar apa din vas, ci si din intreg circuitul. Gasesti mai multe informatii pe forumurile de afara, am avut si eu problema asta, se remediaza relativ usor. Poate in cazul tau e doar un colier, pune-i lichid, las-o sa se incalzeasca apoi verifica pe circuit pe unde pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 pai de cate ori o picat si m-am uitat nu am fost atent la colieru ala la care am facut poza, da am vazut lichid pe galeria care ii sub furtun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) pai de cate ori o picat si m-am uitat nu am fost atent la colieru ala la care am facut poza, da am vazut lichid pe galeria care ii sub furtun Verifica unde are lipitura asta http://www.r6messagenet.com/forums/r6-warranty-premature-failure/1614-anti-freeze-leak.html a acoperit pentru ca ii curgeaa lichid pe acolo. daca sunt urme de antigel, nu neaparat sa fie ud, inseamna ca pe acolo iti curge. Eu nu vad nicio urma de antigel in pozele puse de tine, antigelul cand se evapora lasa o urma alba, la tine intr-adevar este ud acolo, dar nu imi pare a fi antigel. posibil sa ma insel. Editat Februarie 25, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 tu zici la furtunu care intra in pompa de apa!!! mentionez ca nu pierd lichidu din radiator NUMAI cel din vasul de expansiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) tu zici la furtunu care intra in pompa de apa!!! mentionez ca nu pierd lichidu din radiator NUMAI cel din vasul de expansiune GRESIT! Pierzi lichid din sistemul de racire ,din care face parte si vasul compensator. Acolo se dilata si tot de acolo se completeaza cand ai pierdere,atunci cand o sa se consume lichidul din vas nivelul va scadea si din radiator(tot sistemul) Editat Februarie 26, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.