maiermarius85 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 tu zici la furtunu care intra in pompa de apa!!! mentionez ca nu pierd lichidu din radiator NUMAI cel din vasul de expansiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) tu zici la furtunu care intra in pompa de apa!!! mentionez ca nu pierd lichidu din radiator NUMAI cel din vasul de expansiune GRESIT! Pierzi lichid din sistemul de racire ,din care face parte si vasul compensator. Acolo se dilata si tot de acolo se completeaza cand ai pierdere,atunci cand o sa se consume lichidul din vas nivelul va scadea si din radiator(tot sistemul) Editat Februarie 26, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 pai am mers mult fara, sincer, si am verificat de mai multe ori nivelu, surpriza, nu scade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 pai am mers mult fara, sincer, si am verificat de mai multe ori nivelu, surpriza, nu scade Pai inseamna ca daca vasul e gol , nu mai curge lichid. Furtunul pe care tu il arati in poze nu are nicio legatura cu vasul, ci merge direct in radiator. verifica bine pe unde iti pica ca si asa se incing tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 pai nu vad alta solutie decat sa-l umplu la refuz cum zicea pe aici un mecanic(cred) si sa-l las pornit si cu carenele desfacute si sa vad daca da pe undeva semne ca deja ma face cu capu si luand in vedere ca stau pe loc cu el imediat se va incinge pe la 100 si klar tre sa deschida circuitu pe care este vasu si poate da semne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 daca il umpli pana la refuz cand o sa deschida circuitul iti va da afara prin.... furtunul de prea plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 aia pot sa vad, ca ma uit la el doar, restu ma intereseaza, ms de indicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Din cate stiu eu,motocicletele functioneaza cu lichidul de racire sub presiune pentru ca temp ajunge la 120grade iar daca este sub presiune acesta nu fierbe,Daca nu tine presiune scesta se datoreaza fie capacului de la radiator care nu inchide bine,fie datorita garnituri de chiulasa care este arsa(deci trebuie schimbata).Daca la tine fierbe la 100 grade atunci ai una din aceste probleme.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 mie la 100 imi pleaca termocupla,nu mio depasit niciodata temperatura de 105 in mers, si defapt zic ca in oras unde m-am tot oprit la semafor, in exterior fara probleme. altfel sa ma exprim. motorul se comporta la fel ca si inainte de accident dpdv al temperaturii doar ca dispare lichidul din bidon. dar nu si din radiator, indiferent ca pun sau nu lichid ca, completare. NU SCADE, NU SE INCHINGE mai mult de cat ar trebuii pe exterior merge intre temperaturile 75 grade(asta deja daca ii frig afara) si cred ca deobicei sta la 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gispita Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) Buna ziua caut si eu o carcasa pentru Yamaha Yzf r6 1999 , carcasa ambreaj interior si rulment ambriaj ( Timisoara ) 0720925299 Multumesc . Editat Martie 2, 2012 de gispita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Salut , am eu piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Astazi mi-am pornit si eu pt prima data pe sezonul asta motorul. Ciudata motocicleta e si R6-le asta... am de atatia ani si totusi continua sa ma surprinda Nu pornea, scos bujii, pus bujii, scos bobine, masurat bobine, masurata tensiunea pe fise, apoi, pompa benzina, carbura toare, golit, umplut.... nu a vrut nici moarta sa porneasca...nu vroia ea. M-am lasat pagubas, am inceput sa pun tot inapoi, cutie filtru, rezervor.... am strans tot si ma gandeam "sa mai dau o cheie".... apas pe buton si surpriza, porneste instant.... cum spuneam, ciudata motocicleta motivul pentru care nu a pornit nu cred ca il voi afla vreodata... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Spune-mi te rog ce model ai si ce valori aveau bobinele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 an 2002, bobinele au aproximativ 3 ohmi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 si cum ma plangeam eu mai devreme ca pierd lichidul din vasu de expansiune, se pare ca astazi i-am dat jos carenele si am dat o tura cu ea si evident am turato mult si surpriza, din greseala am atins un furtun lateral care pleaca de la pompa de apa. ii putin plesnit(cam 3 mm maxim) si cans se incinge furtunu ii mult mai maleabil si tzasnea solutie de numa. sper numa asta sa fie problema cu pierderea lichidului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Multumesc dayro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Vad ca se trezeste lumea din hibernat, asta e un lucru bun Saptamana viitoare e programat si calutu meu la revizie si dupa aia... sa inceapa distractia. O sa incerc pt prima data uleiul Bel Ray (foarte laudat pt Yamaha cel putin) si o sa revin cu impresii. Hai cu soarele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Am pornit azi motorul fara nici o problema totul ok doar ca frana fata este foarte moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shopy Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 salutare prieteni,am si eu o intrebare, vreau sa imi achizitionez de la un preieten o yamaha yzf600 din 1997 doar ca are o singura buba... ii sare din treapta 2-a.aveti idee cam cat m-ar ajjunge reparatia? multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) salutare prieteni,am si eu o intrebare, vreau sa imi achizitionez de la un preieten o yamaha yzf600 din 1997 doar ca are o singura buba... ii sare din treapta 2-a.aveti idee cam cat m-ar ajjunge reparatia? multam mult iti spun eu cat m-a dus pe mine. am cautat o cutie de viteze model 2003, am gasit-o la 300ron, apoi munca daca o repari tu sau costul cu mecanicul.Eu mi-am schimbat-o singur. Dupa asta te mai costa uleiul... E destul de mult de munca asa ca multa bafta. Editat Martie 20, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Salutare....astazi am mers si eu ceva mai mult cu motorul (numai prin oras), problema este ca am impresia ca ambreiajul merge destul de greu. Dupa mai mult drum ma durea toata mana stanga. Aveti idee de la ce poate sa fie.....cablul ar fi fost uns in toamna inainte de iernat. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Salutare....astazi am mers si eu ceva mai mult cu motorul (numai prin oras), problema este ca am impresia ca ambreiajul merge destul de greu. Dupa mai mult drum ma durea toata mana stanga. Aveti idee de la ce poate sa fie.....cablul ar fi fost uns in toamna inainte de iernat. Ms. Io patesc asta in fiecare primavara, la primele 2 ture. Ma doare atat de tare incat trebuie sa opresc 5 minute pe margine pana imi trece si tot asa... Acum mi-am luat o chestie din aia de cauciuc cu care fac exercitii pt antebrat; o sa vad saptamana viitoare daca are efect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Pai din cate imi spui tu, inseamna ca tre sa mai muncesc asa la ea???......chiar nu stie nimeni remediul??? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 pai asta ar fi unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Pfff....ma gandesc sa ma duc chiar si la un service, pentru o gresare, ceva....cablul este aproepe nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.