Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

pai am vazut si acolo putin lichid, dar chestia este ca eu am vazut pe galerie lichid si deaia am cautat acolo, se poate si la pompa de apa unde zici tu, insist cu "colieru" ala sa stranga mai tare

Am vazut multe r6 cu problema asta, daca curge pe la pompa, nu iti scoate doar apa din vas, ci si din intreg circuitul. Gasesti mai multe informatii pe forumurile de afara, am avut si eu problema asta, se remediaza relativ usor.

Poate in cazul tau e doar un colier, pune-i lichid, las-o sa se incalzeasca apoi verifica pe circuit pe unde pica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai de cate ori o picat si m-am uitat nu am fost atent la colieru ala la care am facut poza, da am vazut lichid pe galeria care ii sub furtun

Verifica unde are lipitura asta http://www.r6messagenet.com/forums/r6-warranty-premature-failure/1614-anti-freeze-leak.html a acoperit pentru ca ii curgeaa lichid pe acolo. daca sunt urme de antigel, nu neaparat sa fie ud, inseamna ca pe acolo iti curge.

 

Eu nu vad nicio urma de antigel in pozele puse de tine, antigelul cand se evapora lasa o urma alba, la tine intr-adevar este ud acolo, dar nu imi pare a fi antigel. posibil sa ma insel.

Editat de dayro_25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zici la furtunu care intra in pompa de apa!!! mentionez ca nu pierd lichidu din radiator NUMAI cel din vasul de expansiune

GRESIT!

Pierzi lichid din sistemul de racire ,din care face parte si vasul compensator.

Acolo se dilata si tot de acolo se completeaza cand ai pierdere,atunci cand o sa se consume lichidul din vas nivelul va scadea si din radiator(tot sistemul)

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am mers mult fara, sincer, si am verificat de mai multe ori nivelu, surpriza, nu scade

 

Pai inseamna ca daca vasul e gol , nu mai curge lichid. Furtunul pe care tu il arati in poze nu are nicio legatura cu vasul, ci merge direct in radiator. verifica bine pe unde iti pica ca si asa se incing tare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu vad alta solutie decat sa-l umplu la refuz cum zicea pe aici un mecanic(cred) si sa-l las pornit si cu carenele desfacute si sa vad daca da pe undeva semne ca deja ma face cu capu si luand in vedere ca stau pe loc cu el imediat se va incinge pe la 100 si klar tre sa deschida circuitu pe care este vasu si poate da semne

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu,motocicletele functioneaza cu lichidul de racire sub presiune pentru ca temp ajunge la 120grade iar daca este sub presiune acesta nu fierbe,Daca nu tine presiune scesta se datoreaza fie capacului de la radiator care nu inchide bine,fie datorita garnituri de chiulasa care este arsa(deci trebuie schimbata).Daca la tine fierbe la 100 grade atunci ai una din aceste probleme.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie la 100 imi pleaca termocupla,nu mio depasit niciodata temperatura de 105 in mers, si defapt zic ca in oras unde m-am tot oprit la semafor, in exterior fara probleme.

altfel sa ma exprim. motorul se comporta la fel ca si inainte de accident dpdv al temperaturii doar ca dispare lichidul din bidon. dar nu si din radiator, indiferent ca pun sau nu lichid ca, completare. NU SCADE, NU SE INCHINGE mai mult de cat ar trebuii

pe exterior merge intre temperaturile 75 grade(asta deja daca ii frig afara) si cred ca deobicei sta la 85

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua caut si eu o carcasa pentru Yamaha Yzf r6 1999 , carcasa ambreaj interior si rulment ambriaj ( Timisoara ) 0720925299

Multumesc .

post-36936-0-84348700-1330731663_thumb.jpg

post-36936-0-01650200-1330731674_thumb.jpg

Editat de gispita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi mi-am pornit si eu pt prima data pe sezonul asta motorul. Ciudata motocicleta e si R6-le asta... am de atatia ani si totusi continua sa ma surprinda :)

Nu pornea, scos bujii, pus bujii, scos bobine, masurat bobine, masurata tensiunea pe fise, apoi, pompa benzina, carbura toare, golit, umplut.... nu a vrut nici moarta sa porneasca...nu vroia ea.

M-am lasat pagubas, am inceput sa pun tot inapoi, cutie filtru, rezervor.... am strans tot si ma gandeam "sa mai dau o cheie".... apas pe buton si surpriza, porneste instant.... cum spuneam, ciudata motocicleta :) motivul pentru care nu a pornit nu cred ca il voi afla vreodata... :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ma plangeam eu mai devreme ca pierd lichidul din vasu de expansiune, se pare ca astazi i-am dat jos carenele si am dat o tura cu ea si evident am turato mult si surpriza, din greseala am atins un furtun lateral care pleaca de la pompa de apa. ii putin plesnit(cam 3 mm maxim) si cans se incinge furtunu ii mult mai maleabil si tzasnea solutie de numa. sper numa asta sa fie problema cu pierderea lichidului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca se trezeste lumea din hibernat, asta e un lucru bun :D

Saptamana viitoare e programat si calutu meu la revizie si dupa aia... sa inceapa distractia.

 

O sa incerc pt prima data uleiul Bel Ray (foarte laudat pt Yamaha cel putin) si o sa revin cu impresii.

 

Hai cu soarele!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare prieteni,am si eu o intrebare, vreau sa imi achizitionez de la un preieten o yamaha yzf600 din 1997 doar ca are o singura buba... ii sare din treapta 2-a.aveti idee cam cat m-ar ajjunge reparatia? multam mult

iti spun eu cat m-a dus pe mine.

am cautat o cutie de viteze model 2003, am gasit-o la 300ron, apoi munca daca o repari tu sau costul cu mecanicul.Eu mi-am schimbat-o singur. Dupa asta te mai costa uleiul... E destul de mult de munca asa ca multa bafta.

Editat de dayro_25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....astazi am mers si eu ceva mai mult cu motorul (numai prin oras), problema este ca am impresia ca ambreiajul merge destul de greu. Dupa mai mult drum ma durea toata mana stanga. Aveti idee de la ce poate sa fie.....cablul ar fi fost uns in toamna inainte de iernat.

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....astazi am mers si eu ceva mai mult cu motorul (numai prin oras), problema este ca am impresia ca ambreiajul merge destul de greu. Dupa mai mult drum ma durea toata mana stanga. Aveti idee de la ce poate sa fie.....cablul ar fi fost uns in toamna inainte de iernat.

Ms.

 

Io patesc asta in fiecare primavara, la primele 2 ture. Ma doare atat de tare incat trebuie sa opresc 5 minute pe margine pana imi trece si tot asa... :(

Acum mi-am luat o chestie din aia de cauciuc cu care fac exercitii pt antebrat; o sa vad saptamana viitoare daca are efect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...