costi_pci Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Pai din cate imi spui tu, inseamna ca tre sa mai muncesc asa la ea???......chiar nu stie nimeni remediul??? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 pai asta ar fi unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Pfff....ma gandesc sa ma duc chiar si la un service, pentru o gresare, ceva....cablul este aproepe nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Si pe mine ma doare mana de la ambreiaj la inceput de sezon, deci lasa motorul in pace ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Confirm ce zice Rainmaker, nu are nimic ambreiajul, nu mai esti obisnuit o sa iti revii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 hmmm... nu cred ca e normal sa te doara mana nici la inceputul sezonului de la vreo maneta.. incearca sa dai jos cablul curata-l cu solutie de curatat bine si unge-l. vezi cablul sa fie pe unde trebuie sa nu se intinda dupa vreun furtunel ce stiu io sau sa nu faca vreun cot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Multumesc pentru sfaturi. Ideea este urmatoarea....ori era vorba de obisnuinta, ori ambreiajul a inceput cablul sa lucreze mai usor, pentru ca acum merge normal. Editat Martie 25, 2012 de costi_pci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 pietrificase peste iarna si acum l-ai dezmortit nu cred ca e vb de obisnuinta intr-o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Ca inceput de sezon,vreau sa-i schimb uleiul. Recomandarea care ar fii?Data trecuta am avut in ea 10W40 Motul 300V duble ester,am inteles ca 15w50 este mai eficient pentru regimul meu de mers(ma dau cu ea pe la padurea sarului,sau pe cateva serpentine in apropierea orasului,si cam atat) regim de ture destul de inalte. Ceva propuneri? Aceasta este,proaspat vopsita. Editat Martie 25, 2012 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Io am mers destul de mult cu 300V 10-50, dar maine cand o sa ii fac schimbul, o sa incerc un Bel Ray. Teoretic este considerabil de mult peste Motul, practic nu stiu.. Un alt ulei pe care am vrut sa il testez si, din nou teoretic ar fi mai bun, este Bardahl; nu am apucat deci nu pot sa imi dau cu parerea. Daca nu o sa imi placa Bel Ray, il dau afara direct si ii pun Bardahl Oricum, discutia cu uleiul (ca si alte discutii) sunt pur subiective din pmdv, intrebi 5 motoretisti, primesti 5 raspunsuri diferite... personal am renuntat de ceva timp la pareri si m-am pus pe experimentat/testat, asa pot sa imi fac o parere relevanta (pt mine). succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Salutare... De 2 zile intampin o problema cu motorul meu un R6 - 2002, ideea este ca nu i-am schimbat uleiul de anul trecut (desii il am cumparat) si se pare ca imi patineaza ambreiajul cand ii dau gaz. Este posibil sa fie de la ulei, sau trebuie sa schimb chitul de ambreiaj??? Editat Martie 26, 2012 de costi_pci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare... De 2 zile intampin o problema cu motorul meu un R6 - 2002, ideea este ca nu i-am schimbat uleiul de anul trecut (desii il am cumparat) si se pare ca imi patineaza ambreiajul cand ii dau gaz. Este posibil sa fie de la ulei, sau trebuie sa schimb chitul de ambreiaj??? Daca n-ai grija tu de ea,cine sa aiba?Fi riguros cu uleiul,nu te zgarcii al bani si fa-l la timp! niciodata sa nu merge 2 sezoane cu acelasi ulei,chit ca mergi 100de kilometri pe sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 il poti verifica in felul urmator, urci in treapta a 6-a la viteza mica, apoi bagi mana-n gaz, daca turatia creste mai repede decat viteza inseamna ca e de la ambreaj. Detaliaza simptomele... face doar intr-o treapta de viteza, in toate, cand pleci de pe loc, in mers ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 il poti verifica in felul urmator, urci in treapta a 6-a la viteza mica, apoi bagi mana-n gaz, daca turatia creste mai repede decat viteza inseamna ca e de la ambreaj. Detaliaza simptomele... face doar intr-o treapta de viteza, in toate, cand pleci de pe loc, in mers ? In orice treapta patineaza........nu trebuie sa o duc in a6-a..............ideea este daca se poate sa fie de la ulei? Daca n-ai grija tu de ea,cine sa aiba?Fi riguros cu uleiul,nu te zgarcii al bani si fa-l la timp! niciodata sa nu merge 2 sezoane cu acelasi ulei,chit ca mergi 100de kilometri pe sezon. Nu ma zgarcesc, am uleiul cumparat dar nu am apucat sa il schimb si cum a fost cald si frumos afara am iesit si eu cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 ideea este daca se poate sa fie de la ulei? Poate fi de la ulei, dar asta nu inseamna ca se si repara cu ulei, schimba-l si vezi daca mai face. ambreajul se schimba fara sa scoti uleiul din baie oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Poate fi de la ulei, dar asta nu inseamna ca se si repara cu ulei, schimba-l si vezi daca mai face. ambreajul se schimba fara sa scoti uleiul din baie oricum. Sigur se poate schimba chitul de ambreiaj fara sa golesti uleiul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) da. uleiul sta in baie in momentul in care e oprit motorul iar ambreajul este mai sus... desfaci capacul de la abreaj fara sa iti curga picatura de ulei. se schimba usor, poti sa il desfaci, sa scoti placile si sa te uiti daca sunt tocite. Editat Martie 26, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 da. uleiul sta in baie in momentul in care e oprit motorul iar ambreajul este mai sus... desfaci capacul de la abreaj fara sa iti curga picatura de ulei. se schimba usor, poti sa il desfaci, sa scoti placile si sa te uiti daca sunt tocite. Aseara am desfacut ambreiajul!!! Situatia sta astfel...am dat uleiul afara (am vazut ca nu trebuie scos ca sa umblu la ambreiaj, dar am scos uleiul sa-l schimb), am scos filtrul, am desfacut ambreiajul, am scos placile care nu se vad a fi uzate. Parerea mea este ca resorturile (arcurile), trei din ele erau de o culoare rosiatica (ca si cum ar fi decalite) si toate mi se par cam moi, avand in vedere ca la montare le-am strans cu surubelnita fara sa depun nici un efort si suruburile au ajuns toate la capat. Avand in vedere principiul pe care functioneaza ambreiajul, ma gandesc ca atunci cand bag mana in gaz si ambreiajul este fortat, arcurile fiind destul de moi permite ambreiajului sa vina in exterior si sa patineze. Spuneti-mi si mie va rog unde gasesc sa cumpar doar arcurile pentru ambreiaj si daca am gresit cu ceva pe aici va rog sa imi spuneti si mie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Lasa-mi un nr de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Lasa-mi un nr de telefon. Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Am si eu o dilema pe un grafic putere(hp)/turatii am vazut ca pe la 13.000 de ture obtii puterea maxima(110 cai) incepe sa scada odata ce urci in ture,este bine sa schimbi pe rosu(16.000) sau unde este puterea maxima 13.000-13.500 mutlumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Am si eu o dilema pe un grafic putere(hp)/turatii am vazut ca pe la 13.000 de ture obtii puterea maxima(110 cai) incepe sa scada odata ce urci in ture,este bine sa schimbi pe rosu(16.000) sau unde este puterea maxima 13.000-13.500 mutlumesc! Cam la orice vehicul cu motorizare pe benzina sau diesel (nu stiu la electric, aici stiu doar ca are cuplul constant), puterea maxima este mai jos decat "zona rosie". In principiu nu e prea bine daca schimbi non stop pe rosu, la un moment dat se foote motoru'. Personal, cand merg mai tare, schimb intre momentul de putere maxima si pana in rosu, nu pe rosu. Uneori ai nevoie sa tragi mai mult decat acel moment de putere maxima, poate vine imediat un viraj si e mai eficient sa tragi de treapta in care esti pana ajungi in rosu si dupa aia sa te bagi in frane, decat sa schimbi superior si instant sa schimbi inferior cu frana cu tot. Oricum astea sunt situatii de mers tare si in principiu nu pe strada... Nu stiu daca ai inteles ceva, dar am incercat. p.s. nu sunt vreun expert si ce am spus este strict o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Mersi pentru raspuns am inteles ce vrei sa spui eram curios si nu intrebam pentru mersul pe strada doar ca nu inteleg cum puterea maxima este dupa rosu si pe grafic arata la 13.500(110 cai) si pe rosu 15.000(80 cai) si tot scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Pe grafic arata corect. Puterea maxima nu este pe rosu.. E cineva interesat de o protectie de rezervor pt modelele 2006 in sus? despre asta vorbesc: http://www.ebay.de/itm/TANKHAUBE-YAMAHA-R6-06-07-RJ11-TANKSCHUTZ-TANKCOVER-FAIRING-GFK-NEU-/160706734166?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item256ade2856#ht_500wt_1054 Pretul la una singura este 80 eur; daca luam 2 scade la 65...(in principiu io imi iau oricum, deci daca mai e cineva, iesim mai bine) Daca va intrebati la ce ajuta va zic io, modelul asta de R6 are rezervorul lat si la o eventuala cazatura, daca ai ghinion, ia foc. S-au intamplat multe cazuri. Pretul asta include piesa cu transport cu tot pana in Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) intrebare de baraj, trebuie sa fac itp-ul motocicletei si am o dilema, cauciucurile standard ale motocicletei sunt 120/60/17 fata si 180/55/17 , in schimb eu, am montate pe motocicleta dimensiunile 120/70/17 si 190/55/17, imi pot face figuri sa ma respinga ? Editat Aprilie 2, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.