pacorabane Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 sunt incepator intr-ale scuterului si pana acum nu am mers deloc pe ploaie.intrebarea este oarecum retorica pt ca am 12 ani de cand conduc masina si stiu cam ca inseamna un carosabil umed dar nu stiu ce diferente sunt cand conduci un scuter .poate ma ajutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Prima si cea mai importanta diferenta e ca poti sa cazi, chiar foarte usor si nasol (mai ales pe asfalt ud). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Particularitatea e ca tre sa te grabesti spre garaj si daca te-a prins ploaia sa mergi ca si cum ai calca pe oua! Stai acasa pe ploaie, daca te-a prins - usurel catre casa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Particularitatea e ca tre sa te grabesti spre garaj si daca te-a prins ploaia sa mergi ca si cum ai calca pe oua! Stai acasa pe ploaie, daca te-a prins - usurel catre casa! Te sfatuiesc sa reduci viteza, si sa pastrezi distanta intr-e masini!! si dak tot esti incepator, sa ai foarte mare grija cu astia cu masinile, pt. ca si eu azi am avut accident... Un fraer, a deskis usa, iar eu m-am bagat in el...aku am umarul accidentat, iar de scuter nu mai vb!! sa ai grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Eu sunt unul din "nebunii" care merg cu scuterul / moto pe ploaie. Prima si cea mai imediata particularitate este ca ... te uzi bine . In rest, e foarte important sa reduci considerabil viteza de rulare fata de un carosabil uscat si la orice frana, sa ai grija sa nu blochezi rotile. Altele...ai grija la balte...pot ascunde gropi (asta banuiesc ca stii de la masina), incearca sa eviti acumularile mari de apa, sa nu cumva sa ajunga la fisa bujiei, la cureaua de transmisie sau la filtrul de aer. Eu chiar nu ma feresc de mers pe ploaie, am geaca de piele, doar la pantaloni ma mai ud...in fond am scuter ca sa ma folosesc de el, nu sa depind de vreme (exceptand iarna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLD AS ICE Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Mareste atentia...si distanta fata de ceilalti! Evita franarile bruste! Ai grija mare la curbe! Redu viteza! Cam atat stiu si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 ca un rezumat: sa nu bruschezi comenzile. usor cu acceleratia, usor cu frana, usor cu aplecarile in viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Si inca ceva: incearca sa nu mergi in primele minute dupa ce incepe sa ploua. Dupa ce n-a plouat o vreme in primele minute se creaza o clisa foarte alunecoasa formata din apa, praf si uleiul scurs de la alte vehicule. Uleiul e impins afara din porii asfaltului de apa de ploaie. Dupa cateva minute de ploaie buna dispare in canalizare, dar pana atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciaclauzul Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 (editat) mai bine stai acasa daca ploua. iar despre masina nici nu se poate vorbi.... doar ai 12 ani!!!! Editat Aprilie 14, 2006 de ciaclauzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hombre Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Cred ca , dupa ce sa spus aproape tot mai e ceva : fereste-te ca dracu de marcaje ude ! Gheata, nu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 In special marcajele in relief de la unele treceri de pietoni. Cineva ar trebui sa ramana fara vreo doi-trei dinti pentru ideea asta 'geniala'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 P.S. la fel ca poaia sunt si petele de ulei, nispul de pe langa bordura sa zonele in lucru si cel mai urat mirositor balegile Pe mine ieri pe carosabil umed pur si simplu m-a luat vantul intr-o parte... scuterul meu are 90kg si eu 75 si mergand in fatza m-am trezit pe partea stanga, pur si simplu simteam cum fuge roata din spate... aluneca rau... bine poate ar trebui sa imi schimb cauciucurile ca sunt cam tocate dar nu mai spuneti la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 sal all pai s au cam spus toate... in concluzie sa fii foarte precaut si cu ochii in 14 !sau 16? eu nu ma feresc de ploaie..ca mopedul meu merge si pe vant si pe ploaie si pe zapada eu merg si pe ploaie...fara probleme si cateodata cu gazu la max... nu mai zicei la nime PEACE ALL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 Pe ploaie orice ar fi ferestete de piatra cubica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pacorabane Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 va multumesc tuturor pentru sfaturi , am sa tin cont de ele si sper sa nu patesc nimic.oricum deocamdata nu merg cu el pt ca nu pornestesi nici nu stiu din ce cauza, cred ca este inecat asta este , belele de incepator pe 2 roti am plasat un topic la sectiunea service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.