Sari la conținut

Ghidon


vintze
 Share

Postări Recomandate

Am ajuns la faza în care trebuie să-i cumpar ghidon la dereu Âşi habar nu am care-i diferența între cele cu bara transversala sudata si cele cu ea prinsă în Âşuruburi. de preț, nu e, deci mă indetresează aspectul utilitate. am ataÂşat Âşi două poze ca sa se înțeleagă despre ce vorbesc

post-19735-1252414647_thumb.jpg

post-19735-1252414666_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai intre cele 2 feluri din poza pe care le-ai pus acolo, o diferenta majora e forma, si deci ... pozitia ta cand stai pe motor. Vezi care-ti place.

 

Insa eu imi permit sa-ti sugerez sa-ti pui fatbar. Sunt mai rezistente, si sunt ... speciale pt enduro. Deci este vorba de ghidon cu sectiunea variabila. In capete e 22mm sa se potriveasca manete, oglinzi, ce mai ai pe acolo, ca aia e standard, iar in mijloc e 28mm. Iti mai trebuie si un set de adaptoare, pt ca prinderile de la tine de la motocicleta sunt pe 22, si trebe adaptor la 28. Se gasesc pe louis unele universale care mie mi s-au potrivit (XT 600). Aici e putin cu cantec daca nu poti sa le incerci, pentru ca eu prima data mi-am comandat unele care "teoretic" ar fi mers, insa nu era chiar asa (am putut sa le returnez). Daca vrei, iti pot masura dimensiunile la ce am eu sa vezi daca ti se potrivesc. Sunt mai multe firme de ghidon, Protaper, Renthal, etc.

 

http://fstg.motosport.com/motographics/ima...ombo_fatbar.jpg

 

Eu am indoit 2 ghidoane din alea de 22 si dupa aia m-am enervat si mi-am luat fatbar.

 

 

Salut

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am indoit un 28 TwinWall de la Renthal cu dominatorul meu, deci nu-ti fa tu griji - si 28ul se indoaie.

 

Conteaza foarte mult firma care face ghidonul - iei un no-name, la prima cazatura tre sa bagi ranga pe el ca sa ajungi acasa...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la faza în care trebuie să-i cumpar ghidon la dereu Âşi habar nu am care-i diferența între cele cu bara transversala sudata si cele cu ea prinsă în Âşuruburi. de preț, nu e, deci mă indetresează aspectul utilitate. am ataÂşat Âşi două poze ca sa se înțeleagă despre ce vorbesc

 

Daca nu ma insel, cele cu transversala sudata sunt de otel iar cele cu transversala prinsa cu suruburi sunt din duraluminiu si transversala din otel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand si eu pe 28. vezi in catalogul de la AUNER, sunt mai multe marci. eu am pe exc ghidon pt. enduro marca SCAR si am luat si prinderile pt. el. sunt mai multe modele de ghidoane: mx, enduro, enduro mai inalt etc. al meu are 2 ani de zile, un an petrecut pe RM si unul pe exc. a luat destule trante unele pe bolovani si inca se tine bine si drept :agree: . a costat fo 80 euro ghidonul si 45 euro prinderile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulțumesc, mi-am făcut o idee. să văd cum fac (ține Âşi de buget) ar am să întreb si de ceva cu sectiune variabilă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la faza în care trebuie să-i cumpar ghidon la dereu Âşi habar nu am care-i diferența între cele cu bara transversala sudata si cele cu ea prinsă în Âşuruburi. de preț, nu e, deci mă indetresează aspectul utilitate. am ataÂşat Âşi două poze ca sa se înțeleagă despre ce vorbesc

Daca cea din dreapta e poza de la Louis sunt 100% sigur ca asa are tata ghidonul la DR 650.

E putin mai inalt decat cel original, iti shimba putin pozitia insa nu e mare diferenta, te obisnuieste tu... Toata treaba e ca el dupa ce si-a pus ghidonul asta sta putin mai ''incordat'' daca intelegi ce vreau sa zic dar il ajuta mult la mersul in picioare, pana sa puna acest ghidon statea putin aplecat, acum sta drept...

Depinde ce alegi tu, care iti place tie mai mult, niciodata nu poate nimeni sa iti spuna ce sa cumperi, asculti sfaturile si dupaia le interpretezi si vezi ce ti se potriveste.

Bafta la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cea din dreapta e poza de la Louis sunt 100% sigur ca asa are tata ghidonul la DR 650.

E putin mai inalt decat cel original, iti shimba putin pozitia insa nu e mare diferenta, te obisnuieste tu... Toata treaba e ca el dupa ce si-a pus ghidonul asta sta putin mai ''incordat'' daca intelegi ce vreau sa zic dar il ajuta mult la mersul in picioare, pana sa puna acest ghidon statea putin aplecat, acum sta drept...

Depinde ce alegi tu, care iti place tie mai mult, niciodata nu poate nimeni sa iti spuna ce sa cumperi, asculti sfaturile si dupaia le interpretezi si vezi ce ti se potriveste.

Bafta la alegere!

mulțumesc. ideea era ca nu intelegeam de ce unele au bara sudata iar celelalte o au prinsa cu Âşaibe... Am să-mi iau de aluminiu, deci prinsa cu Âşaibe. pozele le-am luat la un search simplu de pe net, ca să mă fac înțeles. mai am niÂşte piese să-mi vină dar ghidoane aveau destule. am să iau unul, care o să mă cucerească atunci când îmi ridic piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut ghidon normal de 22mm cu bara sudata si l-am indoit in ultimu hal, acum mi-am pus un Magura X-Line conic de 28,6 mm, inca n-am luat trante serioase cu el dar oricum cred ca se indoaie mai greu decat ala de 22.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut ghidon normal de 22mm cu bara sudata si l-am indoit in ultimu hal, acum mi-am pus un Magura X-Line conic de 28,6 mm, inca n-am luat trante serioase cu el dar oricum cred ca se indoaie mai greu decat ala de 22.

 

mda. numai că trebuie să mă încadrez în buget daca vreau să o călăresc anul ăsta. dar am să lin cont Âşi de ideea cu "fat handle bar", că-mi place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intreb si eu:

 

drz e vine din fabrica cu ghidon de 22, cu prinderi incorporate in jug de 22.

vreau sa-i pun ghidon de 28 - stiu eu de ce :blink:

 

 

am inaltator care se prinde pe cel de 22 dar se termina tot in 22...

exista kit de prindere care sa faca transformarea 22 la 28?! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb si eu:

 

drz e vine din fabrica cu ghidon de 22, cu prinderi incorporate in jug de 22.

vreau sa-i pun ghidon de 28 - stiu eu de ce :laugh:

 

 

am inaltator care se prinde pe cel de 22 dar se termina tot in 22...

exista kit de prindere care sa faca transformarea 22 la 28?! :laugh:

 

Ia-ti un adaptor pt. ghidon de 28, e ca inaltatorul tau dar prinzi pe el ghidon de 28

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb si eu:

 

drz e vine din fabrica cu ghidon de 22, cu prinderi incorporate in jug de 22.

vreau sa-i pun ghidon de 28 - stiu eu de ce :laugh:

 

 

am inaltator care se prinde pe cel de 22 dar se termina tot in 22...

exista kit de prindere care sa faca transformarea 22 la 28?! :laugh:

exista ce vrei tu sau cum ai tu. inaltatoare cu prinderi pe 28 (care se prind de jug prin suruburi) sau partea superioara a jugului cu prinderi turnate (incorporate) pe 28. depinde cum ai tu jugul la mobra

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti un adaptor pt. ghidon de 28, e ca inaltatorul tau dar prinzi pe el ghidon de 28

 

exista ce vrei tu sau cum ai tu. inaltatoare cu prinderi pe 28 (care se prind de jug prin suruburi) sau partea superioara a jugului cu prinderi turnate (incorporate) pe 28. depinde cum ai tu jugul la mobra

 

am rezolvat! merci frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

am si eu un cr 125 iar dupa o cazatura zilele trecute, s-a rupt ghidonul in 2 (de fapt in 4, ca s-a rupt inclusiv bara stabilizatoare) :cheers: era ghidon de 22. suparat ca am impins atelaju cativa km prin noroaie pana acasa, mi-am luat si eu un Renthal Fatbar cu diametru in zona de prindere de 28,6. acuma surpriza: daca pun ghidonul pe prindera din jug, nu ca nu intra (la asta ma asteptam), dar privind de sus, ghidonul se suprapune peste un sfert din gaurile unde se monteaza suruburile. eu vroiam sa maresc prinderea din jug la 28,6 precum si a partii care se prinde deasupra. dar si daca o maresc, nu imi intra suruburile din cauza ghidonului.practic ar trebui mutate mai departat gaurile din jug. in speranta ca cineva a reusit sa inteleaga ceva din ce am descris aici , vreau sa va intreb daca exista ceva sistem de adaptare sau cum se poate rezolva treaba asta? ar putea cineva pune o poza? mentionez ca am acasa si niste inaltatoare de ghidon precum si un strungar de nadejde in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un cr 125 iar dupa o cazatura zilele trecute, s-a rupt ghidonul in 2 (de fapt in 4, ca s-a rupt inclusiv bara stabilizatoare) :cheers: era ghidon de 22. suparat ca am impins atelaju cativa km prin noroaie pana acasa, mi-am luat si eu un Renthal Fatbar cu diametru in zona de prindere de 28,6. acuma surpriza: daca pun ghidonul pe prindera din jug, nu ca nu intra (la asta ma asteptam), dar privind de sus, ghidonul se suprapune peste un sfert din gaurile unde se monteaza suruburile. eu vroiam sa maresc prinderea din jug la 28,6 precum si a partii care se prinde deasupra. dar si daca o maresc, nu imi intra suruburile din cauza ghidonului.practic ar trebui mutate mai departat gaurile din jug. in speranta ca cineva a reusit sa inteleaga ceva din ce am descris aici , vreau sa va intreb daca exista ceva sistem de adaptare sau cum se poate rezolva treaba asta? ar putea cineva pune o poza? mentionez ca am acasa si niste inaltatoare de ghidon precum si un strungar de nadejde in zona.

 

 

/index.php?...p;#entry2253945

Adaptare ghidon KTM (28mm) la Yamaha Tenere (22mm). Am folosit prinderi KTM, inaltatoare manufacturate si jumate din prinderile originale Yamaha. Plus o tabla pentru stabilizarea agregatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andrei belcic. foarte fain ai facut, mersi de idee, insa eu nu prea am unde gasi prindere de ktm (28).

@ alfred ai putea pune o poza cu smecheria? pt ca am vazut ca sunt mai multe tipuri si as vrea sa vad cam cum arata si cu cat imi inalta ghidonul, ca eu sunt mai mic la inaltime. si un pret desigur, eventual pe pm, ca nu am gasit la tine pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum un an: ghidon KTM - 4 mil lei, prinderi KTM - 2.8 mil lei, Handguards KTM - 2 mil lei, Inaltatoare - bara dural patrata la metru - 3 mil lei, stabilizator - o tabla de prin casa - 0 lei. Inaltatoarele si tabla au fost confectionate in casa din bonfaier si pila.

Asta era inainte de criza :banana: . Acum nu mai am bani nici de benzina :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

am gasit discutia prin search, dar nu am vazut exact care ghidon de 28.6 ar fi mai bun

 

pe net am gasit asa : renthal twinwall http://shop.1stmx.co.uk/renthal-twinwall-f...-bars-290-p.asp

protaper http://shop.1stmx.co.uk/pro-taper-evo-moto...bars-4987-p.asp

magura ( cum vin pe ktm din stoc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea:

Ghidon Renthal EXC plus handguards plastic EXC montate pe Yamaha Tenere. Dupa o cazatura usoara, viteza foarte mica, capatul ghidonului a inflorit de la nuca handguardului.

Ghidon Magura EXC plus handguards de dural montate pe EXC. Ghidonul nu are nici pe dracu dupa numeroase trante, una mai dura decat alta.

Nu stiu ce sa zic. Cazatura cu Tenere a fost usoara dar vaca are 200 kg. Cazaturile cu EXC au fost dure dar capra are 125 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...