albastru.vertical Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Probabil la asta s-a gandit si protagonistul topicului. Desi, luat de valul primelor doua deziderate, a uitat de ultimul. u nail it borther!!! Mesaj completat am observat ca la noi doar atunci cand se linistesc isi iau cruisere ....nu cand se prostesc . true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Daca nu l-as cunoaste pe ghimpele asta din coasta forumului, m-as mai lua de el si m-as enerva pe posturile lui, dar , odata ajuns sa-l cunosc, face to face, am ajuns la concluzia ca omul e bine intentionat, dar are o mare problema de exprimare. Scuzati off-topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) mori cu zambetul pe buze ?...daca mori si fara sa faci victime ...o sa zambim si noi. asta e tot luata de pe undeva, te-ai facut motociclist ca sa te sinucizi ?...sau te-ai facut din pasiunea de a merge pe 2 roti ...nu de a cadea de pe ele. asa la fel de bine puteai sa-ti iei o funie care costa mult mai putin asta este tocmai ce ziceam de cei carora li se fac RIP-uri zilnic. ai exact aceeasi mentalitate, postezi mult pe "accidente" dar nu inveti nimic...nu ne pari mai interesant acum sa stii ... ...sa dau quote din postul meu ? ..."povestiri sau minciunele" ? . nu ma pune te rog sa mai postez iar ca-ti fac un thread numai al tau de n-o sa-ti poti scoate capul, mc. PS: da-mi o replica...si convinge-ma ca nu am dreptate, ca-s un prost care vrb fara sa aiba un fir de care sa se tina.altfel,te rog, NU. dupa cum ziceam: habar nu ai sa faci diferenta intre exprimarea unei idei si o afirmatie!!!(daca te uiti mai atent post-ul meu incepe cu "prefer sa..." si nu "am facut...")...deci nu cred ca mai are rost sa subliniez ca te-ai facut singur prost si ca toate replicile tale pleaca de prezumtia gresita si anuleaza tot ce ai zis mai departe..asta ca sa nu fie nevoie sa iti dau reply pe tot ce ai scris... ps: nu postez la toate accidentele, ci doar la alea la care dau peste oameni ca tine care nu stiu decat sa generalizeze, sa injure mortii si sa faca pe desteptii ca ei merg blindati si ar trebui sa li se inchine tot universul pentru asta!!! am mai spus intr-un post si nu mai tin minte daca chiar tie ti-am dat replica asta, dar abia asteptati sa mai moara cate unul ca sa iesiti si voi in fata, sa faceti pe zeii motociclismului!!! Editat Septembrie 15, 2009 de jinx22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 u nail it borther!!! Mesaj completat true Te-am rugat sa ne prezinti si noua acele statistici... dar te rog sa te raportezi si la nr de vanzari. ca sa putem face o comparatie concreta. Nimeni nu te dezaproba in totalitate, doar e ca la logica prietene. Toti cocalarii isi cumpara vitezane, dar nu toti cei cu vitezane sunt cocalari. E atat de simplu, dar tu nu vrei sa intelegi. Gandeste-te ca sunt persoane mult mai realizate decat tine sau decat mine care aleg un motor de viteza. Si asta doar pentru ca asta li se potriveste. Asta e stilul lor de viata. Si sa stii ca motoarele supersport merg lejer si cu 50-60 chiar foarte ok, plus ca tu niciodata nu o sa poti sa iti folosesti motorul asa bine in trafic din cauza coarnelor si a pozitiei, cum nici eu nu o sa merg asa bine la un drum lung pe motorul meu. Dar gandeste-te ca nu toti trebuie sa fim ca tine, unii dintre noi suntem mai insetati de viteza, la urma urmei fara cei ca noi si acum viteza maxima ar fi fost tot 100 km/h. Fara noi, faceai in continuare 12 ore pana la Bucuresti... Nu condamna lumea pentru ca nu e ca tine. Chopper sau supersport tot motocicleta se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wadu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Ce bine te-ai mai agatat de "prefer" ala...uita-te mai jos la PS...de ce te contrazici singur ? ...tu asta vrei, asta iti doresti ...crezi ca eu m-as bucura sa mori ?...M-as bucura sa nu faci victime...ca de murit ...daca esti inconstient si prost, beat pe-o roata si cu stalpu-n cap nu dau 2 bani. Editat Septembrie 15, 2009 de Wadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) daca mori si fara sa faci victime ...o sa zambim si noi. Ce bine te-ai mai agatat de "prefer" ala...uita-te mai jos la PS...de ce te contrazici singur ? ...tu asta vrei, asta iti doresti ...crezi ca eu m-as bucura sa mori ?...M-as bucura sa nu faci victime...ca de murit ...daca esti inconstient si prost, beat pe-o roata si cu stalpu-n cap nu dau 2 bani. ti-am subliniat ca sa intelegi si sa vezi care dintre noi doi se contrazice singur... jinx22 e punctul de pe forumul asta care ma distreaza cel mai mult...cu replicile inteligente si intortocheate psihologic...de fapt el vorbeste numai balarii din povestirile altora ...si probabil mare parte din ele minciunele . ps: nu m-am 'agatat' bine, ci chiar asta am spus.ce anume nu a fost clar?!?cat pentru primul quote te rog sa te scuzi si sa retragi ce ai spus pentru ca deja e a doua oara cand ne contrazicem si dai cu bata in balta... Editat Septembrie 15, 2009 de jinx22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 m-am sictirit ingrozitor de ce ineptii se scriu pe forumu asta.mai daca spuneti ceva argumentati dracu ca nu sunteti la bere cu prietenii. pe cruisere , tourere , choppere mor 6 oameni din 10000. asta inseamna 0.06%. pe supersporturi este de 10-11 la 10000. asta inseamna 0.10%. va spun si de ce.57% din fatalitatile inregistrate pe supersport au cauza predominanta viteza. 22% din fatalitatile inregistrate pe tourere/choppere etc au cauza predominenta viteza. dar asta nu este o problema.pentru ca riderii de choppere suplinesc printr-o rata de mortalitate fantastica cand e vorba de consum de alcool. 31% din cei decedati pe choppere aveau alcool in sange. ca sa trag linie , asta este ceea ce ne arata datele : cei care au supersporturi merg repede si mor. cei care au choppere merg mai incet dar se opresc des la bere si mor. p.s. si tot datele ne spun ca pe masura ce avansezi in varsta ai sanse sa mananci mai mult si sa bei mai mult. de aceea ratele mortalitatii la motociclistii pentru 40 de ani se dubleaza. beau mai mult si au reflexe slabe. in fapt , ca sa citez studii stintifice nu ca sa vorbesc pe nas dupa doua sprituri , motociclistii de 40 de ani pe choppere au aceeasi mortalitate ca si tinerii de 25 de ani pe supersporturi. acu sper ca cineva va citi argumentatia asta (desi recunosc ca e plina de date spinoase) p.s. nici macar nu o sa intru in discutia referitoare la uzanta statistica saptamanala/lunara/anuala a motocicletei. ca daca ai o varsta si te dor salele o sa folosesti mai putin motocicleta decat daca esti tanar si cu hormonii bubuind in cap. cine vrea sa gaseasca datele si studiile le gaseste.trebuie un minim efort. Nu stiu cat de corecte sunt statisticile puse de tine mai sus, dar ce stiu eu e ca acum la moda la cei tineri si doritori de mers pe 2 roti e sa ai motocicleta frumoasa carenata care sa arate ca alea de la MotoGP, si am mai cititi prin presa ca Romania e pe locul 2 in UE dupa UK la procentaj de vandut asa ceva la motociclete noi (din datele furnizate de vanzatori), deci practic anul trecut din ce s-a vandut motocicleta noua la noi aproape 2/3 au fost vitezane. Acum daca facem o presupunere de bun simt ca idiotii ar trebui sa fie distribuiti statistic egal intre super-sport, super-moto, enduro, enduro-touring, crouser, etc, ajungem la concluzia ca statistic cam 2/3 din accidente trebuie sa aiba loc cu super-sport sau lucruri asemanatoare (strada, etc...) la motociclist calificati echivalent in motociclit. Daca mai adaugi si tentatia celor fara carnet sa se dea pe fiare mari si rapide e logic ca majoritatea accidentelor sa aiba loc pe SS si inrudite (de genul SV, etc...). De aici eu am ajuns de mult la concluzia ca posesorii de SS nu sunt preponderent predispusi la accidente (cum se considera mai de mult pe forumul asta), ci ca acest tip de motociclete sunt mult mai des utilizate si din pacate in ultimul timp din ce in ce mai mult utilizate de persoane necalificate pentru asa ceva. Pana la urma trebuie sa recunoastem ca politistii nostri nu sunt nici geniali nici inventivi, pur si simplu au copiat chestia aia cu limitatul in primii 2 ani de la altii dar din pacate la noi nu se aplica, pentru ca o asemenea restrictie ar ajuta enorm. Daca pustii ar fi obligati sa mearga pe motoare mai mici in primii 2-3 ani am avea accidente mai putine nu pentru ca motocicletele SS sunt periculoase prin definitie sau pentru ca pe ele acceleratia se trage singura, ci pentru ca multi nu pot sa se abtina sa traga de acceleratia aia inainte de a avea habar de regulile de circulatie sau de felul cum se ia o curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 da mai da asta e un forum mare si tre sa repet pana afla toti.poate ca unu se trezeste inainte de actul 3 cand se deslusesc sentimentele si eroul apare pe scena in scaunelu cu tractie integrala. ca sa fiu mai explicit: din pricina rezultatelor furnizate de statistica accdientelor vitezanele ce depasesc un anume raport cp/kg ar trebui interzise pe drumurile publice. mai ales in tari cu infrastructura rutiera medievala. pence? nu penca-s eo frustrat sau penca am avut o copilarie nefericita cum s-a mai zis ci penca voi vitezanii nu prea sinteti in stare sa va tineti pe doo roti in trafic. din pacate genetica ne invata ca nu toti se nasc rossi iar vitezanele cer reflexe si pregatire peste media ce o poseda bizonul majoritar. ca zic eo asta chiar n-ar fi mare lucru, m-ati incadra iute la categoria "rudotelieni" (cum o fac multi in pripa) si viata ar merge mai departe. din pacate eu nu sint decat vocea stridenta a maicii noastre statistica. uitati-va ce inghesuaiala e in fiecare an la ghiseul "Institutului Darwin" unde se fac inscrierile in concursul "Selectia naturala". aia e bugetari domle n-au de unde sa dea atatea premii. nu pricepeti odata? dmnezo primasca sfintele spargeri in figuri prin trafic! bafta multa voua celor cu copilarie preafericita! m-a distrat...postul tau! Imi place cum pui problema. Esti caustic ... pacat ca unii nu inteleg! On topic: Dumnezeu sa-l odihneasca pe proaspatul bicker! Pacat ca n-a apucat sa se bucure prea mult de categoria"A". E dreptul lui sa mearga fara casca, e un risc pe care si la asumat.......si cand ma gandesc ca daca avea o casca penala(30 euro la louis) poate era el cel care deschidea topicul (ca sa faca haz de necaz). RIP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Nu stiu cat de corecte sunt statisticile puse de tine mai sus, dar ce stiu eu e ca acum la moda la cei tineri si doritori de mers pe 2 roti e sa ai motocicleta frumoasa carenata care sa arate ca alea de la MotoGP, si am mai cititi prin presa ca Romania e pe locul 2 in UE dupa UK la procentaj de vandut asa ceva la motociclete noi (din datele furnizate de vanzatori), deci practic anul trecut din ce s-a vandut motocicleta noua la noi aproape 2/3 au fost vitezane. Acum daca facem o presupunere de bun simt ca idiotii ar trebui sa fie distribuiti statistic egal intre super-sport, super-moto, enduro, enduro-touring, crouser, etc, ajungem la concluzia ca statistic cam 2/3 din accidente trebuie sa aiba loc cu super-sport sau lucruri asemanatoare (strada, etc...) la motociclist calificati echivalent in motociclit. Daca mai adaugi si tentatia celor fara carnet sa se dea pe fiare mari si rapide e logic ca majoritatea accidentelor sa aiba loc pe SS si inrudite (de genul SV, etc...). De aici eu am ajuns de mult la concluzia ca posesorii de SS nu sunt preponderent predispusi la accidente (cum se considera mai de mult pe forumul asta), ci ca acest tip de motociclete sunt mult mai des utilizate si din pacate in ultimul timp din ce in ce mai mult utilizate de persoane necalificate pentru asa ceva. Pana la urma trebuie sa recunoastem ca politistii nostri nu sunt nici geniali nici inventivi, pur si simplu au copiat chestia aia cu limitatul in primii 2 ani de la altii dar din pacate la noi nu se aplica, pentru ca o asemenea restrictie ar ajuta enorm. Daca pustii ar fi obligati sa mearga pe motoare mai mici in primii 2-3 ani am avea accidente mai putine nu pentru ca motocicletele SS sunt periculoase prin definitie sau pentru ca pe ele acceleratia se trage singura, ci pentru ca multi nu pot sa se abtina sa traga de acceleratia aia inainte de a avea habar de regulile de circulatie sau de felul cum se ia o curba. nu pot digera teoria cum ca idiotii ar fi uniform distribuiti pe categoriile de motoare enuntate mai sus penca nu s-au prea auzit cazuri de choperisti care sa umble fara carnet, sa se sparga in figuri la semafor etc. marii ispravnici de vesnica pomenire rasar din tabara vitezanilor. asadar concentratia de idioti e evident mai mare in acea zona. iarasi nu poti sa zici ca n-are nici o importanta in dinamica unui accident categoria de motor, nu e totuna sa mergi pe un cioper care ajunge in trei minute la 100 sau pe o bestie care zboara de sub tine la cel mai mic stranut si ajunge la 100 in treapta a doua. nimeni nu-si ia vitezoanca sa mearga cu 50 indoit de sale cu barbia pe rezervor in treapta intai. de aici incolo e evident ca absolvirea fara incidente majore a 10 ani pe vitezoanca intr-o tara ca asta e un target imposibil de atins. Editat Septembrie 16, 2009 de albastru.vertical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 nu pot digera teoria cum ca idiotii ar fi uniform distribuiti pe categoriile de motoare enuntate mai sus penca nu s-au prea auzit cazuri de choperisti care sa umble fara carnet, sa se sparga in figuri la semafor etc.marii ispravnici de vesnica pomenire rasar din tabara vitezanilor. asadar concentratia de idioti e evident mai mare in acea zona. iarasi nu poti sa zici ca n-are nici o importanta in dinamica unui accident categoria de motor, nu e totuna sa mergi pe un cioper care ajunge in trei minute la 100 sau pe o bestie care zboara de sub tine la cel mai mic stranut si ajunge la 100 in treapta a doua. nimeni nu-si ia vitezoanca sa mearga cu 50 indoit de sale cu barbia pe rezervor in treapta intai. de aici incolo e evident ca absolvirea fara incidente majore a 10 ani pe vitezoanca intr-o tara ca asta e un target imposibil de atins. vezi ca habar nu ai pe ce lume esti ? cu sa ajunga in treapta a 2-a la 100 km ? un 600 ss ajunge la 140 in treapta 1 , unde se opreste choperu tau intr-a 5-a gandeste-te la 1000cc , 160 - 180 1-a , unde choperu tau doar viseaza ma rog. mai lasa-ne , am inteles ideea. sa rezolvat nu se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 ... nimeni nu-si ia vitezoanca sa mearga cu 50 indoit de sale cu barbia pe rezervor in treapta intai. de aici incolo e evident ca absolvirea fara incidente majore a 10 ani pe vitezoanca intr-o tara ca asta e un target imposibil de atins. Tin sa te contrazic aici. Nu toti "vitezistii" si-o cauta cu lumanarea. Tind sa cred ca mai tine si de atitudine. Sunt atatea accidente in care au fost implicati enduristi si/sau chopperisti, insa nu sunt asa de spectaculoase pentru ca aceste clase de motociclete isi au publicul lor mai restrans. Vitezanele ies in fata la statistici intocmai din cauza faptului ca sunt preferatele multora. Sunt mai "comerciale", ca sa zic asa. Mai tine si de gusturi. Si un endurist si-ar rupe gatul cu o vitezana daca si-o cauta cu lumanarea. Lipsa de educatie si misepupismul general, precum si lipsa instinctului de conservare la care se adauga gandirea "mie nu mi se poate intampla" duc la evenimente nasoale. SS-urile apar asa frecvent in statistici pentru ca daca intrebi pe necunoscatori: "ce inseamna pentru tine conceptul de motocicleta", raspund : "roata mare pe spate, libertate, sportiv, viteza, pericol" si apoi se gandesc la motoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 nu pot digera teoria cum ca idiotii ar fi uniform distribuiti pe categoriile de motoare enuntate mai sus penca nu s-au prea auzit cazuri de choperisti care sa umble fara carnet, sa se sparga in figuri la semafor etc.marii ispravnici de vesnica pomenire rasar din tabara vitezanilor. asadar concentratia de idioti e evident mai mare in acea zona. iarasi nu poti sa zici ca n-are nici o importanta in dinamica unui accident categoria de motor, nu e totuna sa mergi pe un cioper care ajunge in trei minute la 100 sau pe o bestie care zboara de sub tine la cel mai mic stranut si ajunge la 100 in treapta a doua. nimeni nu-si ia vitezoanca sa mearga cu 50 indoit de sale cu barbia pe rezervor in treapta intai. de aici incolo e evident ca absolvirea fara incidente majore a 10 ani pe vitezoanca intr-o tara ca asta e un target imposibil de atins. Esti incredibil... Te-am rugat politicos sa imi arati acele statistici, dar vad ca faci pe prostu si te faci ca nu vezi. Si da, esti cel mai ipocrit om de pe forumul acesta daca tu chiar crezi ca nu exista chopperisti fara carnet. Exista dar nu vrei tu sa realizezi asta... Imi pare rau ca esti complexat si ca nu poti sa accepti ca unele persoane pot merge si 10 fara incidente CHIAR DELOC, nu majore pe un motor SUPERSPORT (nu vitezana). aaa, ca nu ai putea sa mergi tu un an fara un incident major, da asta asa e, dar sunt convins ca si viroaga aia a ta a vazut asfaltul de foarte multe ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Esti incredibil... Te-am rugat politicos sa imi arati acele statistici, dar vad ca faci pe prostu si te faci ca nu vezi. Si da, esti cel mai ipocrit om de pe forumul acesta daca tu chiar crezi ca nu exista chopperisti fara carnet. Exista dar nu vrei tu sa realizezi asta... Imi pare rau ca esti complexat si ca nu poti sa accepti ca unele persoane pot merge si 10 fara incidente CHIAR DELOC, nu majore pe un motor SUPERSPORT (nu vitezana). aaa, ca nu ai putea sa mergi tu un an fara un incident major, da asta asa e, dar sunt convins ca si viroaga aia a ta a vazut asfaltul de foarte multe ori... vizavi de statistici cred ca ajunge asta pt inceput: /index.php?showforum=14 vizavi de choperisti fara carnet cu siguranta ca or fi existand (desi nu s-au prea auzit astfel de ispravi) dar numaru lor e in ridicol de mic fatza de cel al eroilor ceberisti care-si intind zilnic zoaiele la uscat pe margini de sant. daca exista vitezani in viatza cu mai mult de 10 ani pe vitezana int trafic as vrea sa-i trec si eo prin fatza detectorului de metale. buninteles ca o sa-mi pun vata in urechi. mno pana una alta v-am plictisit destul, va las pe mana pravoslavnicului si vrednicului de pomenire preacuvios mihail care se va intoarce curand din concediu si-si va relua rolul de procuror intransigent pe rubrica asta. pana atunci eo va dau pe loc repaus si stati flexati de cate ori mai da coltzu unu de-al vostru nu e nicidecum din vina lui: baiurile is de la administratoru de drum, copacii dupe margine, buturugile copacilor dupe margine acolo unde copacii au fost taiati pt protejarea ceberistilor, conservari care intorc la drumu mare etc. daca cumva apare un topic in care vreun vitezan e gasit postmortem vinovat ca s-ar fi adancit prea abitir cu laba pe maneta de span atunci ma oblig eo sa depun marturie ca de fapt tot administratoru drumului o fo de vina ca sa nu iasa nasol statisticile. Editat Septembrie 16, 2009 de albastru.vertical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 eu toti chopperstii pe care i-am intalnit in ultima luna in bucuresti i-am clasat pe categorii : 1.cei fara carnet (luat de politie cand erau bauti in bikers) 2.cei de 40 de ani.oameni eleganti si cu bun simt care inca mai simt si au simtit tot timpul ce inseamna sa mergi pe doua roti. 3.bikerii de weekend care se duc cu masina la servici si merg in haita duminica turand ca toti dracii motoarele. 4.betivii notorii , roakeri de 20+ ani , manowaristi nevropati si fascisti , intransigenti nationalisti cu 4 clase. astia sunt 50% din toti cei pe care i-am intalnit. de pilotii vitezanelor nu am prea multe de zis pentru ca nu ma asociez cu ei.ca vreu si io sa vad nepoti.probabil is la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 nu pot digera teoria cum ca idiotii ar fi uniform distribuiti pe categoriile de motoare enuntate mai sus penca nu s-au prea auzit cazuri de choperisti care sa umble fara carnet, sa se sparga in figuri la semafor etc.marii ispravnici de vesnica pomenire rasar din tabara vitezanilor. asadar concentratia de idioti e evident mai mare in acea zona. iarasi nu poti sa zici ca n-are nici o importanta in dinamica unui accident categoria de motor, nu e totuna sa mergi pe un cioper care ajunge in trei minute la 100 sau pe o bestie care zboara de sub tine la cel mai mic stranut si ajunge la 100 in treapta a doua. nimeni nu-si ia vitezoanca sa mearga cu 50 indoit de sale cu barbia pe rezervor in treapta intai. de aici incolo e evident ca absolvirea fara incidente majore a 10 ani pe vitezoanca intr-o tara ca asta e un target imposibil de atins. Daca punem niste conditii de pornire corecte in spiritul legii de genul sa aiba permis de conducere si macar 2 ani de mers efectiv pe motor mai mic anterior la a trece la respectiva vitezana si/sau sa aiba minimum 21 de ani (adica sa-i excludem din statistici pe idiotii care dupa ce au impresia ca stiu cat de cat sa se dea pe scuter trec direct la R6 sau SV750 sau alte nebunii si vor sa vada cat prinde maximum pe straduta din fata blocului lor) eu ma astept ca distributia statistica atat a prostovanilor cat si a ghinionistilor sa fie relativ constanta intre tipurile de motoare. Si sa stii ca au fost si niste accidente mai nasoale si cu cruiser/chopper, macar anul trecut au murit cel putin 4 pe 2 motoare dar intr-adevar in cazurile astea oamenii n-au avut nici o vina. Ca principiu asa eu cred ca ar trebui schimbata legea si ca daca esti beat manga sau nu ai permis de conducere sau depasesti cu mai mult de 50km/h nici nu ar mai trebui analizate celelalte conditii care au dus la accident. Mi se pare de exemplu evident ca daca mergi cu 100km/h prin localitate nu are cine sa te vada cand face stanga mai ales daca strada e stramba. Pe de alta parte eu am vazut din astia cu vitezane care si-au luat asa ceva ca sa mearga cu ea la drum lung in special pe autostrada si care mergeau pe bune cu 50-60km/h prin sate (sau poate 70-80 uneori, adica exact asa cum merg si eu cu cruiser de 250cc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.