Vizitator mariion Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Omule, când desfaci electromotorul ăla? Să terminăm odată cu toți ageamiii precum Yoggi.. Mesaj completat contact imperfect al bornelor de - , + , bateria dusa sau chinezeasca faza cu contactul imperfect la - pe cadru si bateria dusa am patit o Vezi că ai o Aprilia de vândut la de trei ori prețul ei real. Nu mai da sfaturi pe aici, că pierzi bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salut, exact aceeasi problema aveam si eu la un VF 750F. Am schimbat electromotorul(tot cu unul vechi, SH), totul merge perfect acuma, banuiesc k era de la faptul k se dilatau nitel piesele si atunci invartea mai greu, sau daca era foarte cald, chiar deloc.Tins azic k la inceput am banuit bateria, dar nu era de vina, acuma,adica la aproape 1 an dupa incident, tot bateria aia o am si porneste perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 miine va zic cu siguranta , ca schimbam bateria ...deci miine seara va dau raspunsul daca e de la baterie sau nu ok merci ok, baga mare, ai sa gasesti problema, kip in touch! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 25, 2009 Autor Share Postat Septembrie 25, 2009 de la baterie a fost fratilor, gata am rezolvat misterul motorul avea bateria pe el din fabrica ..2005 deci asa a fost l-am lasat pina a pornit ventilatorul, oprit si a lat-o din prima , electomotorul avea putere. ok bafta la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 de la baterie a fost fratilor, gata am rezolvat misterul motorul avea bateria pe el din fabrica ..2005 deci asa a fost l-am lasat pina a pornit ventilatorul, oprit si a lat-o din prima , electomotorul avea putere. ok bafta la toata lumea Mai, sa-i verifici si mufa la releu. O baterie noua clar va rezista la 2 porniri, dar daca incarca intemitent, o s-o slabeasca si pe asta si o sa se repete figura. Nu te costa nimic, si e si usor de facut. Sint sigur ca bateria a fost slaba, sint sigur ca una din cauze e si virsta si gerurile si alea, dar e posibil si sa nu o incarce mereu, si asta nu neaparat de la releu prost ci in mufa aia sa nu faca contact bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Să terminăm odată cu toți ageamiii precum Yoggi.. Bai maricon (sper ca stii semnificatia in spaniola), daca tot esti cu "ghiventu' pe invers" ar trebui sa stii ca sunt si alti barbati pe lumea asta in afara de mine... mult tineri si mai "macho" (asa cum iti plac tie). Iti recomand sa mergi la un terapeut, poate vei reusi sa scapi de obsesia persoanei mele. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Mai, sa-i verifici si mufa la releu. O baterie noua clar va rezista la 2 porniri, dar daca incarca intemitent, o s-o slabeasca si pe asta si o sa se repete figura. Nu te costa nimic, si e si usor de facut. Sint sigur ca bateria a fost slaba, sint sigur ca una din cauze e si virsta si gerurile si alea, dar e posibil si sa nu o incarce mereu, si asta nu neaparat de la releu prost ci in mufa aia sa nu faca contact bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 26, 2009 Autor Share Postat Septembrie 26, 2009 o sa verificam si mufele , e o idee buna, in schimb am verificat cu mulyimetrul pe ea si se pare ca incarca bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 de la baterie a fost fratilor, gata am rezolvat misterul motorul avea bateria pe el din fabrica ..2005 deci asa a fost l-am lasat pina a pornit ventilatorul, oprit si a lat-o din prima , electomotorul avea putere. ok bafta la toata lumea ok, ma bucur ca s-a rezolvat si ca nu a fost mai incolo pe algoritm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubo69 Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 SALUT CINE ARE IDEE DE CE PORNESTE FF GREU LA CALD , PARCA NU ARE CURENT , DAR CUM SE RACESTE MOTORUL O IA LA PRIMA CHEIE Salut! Am avut o busa din 2003 si acum am una din 2008. Problema care o ai am avut-o la prima iar acum o am si la a doua moto, numai vara insa cand merg prin oras(Athena, destul de cald) si nu are racire cum trebuie motorul! Am cautat si eu o multime de raspunsuri si am ajuns la aceasta obtiune.http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=43619.0 Este in engleza dar ai foto si explicatii. De vina este senzorul de temperatura care este montat prea aproape de sursa de caldura! Arunca un ochi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Nu-i chiar asa cum crezi.. Corectia de IAT nu este foarte semnificativa sa puna motorul in dificultate. Oare de ce crezi ca nici acum dupa atatia ani,IAT senzor este in acelasi loc,chiar atat de prosti sunt ingineri de la suzuki sa nu monteze senzorul 250mm mai in fata pe tubulatura de ramair? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubo69 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Nu-i chiar asa cum crezi.. Corectia de IAT nu este foarte semnificativa sa puna motorul in dificultate. Oare de ce crezi ca nici acum dupa atatia ani,IAT senzor este in acelasi loc,chiar atat de prosti sunt ingineri de la suzuki sa nu monteze senzorul 250mm mai in fata pe tubulatura de ramair? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Geo, daca am citit eu bine in cartile Suzuki, IAT aplica corectie timpilor de injectie doar sub 40 de grade Celsius. De exemplu, Yamaha are o abordare diferita - Senzor de temperatura intake in ram air, senzor de presiune atmosferica in airbox si senzor de presiune intake in admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubo69 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Problema este ca la multe Suzuki Hayabusa este prezenta aceasta problema. Si am fost pe la cateva ateliere de electricieni si nu reuseau sa-i dea de cap. O singura data mi-au schimbat releul, dar problema persista insa numai vara, iarna nu am probleme! Am sa mut totusi senzorul si va dau de stire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Problema este ca la multe Suzuki Hayabusa este prezenta aceasta problema. Si am fost pe la cateva ateliere de electricieni si nu reuseau sa-i dea de cap. O singura data mi-au schimbat releul, dar problema persista insa numai vara, iarna nu am probleme! Am sa mut totusi senzorul si va dau de stire! Softeaza ECU si nu o sa mai ai nevoie de mutarea IAT-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.