Sari la conținut

PORNIRE GREOAIE LA CALD SAU DELOC


XELIBRI2007
 Share

Postări Recomandate

Vizitator mariion

Omule, când desfaci electromotorul ăla?

Să terminăm odată cu toți ageamiii precum Yoggi..

Mesaj completat

contact imperfect al bornelor de - , + , bateria dusa sau chinezeasca

faza cu contactul imperfect la - pe cadru si bateria dusa am patit o

Vezi că ai o Aprilia de vândut la de trei ori prețul ei real. Nu mai da sfaturi pe aici, că pierzi bani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, exact aceeasi problema aveam si eu la un VF 750F. Am schimbat electromotorul(tot cu unul vechi, SH), totul merge perfect acuma, banuiesc k era de la faptul k se dilatau nitel piesele si atunci invartea mai greu, sau daca era foarte cald, chiar deloc.Tins azic k la inceput am banuit bateria, dar nu era de vina, acuma,adica la aproape 1 an dupa incident, tot bateria aia o am si porneste perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miine va zic cu siguranta , ca schimbam bateria ...deci miine seara va dau raspunsul daca e de la baterie sau nu

 

ok

 

merci

ok, baga mare, ai sa gasesti problema, kip in touch! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la baterie a fost fratilor, gata am rezolvat misterul

 

motorul avea bateria pe el din fabrica ..2005

 

 

deci asa a fost

 

 

l-am lasat pina a pornit ventilatorul, oprit si a lat-o din prima , electomotorul avea putere.

 

ok

 

bafta la toata lumea

Mai, sa-i verifici si mufa la releu. O baterie noua clar va rezista la 2 porniri, dar daca incarca intemitent, o s-o slabeasca si pe asta si o sa se repete figura. Nu te costa nimic, si e si usor de facut. Sint sigur ca bateria a fost slaba, sint sigur ca una din cauze e si virsta si gerurile si alea, dar e posibil si sa nu o incarce mereu, si asta nu neaparat de la releu prost ci in mufa aia sa nu faca contact bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să terminăm odată cu toți ageamiii precum Yoggi..

 

 

Bai maricon (sper ca stii semnificatia in spaniola), daca tot esti cu "ghiventu' pe invers" ar trebui sa stii ca sunt si alti barbati pe lumea asta in afara de mine... mult tineri si mai "macho" (asa cum iti plac tie). Iti recomand sa mergi la un terapeut, poate vei reusi sa scapi de obsesia persoanei mele.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, sa-i verifici si mufa la releu. O baterie noua clar va rezista la 2 porniri, dar daca incarca intemitent, o s-o slabeasca si pe asta si o sa se repete figura. Nu te costa nimic, si e si usor de facut. Sint sigur ca bateria a fost slaba, sint sigur ca una din cauze e si virsta si gerurile si alea, dar e posibil si sa nu o incarce mereu, si asta nu neaparat de la releu prost ci in mufa aia sa nu faca contact bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la baterie a fost fratilor, gata am rezolvat misterul

 

motorul avea bateria pe el din fabrica ..2005

 

 

deci asa a fost

 

 

l-am lasat pina a pornit ventilatorul, oprit si a lat-o din prima , electomotorul avea putere.

 

ok

 

bafta la toata lumea

ok, ma bucur ca s-a rezolvat si ca nu a fost mai incolo pe algoritm :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

SALUT

 

CINE ARE IDEE DE CE PORNESTE FF GREU LA CALD , PARCA NU ARE CURENT , DAR CUM SE RACESTE MOTORUL O IA LA PRIMA CHEIE

Salut! Am avut o busa din 2003 si acum am una din 2008. Problema care o ai am avut-o la prima iar acum o am si la a doua moto, numai vara insa cand merg prin oras(Athena, destul de cald) si nu are racire cum trebuie motorul! Am cautat si eu o multime de raspunsuri si am ajuns la aceasta obtiune.http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=43619.0 Este in engleza dar ai foto si explicatii. De vina este senzorul de temperatura care este montat prea aproape de sursa de caldura! Arunca un ochi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i chiar asa cum crezi..

Corectia de IAT nu este foarte semnificativa sa puna motorul in dificultate.

Oare de ce crezi ca nici acum dupa atatia ani,IAT senzor este in acelasi loc,chiar atat de prosti sunt ingineri de la suzuki sa nu monteze senzorul 250mm mai in fata pe tubulatura de ramair?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i chiar asa cum crezi..

Corectia de IAT nu este foarte semnificativa sa puna motorul in dificultate.

Oare de ce crezi ca nici acum dupa atatia ani,IAT senzor este in acelasi loc,chiar atat de prosti sunt ingineri de la suzuki sa nu monteze senzorul 250mm mai in fata pe tubulatura de ramair?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, daca am citit eu bine in cartile Suzuki, IAT aplica corectie timpilor de injectie doar sub 40 de grade Celsius.

 

De exemplu, Yamaha are o abordare diferita - Senzor de temperatura intake in ram air, senzor de presiune atmosferica in airbox si senzor de presiune intake in admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca la multe Suzuki Hayabusa este prezenta aceasta problema. Si am fost pe la cateva ateliere de electricieni si nu reuseau sa-i dea de cap. O singura data mi-au schimbat releul, dar problema persista insa numai vara, iarna nu am probleme! Am sa mut totusi senzorul si va dau de stire! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Problema este ca la multe Suzuki Hayabusa este prezenta aceasta problema. Si am fost pe la cateva ateliere de electricieni si nu reuseau sa-i dea de cap. O singura data mi-au schimbat releul, dar problema persista insa numai vara, iarna nu am probleme! Am sa mut totusi senzorul si va dau de stire! :mexicanwave:

Softeaza ECU si nu o sa mai ai nevoie de mutarea IAT-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...