paul_dragos Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 aseara, in jurul orelor 11, vis a vis de coltea, la intersectia cu ion ghica cu ic bratianu, am avut neplacerea sa-mi taie unul calea care pur si simplu nu m-a vazut. de pomana frina, ca ma suiam pe el, desi era ca la plimbare.... cind am vazut ca nu tine faza cu frina, am culcat motorul pe dreapta. noroc ca ma dadui din calea lui, ca ala pe carene zici ca este sanie nu alta.. ca altfel ma prindea intre masina si motor... deh, nu asta vreau sa spun. vreau sa MULTUMESC, tuturor motociclistiilor pe sportive care au trecut pe linga mine si, desi au vazut ca este accident, unul nu a oprit, din cca 15-20 de sportive... in schimb au oprit soferi auto, si 3 pusti scuteristi. nu ma asteptam sincer ca scuterele sa opreasca, sa vada ce si cum daca e ok. deci, cum oricum eram ofticat de o sap si ceva ca cei cu sportive nu saluta in trafic, acum chiar sint super suparat pe ei si indiferent cit de tare s-ar auzi in trafic, sau ce sucare sint motoarele lor.... pt unii dintre ei: RUSINICA dezamagit, ofuscat si julit. este al doilea accident cu motorul in plina strada iar cei cu motoare trec nepasatori. in alta ordine de idei, jos palaria celor cu scutere. nu m-am asteptat.... placut impresionat ps. fara comentarii nesarate sau de prost gust ca musc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 aseara, in jurul orelor 11, vis a vis de coltea, la intersectia cu ion ghica cu ic bratianu, am avut neplacerea sa-mi taie unul calea care pur si simplu nu m-a vazut. de pomana frina, ca ma suiam pe el, desi era ca la plimbare.... cind am vazut ca nu tine faza cu frina, am culcat motorul pe dreapta.noroc ca ma dadui din calea lui, ca ala pe carene zici ca este sanie nu alta.. ca altfel ma prindea intre masina si motor... deh, nu asta vreau sa spun. vreau sa MULTUMESC, tuturor motociclistiilor pe sportive care au trecut pe linga mine si, desi au vazut ca este accident, unul nu a oprit, din cca 15-20 de sportive... in schimb au oprit soferi auto, si 3 pusti scuteristi. nu ma asteptam sincer ca scuterele sa opreasca, sa vada ce si cum daca e ok. deci, cum oricum eram ofticat de o sap si ceva ca cei cu sportive nu saluta in trafic, acum chiar sint super suparat pe ei si indiferent cit de tare s-ar auzi in trafic, sau ce sucare sint motoarele lor.... pt unii dintre ei: RUSINICA dezamagit, ofuscat si julit. este al doilea accident cu motorul in plina strada iar cei cu motoare trec nepasatori. in alta ordine de idei, jos palaria celor cu scutere. nu m-am asteptat.... placut impresionat ps. fara comentarii nesarate sau de prost gust ca musc Nasol... pentru viitor, mai bine incearca sa ramai cu cauciucul in jos, cauciucul are aderenta mai buna decat plasticul sau metalul, deci poti reduce mai mult viteza pana la impact, in cazul in care este inevitabil. Eu asa mi-am propus sa actionez, daca va veni vre-odata momentul nefericit. Bafta multa cu reparatii (si la tine si la mobra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Bine că ești întreg, dar motocicletele merg întotdeauna mai bine cu partea cauciucată în jos. La 50 km/h oprești în mai puțin de 10 metri, pe carene (sanie) poți să te dai și 20-30 m iar geaca din dotare nu frânează nici aia prea bine. Care a fost ideea cu culcatul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Din 15-20 motociclete nu a oprit niciuna?Hmmm... Uratel...Bafta la reparatii,bine ca nu a fost mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Nu vreau sa fiu cinic, sau sa pun sare pe rana... DAR, tu de cat timp stai in Bucuresti? Nu stii ca aici esti pe cont propriu? Sincer, imi pare rau pentru evenimentul neplacut, bine ca ai scapat intreg, doar ranit in orgoliu. Aici nu se merita sa pui suflet in ceva, nu exista decat grupul de prieteni cu care o arzi. Atat! Cand esti singur, esti pe pielea ta! Imi pare rau, dar asta e crudul adevar Spiritul de motociclist s-a cam pierdut undeva departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Îmi vor sări în cap, dar pt. mulți dintre cei (deci, nu toți!) cu vitezane (Âşi nu numai!), motocicleta este o chestie de statut. ÂŞi pînă la urmă, motocicliÂştii tot români sînt iar la noi camaraderia pe undeva existentă între motoriÂşti e o rara avis ! Îmi pare rău, sper să te refaci repede Âşi să uiți incidentul. ÂŞi pe viitor să te opreÂşti cînd vezi scuteriÂşti traÂşi pe marginea drumului Âşi meÂşterind Editat Septembrie 18, 2009 de lionofjudah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 aseara, in jurul orelor 11, vis a vis de coltea, la intersectia cu ion ghica cu ic bratianu, am avut neplacerea sa-mi taie unul calea care pur si simplu nu m-a vazut. de pomana frina, ca ma suiam pe el, desi era ca la plimbare.... cind am vazut ca nu tine faza cu frina, am culcat motorul pe dreapta.noroc ca ma dadui din calea lui, ca ala pe carene zici ca este sanie nu alta.. ca altfel ma prindea intre masina si motor... deh, nu asta vreau sa spun. vreau sa MULTUMESC, tuturor motociclistiilor pe sportive care au trecut pe linga mine si, desi au vazut ca este accident, unul nu a oprit, din cca 15-20 de sportive... in schimb au oprit soferi auto, si 3 pusti scuteristi. nu ma asteptam sincer ca scuterele sa opreasca, sa vada ce si cum daca e ok. deci, cum oricum eram ofticat de o sap si ceva ca cei cu sportive nu saluta in trafic, acum chiar sint super suparat pe ei si indiferent cit de tare s-ar auzi in trafic, sau ce sucare sint motoarele lor.... pt unii dintre ei: RUSINICA dezamagit, ofuscat si julit. este al doilea accident cu motorul in plina strada iar cei cu motoare trec nepasatori. in alta ordine de idei, jos palaria celor cu scutere. nu m-am asteptat.... placut impresionat ps. fara comentarii nesarate sau de prost gust ca musc \ Nu trebuie sa fi suparat acum , poate erau beti si nu te-au vazut .. dar am si eu o curiozitate. imi poti spune ce procedeu ai aplicat ca sa culci mobra pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Hai ba ce naiba... erai intreg cand am plecat. Ce-ai avut cu vopseaua ei? Cat despre camaraderie, motociclisti... na. Culmea e ca am auzit de multe ori chestia asta cu scuteristii. Acum vre-o luna eram la Brasov la unspe noaptea in benzinarie, ne echipam sa trecem valea prahovei ca era un frig de ne sareau ochii. Un nene cu un scuter incerca sa-l porneasca in benzinarie si ragalia nu vroia nici de-a naibii. Initial am zis ca nu ma pricep, better stay out. Mi-am amintit de cei care au zis de scuteristi ca sunt de ajutor si m-am dus la el. Nu ma pricep dar scule am mai multe decat el. M-am oferit, am incercat sa facem o smecherie, ne-am uitat la el, am scos o tigara... La sfarsit a plecat cu el impins catre brasov (eram la darste) dar a tinut sa-mi multumeasca, ne-am strans mainile si am plecat. Eu unu incep sa salut scuteristii si rachetele fara numar incep sa le evit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_dragos Postat Septembrie 18, 2009 Autor Share Postat Septembrie 18, 2009 intii de toate: aveam de ales la 1-2m de coltul dreapta spate al espero-ului: gardul de la muzeu sau poponeata lui. cum data trecuta am ales pe linga sa incerc sa ocolesc si ma dusei la burta, si cum gardul ala nu-mi placea, iar sa rau in ala parca nu-mi venea, am ales.... culcatul. norocul meu a fost ca am auzit mobra venind dupa mine si ma dadui de-oparte din calea ei... ca ma lua. de ce am ales sa o culc? pt ca nu vroiam sa ma catapultez nici peste masina, dar mai ales nu frontal.... si nici sa ma prinda intre masina si motor cu piciorul. mi-a ramas in cap baiatul ala cu husvarna de la casa presei... aderenta da, este buna pe pneu, daca ai timp, spatiu, conditii, si asta mi s-a parut ca e cea mai buna solutie pentru a scapa mai usor. a mea are 270 kg goala, cu mine cca 350kg nu are abs si de de dai tare in ea cu frina nu o tine drept.... deh... soferul e de vina:) referitor la scuteristi, o sa rideti, dar opresc daca vad unul in belea. imi pare rau, dar are casca, are numai, are probleme, are 2 roti, de ce sa nu? eu asa fac si uite ca pina la urma exista un barbos pe 2 roti si pt mine:) stau in buc de 34 de ani, conduc zi de zi in el de 13, cazui de 3 ori cu motorul, si in afara de scuteristii astia nu au oprit 2 roti deloc. nu ma simt lezat, nu ma simt suparat sau vai draga ce-am patit si uite ce singur esti pe sosea. nu. doar ma deranjeaza si atit, iar pe viitor, iau si atitudine, K-titudine. procedeul de culcat e atit de simplu pe cit de dureros apoi:) diferenta este constatind pe pielea mea, ca, mai usor te lovesti daca pici cind vrei tu, decit cind vrea doamna:) da, se duce ca sania, minca-o-ar mama de baba. in 2m am cazut si ea s-a mai dus 7 si se mai ducea daca nu oprea ala masina... eu sint fan auto, 4 roti. sa o dau peste cap, sa o intorc sa scot pistoanele sau rotiile ce vrei. motorul l-am luat odata ca ador senzatia de libertate, fara pasageri... vezi ca nu ai oprit, vezi ca ai trecut pe rosu, vezi ca vine ala, etc. dar si din cauza faptului ca exista totusi sau ar trebui sa existe o camaraderie, o grupare, o apartenenta a celor care sint ca tine. a celor care nu-si iau ghiuluri ca sa-si puna un pneu bun, care nu-si etaleaza n 95 si prefera sa puna o bujie mai buna... de aceste doua motive mi-am luat eu motocicleta. libertate si spirit. am ramas cu libertatea de a sta in orice service doresc eu, si cu spiritul ca da, exista unde nu te astepti, si la cine nu te astepti. ps. nu vreau sa fiu magar, dar, miine poti fii tu la pamint. imagineaza-ti 5 sec, cum este sa vina cineva ca tine, care ar trebui sa stie prin ce treci sa iti spuna buna nea, ai nevoie de ceva? macar de gest, de frinat usor din drum, un semn de esti ok... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Nasol... pentru viitor, mai bine incearca sa ramai cu cauciucul in jos, cauciucul are aderenta mai buna decat plasticul sau metalul, deci poti reduce mai mult viteza pana la impact, in cazul in care este inevitabil. Eu asa mi-am propus sa actionez, daca va veni vre-odata momentul nefericit. Bafta multa cu reparatii (si la tine si la mobra) se vede ca nu ai cazut niciodata! ti-ai propus tu sa actionezi asa, eh? SURPRIZA, nu apuci nici sa clipesti si esti pe jos... nu iti doresc sa experimentezi, dar planul tau de acasa nu o sa iti iasa; poate dupa cateva cazaturi, dupa ce o sa iti intre in reflex. pt cei care nu au oprit, no comment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Decat sa-ti prinzi picoarele ,sa-ti versi matele ,sa te lovesti cu capu de masina si sa-ti frangi gatu` sau sa-ti versi creierii (chiar si la 50 la ora ) e mai bine sa o culci.Desigur nu sub rotiile unei masini -iarasi nu e bine : ) Cel mai sigur lucru, este sa mergi preventiv ,uneori chiar sub viteza legala .Si mai sigur e ,sa nu mergi deloc pe motor .Sunt situatii si situatii : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 intii de toate: aveam de ales la 1-2m de coltul dreapta spate al espero-ului: gardul de la muzeu sau poponeata lui. cum data trecuta am ales pe linga sa incerc sa ocolesc si ma dusei la burta, si cum gardul ala nu-mi placea, iar sa rau in ala parca nu-mi venea, am ales.... culcatul. norocul meu a fost ca am auzit mobra venind dupa mine si ma dadui de-oparte din calea ei... ca ma lua.de ce am ales sa o culc? pt ca nu vroiam sa ma catapultez nici peste masina, dar mai ales nu frontal.... si nici sa ma prinda intre masina si motor cu piciorul. mi-a ramas in cap baiatul ala cu husvarna de la casa presei... aderenta da, este buna pe pneu, daca ai timp, spatiu, conditii, si asta mi s-a parut ca e cea mai buna solutie pentru a scapa mai usor. a mea are 270 kg goala, cu mine cca 350kg nu are abs si de de dai tare in ea cu frina nu o tine drept.... deh... soferul e de vina:) referitor la scuteristi, o sa rideti, dar opresc daca vad unul in belea. imi pare rau, dar are casca, are numai, are probleme, are 2 roti, de ce sa nu? eu asa fac si uite ca pina la urma exista un barbos pe 2 roti si pt mine:) stau in buc de 34 de ani, conduc zi de zi in el de 13, cazui de 3 ori cu motorul, si in afara de scuteristii astia nu au oprit 2 roti deloc. nu ma simt lezat, nu ma simt suparat sau vai draga ce-am patit si uite ce singur esti pe sosea. nu. doar ma deranjeaza si atit, iar pe viitor, iau si atitudine, K-titudine. procedeul de culcat e atit de simplu pe cit de dureros apoi:) diferenta este constatind pe pielea mea, ca, mai usor te lovesti daca pici cind vrei tu, decit cind vrea doamna:) da, se duce ca sania, minca-o-ar mama de baba. in 2m am cazut si ea s-a mai dus 7 si se mai ducea daca nu oprea ala masina... eu sint fan auto, 4 roti. sa o dau peste cap, sa o intorc sa scot pistoanele sau rotiile ce vrei. motorul l-am luat odata ca ador senzatia de libertate, fara pasageri... vezi ca nu ai oprit, vezi ca ai trecut pe rosu, vezi ca vine ala, etc. dar si din cauza faptului ca exista totusi sau ar trebui sa existe o camaraderie, o grupare, o apartenenta a celor care sint ca tine. a celor care nu-si iau ghiuluri ca sa-si puna un pneu bun, care nu-si etaleaza n 95 si prefera sa puna o bujie mai buna... de aceste doua motive mi-am luat eu motocicleta. libertate si spirit. am ramas cu libertatea de a sta in orice service doresc eu, si cu spiritul ca da, exista unde nu te astepti, si la cine nu te astepti. ps. nu vreau sa fiu magar, dar, miine poti fii tu la pamint. imagineaza-ti 5 sec, cum este sa vina cineva ca tine, care ar trebui sa stie prin ce treci sa iti spuna buna nea, ai nevoie de ceva? macar de gest, de frinat usor din drum, un semn de esti ok... etc. frumos ce ai scris tru mai sus, sentimental asa.. chiar se vede ca esti pasionat de mersul pe doua roti. Dar pe mine tot nu mai lamurit . Te intreb altfel : iti apare din nou un obstacol in cale .. si te decizi sa culci mobra . cum faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 frumos ce ai scris tru mai sus, sentimental asa.. chiar se vede ca esti pasionat de mersul pe doua roti.Dar pe mine tot nu mai lamurit . Te intreb altfel : iti apare din nou un obstacol in cale .. si te decizi sa culci mobra . cum faci? Pai...Jump !...and roll ! Slide & roll ! Easy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Pai...Jump !...and roll ! Slide & roll ! Easy pai daca sari de pe el cum plm il mai culci . daca sari .. tu ramai sarit el se indreapta si merge mai departe .. hai ca m-am plictisit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) se vede ca nu ai cazut niciodata! ti-ai propus tu sa actionezi asa, eh? SURPRIZA, nu apuci nici sa clipesti si esti pe jos... nu iti doresc sa experimentezi, dar planul tau de acasa nu o sa iti iasa; poate dupa cateva cazaturi, dupa ce o sa iti intre in reflex. pt cei care nu au oprit, no comment. Serios?!?! Ti-a spus tie o pasarica? eh... nu am avut accident, de cazut am cazut si stiu cum e... culmea tot din cauza ca n-am stiut sa franez, ata ete. Franarea de urgenta se exerseaza, asa fara motiv, doar ca sa vezi cum reactioneaza mobra si sa vezi cum poti sa sari pe frane cat mai eficient. Daca iti formezi niste reflexe, vei actiona conform lor atunci cand nu ai timp sa gandesti, e natura umana. Editat Septembrie 18, 2009 de skullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_dragos Postat Septembrie 18, 2009 Autor Share Postat Septembrie 18, 2009 as fii doar un moralist daca ti-as spune cum am culcat vacuta. pur si simplu, ca pe ski-uri... aaa, frina de spate la bicicleta.... derapajul controlat.... sau ne-controlat:), tragi directia dorita, te apleci pentru a da si mai mare acceleratia gravitationala:) si ... te rogi sa nu vina dupa tine vaca... cel putin asa am facut eu. tare nasol este sa o auzi cum vine dupa tine, urita senzatie... apropo, atentie la intelegerea amiabila!!!!! la politie, tre sa declari ca nu vrei ca politia sa rezolve cazul, si ca te intelegi amiabil la asiguratori. la mine, soferul recunostea sus si tare ca este vinovat, ca ma ajuta sa repar motorul, ca etc. dar, nu dadea nici o declaratie, garantie ca a 2a zi va recunoaste la fel. am refuzat amiabilitatea in lipsa oricarei garantii, si, am dispus ca politia sa rezolve cazul. urmarea: cind a vazut ca eu scriu, a inceput, ca eu sint de vina, ca nu el a taiat calea, ca e lovit in spate deci eu sint vinovat, etc. deci, daca aveti siguranta cit de cit ca nu ati gresit, nu mergeti la mica intelegere ca puteti avea mari mari suprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Tot nu face sens. Vezi ca n-ai timp sa franezi pana intr-un obstacol. Cum te scapa culcatu? Ca tot in directia aia te duci numai ca mai repede. Deci vei lovi obstacolul ala cu viteza mai mare decat daca te-ai chinui pana in ultima clipa sa franezi. Sorry, insa povestea culcatului suna rau a infipt panicat in frane si pierdut aderenta. Nu inteleg de ce va e rusine sa recunoasteti c-ati picat involuntar si inventati povesti cum ati stat voi sa analizati siguatia si ati dedus ca cea mai buna alegere e s-o culcati, apoi ati culcat-o (sunt curios cum?) dupa care ati auzit mobra ca vine peste voi si v-ati dat la o parte din fata ei in timp ce va duceati taras. Si toate astea in 3 fractiuni de secunda cand n-ar fi fost timp de frana. Serios acuma, suna ridicol. Mai ales pentru cineva care are cateva trante la activ si stie cam cum se desfasoara o cazatura. Repet, imi pare rau ca trebuie sa va descos povestile pescaresti, dar poate mai citeste vreun incepator pe aici si cine stie ce idei capata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_dragos Postat Septembrie 18, 2009 Autor Share Postat Septembrie 18, 2009 Serios?!?! Ti-a spus tie o pasarica? eh... nu am avut accident, de cazut am cazut si stiu cum e... culmea tot din cauza ca n-am stiut sa franez, ata ete. Franarea de urgenta se exerseaza, asa fara motiv, doar ca sa vezi cum reactioneaza mobra si sa vezi cum poti sa sari pe frane cat mai eficient. Daca iti formezi niste reflexe, vei actiona conform lor atunci cand nu ai timp sa gandesti, e natura umana. stii, apropo de frinare: fiecare motor este diferit putin, si in functie de specificatiile tehnice, difera multe. la a mea, daca o bag brusc in frina motor, fiind pe cardan, reactioneaza ca la masina, puternic, si daca nu prinde penul, se blocheaza ca nu are abs si se duce la fel sanie. daca frinezi spate, drept nu se se duce. daca frinezi brusc fata, risti un tonou in aer... ca sa nu mai spun de calitatea penului, de reactia fiecaruia, etc. cred ca toti am cazut pe aici, cel putin odata... poate altii de prea multe ori:) lasati bataia ca nu merita:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Decat sa-ti prinzi picoarele ,sa-ti versi matele ,sa te lovesti cu capu de masina si sa-ti frangi gatu` sau sa-ti versi creierii (chiar si la 50 la ora ) e mai bine sa o culci.Desigur nu sub rotiile unei masini -iarasi nu e bine : ) Cel mai sigur lucru, este sa mergi preventiv ,uneori chiar sub viteza legala .Si mai sigur e ,sa nu mergi deloc pe motor .Sunt situatii si situatii : ) @ serious sam - jur ca nu am nimic cu tine dar nu ma pot abtine; suna foarte bine si frumos ce zici tu cu mersul preventiv si chiar foarte preventiv, dar cand stiu ca acu' cateva saptamani ne ziceai tu cum l-ai "facut" pe unu in brasov (in oras) cu un mitsubishi evo dupa ce i-ai dat peste 160 la 15000 de ture si ca ai slick-uri pe motooor, parca imi dai impresia deeee...asa, stii tu?! e ca si cum i-as spune unui adolescent ca cel mai sigur e sa mergi acasa dupa ce bei doua beri; pe de alta parte io sa ma porcesc in fiecare seara cu cate 15-20 de beri etc. ai prins tu ideea.... @Skullz - practic mi-ai dat dreptate (poate fara sa vrei); ai mai cazut, deci stii cum e... buuun. totusi ai gresit la fel, cu toate ca tu ti-ai facut planul... mai sunt oameni pe aici care nu s-au nascut ieri... in fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 @ serious sam - jur ca nu am nimic cu tine dar nu ma pot abtine; suna foarte bine si frumos ce zici tu cu mersul preventiv si chiar foarte preventiv, dar cand stiu ca acu' cateva saptamani ne ziceai tu cum l-ai "facut" pe unu in brasov (in oras) cu un mitsubishi evo dupa ce i-ai dat peste 160 la 15000 de ture si ca ai slick-uri pe motooor, parca imi dai impresia deeee...asa, stii tu?! e ca si cum i-as spune unui adolescent ca cel mai sigur e sa mergi acasa dupa ce bei doua beri; pe de alta parte io sa ma porcesc in fiecare seara cu cate 15-20 de beri etc. ai prins tu ideea.... @Skullz - practic mi-ai dat dreptate (poate fara sa vrei); ai mai cazut, deci stii cum e... buuun. totusi ai gresit la fel, cu toate ca tu ti-ai facut planul... mai sunt oameni pe aici care nu s-au nascut ieri... in fine Man...Roberete...inc-odata :sunt situatii si situatii ! Unele lucruri se pot face ,altele nu ... Unele lucruri se invata la scoala ,altele te invata...scoala vietii .Bafta...Sambata-duminica in zona babarunca cheia : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Tot nu face sens. Vezi ca n-ai timp sa franezi pana intr-un obstacol. Cum te scapa culcatu? Ca tot in directia aia te duci numai ca mai repede. Deci vei lovi obstacolul ala cu viteza mai mare decat daca te-ai chinui pana in ultima clipa sa franezi. Sorry, insa povestea culcatului suna rau a infipt panicat in frane si pierdut aderenta. Nu inteleg de ce va e rusine sa recunoasteti c-ati picat involuntar si inventati povesti cum ati stat voi sa analizati siguatia si ati dedus ca cea mai buna alegere e s-o culcati, apoi ati culcat-o (sunt curios cum?) dupa care ati auzit mobra ca vine peste voi si v-ati dat la o parte din fata ei in timp ce va duceati taras. Si toate astea in 3 fractiuni de secunda cand n-ar fi fost timp de frana. Serios acuma, suna ridicol. Mai ales pentru cineva care are cateva trante la activ si stie cam cum se desfasoara o cazatura. Repet, imi pare rau ca trebuie sa va descos povestile pescaresti, dar poate mai citeste vreun incepator pe aici si cine stie ce idei capata. asta incercam si eu sa scot de la el , sa-l fac sa-si de seama singur cum a culcat mobra dar vad ca nu merge pe ocolite. mobra nu pica daca se blocheaza spatele, decat daca-i dai drumul brusc intr-o pozitie dificila ( cum ar fi atunci cand ajungi de-a latul). cum se culca mobra in caz de accident a scris Silenti mai sus: panica , blocat frana ( mai precis frana fata) si rezultatul este mobra culcata .. pe ce parte vrea ea de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) apropo, atentie la intelegerea amiabila!!!!!la politie, tre sa declari ca nu vrei ca politia sa rezolve cazul, si ca te intelegi amiabil la asiguratori. la mine, soferul recunostea sus si tare ca este vinovat, ca ma ajuta sa repar motorul, ca etc. dar, nu dadea nici o declaratie, garantie ca a 2a zi va recunoaste la fel. am refuzat amiabilitatea in lipsa oricarei garantii, si, am dispus ca politia sa rezolve cazul. urmarea: cind a vazut ca eu scriu, a inceput, ca eu sint de vina, ca nu el a taiat calea, ca e lovit in spate deci eu sint vinovat, etc. deci, daca aveti siguranta cit de cit ca nu ati gresit, nu mergeti la mica intelegere ca puteti avea mari mari suprize. Daca facea pe nebunul putea declara ca te-ai dezechilibrat tu si ai cazut INAINTE sa-l lovesti. Autor moral, din cate stiu eu, nu exista definit in lege. Una din problemele ridicate de actiunea de a culca motocicleta este riscul ca "investigatorul" sa interpreteze ca te-ai dezechilibrat INAINTE de impact. Pe ei nu-i intereseaza cauza pentru care ai ales sa culci motocicleta, si ca prin aceasta actiune ti-ai salvat pielea. Daca nu erai pe motocicleta in momentul impactului acesteia cu masina, se poate interpreta ce am spus eu mai sus. Poate spune ca ai lovit ceva ce se afla pe asfalt, te-ai dezechilibrat si ai cazut, nu ca la-i vazut pe ala taindu-ti fata si ai ales sa eviti impactul. Anyway, este bine ca nu s-a intamplat mai rau; succes la repararea motocicletei. Editat Septembrie 18, 2009 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Tot nu face sens. Vezi ca n-ai timp sa franezi pana intr-un obstacol. Cum te scapa culcatu? Ca tot in directia aia te duci numai ca mai repede. Deci vei lovi obstacolul ala cu viteza mai mare decat daca te-ai chinui pana in ultima clipa sa franezi. Sorry, insa povestea culcatului suna rau a infipt panicat in frane si pierdut aderenta. Nu inteleg de ce va e rusine sa recunoasteti c-ati picat involuntar si inventati povesti cum ati stat voi sa analizati siguatia si ati dedus ca cea mai buna alegere e s-o culcati, apoi ati culcat-o (sunt curios cum?) dupa care ati auzit mobra ca vine peste voi si v-ati dat la o parte din fata ei in timp ce va duceati taras. Si toate astea in 3 fractiuni de secunda cand n-ar fi fost timp de frana. Serios acuma, suna ridicol. Mai ales pentru cineva care are cateva trante la activ si stie cam cum se desfasoara o cazatura. Repet, imi pare rau ca trebuie sa va descos povestile pescaresti, dar poate mai citeste vreun incepator pe aici si cine stie ce idei capata. Motivul e simplu: multi timp, raizari de bulevard s-au laudat cum au trantit ei motorul ca sa "evite" accidentul si acum daca mai apare unul care se panicheaza, imediat traneste povestea "m-am gandit eu si am facut mental niste calcule de fizica, am aplicat apoi medicina pe care o stiu si am ajuns la concluzia ca mai bine inclin motorul si ma infig intr-o portiera sau spoiler decat sa zbor peste o capota". Practic, asa cum zici si tu, orice impact care a fost "evitat" prin "culcarea motorului" de fapt nu era impact ci necesita doar o frana banala de urgenta. Pe care multi reizari de 18 ani si miar n-o stiu. Daca facea pe nebunul putea declara ca te-ai dezechilibrat tu si ai cazut INAINTE sa-l lovesti. Autor moral, din cate stiu eu, nu exista definit in lege. Omul a lovit masina din spate. Nu e clar ca-i vinovat? Ce "autor moral"? N-a pastrat distanta, n-a stiu sa execute o frana de urgenta, s-a panicat si s-a trantit. Editat Septembrie 18, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Adevarul e ca plasticul franeaza mai bine ca anvelopa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_dragos Postat Septembrie 18, 2009 Autor Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Motivul e simplu: multi timp, raizari de bulevard s-au laudat cum au trantit ei motorul ca sa "evite" accidentul si acum daca mai apare unul care se panicheaza, imediat traneste povestea "m-am gandit eu si am facut mental niste calcule de fizica, am aplicat apoi medicina pe care o stiu si am ajuns la concluzia ca mai bine inclin motorul si ma infig intr-o portiera sau spoiler decat sa zbor peste o capota". Practic, asa cum zici si tu, orice impact care a fost "evitat" prin "culcarea motorului" de fapt nu era impact ci necesita doar o frana banala de urgenta. Pe care multi reizari de 18 ani si miar n-o stiu.intii eu chiar am vrut sa o dau jos. nu sa ma infig in masina. am mai cazut de 2 ori de pe ea, si sincer, eu asa am considerat ca este mai bine. banala frina de urgenta, voi explica mai jos. la fel si tie, iti ofer vaca... pentru exemplificare pe viu direct si asfalt. daca ma panicam domnule draga, acceleram brusc sa incerc stg dr, calcam frina de-mi sareau ochii din cap, si mai ales am crezut ca il voi avaria mult mai putin decit sa intru direct in masina. o julitura e mai ieftina decit o furca sau altceva, nu? Omul a lovit masina din spate. Nu e clar ca-i vinovat? Ce "autor moral"? N-a pastrat distanta, n-a stiu sa execute o frana de urgenta, s-a panicat si s-a trantit. in primul rind, imi pare rau ca nu am facut poze. masina era lovita in spoiler, colt dr spate si lateral spoiler oala dreapta spate, pentru ca acolo a fost odata carena inferioara - baie ulei, si apoi bascula. asta odata. apoi, sa-mi spui si mie, cum pastrezi tu distanta regulamentara fata de o masina aflata pe banda 2, tu fiind pe banda 1, cind iti taie calea. este curios cum nu o mentin, si mai ales, cind in momentul intrarii pe banda ta, ramin 1-2m de reactionat asa din senin, chiar si la 30-40km.h. sa-mi arati si mie acest lucru, si chiar ofer vaca mea sa-mi exemplifici. la panica intra faptul ca nu mi-a placut gardul? sau ca am incercat sa nu dau frontal in el? referitor la frina de urgenta, iar, iti dau vaca mea cu placere sa incerci citeva scheme cu ea, eu fiind cu masina mea personala sau oricare doresti tu. ok? batem palma? care pierde plateste naveta de bere draga silenti, cum am spus si mai sus, am incercat sa evit... motorul, ca de, e mai ieftina oglinda etc, decit altele. sincer, nu cred ca un rider aluneca mai repede tavalit decit pe motor in picaj:) poti demonstra asta? eu am mai frinat brusc cu moto, si am avut ceva surprize neplacute cu ea... pescuitul nu este deloc ceva ce-mi place, iar daca vreau sa spun povesti, le spun la o fata, doua. se pare ca nu ai ajuns la ....momentul cind viata ti se deruleaza in ochii, inainte de impact. iti doresc sa nu ajungi. involuntar am cazut, si de atunci chiar nu-mi aduc aminte nimic, dar chiar nimic... decit cind veni smurdul si inainte cind am vazut frina celui din fata. deci, stiu diferenta si intre constient si inconstient, tot pe pielea mea. offf, ce dracu e asa de greu sa culci o mobra??? voi ati sarit direct pe motoare, nu tu bicle, nu tu skiuri nimic??? prea e de tot. iti ofer si tie vaca pentru a-mi demonstra... cum sa te panichezi si nu. asa imi fac mobra cap coada cu cei care spun nu, nu e asa. facem faza? eu spun ce am facut, si cum. nu fac cursuri de logica sau de mama ce tare sint. daca vroiam asta, imi luam o busa, nu? ceva plastice colorate misto, ok? scuze de magarie, dar... stiiti, sint si vre-o 2 martori... daca sap. unul a oprit masina ca a vazut totul, si o doamna intindea rufele pe balcon pe acolo... daca e de la ada si caiafa... ps. intii, recomand a se citi supararea mea pe cei care au trecut bine merci apoi, am povestit prin prisma mea ce si cum, nu sa incep cit de mare era pestele, ca nu ma intereseaza daca credeti sau ba in alta ordine de idei, eu asa am decis atunci, asta mi s-a parut cea mai buna solutie, fiindu-mi frica sa nu-i ard furca si frontalul, eu mai trintind-o pe carene care tin fenomenal de bine si nu in ultimul rind, ofer vaca contra reparatii care o strica sa-mi exemplifice pe ea in speta ce poate face el. care bate palma??? sau, putem face cu mobra voastra, ce spuneti? cum se culca motorul pe lateral... Editat Septembrie 18, 2009 de paul_dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.