paul_biker Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Din cadrul noutatilor ce vor fi prezentate de Honda la Tokyo Motor Show 2009 face parte si noul cruiser VT1300CR, o combinatie dintre vechiul VTX 1300R si VT1300CX (Fury), avand multe elemente de design inspirate/preluate de la cel din urma. Momentan nu exista mai multe detalii insa voi reveni cu mai multe informatii dupa lansarea oficiala. Cel mai probabil motorul va fi identic cu cel de pe Fury. Honda VT1300CR Honda VTX 1300R Honda VT1300CX (Fury) Noul model are o linie mult mai fluida (rezervorul si saua contribuie cel mai mult la impresia asta), mi se pare mult mai reusit decat VTX 1300. Observ ca au modificat si cadrul, marind unghiul furcii. Toate componentele imi par noi, nu vad similaritati cu VTX-ul vechi. Nu-mi plac jantele turnate in locul celor spitate. Editat Septembrie 30, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 CR-ul arata cool ca si cruiser, mi se pare un model reusit. Are putin din feelingul VTX-ului de 1800 care mi se pare cel mai reusit cruiser Honda. R-ul nu sare in fata cu nimic fata de un Shadow vechi, iar Furry ... cunoasteti parerea... kinda gay choppa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 1, 2009 Autor Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Se pare ca va mai fi un model, VT1300CS (ultimul din poza de mai jos) Editat Octombrie 1, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 E mult mai aproape de adevar decat Fury, dar daca ii pastreaza aceeasi lesinatura de motor, n-au facut nimic. In plus, aceasta motocicleta avea mare nevoie de un al doilea disc de frana pe fata, e prea grea pentru un singur disc. Si nu e problema doar la franare, ci si de faptul la arcul suspensiei de pe acea parte e mai solicitat si, in timp, se lasa, ceea ce face ca roata sa nu mai calce perpendicular pe asfalt iar cauciucul se uzeaza rapid pe partea stanga. Stiu 2 VTX-uri cu aceeasi buba. Dar de vreo upgradare a VTX-ului de 1800 nu se aude nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 2, 2009 Autor Share Postat Octombrie 2, 2009 Si eu ma gandeam ca e pacat daca ii lasa acelasi motor. Din pacate, nu cred ca au alta optiune. De VTX 1800 inca nu se aude nimic. Mai jos, foto mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 ce buzat e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 Fotografii de la Tokyo Motor Show: Mesaj completat Honda a lansat azi in State cele 3 noi cruisere, derivate din modelul Fury. Honda Interstate Honda Stateline Honda Sabre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) NU arata rau, dar parca a luat o lopata in cap si i-a cazut fatza si i-a aplatizat rezervorul... oricum de apreciat anumite tendinte spre originalitate ( cat si unele aplecate spre noile Victory) La asta ma refer: http://www.cycledragon.com/Jackpot-Ness.htm Editat Noiembrie 12, 2009 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) La asta ma refer: Buna remarca ta, chiar s-au inspirat puternic de la Victory . Imi place cruiserul ala albastru. Editat Noiembrie 12, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Arata binisor si imi place linia fluida si unghiul marit al furcii, dar cum zicea colegu trebe neaparat un disc dublu fata si arata naspa cu genti turnate mai bine spitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) Mai multe detalii http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/h...ma_vt_1300.html Editat Noiembrie 17, 2009 de Pijama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necstlevel Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 e frumoasa. am vazut-o azi la reprezentanta Honda. cat am stat putin pe ea mi-a placut feelingul. iti da senzatia de continuu, de fluid, de racheta, uniformitate.. mi-ar fi placut mai mult daca ar fi fost rezervorul putin mai mare. parca e prea mult spatiu gol ramas nefolosit, deasupra cilindrului fata .. astept sa vad daca se poate monta si un spatar ..pentru pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 E mult mai aproape de adevar decat Fury, dar daca ii pastreaza aceeasi lesinatura de motor, n-au facut nimic. La care lesinatura de motor te referi?Am inteles c-ar avea motorul de pe VTX 1300 R,care are 75CP,iar asta pt un cruiser e mai mult decat suficient,zic eu... Mesaj completat Arata binisor si imi place linia fluida si unghiul marit al furcii, dar cum zicea colegu trebe neaparat un disc dublu fata si arata naspa cu genti turnate mai bine spitate! Si eu cred ca i-ar sta mult mai bine cu genti spitate,mai ales ca nu-i un motor atat de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 La care lesinatura de motor te referi?Am inteles c-ar avea motorul de pe VTX 1300 R,care are 75CP,iar asta pt un cruiser e mai mult decat suficient,zic eu... Motorul de pe gama VT 1300 are 58cp & 107Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Motorul de pe gama VT 1300 are 58cp & 107Nm Fata de VTX 1300, care are 75 cp si 123 Nm. Trecerea pe injectie a dus la aceste scaderi de putere/cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Mie nu-mi place. Parca e din plastic toata. Si linia e departe de linia unui cruiser clasic, dar poate la viteze mari e nevoie de o linie mai ascutita. Tancul e prea turtit, iar cu gentile alea turnate...rezulta o motocicleta cu un look prea futurist pentru gustul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.