riciu007 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 In urma cu 3 zile am achizitionat un Suzuki gsx-r 750 din 2002, am constatat ca vibreaza cam tare de fapt pot spune ca tremura fata atunci cand franez , mentionez ca atunci cand am viteza foarte mica 5 -10 km/h practic se simte ca "agata" undeva daca ciupesc frana . E posibil sa fie din pricina placutelor ? sau a discurilor de frana? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Aici (atat cat se poate spune fara a vedea manifestarile respective) descrii 2 probleme diferite. 1. tremura cand franezi - daca tremura roata e descentrata (echilibreaza-o) - daca tremura maneta de frana e ovalizat un disc (trebuie schimbat) 2. agatzatul - ai lichidul de frana contaminat (trebuie schimbat) In urma cu 3 zile am achizitionat un Suzuki gsx-r 750 din 2002, am constatat ca vibreaza cam tare de fapt pot spune ca tremura fata atunci cand franez , mentionez ca atunci cand am viteza foarte mica 5 -10 km/h practic se simte ca "agata" undeva daca ciupesc frana . E posibil sa fie din pricina placutelor ? sau a discurilor de frana? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Ba, tu cand scrii poti reusi performanta sa scrii VIBRATI si sa citesti "VIBRATII" ?? :laugh: Mesaj completat Deci cuvantul asta chiar ca nu merge pocit, oricat de analfabet.... Asa copii, copiii, mai merge, se accepta, dar: complicati - complicatii vibrati - vibratii ecuatii, perforatii, .... e imposibil sa le stalcesti, chiar nu te doare ochiul cand citesti??/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 sau mai poti avea nenorocul sa fie jambele strambe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 eu as merge doar pe discul de frana stramb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Daca atunci cand franezi simtzi si in maneta de frana ca si cu ai avea ABS... aproape sigur ai cel putin un disc de frana stramb... Din pacate asta inseamna ca tre' sa-l schimbi, pentru ca nu prea merge sa le indrepti.... Bafta!! DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 Daca atunci cand franezi simtzi si in maneta de frana ca si cu ai avea ABS... aproape sigur ai cel putin un disc de frana stramb... Din pacate asta inseamna ca tre' sa-l schimbi, pentru ca nu prea merge sa le indrepti.... Bafta!! DDC Nu se simte absolut nimic in maneta de frana , pur si simplu incepe si tremura, nu tremura jentile si toata fata, initial ma gandeam ca un pistonas sa fie blocat . Vanzatorul mi-a spus ca a schimbat el placutele de frana este psibil din pricina montarii defectuase sa faca asa? sau poate a sarit materialul de pe placuta? Mesaj completat Ba, tu cand scrii poti reusi performanta sa scrii VIBRATI si sa citesti "VIBRATII" ?? :laugh: Mesaj completat Deci cuvantul asta chiar ca nu merge pocit, oricat de analfabet.... Asa copii, copiii, mai merge, se accepta, dar: complicati - complicatii vibrati - vibratii ecuatii, perforatii, .... e imposibil sa le stalcesti, chiar nu te doare ochiul cand citesti??/ Ai perfecta drepate am omis un "I" , apropos dupa o exclamatie se pune "!" in nici un caz "," "Ba, tu cand scrii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Daca iti sarea materialul de pe placutza auzeai scasnetele frecarii metal pe metal. Montare defectuoasa nu prea se poate, daca nu ai bagat placutza pe pozitie nu iti mai vine bine gaura la pinul de fixare. Un pistonas blocat poate cel mult sa tina roata infranata deci sa accelerezi mai greu, sa toceasca repede placutele si sa incalzeasca tare discul. In nici un caz sa tremure fatza. Decat dupa mers mai mult asa, in clipa in care din cauza supra-incalzirii se valureste discul. Janta stramba se vede la echilibrare. P.S. vroiam sa zic disc valurit nu ovalizat P.S.S. ce ai vrut sa zici ca NU tremura janta...si NU tremura toata fatza? ce tremura atunci? Nu se simte absolut nimic in maneta de frana , pur si simplu incepe si tremura, nu tremura jentile si toata fata, initial ma gandeam ca un pistonas sa fie blocat . Vanzatorul mi-a spus ca a schimbat el placutele de frana este psibil din pricina montarii defectuase sa faca asa? sau poate a sarit materialul de pe placuta? Mesaj completat Ai perfecta drepate am omis un "I" , apropos dupa o exclamatie se pune "!" in nici un caz "," "Ba, tu cand scrii" Editat Octombrie 5, 2009 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Ba, tu cand scrii poti reusi performanta sa scrii VIBRATI si sa citesti "VIBRATII" ?? :laugh: Mesaj completat Deci cuvantul asta chiar ca nu merge pocit, oricat de analfabet.... Asa copii, copiii, mai merge, se accepta, dar: complicati - complicatii vibrati - vibratii ecuatii, perforatii, .... e imposibil sa le stalcesti, chiar nu te doare ochiul cand citesti??/ Ai dreptate am omis un "I" dar totusi dupa acel "Ba" trebuia un astfel de semn "!" in nici un caz o virgula "Ba, tu cand.... " Mesaj completat Daca iti sarea materialul de pe placutza auzeai scasnetele frecarii metal pe metal.Montare defectuoasa nu prea se poate, daca nu ai bagat placutza pe pozitie nu iti mai vine bine gaura la pinul de fixare. Un pistonas blocat poate cel mult sa tina roata infranata deci sa accelerezi mai greu, sa toceasca repede placutele si sa incalzeasca tare discul. In nici un caz sa tremure fatza. Decat dupa mers mai mult asa, in clipa in care din cauza supra-incalzirii se valureste discul. Janta stramba se vede la echilibrare. P.S. vroiam sa zic disc valurit nu ovalizat P.S.S. ce ai vrut sa zici ca NU tremura janta...si NU tremura toata fatza? ce tremura atunci? Mesaj completat Ma refer la faptul ca daca janta ar fi stramba sau sau dezechilibrata ar tremura oricum , nu doar cand pun frana, ar trebui sa tremure mereu , inca ceva acest tremurat este de sus in jos nu tremura gidonul de la stanga la dreapta deci tzopaie! Mesaj completat Ma refer la faptul ca daca janta ar fi stramba sau sau dezechilibrata ar tremura oricum , nu doar cand pun frana, ar trebui sa tremure mereu , inca ceva acest tremurat este de sus in jos nu tremura gidonul de la stanga la dreapta deci tzopaie! Mesaj completat Ma refer la faptul ca daca janta ar fi stramba sau sau dezechilibrata ar tremura oricum , nu doar cand pun frana, ar trebui sa tremure mereu , inca ceva acest tremurat este de sus in jos nu tremura gidonul de la stanga la dreapta deci tzopaie! Mesaj completat Aici (atat cat se poate spune fara a vedea manifestarile respective) descrii 2 probleme diferite.1. tremura cand franezi - daca tremura roata e descentrata (echilibreaza-o) - daca tremura maneta de frana e ovalizat un disc (trebuie schimbat) 2. agatzatul - ai lichidul de frana contaminat (trebuie schimbat) Roata nu tremura si nici maneta de frana , practic topaie fata, ghidonul nu se misca stanga dreapta ci se misca pe verticala. Topaie. Editat Octombrie 5, 2009 de riciu007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adzeno Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Ai dreptate am omis un "I" dar totusi dupa acel "Ba" trebuia un astfel de semn "!" in nici un caz o virgula "Ba, tu cand.... "Mesaj completat Mesaj completat Ma refer la faptul ca daca janta ar fi stramba sau sau dezechilibrata ar tremura oricum , nu doar cand pun frana, ar trebui sa tremure mereu , inca ceva acest tremurat este de sus in jos nu tremura gidonul de la stanga la dreapta deci tzopaie! Mesaj completat Ma refer la faptul ca daca janta ar fi stramba sau sau dezechilibrata ar tremura oricum , nu doar cand pun frana, ar trebui sa tremure mereu , inca ceva acest tremurat este de sus in jos nu tremura gidonul de la stanga la dreapta deci tzopaie! Mesaj completat Ma refer la faptul ca daca janta ar fi stramba sau sau dezechilibrata ar tremura oricum , nu doar cand pun frana, ar trebui sa tremure mereu , inca ceva acest tremurat este de sus in jos nu tremura gidonul de la stanga la dreapta deci tzopaie! Mesaj completat Roata nu tremura si nici maneta de frana , practic topaie fata, ghidonul nu se misca stanga dreapta ci se misca pe verticala. Topaie. Va salut, domnilor! Daca topaie, cred ca efortul franarii e intermitent, si ba ingroapa furca, ba o lasa, ba o ingroapa ba o lasa. Daca te uiti cu atentie in lungul planului discului, in timp ce invarti roata cu mana, ar trebui sa sesizezi o mica bataie, stanga-dreapta, fie ea cat de mica. Apoi, daca franezi foarte putin si cu un efort constant fata si incerci sa invarti roata, ar trebui sa simti ca freaca mai tare, apoi se elibereaza... si tot asa. Face un zgomot, un fasait continuu - sau, dimpotriva. Cam asa imi suna mie: disc (discuri) incins des si tare si balta sau spalatorie. Chestia asta cu racitul brusc si neuniform (sub etrier nu se raceste la fel de repede ca si in afara lui) e cam paguboasa, si la masini. Mergi si tu incet si pune spate... Poti sa incerci cu un comparator pe care il prinzi rigid pe furca si cautatorul pe disc. Cand invarti, iti indica mecanic un ac pe o scala abaterile de planeitate. Profi, insa... nu are multa lume acasa micrometre, sublere si osciloscoape. Asfalt uscat, ud... oricum, fara gropi sa fie! Editat Octombrie 5, 2009 de adzeno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 Va salut, domnilor! Daca topaie, cred ca efortul franarii e intermitent, si ba ingroapa furca, ba o lasa, ba o ingroapa ba o lasa. Daca te uiti cu atentie in lungul planului discului, in timp ce invarti roata cu mana, ar trebui sa sesizezi o mica bataie, stanga-dreapta, fie ea cat de mica. Apoi, daca franezi foarte putin si cu un efort constant fata si incerci sa invarti roata, ar trebui sa simti ca freaca mai tare, apoi se elibereaza... si tot asa. Face un zgomot, un fasait continuu - sau, dimpotriva. Cam asa imi suna mie: disc (discuri) incins des si tare si balta sau spalatorie. Chestia asta cu racitul brusc si neuniform (sub etrier nu se raceste la fel de repede ca si in afara lui) e cam paguboasa, si la masini. Mergi si tu incet si pune spate... Poti sa incerci cu un comparator pe care il prinzi rigid pe furca si cautatorul pe disc. Cand invarti, iti indica mecanic un ac pe o scala abaterile de planeitate. Profi, insa... nu are multa lume acasa micrometre, sublere si osciloscoape. Asfalt uscat, ud... oricum, fara gropi sa fie! Sunt deacord cu cea ce spui referitor la ingropatul furcii, intrebarea este : din ce cauza face asa? etriere sau discuri? Multumesc frumos pentru raspuns! Mesaj completat Va salut, domnilor! Daca topaie, cred ca efortul franarii e intermitent, si ba ingroapa furca, ba o lasa, ba o ingroapa ba o lasa. Daca te uiti cu atentie in lungul planului discului, in timp ce invarti roata cu mana, ar trebui sa sesizezi o mica bataie, stanga-dreapta, fie ea cat de mica. Apoi, daca franezi foarte putin si cu un efort constant fata si incerci sa invarti roata, ar trebui sa simti ca freaca mai tare, apoi se elibereaza... si tot asa. Face un zgomot, un fasait continuu - sau, dimpotriva. Cam asa imi suna mie: disc (discuri) incins des si tare si balta sau spalatorie. Chestia asta cu racitul brusc si neuniform (sub etrier nu se raceste la fel de repede ca si in afara lui) e cam paguboasa, si la masini. Mergi si tu incet si pune spate... Poti sa incerci cu un comparator pe care il prinzi rigid pe furca si cautatorul pe disc. Cand invarti, iti indica mecanic un ac pe o scala abaterile de planeitate. Profi, insa... nu are multa lume acasa micrometre, sublere si osciloscoape. Asfalt uscat, ud... oricum, fara gropi sa fie! Sunt de acord cu cea ce spui referitor la ingropatul furcii, intrebarea este : din ce cauza face asa? etriere sau discuri? Multumesc frumos pentru raspuns! Mesaj completat Va salut, domnilor! Daca topaie, cred ca efortul franarii e intermitent, si ba ingroapa furca, ba o lasa, ba o ingroapa ba o lasa. Daca te uiti cu atentie in lungul planului discului, in timp ce invarti roata cu mana, ar trebui sa sesizezi o mica bataie, stanga-dreapta, fie ea cat de mica. Apoi, daca franezi foarte putin si cu un efort constant fata si incerci sa invarti roata, ar trebui sa simti ca freaca mai tare, apoi se elibereaza... si tot asa. Face un zgomot, un fasait continuu - sau, dimpotriva. Cam asa imi suna mie: disc (discuri) incins des si tare si balta sau spalatorie. Chestia asta cu racitul brusc si neuniform (sub etrier nu se raceste la fel de repede ca si in afara lui) e cam paguboasa, si la masini. Mergi si tu incet si pune spate... Poti sa incerci cu un comparator pe care il prinzi rigid pe furca si cautatorul pe disc. Cand invarti, iti indica mecanic un ac pe o scala abaterile de planeitate. Profi, insa... nu are multa lume acasa micrometre, sublere si osciloscoape. Asfalt uscat, ud... oricum, fara gropi sa fie! Sunt de acord cu cea ce spui referitor la ingropatul furcii, intrebarea este : din ce cauza face asa? etriere sau discuri? Multumesc frumos pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adzeno Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Sunt deacord cu cea ce spui referitor la ingropatul furcii, intrebarea este : din ce cauza face asa? etriere sau discuri? Multumesc frumos pentru raspuns!Mesaj completat Sunt de acord cu cea ce spui referitor la ingropatul furcii, intrebarea este : din ce cauza face asa? etriere sau discuri? Multumesc frumos pentru raspuns! Mesaj completat Sunt de acord cu cea ce spui referitor la ingropatul furcii, intrebarea este : din ce cauza face asa? etriere sau discuri? Multumesc frumos pentru raspuns! Discuri, omule, ca despre asta vorbiram... Etrierele fac blocaje permanente, merge infranat ori dupa franare se elibereaza mai greu roata. WD40, dar nu da pe disc. NU DA PE DISC ca aluneca si mori nevinovat. Da pe etrier, pe la incheieturi. Eventual da-le jos si curata-le. E destul de simplu. Daca pui frana mai tare, mai face? Editat Octombrie 5, 2009 de adzeno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 In urma cu 3 zile am achizitionat un Suzuki gsx-r 750 din 2002, am constatat ca vibreaza cam tare de fapt pot spune ca tremura fata atunci cand franez , mentionez ca atunci cand am viteza foarte mica 5 -10 km/h practic se simte ca "agata" undeva daca ciupesc frana . E posibil sa fie din pricina placutelor ? sau a discurilor de frana? Multumesc anticipat! Incearca sa re-pasuiesti placutele pe discuri, poate operatiunea nu a fost facuta corespunzator sau poate ca intre timp s'au format depuneri de material care incep sa se transforme in cementita. Abia apoi cauta alte explicatii, gen discuri ovalizate. Ride sAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Incearca sa re-pasuiesti placutele pe discuri, poate operatiunea nu a fost facuta corespunzator sau poate ca intre timp s'au format depuneri de material care incep sa se transforme in cementita. Abia apoi cauta alte explicatii, gen discuri ovalizate. Ride sAfe! asa am sa fac m-am gandit si eu eventual am sa pun un set de placute noi si am sa vad rezultatele. Mercic frumos ! Editat Octombrie 5, 2009 de riciu007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Incearca sa re-pasuiesti placutele pe discuri, poate operatiunea nu a fost facuta corespunzator sau poate ca intre timp s'au format depuneri de material care incep sa se transforme in cementita. Abia apoi cauta alte explicatii, gen discuri ovalizate. Ride sAfe! da' cum dreq sa le repasuiasca? si de ce-i zici ca mai bine face treaba asta, cind e mult mai usor sa verifice alte probleme. daca vrei sa verifici (macar superficial) tot ce tine de fata (jocuri la rulmenti), poti sa ridici de fata mobra pe cricul lateral (iti trebuie relativ putina forta). in timpul asta un ajutor iti verifica jocul la axul rotii si la rulmentii furcii. iar eventualele deformari ale discului cred ca se pot verifica si ele relativ usor. in cel mai rau caz scosul rotii din fata dureaza 10 minute. ps: acuma serios, cred ca ai obosit si tu sa tot scrii raid seif, ai gresit de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Nu stiu daca o fi exact ceea ce descrii tu, dar si eu aveam vibratii in ghidon la franare mai puternica. La mine a fost de la joc la rulmentii de la jug. Acuma ca am rezolvat jocul nu mai am nici un fel de vibratii. Verifica si pe partea asta daca nu rezolvi nimic cu discul/placutele de frana. Editat Octombrie 5, 2009 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 6, 2009 Autor Share Postat Octombrie 6, 2009 Discuri, omule, ca despre asta vorbiram... Etrierele fac blocaje permanente, merge infranat ori dupa franare se elibereaza mai greu roata. WD40, dar nu da pe disc. NU DA PE DISC ca aluneca si mori nevinovat. Da pe etrier, pe la incheieturi. Eventual da-le jos si curata-le. E destul de simplu. Daca pui frana mai tare, mai face? La franare brusca tot face, dar la viteze foarte nici de ex 20-30km/h sau peste 120km/h daca franez nu se mai simte asa taredar vibreaza totusi , insa e inspaimantator in ce hal poate face la franare intre 30-100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 incearca sa dai discurile jos si sa le verifici. daca sunt ovalizate, se pot rectifica (sau macar poti sa incerci; la masina se pot rectifica). cu ocazia asta poti verifica si placutele de frana si etrierele. pune mana si desfa, ca n-ai sa gasesti raspunsul aici. offtopic:tu n-ai probat motorul inainte sa-l cumperi?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 in cazul asta iti agata ceva. cum ziceau baietii mai sus, sa nu fie deformat discul. cu un prieten ridica cumva roata fata sus si invarte de roata si calci usor frana. daca auzi un fasait (in suturi)e sigur de la disc. cel mai bine caua si schimba discurile si placutele sa nu mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 6, 2009 Autor Share Postat Octombrie 6, 2009 incearca sa dai discurile jos si sa le verifici. daca sunt ovalizate, se pot rectifica (sau macar poti sa incerci; la masina se pot rectifica). cu ocazia asta poti verifica si placutele de frana si etrierele. pune mana si desfa, ca n-ai sa gasesti raspunsul aici. offtopic:tu n-ai probat motorul inainte sa-l cumperi?!?!? Nu cred ca se pot rectifica discurile si nici nu as face-o, daca discurile vor fi ovalozate le voi schimba, desi nu cred consider ca sunt ovalizate daca ar fi fost banuiesc ca ar fi impins pistonasele de la etrier inapoi si s-ar fi simtit in maneta de frana pulsatii. Am probat motorul inainte insa am considerat ca nu ar fi o problema majora acest lucru. Mercic frumos! Mesaj completat in cazul asta iti agata ceva. cum ziceau baietii mai sus, sa nu fie deformat discul. cu un prieten ridica cumva roata fata sus si invarte de roata si calci usor frana. daca auzi un fasait (in suturi)e sigur de la disc. cel mai bine caua si schimba discurile si placutele sa nu mai ai probleme. Am sa demontez etrieri initial am sa curat pistonase si bolturi si daca tot va face am sa schimb discurile. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 da' cum dreq sa le repasuiasca? si de ce-i zici ca mai bine face treaba asta, cind e mult mai usor sa verifice alte probleme. daca vrei sa verifici (macar superficial) tot ce tine de fata (jocuri la rulmenti), poti sa ridici de fata mobra pe cricul lateral (iti trebuie relativ putina forta). in timpul asta un ajutor iti verifica jocul la axul rotii si la rulmentii furcii. iar eventualele deformari ale discului cred ca se pot verifica si ele relativ usor. in cel mai rau caz scosul rotii din fata dureaza 10 minute. ps: acuma serios, cred ca ai obosit si tu sa tot scrii raid seif, ai gresit de data asta http://hobbymoto.ro/?p=228 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 6, 2009 Autor Share Postat Octombrie 6, 2009 http://hobbymoto.ro/?p=228 super tare materialul . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Securistu' Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 daca face asa parerea mea e ca sunt discurile deformate.problema se pune altfel.de ce -au deformat ca tu doar ai cumparato asa! 1.unul din discuri sau ambele sunt deformat/deformate 2.daca nu ai kilometraj analogic pe roata (montat pe roata din fata stanga sau dreapta) e posibil ca distantielele pe fata de la roata daca nu sunt simetrice sa fi fost inversate intre ele (eventual la o schimbare de cauciuc)si indiferent de cate discuri schimbi sa deformeze ceva din nou (stiu pe cineva care a facut chestia asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adzeno Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Se pasuiesc doar placutele noi, sau luate SH de pe alt motor, asta ca sa se formeze amprenta santurilor de pe disc si pe placute. La primele franari cu placute noi frana e asa... un deziderat. Adica nu prea e tare. Dar se lasa cu timpul. Sa rectifici planeitatea discului de motocicleta e bungee jumping cu coarda mai luna decat distanta. La masini ai de unde sa iei, ca sunt de "n" ori mai groase. La moto risti sa se faca tandari la o franare mai violenta, si atunci... RIP. Daca sunt discurile - schimb. OBLIGATORIU. Nu incerca carpeli ca nu e loc de glume cu viata ta. Si daca tot ai cheltuit bani pe discuri... baga placute noi, curata etrierii si salut! Lifetime Guarantee (un fel de-a spune ), asta daca nu esti hingher... Si nu cred! Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 7, 2009 Autor Share Postat Octombrie 7, 2009 daca face asa parerea mea e ca sunt discurile deformate.problema se pune altfel.de ce -au deformat ca tu doar ai cumparato asa!1.unul din discuri sau ambele sunt deformat/deformate 2.daca nu ai kilometraj analogic pe roata (montat pe roata din fata stanga sau dreapta) e posibil ca distantielele pe fata de la roata daca nu sunt simetrice sa fi fost inversate intre ele (eventual la o schimbare de cauciuc)si indiferent de cate discuri schimbi sa deformeze ceva din nou (stiu pe cineva care a facut chestia asta) Nu am kilometraj analogic pe roata , atunci cand l-am intrebat pe fostul proprietar daca avea si inainte aceste vibratii mi-a raspuns ca NU , ci a inceput sa se simta dupa schimbarea gumelor, gandinduse ca nefiind echilibrata roata fata are aceste vibratii. Sincer nu am crezut ca este o cauza schimbarea gumelor, insa dupa ce ai scris tu la punctul 2 inclin sa cred ca a fost montata defectuos raota fata netinand cont de distantiere. Multumesc tare mult pentru sfaturi. Asfalt uscat! Mesaj completat Se pasuiesc doar placutele noi, sau luate SH de pe alt motor, asta ca sa se formeze amprenta santurilor de pe disc si pe placute. La primele franari cu placute noi frana e asa... un deziderat. Adica nu prea e tare. Dar se lasa cu timpul. Sa rectifici planeitatea discului de motocicleta e bungee jumping cu coarda mai luna decat distanta. La masini ai de unde sa iei, ca sunt de "n" ori mai groase. La moto risti sa se faca tandari la o franare mai violenta, si atunci... RIP. Daca sunt discurile - schimb. OBLIGATORIU. Nu incerca carpeli ca nu e loc de glume cu viata ta. Si daca tot ai cheltuit bani pe discuri... baga placute noi, curata etrierii si salut! Lifetime Guarantee (un fel de-a spune ), asta daca nu esti hingher... Si nu cred! Va salut! Am inteles aspectul cu pasuirea placutelor noi. Nu as pune niciodata placute sau discuri SH si nici nu as face improvizatii sau carpeli pe moto caci e vorba de siguranta mea . Mercic frumos pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.