Sari la conținut

Schimbare toba stoc cu toba sport


Neutral
 Share

Postări Recomandate

Am o nedumerire destul de mare,cu toate ca motocicleta mea nu da semne ca ar fi deranjata de noua evacuare eu totusi sunt curios.Mai precis am o Honda CBR 600 F 3 si de curand am schimbat toba stoc de fabrica cu una marca BOS aluminiu ovala ,rezultatul nu a fost cel asteptat pentru ca zgomotul nu era asa puternic ci doar un pic peste cealalta,am scos silencer-ul si inca o mica schimbare,dar tot mica apoi am zis sa o scurtez la jumatate si asa am facut.Rezultatul este bestial :cheers: ,deh nu mi-am permis una sh de carbon macar.

 

Ce vreau sa stiu este daca trebuie sa mai reglez ceva pe la carburatie sau motor in urma acestei schimbari,motoreta merge bine si nu da semne distinctive.

Astept sfaturile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, eu am schimbat toba si la R1, si la vfr si gsxf, la noi in sat aici nu face nima reglaje si pot spune ca nu s-a defectat nimic, logic ar fi sa se bibileasca ceva....dar cum dupa ce ai scos db-killer nu s-a prea cunoscut ca la gsxf-ul actual am o leovince sbk si fara dbkiller urla animalic....:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un BOS de carbon, oval, scurtat de jumate, si evident, fara silencer :cheers:

 

Parerea mea e ca, chiar daca nu da "semne distincte" motorul, trebuie facut un reglaj la carburatoare. Evacuarea e mult mai directa decat la toba stock, iar gazele arse ies liber pe toba, fara a mai forma acea "perna" de presiune care incetinea gazele de la urmatorul ciclu al motorului, cum se intampla la toba stock. Regleaza-le, ca nu o sa regreti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in ce ar consta aceste reglaje?

 

reglaj relanti la mai multe sau mai putine ture? sincronizarea din nou a carburatoarelor?cu toate ca nu vad ce ar avea alimentarea cu benzina cu evacuarea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Nu trebuie nici un reglaj ci un lant gros auriu de tip "manelar" si niste muci in freza sa stea paru' tapan. Ce sula mea va trebuie tobe sport? ca sa urle mai tare? sau te pomeni ca laud paips seiv laiv?

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shackalu a cam spus ce era de spus.

Problema e in felul urmator : carburatia este mult mai flexibila din punctul asta de vedere, si o schimbare de finala nu necesita modificari, insa e bine sa le faci.

Injectia, in schimb-alta mancare de peste.E mult mai sensibila prin natura ei la orice tip de modificari si rezultatul cel mai des intalnit e un amestec mai sarac.Pe lagna asta, vor aparea invariabil rateuri.Solutia,la fel ca si la carburatie, insa in cazul injectiei necesare as zice eu - un reglaj al amestecului.Practic trebuie facut ceva mai bogat.Power commander-ul e o solutie scumpa si rapida la problema asta;cam atat.

 

salutari.

Editat de VincentVega
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie nici un reglaj ci un lant gros auriu de tip "manelar" si niste muci in freza sa stea paru' tapan. Ce sula mea va trebuie tobe sport? ca sa urle mai tare? sau te pomeni ca laud paips seiv laiv?

 

 

pai asa e, cu cu conditia sa mergi relativ regulamentar dpdv. al vitezei, eu unul nu mai am toba deloc, nici pe rf si nici pe mille. TOTI ma aud, indiferent de nivelul sonorului din masina, indiferent de genul ascultat :cheers: stiu, sunt marlan si obosesc pe toti sarantocii care nu au bani de geamuri fonoizolante dar viata mea costa mai mult decat somnul lor de dupa-masa. de fapt confortul meu, conduc de 8 ani si peste 300.000 de km numai motoare, de jumate de an nu trebuie sa ma mai stresez atat de mult cu conduita preventiva excesiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. intrebare. daca modific esapamentul ( acum e 4-2-2) respectiv pleaca 4 de la motor, se unesc 2 cu 2 apoi iesirile is pe laterale., si vreau sa fac modificare de genul 4-4-4( patru tevi pleaca de la motor, patru esapamente sa fie scose , cate doua pe laterale, cum ar suna?? in cazul unui motor 4 un V ( magna dragstar etc) stiu cum suna.insa nu imi dau seama cum urla la un 4 in linie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Mesaj completat

Nu trebuie nici un reglaj ci un lant gros auriu de tip "manelar" si niste muci in freza sa stea paru' tapan. Ce sula mea va trebuie tobe sport? ca sa urle mai tare? sau te pomeni ca laud paips seiv laiv?

pai cu ural-ul cred si eu ca nu depasesti prea multi ca sa fie nevoia sa atragi atentia celorlati participanti la trafic cand vii din spate :cheers: ete' na, nu-si mai poate pune omu toba sport ca e considerat cocalar cu muci in freza de unul ca tine....hai papapapapa

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Mesaj completat

 

pai cu ural-ul cred si eu ca nu depasesti prea multi ca sa fie nevoia sa atragi atentia celorlati participanti la trafic cand vii din spate :hug: ete' na, nu-si mai poate pune omu toba sport ca e considerat cocalar cu muci in freza de unul ca tine....hai papapapapa

s-a discutat pe atatea topicuri/forumuri/limbi straine/continente/etc.

 

nu ajuta la nimic toba goala; ca si performante, rezultatele is insesizabile pentru mobristii de rand; asa ca daca iti golesti toba si ti se pare ca mere mai tare, DOAR TI SE PARE; si nu, nu te aude mai bine lumea daca ai toba goala si nu eviti accidentele asa; le eviti daca ai lumini mai puternice si echipament viu colorat.

 

daca vrei sa mearga mobra mai tare, pune-i filtru sport si PCIII. si axe cu came cu alt profil. dupa care o sa vezi ca ai dat banii dejaba, ca tot atata te inclini pe curbe :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. intrebare. daca modific esapamentul ( acum e 4-2-2) respectiv pleaca 4 de la motor, se unesc 2 cu 2 apoi iesirile is pe laterale., si vreau sa fac modificare de genul 4-4-4( patru tevi pleaca de la motor, patru esapamente sa fie scose , cate doua pe laterale, cum ar suna?? in cazul unui motor 4 un V ( magna dragstar etc) stiu cum suna.insa nu imi dau seama cum urla la un 4 in linie

 

Tevile primare ale sistemului de evacuare se unesc cate doua pentru a beneficia de efectul de baleaj... nu stiu cum ar "urla" daca le'ai separa, insa cu siguranta vei pierde din cuplu motor.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
s-a discutat pe atatea topicuri/forumuri/limbi straine/continente/etc.

 

nu ajuta la nimic toba goala; ca si performante, rezultatele is insesizabile pentru mobristii de rand; asa ca daca iti golesti toba si ti se pare ca mere mai tare, DOAR TI SE PARE; si nu, nu te aude mai bine lumea daca ai toba goala si nu eviti accidentele asa; le eviti daca ai lumini mai puternice si echipament viu colorat.

 

daca vrei sa mearga mobra mai tare, pune-i filtru sport si PCIII. si axe cu came cu alt profil. dupa care o sa vezi ca ai dat banii dejaba, ca tot atata te inclini pe curbe :cheers:

 

NU este adevarat. de cand merg fara toba ma aude oricine. indiferent daca se aud manelele la maxim din suv tot se dau deoparte. scurt. in schimb nu-s marlan, merg noaptea doar cand sunt beat. ma doare-n pwula.

 

Tevile primare ale sistemului de evacuare se unesc cate doua pentru a beneficia de efectul de baleaj... nu stiu cum ar "urla" daca le'ai separa, insa cu siguranta vei pierde din cuplu motor.

 

Ride Safe!

 

tu chiar confunzi principiile 2t cu 4t. serios. sunt motoare cu renume si cu performante notabile, cum ar fi mv agusta care au evacuari separate. sunt doar calcule legate de volumul gazelor arse si de temperatura lor si foarte, foarte, foarte putin legate de efectul lor de "back-pressure".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu chiar confunzi principiile 2t cu 4t. serios. sunt motoare cu renume si cu performante notabile, cum ar fi mv agusta care au evacuari separate. sunt doar calcule legate de volumul gazelor arse si de temperatura lor si foarte, foarte, foarte putin legate de efectul lor de "back-pressure".

 

Tu confunzi termenii, "back-pressure" este un concept interpretat gresit, eu ma refeream la efectul de baleaj, sau mai bine zis, de alinere a undelor de presiune (sunet) negative ale evacuarii unui cilindru cu timpii de admisie a celui corespondent. Principiile evacuarii sunt intr'adevar mult mai importante in cazul motorului in 2T, dar aplicabile si in cazul motorului in 4T.

 

 

In cazul nostru, ne referim la un motor in 4T care, pentru a beneficia de "ajutorul" efectului amintit de mine mai devreme are nevoie de corespondenta galeriilor primare de evacuare.

 

Citeste...

 

http://hobbymoto.ro/?p=179

http://hobbymoto.ro/?p=197

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
.

Mesaj completat

 

pai cu ural-ul cred si eu ca nu depasesti prea multi ca sa fie nevoia sa atragi atentia celorlati participanti la trafic cand vii din spate :cheers: ete' na, nu-si mai poate pune omu toba sport ca e considerat cocalar cu muci in freza de unul ca tine....hai papapapapa

 

Prietene uralu' e de uichend, mobra mea de zi cu zi este un cbr600 f2 asa ca papapapa tu. In calitate (si) de sofer nu mi s-a parut ca tobele goale (care oricum dau sunetul in spate) ajuta la sesizarea motopixdistilor idioti din trafic, il sesizezi pe cocalarul cu tobe goale abia cand e in dreptul tau. Asa ca laud paips save laiv e o vrajeala pentru cei cu muci in freza, cred ca mai bine ati invata sa conduceti preventiv.

In afara de faptul ca face zgomot inutil nu vad nici o jmekerie si nu vad de ce trebuie sa va faca loc in trafic cei cu masinile. Daca ai loc te bagi daca nu stai pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene uralu' e de uichend, mobra mea de zi cu zi este un cbr600 f2 asa ca papapapa tu. In calitate (si) de sofer nu mi s-a parut ca tobele goale (care oricum dau sunetul in spate) ajuta la sesizarea motopixdistilor idioti din trafic, il sesizezi pe cocalarul cu tobe goale abia cand e in dreptul tau. Asa ca laud paips save laiv e o vrajeala pentru cei cu muci in freza, cred ca mai bine ati invata sa conduceti preventiv.

In afara de faptul ca face zgomot inutil nu vad nici o jmekerie si nu vad de ce trebuie sa va faca loc in trafic cei cu masinile. Daca ai loc te bagi daca nu stai pe loc.

 

Daca ai sa citesti mai bine la inceput si iti pui ochelarii ai sa observi ca am cerut niste informatii tehnice de la o persoana care poseda si cunoaste ce inseamna acel lucru,faptul pentru care eu am hotarat sa imi schimb toba stoc cu o toba sport pe care am mai si modificato ulterior ca sa urle astfel incat sa sparga timpanele conservarilor la semafor este treaba mea si daca in trafic deranjeaza pe cineva nu are decat sa indrasneasca sa comenteze.

In al doilea rand daca nivelul tau de inteligenta nu a putut sa proceseze motivul despre care a fost deschis acest topic ma bucur totusi ca sunt si persoane bagatoare de seama care sa imi tina topicul sus aici ca alt motiv in afara de faptul ca ai mai adaugat un post in profilul tau chiar nu conteaza pentru nimeni.

Iti doresc ca data viitoare cand o proasta va trece cu conserva pe rosu si sa nu se sperie si sa opreasca sa fi tu cu toba ta silentioasa,poate doar tipatul din cauza oaselor zdrobite ti se va auzi.

Bucurate de zilele ramase,multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Daca ai sa citesti mai bine la inceput si iti pui ochelarii ai sa observi ca am cerut niste informatii tehnice de la o persoana care poseda si cunoaste ce inseamna acel lucru,faptul pentru care eu am hotarat sa imi schimb toba stoc cu o toba sport pe care am mai si modificato ulterior ca sa urle astfel incat sa sparga timpanele conservarilor la semafor este treaba mea si daca in trafic deranjeaza pe cineva nu are decat sa indrasneasca sa comenteze.

 

Mai bine cereai un borcan de gel.

 

In al doilea rand daca nivelul tau de inteligenta nu a putut sa proceseze motivul despre care a fost deschis acest topic ma bucur totusi ca sunt si persoane bagatoare de seama care sa imi tina topicul sus aici ca alt motiv in afara de faptul ca ai mai adaugat un post in profilul tau chiar nu conteaza pentru nimeni.

 

Esti la fel de bengos ca o mobra in neutral.

 

Iti doresc ca data viitoare cand o proasta va trece cu conserva pe rosu si sa nu se sperie si sa opreasca sa fi tu cu toba ta silentioasa,poate doar tipatul din cauza oaselor zdrobite ti se va auzi.

Bucurate de zilele ramase,multa bafta

Data viitoare cand o proasta va trece pe rosu o sa franez la fel cum fac mereu. Si daca ai merge fara tobe nu te-ar sesiza cineva in trafic, doar cei din spatele tau care isi vor baga si-si vor scoate madularul din tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data viitoare cand o proasta va trece pe rosu o sa franez la fel cum fac mereu. Si daca ai merge fara tobe nu te-ar sesiza cineva in trafic, doar cei din spatele tau care isi vor baga si-si vor scoate madularul din tine.

 

Nu credeam ca vreodata o sa'ti sustin vreo opinie... poate ca totusi ar trebui sa'i explici si de ce doar cei din spate i'ar umple "frigiderul de carne", pentru ca sigur habar n'are ce e aia si nici cum se manifesta "efectul doppler".

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...