Sari la conținut

Bmw K1


Didis
 Share

Postări Recomandate

Din pacate la Botosani nu sint prea multe de vazut,asta daca nu te intereseaza Eminescu :moto: .

Dar mai spre Bucovina se schimba lucrurile...

Simbata la 12:00 la standul BMW ne intilnim citiva amatori pentru intilnirea anuala BMW din Germania.

Ar fi o ocazie pentru toti BMW-istii sa ne intilnim,macar pt a ne cunoaste.

/index.php?...pic=38800&st=60

 

Cit despre club,daca pot face ceva,cu placere.

 

o sa incerc sa ma bag si eu in seama pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ti-am vazut bmw-ul la smaeb... super si maaaare frate , ingrijita piesa ....zi-mi si mie cum se comporta cardanul cu bieleta aia anticuplu, ca ma gandesc sa fac ceva si la guzza mea... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ti-am vazut bmw-ul la smaeb... super si maaaare frate , ingrijita piesa ....zi-mi si mie cum se comporta cardanul cu bieleta aia anticuplu, ca ma gandesc sa fac ceva si la guzza mea... :moto:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ti-am vazut bmw-ul la smaeb... super si maaaare frate , ingrijita piesa ....zi-mi si mie cum se comporta cardanul cu bieleta aia anticuplu, ca ma gandesc sa fac ceva si la guzza mea... :moto:

multumesc, multumesc... e marisoara, intr-adevar...

din pacate, e prima motocicleta cu cardan cu care merg ... ca sa nu dau cu bata in balta, cum ar trebui sa faca fara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa raspund eu, pentru ca am mers cu ambele modele. al meu nu are ramforsarea aia (a.k.a. "bieleta anticuplu") si diferenta nu mi se pare uriasa, la K1, sau la K100 mai noi, care au piesa cu pricina, cardanul mai are o articulatie, deci diferenta se reduce: ce se castiga in rigiditate prin bieleta se pierde, dupa parerea mea, prin plusul de flexibilitate al celei de-a doua articulatii.

 

Ca parere de om care a testat ambele tipuri de transmisii, inclin spre cea cu dubla articulatie si bieleta, pentru comoditate si raspuns un pic mai ferm la manevre.

 

Ry.

 

Later edit: @SnapShot: Sa nu uitam cata experienta are BMW in ceea ce priveste cardanele. Totusi, ei sunt cei care au inventat suspensiile Paralever, Telelever, Duolever si asa mai departe. La seria K exista unele indicatii ca in cazul unei ungeri defectuoase a basculei prin care trece axul cardanic, sau a grupului conic, este posibil sa apara o uzura excesiva care sa poata duce la defectarea transmisiei. Dar in conditii normale de exploatare si de intretinere, acea suspensie si transmisie (caci sunt legate una de alta) functioneaza teoretic la nesfarsit.

 

R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la K1, sau la K100 mai noi, care au piesa cu pricina, cardanul mai are o articulatie

Adica are doua U-Jointuri ? Hmm... ar trebui verificate periodic. Am citit cateva povesti de groaza despre cardane care s-au smuls din UJ-uri si au digerat jumate din cutia de viteze, dar e drept ca astea erau Guzzuri foarte vechi si fugarite rau. Totusi, nu strica o demontare+verificare temeinica periodica a cardanului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te poarte cat mai multi km sanatos si fara incidente. Sa-ti traiasca si felicitari pt. achizitie

Asfalt uscat si salutari cu farul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica are doua U-Jointuri ? Hmm... ar trebui verificate periodic. Am citit cateva povesti de groaza despre cardane care s-au smuls din UJ-uri si au digerat jumate din cutia de viteze, dar e drept ca astea erau Guzzuri foarte vechi si fugarite rau. Totusi, nu strica o demontare+verificare temeinica periodica a cardanului.

..... :moto: :ok: ce zici tu acolo despre U-jointuri-le alea?vrei sa-ma sperii ?,,mai baga neste detalii,sacasc ochii mai bine la mine... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... :moto: :ok: ce zici tu acolo despre U-jointuri-le alea?vrei sa-ma sperii ?,,mai baga neste detalii,sacasc ochii mai bine la mine... :)

off-topic: Guzzurile astea vecki si cu mai multi km pe ele au nevoie de inspectie periodica a UJ-urilor (si a cardanului in general), dat fiind ca se slabesc dupa ceva timp (si km). O solutie permanenta e sa le inlocuiesti cu niste high-tech (aliaje moderne) aftermarket stuff (de la un magazin specializat in piese aftermarket), insa e scumpa (pe de o parte pentru ca piesele sunt scumpe, pe de alta pentru ca majoritatea magazinelor alora sunt in Italia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat 2 imagini ca sa se inteleaga cum e cu cele 2 sisteme diferite. In niciuna din poze nu se vede bine articulatia dintre cutie si transmisie, pt ca pozele nu sunt facute explicit pt a arata aceasta parte. Am incercat sa o indic printr-o sageata, ca sa fie mai usor de inteles pentru cei ce nu au mai vazut niciodata o astfel de motocicleta.

 

post-877-1147249733_thumb.jpg post-877-1147249749_thumb.jpg

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu motoru inca din primele zile in Ro. A fost expus pe Bv. Unirii la Showroomul BMW (doar motociclete) dar asta se intampla prin 90 si ceva. Stiu ca salivam la el in timp ce ma dadeam cu o magarie de Scooter Suzuki Bara de 49cc.... Am lucrat o vara la un magazin din apropiere si ma duceam zilnic sa-l vad. Pretzul in Marci de atunci, nou fiind, era fabulos...

Bravo tzie, ai cumparat o PIESA GREA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...