a_deea Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 (editat) Decat sa faci o uratzenie de strutzocamila mai bine lasa MZ-ul asha cum e. Mie im place ce vad in poza aia... My new buddy, Pacat ca nu ai vazut-o in realitate! Ii lipsesc o gramada de lucruri. De exemplu stopurile nu merg pentru ca nu exista firele!!!!!!!!!! In afara de asta tipul a umblat la ea si a umblat prost. Macar i-am schimbat bujiile si a pornit. Nu vreau sa schimb prea multe. Nu la forma. Ma gandeam poate ( ce parere ai? ) o roata mai lata pe spate... si asta ar insemna ceva modificari la aripa din spate. Putin la aripa din fata, rezervor, sa, far, ghidon, putin crom, vopsea. Multumesc pentru schite. Imi sunt de folos. Apropos. Stii ceva de un soc. Exista asa ceva pe ele ca taica asa zice. Editat Mai 12, 2006 de a_deea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Cromul costa, si modificari pe o motocicleta clasica arata nasol. Nu ai vazut cum aratau motocicletele restaurate la SMAEB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Cromul costa, si modificari pe o motocicleta clasica arata nasol. Nu ai vazut cum aratau motocicletele restaurate la SMAEB? OK, cromul costa dar poate sa arate bine. Totul este sa nu exagerezi. Sa te limitezi la toba, arcuri amortizoare, si cam atat. Cred ca poti sa o modifici putin, sa ii pastrezi linia si sa ii dai doar un aer mai aparte. Nu vreau un custom sau o traznaie de nu mai stii ce e. Nu vreau nici sa fie modelul original. Poate daca era asa cum a fost la mama ei, doar o restauram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Mai 12, 2006 Autor Share Postat Mai 12, 2006 Mai bine baga niste bani in piese,ca alea te duc pe drum.In rest,o sa,ghidon,o roata spate. Orice modificare atrage alta,nu merita banii( ghidon mare-alte cable,roata groasa-bascula),ramii in limite si in rest da-te pina te saturi de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 (editat) Mai bine baga niste bani in piese,ca alea te duc pe drum.In rest,o sa,ghidon,o roata spate. Orice modificare atrage alta,nu merita banii( ghidon mare-alte cable,roata groasa-bascula),ramii in limite si in rest da-te pina te saturi de mers. Subscriu si eu la ce spune lil debul. Si in primul rand rezolva cu actele. Asta sa fie prima prioritate si dupa aceea mai vezi ce-i faci. Fa-o sa mearga cum trebuie, motor, lumini, cauciucuri, astea conteaza in primul si-n primul rand si mai apoi cum arata. Multa bafta. Aaaa... si de ce scrie la profilul tau: Motocicleta : Suzuki ? De ce nu treci MZ ??? Editat Mai 12, 2006 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 O sa incerc sa ma abtin si sa ma limitez la piese si doar ce e strict necesar. Sper sa reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 My new buddy, Pacat ca nu ai vazut-o in realitate! Ii lipsesc o gramada de lucruri. De exemplu stopurile nu merg pentru ca nu exista firele!!!!!!!!!! In afara de asta tipul a umblat la ea si a umblat prost. Macar i-am schimbat bujiile si a pornit. Nu vreau sa schimb prea multe. Nu la forma. Ma gandeam poate ( ce parere ai? ) o roata mai lata pe spate... si asta ar insemna ceva modificari la aripa din spate. Putin la aripa din fata, rezervor, sa, far, ghidon, putin crom, vopsea. Multumesc pentru schite. Imi sunt de folos. Apropos. Stii ceva de un soc. Exista asa ceva pe ele ca taica asa zice. exista shoc, la carburtor. pot sa te ajut cu cate ceva la instalatia electrica vino miercuri la arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Mai 12, 2006 Autor Share Postat Mai 12, 2006 modificarile implica 3 lucruri: spatiu,bani,timp,plus relatii la strungari. ai toate astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 Voi barbatii nu intelegeti nimic! Femeile vor totul si il vor cum vor ele, cand vor ele. Of, Of, Of! Si ca sa raspund. 1.Timp nu prea am, dar am pe cineva care are. 1.bis. Nu ma grabesc prea tare, mai am pana termin scoala. Daca as avea permisul probabil as merge cu ea oricum ar fi. 2. Momentan e "nenumarate bucati de comunista" insirate in garaj, deci loc ar fi. 3. Cu banii sper sa ma descurc. Mai sar o sedinta la coafor si imi iau niste piese. Si un strungar gasesc eu Subscriu si eu la ce spune lil debul. Si in primul rand rezolva cu actele. Asta sa fie prima prioritate si dupa aceea mai vezi ce-i faci. Fa-o sa mearga cum trebuie, motor, lumini, cauciucuri, astea conteaza in primul si-n primul rand si mai apoi cum arata. Multa bafta. Aaaa... si de ce scrie la profilul tau: Motocicleta : Suzuki ? De ce nu treci MZ ??? MZ-ul l-am achizitionat acum o saptamana. Din dragoste pentru ea am sa fac modificarea. Oricum pana am sa-mi iau carnetul si am sa fac motorasul meu, voi fi tot doar pasager al acestui Suzuki Intruder. Si ca sa pun si eu poze..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Mai 14, 2006 Autor Share Postat Mai 14, 2006 MODIFICARI: 1.Furca de IJ sau altceva-coloana de directie la MZ. e mai lunga,deci trebuie modificata si aia noua. 2.Instalatie electrica 12v-alternator IJ,deci bani+releu incarcare IJ,alti bani+adaptare in locul dinamului original. 3.Ghidon IJ-ieftin. 4.Comenzi electrice. 5.Comenzi mecanice-ambreiaj,frina. Astea mi-au venit in cap la repezeala,mai sint. Te tine,financiar si ca timp? Te pricepi? Pina nu merg motoru si electrica brici nici nu merita sa te gindesti la design. S ucces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 MODIFICARI: 1.Furca de IJ sau altceva-coloana de directie la MZ. e mai lunga,deci trebuie modificata si aia noua. 2.Instalatie electrica 12v-alternator IJ,deci bani+releu incarcare IJ,alti bani+adaptare in locul dinamului original. 3.Ghidon IJ-ieftin. 4.Comenzi electrice. 5.Comenzi mecanice-ambreiaj,frina. Astea mi-au venit in cap la repezeala,mai sint. Te tine,financiar si ca timp? Te pricepi? Pina nu merg motoru si electrica brici nici nu merita sa te gindesti la design. S ucces. Incepem sa vorbim aceeasi limba. Imi place de tine. Dar daca nu merg chiar asa departe si las furca asa cum e????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Daca lasi furca cum e,ce mai are rost sa schimbi? Furca aia defineste fata de MZ,ce vrei,fata MZ,spate Honda? Sincer,lasa-l cum e,da-i o vacsea misto,un lac si fa-l de epoca,ca astea nu se trec niciodata. Acu zii si tu cam ce vrei de la motor,ca cu presupusu putem sa ne dam pina miine. Da ma repet, MECANICA si ELECTRICA,ca eu sint patit,nu bat cimpii sa ma vad scriind. In ce stadiu esti,ce tovarasi te ajuta? O sa te plictisesti de MZ si o sa regreti ca ai bagat banu,nu e investitie,nu mai scoti mare lucru. Carnetu cind il ei,ca pina atunci tre sa mearga. O sa vezi mai incolo ca toata lumea face un efort si isi ia japoneza si o sa vrei si tu,ca sa nu mai pierzi timpu cu socialiste,asa ca nu te baga prea tare in ele. Nu o lua ca pe un gind negativ,ramii doar realista si tine-ne la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 exista shoc, la carburtor. pot sa te ajut cu cate ceva la instalatia electrica vino miercuri la arc Am sa incerc. La ce ora? Daca lasi furca cum e,ce mai are rost sa schimbi? Furca aia defineste fata de MZ,ce vrei,fata MZ,spate Honda? Sincer,lasa-l cum e,da-i o vacsea misto,un lac si fa-l de epoca,ca astea nu se trec niciodata. Acu zii si tu cam ce vrei de la motor,ca cu presupusu putem sa ne dam pina miine. Da ma repet, MECANICA si ELECTRICA,ca eu sint patit,nu bat cimpii sa ma vad scriind. In ce stadiu esti,ce tovarasi te ajuta? O sa te plictisesti de MZ si o sa regreti ca ai bagat banu,nu e investitie,nu mai scoti mare lucru. Carnetu cind il ei,ca pina atunci tre sa mearga. O sa vezi mai incolo ca toata lumea face un efort si isi ia japoneza si o sa vrei si tu,ca sa nu mai pierzi timpu cu socialiste,asa ca nu te baga prea tare in ele. Nu o lua ca pe un gind negativ,ramii doar realista si tine-ne la curent. Cred ca m-ai convins. Mi-am facut o lista si arata terifiant. Trebuie sa ii schimb ghidonul pentru ca oricum a fost schimbat si e naspa. Rezervorul Saua Toba e distrusa. Imi trebuie socul ( nu exista ), ceasurile ( unul e facut dintr-o cutie de conserva), far ( a fost taiat si modificat), semnale. Imi trebuie aripa din spate. Sa mai continui? Am reusit sa imi iau din targ scaritele, schimbatorul de viteze si cricul ( nici astea nu erau intregi ). Din fericire il am pe taicamiu care i s-a dedicat. Planul e ca pana la sfarsitul lui iunie sa am si carnetul si motorul gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Da cu actili cum stam,sora mea? Mai pune si tu neste poze pe parcurs,sa ne mai delectam si iti urez scces maxim. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Da cu actili cum stam,sora mea? Mai pune si tu neste poze pe parcurs,sa ne mai delectam si iti urez scces maxim. Sa auzim de bine. Ai sa ma certi, dar sunt in acelasi stadiu. Incerc sa-l tarasc pe om sa facem actele. Se pare ca e un mosulica ocupat si fara chef. I-am spus ca daca nu mergem pana vineri, i-o dau inapoi si imi iau IJ-ul. Am plusat, bineinteles. Deja Mizuka mea face parte din familie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Gadget! Pe unde shezi in Bucale? Ca ash trece sa-tzi vad motorelul. Daca vrei itzi imprumut ce-tzi tre' pt identificare. Miercuri nu pot veni la Arc pt ca i-am promis lu' fi-miu ca-l iau eu de la gradinitza shi il aduc acasa sa se joace la calc (ei cam stau la socrii... incl nevasta ) Ca martzi nefasta e de garda shi n-am voie sa iau copii acasa cand sunt singur ca cica n-am grija de ei shi ii las sa se joace cu orele la calc... acum nu ca n-ar fi adevarat . Morala: unde e motorul? P.S. Este ESENTZIAL sa lashi mot original pana la identificare, iar pe urma sa nu-i faci modif ireversibile (gen taieturi, suduri etc) pt ca "il omori" dpdv legal. Eu aveam 2-3 suduri pe cadru shi le-am refacut, polizat, chituit shi invizibilizat. Altfel e broblem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Am sa incerc. La ce ora? Cred ca m-ai convins. pe la 7.30 - 8, nu cred ca ajung mai repee. cauta un ij vechi si negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Din pacate eu nu am reusit sa ajung. Poate saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Din pacate eu nu am reusit sa ajung. Poate saptamana viitoare. sapt asta sunt sansa sa nu vin cu ijul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 OK. Pacat. Treaba asta cu sincronizarea e grea. Reusim candva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.