Sari la conținut

Dragstar 650 Vs Vulcan Vn800 Classic


Rider in the sky
 Share

Postări Recomandate

Salut si bine v-am gasit.

In curand (sper) o sa devin si eu membru al comunitatii motociclistice si as avea nevoie de cateva sfaturi. Probabil acest subiect a mai fost dezbatut, dar e nu l-am gasit.

Motocicleta pe care as vrea sa mi-o iau ar fi una dintre cele dou modele mai sus mentionate dar nu ma pot hotara la care din cele doua modele sa ma opresc.

Poate ma ajutati voi sa fac o alegere cat mai buna.

Care ar fi cea mai potrivita pt. drumurile noaste, pret piese, raport greutate/putere, etc.

Multumesc anticipat pt. sfaturi.

 

P.S.

Probabil ar fi trebuit sa postez la sectiunea Incepatori, dar fiind vorba despre cruiser-e, m-am gandit ca aici ar fi mai nimerit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am putin peste 5000 de km cu Vulcan 800 Classic, si pe masura ce bag kilometri, nu m-as mai da jos din sa.

Sa-ti zic de ca am ales eu motorul asta? Pt ca din "middleweight cruisers" (si aici intra toate motocicletele cruiser de la 600 cmc pana pe la 900 mai nou) este cel mai dotat cu calutzi. Punct.

 

buna ziua

nu va suparati, ce herghelie aveti sub dumneavoastra???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua

nu va suparati, ce herghelie aveti sub dumneavoastra???

alo, nenea, nenea...

cand imi spuneti ce herghelie aveti de spuneti ca este cel mai puternic cruiser intre 600-900??

 

aaa..si opentru rider in the sky..ia-ţi vulkan de 800 ..stiu eu unul beton, customizat si intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici una nici alta, asa ca nu pot fi acuzat de partinire.

Sfatul meu este Vulcan. Yamaha numai arata mare nu si este. Ce vreau sa zic e ca e la fel de grea numai ca motorul e de 650 si mai e si racit cu aer, deci performantele sunt mai reduse. Singurul avantaj pe care il are Yamaha e cardanul in loc de lant.

In plus la drum lung, la viteza de croaziera (100 km/h) motorul la Yamaha e prea turat.

Amandoua sunt comode la drum lung pentru driver (atat de comode cat poate fi un cruiser) dar Vulcanul e mai bun pentru pasager.

O alta optiune (considerata in NA cea mai buna middle class) ar fi Suzuki Intruder 800 (cunoscuta ca Volusia si acum ca Boulevard C50). Volusia e produsa de circa 6 ani, deci poti s-o gasesti de ocazie, si are cardan in loc de lant.

Yamaha este considerata (din nou in NA) mult prea scumpa pentru ceea ce e capabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate partial, veneu de 750 e al mai tare la Kawa. In rest, za cuin is Honda Magma, aia de 750 de 88 de cai. Dar nu-s cruisere totale, de aia zic ca ai dreptate. Şi la veneu de 800 ma gandeam la al lui Blacku, chiar daca nu e classic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Lupalb:

 

E bine sa te uiti si la asta:

http://moto.suzuki.ca/Products/Default.asp...el_BoulevardS50

si sa vezi asta:

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...ser_comparison/

daca vrei sa vorbesti de care e mai rapida.

Problema e ca un cruiser nu trebuie sa fie un sport bike!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Lupalb:

 

E bine sa te uiti si la asta:

http://moto.suzuki.ca/Products/Default.asp...el_BoulevardS50

si sa vezi asta:

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...ser_comparison/

daca vrei sa vorbesti de care e mai rapida.

Problema e ca un cruiser nu trebuie sa fie un sport bike!

Asa, ce sa vad. Eu spuneam de hp, linkurile date de tine nu au treaba cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Volusia e cruiserul clasic (am vazut una aici pe motociclism.ro, cu multe poze) si ziceam ca e o optiune intre Vulcan Clasic si DragStar.

Cele doua linkuri erau pentru Lupalb ca sa-i arat ca nu prea conteaza caii ci greutatea echipamentului. Intruderul de 800 (S50) e acelasi stil cu VN750 deci comparatie era VN750 contra S50 (un stil) si VN800 clasic contra DragStar, contra Volusia pentru largirea optiunilor la cumparare.

Oricum nu vroiam sa supar pe nimeni ci numai sa ofer mai multe informatii.

 

Pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 puncte vulkanul si 1 ( mare - cardan ) yamaha

legat de intruder , arata mai mult a chooper , si cu exceptia unei aparatori de plastic sub aripa spate ( la numar ) ii tot de tabla .

 

ps AWD am inteles ca ai un prieten cu intruder da-mi si mie nr. de telefon ( de nu-i secret )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit.

In curand (sper) o sa devin si eu membru al comunitatii motociclistice si as avea nevoie de cateva sfaturi. Probabil acest subiect a mai fost dezbatut, dar e nu l-am gasit.

Motocicleta pe care as vrea sa mi-o iau ar fi una dintre cele dou modele mai sus mentionate dar nu ma pot hotara la care din cele doua modele sa ma opresc.

Poate ma ajutati voi sa fac o alegere cat mai buna.

Care ar fi cea mai potrivita pt. drumurile noaste, pret piese, raport greutate/putere, etc.

Multumesc anticipat pt. sfaturi.

 

P.S.

Probabil ar fi trebuit sa postez la sectiunea Incepatori, dar fiind vorba despre cruiser-e, m-am gandit ca aici ar fi mai nimerit.

No , nici sa nu te gandesti la dragstar ........VN-ul rulesss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt. opiniile voastre, balanta incepe sa se incline usor catre VN800.

Din ce am inteles pana acum de la voi:

-VN800 are cam toate plusurile in comparatie cu Dragstar-ul (fiabilitate, putere, etc.) din pdv. al design-ului imi plac amandoua la fel de mult.

-Dragstar-ul are un singur plus major, repectiv cardanul

Alte modele nu prea ma incanta, Intruder-ul (nu Volusia) imi pare un pic cam subtire (fizic vorbind) si io-s cam mare (1.95 si vre-o 110 kg), iar cel Volusia sau Dragstar-ul 1100 imi depasesc bugetul (trebuie sa ma incadrez undeva intre 3200-3600 pret de Germania)

Si o intrebare de novice, n-am reusit sa vad pana acum un Dragstar si un Vulcan unul langa altul. Vulcanul este mai masiv, nu-i asa?

Inca odata multumesc pt. opinii si mai astept si altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt. opiniile voastre, balanta incepe sa se incline usor catre VN800.

Din ce am inteles pana acum de la voi:

-VN800 are cam toate plusurile in comparatie cu Dragstar-ul (fiabilitate, putere, etc.) din pdv. al design-ului imi plac amandoua la fel de mult.

-Dragstar-ul are un singur plus major, repectiv cardanul

Alte modele nu prea ma incanta, Intruder-ul (nu Volusia) imi pare un pic cam subtire (fizic vorbind) si io-s cam mare (1.95 si vre-o 110 kg), iar cel Volusia sau Dragstar-ul 1100 imi depasesc bugetul (trebuie sa ma incadrez undeva intre 3200-3600 pret de Germania)

Si o intrebare de novice, n-am reusit sa vad pana acum un Dragstar si un Vulcan unul langa altul. Vulcanul este mai masiv, nu-i asa?

Inca odata multumesc pt. opinii si mai astept si altele

nu ash zice , sunt comparabile ca si gabarit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu recomand vulcanul pt ca na... asta conduc, si vreau sa iti zic ca eu pe ea m-am invatat sa merg si am realizat cat e de frumos, si de usor. Iti da voie sa gresesti, se adapteaza dupa stilul tau de condus, in fine mie imi place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

hai mai ca nu ii asa rau dragstarul :crack: :crack:

serios vorbind eu sunt multumit de el si cert e ca pare mai mare dact este cu adevarat asadar face impresie :ok:

imi pare suficient de manevrabil si intelegator cu incepatorii(cu mine a fost pana acum.... :moto: 0)

consum acceptabil iar puterea ...aici e o probleme....depinde ce vrei ,...de unu singur nu cred ca o sa ai probleme,dar in cazul tau mai ales(greutatea ta)..mai pui pe cineva in spate si ,cred eu ca vei simti nevoia de mai mult

asa ca :crack: ...si eu recomand vulcanelul(nu am condus unul dar din date .....)

sincer zic ...daca acum mi-as schimba motorul as alege in ordine vulcan800...intruder800....asta daca nu dragstar1100 :) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

eu sunt detinator de dragstar 650 classic, nou.

Primul motor, am aprox 1500 km cu el.

la pret l-am scos la 6000 EUR CIP.

prima revizie = 2,1 mil (din care 1,5 mil ulei).

 

stiu sa-i pun doar benzina si sa-l curat de praf ...

Sincer sa fiu n-as vrea sa stiu sa-i ung/spal lantul.

 

are un cuplu frumos, se duce in 120km/h f usor. Poti cu usurinta sa-i mai pui tot felu de accesorii pe el. Pt 1 persoana de 80 kg, e un super motor din punctul meu de vedere.

 

...astept sa ma dau si cu un VN 800 sa vad diferenta (nu prea ma incanta ideea de lant).

 

am vazut la intalnirea de saptamana trecuta de la ARC 2 HD-uri super misto. is curios la ce preturi se invart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin off topic: in curand voi scoate la vanzarea motorul meu, yamaha virago XV 750, model USA, intretinut beton, merge superb, arata impecabil, accesorizat la maxim (coburi mari, scarite autostrada etc), consumabile noi + alte bonusuri (o casca, husa, manual reparatii etc).

e mai nervos si mai manevrabil decat dragstarul de 650. e pe cardan, racire pe aer. pui benzina si schimbi ulei, atat. pret undeva in jur de 4000 euro.

daca vei deveni interesat, let me know.

 

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

succes la vanzare, zaradi99.....

mie virago nu mi-a placut niciodata( exceptie alea mici de 125-250) si cred ca este depasit ca model.....

in Sibiu, XV750 s-a vandut la 4500eur.

B.

multam, eu nu as vrea sa o vand, dar nu imi permit sa tin doua motoare.

eu sunt de o alta parere, XV-urile imi plac cel mai mult dintre choppere. din motivele diferite probabil de ale tale. sunt mult mai manevrabile decat alte choppere, mai..."sportive" un pic si ca look si ca stil de condus. doar XV 750 si VX 1100. cele de 535 sunt chiar odioase, iar dragstarul e altceva. iar pe al meu il iubesc, ce mai :moto:

pun si o poza proaspata cu el daca tot l-am pomenit.

all the best.

post-4585-1146821873_thumb.jpg

Editat de zaradi99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...