amon Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Vreau sa-mi iau un Transalp de 600 cmc de prin 90 cu vreo 90000 km, si pret vreo 2500 euro. As vrea sa stiu daca e teapa si daca merita banii. Motorul arata si suna bine( are toba Arow-cred ca asa se scrie) frana pe fata disc iar pe spate tambur. Stiu ca e un model mai vechi, dar nu asta mar deranja si as vrea sa stiu daca are rost sa ma incurc cu el sau sa iau alt ceva(ce anume ar fi recomandat pana in 3000 euro). La km astia ce ar putea ceda el nu arata naspa, ce ar trebui sa verific sa-mi dau seama de ce e in stare. Ar fi prima motocicleta japoneza pe care conduceo (acum am o comunista de 350-IJ). Merci pt sfaturi si scuzati necunostinta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 vreau si eu unu ! dar la 2500 mi se pare scump pt modelu cu tambur pe spate si cu 90k km pana in 3000E ar trebui sa se gaseasca unu din ~93 sub 50.000km dar e deja sezon ... asa ca mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Io am dat 2050 pe un dominator din 91, cu 50.000 km si pe langa asta inca 400 de euro pe un ax nou + 4 culbutori. Deci tot cam 2500 in total. Da macar am frana pe disc si fata si spate, iar motorul mere brici acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 (editat) Pretul e bunicel, dar modelul e cam vechi si kilometrajul cam mare. Daca ar fi fost perfect intretinut, era OK, dar nu ai de unde sa stii. La banii astia, cauta un Dominator sau un XT. Stiu sa faca aproximativ acelasi lucru, poate mai putina viteza (ceea ce nu e neaparat rau) dar mai mult enduro. Editat Mai 3, 2006 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amon Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 Cam ce piese cad de obicei la Transalp? Se gasesc pentru modelul asta din 90. Motorul arata intretinut chiar daca are 90 mii km si nu pare a avea probleme tehnice(cel putin poate nu-mi dau seama) de aceea am intrebat cam cum pot sa-mi dau seama de eventuale defectiuni. Cred ca un motor de japoneza nu poate fi atat de prost daca sa umblat finut cu el. Cineva imi spunea ca motarele astea duc si 200 mii km daca ai grija de ele fara sa ai probleme, producatorul garantand o durata medie de functionare cam de 200 mii km, ma intreb asa o fi? Asfalt uscat si bani de gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZenBenzen Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 (editat) Salut! Eu mi-am luat anul trecut un transalp din '89 cu caracteristicile spuse de tine. Avea 55000 de km la bord. Si am dat pe el 2350 de euro. A trebuit doar sa schimb kitul de lant ca era dus de tot, si bineinteles, ulei, filtru ulei, filtru aer, placutele de frana de pe fata, ... consumabilele. Dar motorul merge brici si in afara de pana de benzina (noroc cu rezerva) nu am avut probleme cu el. Consider si eu ca pretul e putin mare pentru motorul asta de care zici tu, mai ales daca a fost condus mult pe la noi prin Romania.. cred ca daca ar lasa macar vreo 300 de euro din aia 2500 s-ar apropia de un pret ok, zic eu. Era pe aici pe undeva un ghid de verificare a unui motor second la cumparare. Verifica transalpu cu ghidu ala in fata si cu o persoana avizata si daca totul e ok, iti zic eu ca te-ai ales cu un motor pe cinste. Asfalt uscat! Editat Mai 4, 2006 de ZenBenzen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Eu unul n-am vrut cu tambur... Am dat 2500 pe al meu iarna trecuta (93, il vezi cat de cat la profil) cu 37000 la bord (dar eu zic ca fusese "intinerit", cel putin dupa cum arata discurile de frana are mai mult), kit de lant VARZA - nu se putea merge, vopsea si carene originale cu urme usoare de la trante pe loc sau aproape. Pe langa ulei+filtru i-am schimbat la scurt timp bateria si, fiindca patina ambreiajul, l-am schimbat si pe ala desi nu era cazul, arcurile erau problema si le-am pus niste saibe daca tot era desfacut si nu le aveam (acum le am noi in sertar...), apoi guma fata dupa 2000 km. A, si sa nu uit, profilactic i-am pus suportul de CDI de la modelul >94 ca altfel sta saua pe mufe si ramai intr-un cilindru ! Motorul e super OK, de pe Planeta m-am urcat si eu pe el, piese am gasit la reprezentanta (patina de pe bratul spate, discuri de ambreiaj si o maneta de ambreiaj). Kit-ul de lant - DID de la Louis. Nu stiu cum au evoluat preturile, dar mi se pare cam scumput ce spui tu... E drept ca eu l-am luat de Craciun 2004. Dominator-ul e mai fun si mai bun off road (TA nu e pt asa ceva) dar incomparabil mai obositor la drum din cauza vibratiilor, m-a tentat la inceput dar m-au convins prietenii sa renunt si nu-mi pare rau. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 (editat) Vreau sa-mi iau un Transalp de 600 cmc de prin 90 cu vreo 90000 km, si pret vreo 2500 euro. As vrea sa stiu daca e teapa si daca merita banii. Motorul arata si suna bine( are toba Arow-cred ca asa se scrie) frana pe fata disc iar pe spate tambur. Stiu ca e un model mai vechi, dar nu asta mar deranja si as vrea sa stiu daca are rost sa ma incurc cu el sau sa iau alt ceva(ce anume ar fi recomandat pana in 3000 euro). La km astia ce ar putea ceda el nu arata naspa, ce ar trebui sa verific sa-mi dau seama de ce e in stare. Ar fi prima motocicleta japoneza pe care conduceo (acum am o comunista de 350-IJ). Merci pt sfaturi si scuzati necunostinta mea. Eu imi vand TA-ul,pret 2800 euro.Am anuntul pus pe forum(la cat."intre 500-749cc").Am diverse schimbate la ea,an '92...deci are disc fata spate .Propulsorul are 51.000km si suna bine,iar de tras...sunt niste oameni ce pot confirma ca e ok. Poti vedea motocicleta si in ultimul numar al revistei Univers Moto,cea de culoare albastra(motocicleta). Daca esti interesat...0723.88.78.66 Editat Mai 8, 2006 de bogdan_eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Tocmai am citit in ultimul numar din Univers Moto consilierul second hand unde este prezentat Transalpul, model 91. Ei spun ca, desi motorul are o fiabilitate recunoscuta ca fiind extraordinara, exista totusi unele probleme: releul de incarcare care este langa toba se prajeste destul de repede si de asemenea CDI-ul datorita faptului ca se afla sub sa se strica destul de repede, deoarece piltoul apasa cu toata greutatea sa pe el. Ii rog pe posesorii de Transalp sa imi dea niste pareri,daca au avut asemenea probleme pana acum. Va multumesc anticipat:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Tocmai am citit in ultimul numar din Univers Moto consilierul second hand unde este prezentat Transalpul, model 91. Ei spun ca, desi motorul are o fiabilitate recunoscuta ca fiind extraordinara, exista totusi unele probleme: releul de incarcare care este langa toba se prajeste destul de repede si de asemenea CDI-ul datorita faptului ca se afla sub sa se strica destul de repede, deoarece piltoul apasa cu toata greutatea sa pe el. Ii rog pe posesorii de Transalp sa imi dea niste pareri,daca au avut asemenea probleme pana acum. Va multumesc anticipat:D Da,mie mi s-a prajit releul si mi s-a ars un cdi.La releu am facut aerisire,cdi schimbat si pus placuta sub sa. PS-O vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Eu unul n-am vrut cu tambur... Am dat 2500 pe al meu iarna trecuta (93, il vezi cat de cat la profil) cu 37000 la bord (dar eu zic ca fusese "intinerit", cel putin dupa cum arata discurile de frana are mai mult), kit de lant VARZA - nu se putea merge, vopsea si carene originale cu urme usoare de la trante pe loc sau aproape. Pe langa ulei+filtru i-am schimbat la scurt timp bateria si, fiindca patina ambreiajul, l-am schimbat si pe ala desi nu era cazul, arcurile erau problema si le-am pus niste saibe daca tot era desfacut si nu le aveam (acum le am noi in sertar...), apoi guma fata dupa 2000 km. A, si sa nu uit, profilactic i-am pus suportul de CDI de la modelul >94 ca altfel sta saua pe mufe si ramai intr-un cilindru ! Motorul e super OK, de pe Planeta m-am urcat si eu pe el, piese am gasit la reprezentanta (patina de pe bratul spate, discuri de ambreiaj si o maneta de ambreiaj). Kit-ul de lant - DID de la Louis. Nu stiu cum au evoluat preturile, dar mi se pare cam scumput ce spui tu... E drept ca eu l-am luat de Craciun 2004. Dominator-ul e mai fun si mai bun off road (TA nu e pt asa ceva) dar incomparabil mai obositor la drum din cauza vibratiilor, m-a tentat la inceput dar m-au convins prietenii sa renunt si nu-mi pare rau. Bafta ! Spune-mi si mie te rog din ce e confectionat suportul de CDI si cum este montat ca vreau sa imi confectionez si eu unul. O poza cu el montat pe motorul tau cred ca m-ar ajuta foarte mult. Deranjul pe care ti-l cer e un pic cam mare (cu poza), dar poate cand ai timp... Si inca ceva: cum si cu ce se spala lantul? Abia dupa aceea se da cu spray,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 incearca kerosen sau benzina! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 (editat) incearca kerosen sau benzina! asfalt uscat Thanks, man! Stie cineva care este diferenta intre modelul Transalp PD06 si PD06E? Editat Mai 12, 2006 de sabyn23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZenBenzen Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 (editat) salut! despre spalarea lantului... in cartea tehnica scrie sa il speli cu parafina (niste info aici: http://www.outopia.gr/moto/faq/trans-en.html#2 ) daca ai lant cu oringuri, asta inseamna ca ai si ceva garnituri de cauciuc pe acolo => nu e bine sa speli cu benzina nu stiu exact care e pd06e.. dar stiu ca pentru piata japoneza exista un transalp cu motor de 400 de cm3, am vazut ca au aparut si pe la noi din astea dar nu tare multe... asta ar putea sa fie pd06e. drum uscat si fara incidente Editat Mai 12, 2006 de ZenBenzen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Spune-mi si mie te rog din ce e confectionat suportul de CDI si cum este montat ca vreau sa imi confectionez si eu unul. O poza cu el montat pe motorul tau cred ca m-ar ajuta foarte mult. Deranjul pe care ti-l cer e un pic cam mare (cu poza), dar poate cand ai timp... Si inca ceva: cum si cu ce se spala lantul? Abia dupa aceea se da cu spray,nu? E din cauciuc - ti-am pus poze cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 E din cauciuc - ti-am pus poze cu al meu Thanks man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 (editat) Zicea careva de aerisire la releu, m-ar interesa si pe mine niste detalii (cu poze) daca se poate. Apropo, daca tot am "cojit-o" in we (nu numai sa ma laud cu suportul de CDI, am mai mesterit pe la rulmentii de jug si termostat), am avut surpriza (de fapt confirmarea banuielii) sa constat ca nr de km de la bord nu este real. Eu am luat-o cu 37... in iarna 2004-05 si am gasit un abtibild cu 62511 in feb 2003, ceea ce ar insemna ~75000 in prezent la acelasi parcurs anual din cei 10 ani pt perioada dinainte de Ro +cat am mers eu. Cam asa apreciam si eu dupa uzura discurilor de frana, 70-80000 km. Chestia haioasa e ca am mai dat capacul ala jos dar n-am belit ochii la abtibild pana acum. A. si termostatul l-am gasit varza, ma miram ca nu se incalzeste cand e rece afara... Editat Mai 15, 2006 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Sunt motoare beton, merg pana le uita dumnezeu pe drum mergand, totul e sa o ingrijesti cat de cat si sa-i mai rezolvi unele probleme minore sau sa le previi ( aerisire la releu, prindere la CDi) , si consumabile -rulmenti, mai un kit de ambreiaj, una-alta , normale pentru km lor ( nu va mai uitati pe bord ca va uitati degeaba...numai restul conteaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarianVaru Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 (editat) Zicea careva de aerisire la releu, m-ar interesa si pe mine niste detalii (cu poze) daca se poate. Apropo, daca tot am "cojit-o" in we (nu numai sa ma laud cu suportul de CDI, am mai mesterit pe la rulmentii de jug si termostat), am avut surpriza (de fapt confirmarea banuielii) sa constat ca nr de km de la bord nu este real. Eu am luat-o cu 37... in iarna 2004-05 si am gasit un abtibild cu 62511 in feb 2003, ceea ce ar insemna ~75000 in prezent la acelasi parcurs anual din cei 10 ani pt perioada dinainte de Ro +cat am mers eu. Cam asa apreciam si eu dupa uzura discurilor de frana, 70-80000 km. Chestia haioasa e ca am mai dat capacul ala jos dar n-am belit ochii la abtibild pana acum. A. si termostatul l-am gasit varza, ma miram ca nu se incalzeste cand e rece afara... Pune si tu numele firmei care ti-a "intinerit-o"...daca se poate....ca sa fim si noi mai cu bagare de seama.... ...conteaza totusi si km.... Eventual si o poza cu discurile de frana...pt necunoscatori.. Editat Mai 15, 2006 de MarianVaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Mai 16, 2006 Admin Share Postat Mai 16, 2006 incearca kerosen sau benzina! asfalt uscat NU CU BENZINA Cu Kerosen da, dar NU cu benzina. Benzina si Kerosenul nu sunt acelasi lucru. Kerosen e un petrol rafinat (combustibil pt. motoarele cu reatie), cifra octanica 15-20. Benzina ataca garniturile de la o-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abil-psihic Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Din cate stiu eu, garniturile de la o-ring sunt facute in asa fel incat sa reziste la contactul cu produsele petrolifere. Prin urmare, lantul se poate curata si cu benzina. Chiar daca n-ar fi asa, kerosenul nu se gaseste pe toate strazile si putini ar fi cei care ar putea face rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 salut.... as dori sa imi iau un motor...si sunt nehotarat.... ce m'ati sfatui sa aleg intr un transalp 600 2001 si un suzuki gsx r 750 2001-2003? cine poate sa imi dea cva detalii despre un transalp??? ce consum are? cred ca consuma din moment ce e un motor in V. multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salut.... as dori sa imi iau un motor...si sunt nehotarat.... ce m'ati sfatui sa aleg intr un transalp 600 2001 si un suzuki gsx r 750 2001-2003? cine poate sa imi dea cva detalii despre un transalp??? ce consum are? cred ca consuma din moment ce e un motor in V. multumesc anticipat, /index.php?showtopic=104572 306pagini de informatii despre transalp, lectura placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 oooo ms ms..... asta a fost singurul topic unde am gasit tranalp.... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) oooo ms ms..... asta a fost singurul topic unde am gasit tranalp.... multumesc. sau pe forumul dedicat http://transalp.ro/forum/ Editat Ianuarie 6, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.