KHK Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Salut! Citeam acum o revista de touring moto si am vazut un articol despre intalnirea anuala Triumph, Tridays, la Neukirchen in Austria. In 2010 va fi in 20-27 iunie. Zona este superba pt ture moto. http://www.tridays.at/Tridays.22.0.html?&L=1 Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) Posesor de Triumph Sprint ST 955 din 1999.Deocamdata motorul e pe butuci...dar nu am nimic de reprosat.Fiabilitate maxima..in 20 000 de km nu am schimbat nimic la ea decat cauciucuri si ulei...acum ajungand la 55000 de km facuti.Si desi e pe butuci..porneste mereu la prima cheie chiar si dupa ce sta luni bune afara in ploaie.Acum e la murat in garaj pentru cativa ani...desi aveam nevoie de bani nu m-am putut indura s-o vand si m-am jurat ca o voi readuce la vechia ei glorie cand voi avea bani chiar daca intre timp va mai fi si alt motor.Pozele sunt facute la doar cateva luni diferenta:( Editat Noiembrie 27, 2009 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 ....No, tulai Doamne si fericeste-ma! I-ote ce gasi pe net, pret de pret, nu alta. http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Nu vrea nimeni un Fazer bun?? ... eu cred ca este un Fake Posesor de Triumph Sprint ST 955 din 1999.Deocamdata motorul e pe butuci...dar nu am nimic de reprosat.Fiabilitate maxima..in 20 000 de km nu am schimbat nimic la ea decat cauciucuri si ulei...acum ajungand la 55000 de km facuti.Si desi e pe butuci..porneste mereu la prima cheie chiar si dupa ce sta luni bune afara in ploaie.Acum e la murat in garaj pentru cativa ani...desi aveam nevoie de bani nu m-am putut indura s-o vand si m-am jurat ca o voi readuce la vechia ei glorie cand voi avea bani chiar daca intre timp va mai fi si alt motor.Pozele sunt facute la doar cateva luni diferenta:( ... you are welcome ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Noiembrie 30, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2009 mda as cam fi de acord cu bimbo's la anuntul respectiv - too good to be true. dar pe da alta parte daca e si trompeta nu e cazuta la banii astia e o oferta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 (editat) ma bate gandul de o vreme sa vad si eu cati alti ciudati ca mine - citez un alt "biker" - apreciaza si se dau cu marca asta de motorete. asa ca incep si eu un topic pentru posesori pasionati sau curiosi de astfel de ciudatenii. eu am un sprint st. cine mai sare la apel ? Un pic cam tarziu am sarit cu raspunsul ... dar hei , mai bine Late than never. Posesor de 2 Triumph Trophy 900 (unul fiind accidentat grav) , "fan" pana la capat Triumph de mai multi ani si R.A.T de aproape 2 ani. Ce sa zic ... daca ai condus un Triumph nu poti zice decat de bine ... la al meu cel putin motorul merge atat de fin de zici ca e electric, schimbator extrem de usor de actionat si f. precis, ambreiaj hidraulic, frane superbe , manevrabilitate exttrema pt. clasa ei. Ce s-ar putea reprosa ar fi oarecum lipsa de putere, dar avand in vedere ca accidentul meu a implicat 9000 ture in treapta 2 si am scapat ca prin urechile acului acum nu mai am aceste "fasoane" Mentionez ca asta e Trophy-ul vechi ,acum in repaus. Editat Decembrie 26, 2009 de sadik69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 nu cumva triumphul tau a fost prezentat intr-un test Motociclismo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 nu cumva triumphul tau a fost prezentat intr-un test Motociclismo? Ba da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 ce ochi am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 nu cumva triumphul tau a fost prezentat intr-un test Motociclismo? M-ati prins ... Poza e una din cele facute de Marque pt. acel test. Tre sa fac niste poze dinamice si cu asta "noua". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chill0ut Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 Cine are Sprint ST???!? va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra?? Mesaj completat Cine are Sprint ST???!? va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Cine are Sprint ST???!? va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra?? Mesaj completat Cine are Sprint ST???!? va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra?? Nu prea mai stiu cine are Sprint ST acum ... stiam pe cineva dar l-a vandut. Daca iti place la nebunie ia-o ... merita. DAR: daca vrei de noua (eu zic ca nu merita, caci second poti gasi una in stare exceptionala la pret bun) eu zic sa iti iei din Brasov sunt unii care aduc. Daca vrei detalii trimite-mi un PM. Aia din Cluj sunt bulangii rau si eu nu as cumpara de la ei nici daca ar fi ultimii din tara care ar vinde piese/accesorii Triumph (MotoLand cred ca se numesc). Sunt firme de moto in Rom care te lasa sa faci test drive ?!?!?! Ca pe mine m-a luat unul la p.la ca de ce ma urc pe o Yamaha FJR, desi nu era nici un semn ca nu ai avea voie. Test drive e la auto ca la moto nici sa urci pe ea nu ai voie daca nu ai pus banii jos deja Probabil ca momentan trebuie sa mergi in BV pt. revizii, dar de "problema" asta scapi repede daca iei una second, si asa poti sa faci revizia unde vrea muschii tai ca e la fel ca la o jappo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 membru RAT de prin 2005... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 membru RAT de prin 2005... ...welcome! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 multumesc...bine v-am gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Cine are Sprint ST???!? va rog ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc!!! deci imi place la nebunie motoreta asta! Unde fac si eu un test drive? unde va faceti reviziile? cum e mobra?? Uite cine are Sprint ST.. cel care a deschis topicul mihai.mo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Ianuarie 15, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2010 da confirm desi cu intarziere eu am un st dn 08 si pot sa te ajut din start sa te hotarasti - ia-ti si nu vei regreta. confirm si ce s-a zis mai sus - daca poti incearca sai eviti pe cei de la cluj se misca foarte greu chiar si pe banii tai. nu vreau sa mai insist in public daca mai vrei detalii despre ei - pm. sobolanul meu e la caldurica pana se mai duce frigul dar daca vrei sa-l vez sau sa mai intrebi una alta cu mare placere. asfalt cald cat mai repede sa ne putem si vedea pe strazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Intrebare. Ma tot foiesc si incerc sa imi fac planuri pentru un Speed Triple 955. Vad ca in .it incep de pe la 2.500 atat modelele 1998-2001 cat si cele 2002-2004. In afara de facelift, cam ce diferente majore sunt intre ele, de ce as lua 2002-2004 si nu 1998-2001 sau invers? Vad ca pe MCN e destul de bine cotat LINK. 1050 imi place foarte mult, dar din pacate pretul e un pic cam prohibitiv pentru mine in momentul asta. Un 2.500-3.000 E ii pot face mai usor decat 5.500-6.000 E cat e un 1050. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Intrebare. Ma tot foiesc si incerc sa imi fac planuri pentru un Speed Triple 955. Vad ca in .it incep de pe la 2.500 atat modelele 1998-2001 cat si cele 2002-2004. In afara de facelift, cam ce diferente majore sunt intre ele, de ce as lua 2002-2004 si nu 1998-2001 sau invers? Vad ca pe MCN e destul de bine cotat LINK. 1050 imi place foarte mult, dar din pacate pretul e un pic cam prohibitiv pentru mine in momentul asta. Un 2.500-3.000 E ii pot face mai usor decat 5.500-6.000 E cat e un 1050. ...facelift ? ... nu, nu, nu inima de fier totul este nou ! nu este facelift, cu toate ca seamana optic intre ele, dar diferenta este mare...........citeste! Triumph '05 Speed Triple To become a two-wheeled icon is no easy task but from its very first incarnation over a decade ago the Speed Triple assumed just that status. Some things are just right and meant to be and, mixing as it does a primal three-cylinder core with sporting ability and an aggressive, stripped-down stance, the Speed Triple has always been one of those things. Its heart and soul has struck a chord with riders all over world while its wide-ranging ability ensures its outstanding performance in almost every situation, from urban commuting to hard-edged sports riding.RETAIL ONLY7699 New Features * And for 2005 the icon’s been reborn. Triumph has built on the bike’s elemental essence, adding even more depth and further refinement. Fresh off the drawing board is a 1050cc, DOHC, three-cylinder, fuel-injected engine tuned to pump out a great surge of bottom-end torque, linked to massive mid-range punch and an impressive level of overall power. And the engine’s performance is certainly impressive – peak power is a heady 130PS @ 9,100rpm while peak torque of 105Nm arrives at 5,100rpm. While the Speed Triple’s muscular engine and chiselled chassis is impressive its sawn-off style, underscored with stainless steel and brushed aluminium parts, is impossible to ignore. Inspired by the short, cut-down look so popular on the streets of southern Europe the Speed Triple has the brutal edge and minimalist appeal of a machine built entirely around its engine. Detail touches abound. The LED rear light unit and clear-lens indicators complement the twin headlights, themselves very much part of the Speed Triple’s unique style. New instruments feature an analogue tachometer, programmable gear change lights, trip computer and digital speedo. Three paint options are available, Jet Black, Neon Blue and Scorched Yellow. As ever, a host of factory parts including a high-performance exhaust (for circuit use only), cosmetic Key Features Engine: * Fresh off the drawing board is a 1050cc, DOHC, three-cylinder, fuel-injected engine tuned to pump out a great surge of bottom-end torque, linked to massive mid-range punch and an impressive level of overall power. And the engine’s performance is certainly impressive – peak power is a heady 130PS @ 9,100rpm while peak torque of 105Nm arrives at 5,100rpm. Chassis: * Containing the engine is a completely revised chassis. A rigid aluminium frame provides massive strength with steering geometry that gives fast-steering neutrality plus great stability. The fully adjustable 45mm upside down forks and rear monoshock have been specifically developed for the Speed Triple and bring new levels of quality and compliance. Likewise, the pair of radial four-piston brake calipers and 320mm floating discs provide cutting-edge stopping power and feel. The five-spoke wheels add style and substance, while the evocative single-sided swingarm has been completely redesigned. Twin high-level oval-section exhaust pipes add to the engine’s distinctive induction roar. Colour Options: * Three paint options are available, Jet Black, Neon Blue and Scorched Yellow. Specification Engine: Type: Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder Capacity: 1050cc Bore/Stroke: 79 x 71.4mm Compression Ratio: 12.0:1 Fuel System: Multipoint sequential electronic fuel injection Ignition: Digital – inductive type – via electronic engine management system Transmission: Primary Drive: Gear Final Drive: X ring chain Clutch: Wet, multiplate Gearbox: 6 - speed Cycle Parts: Frame: Tube alloy Swingarm: Single-sided, aluminium alloy with eccentric chain adjuster Wheels Front: Rear: Alloy 5-spoke, 17 x 3.5in Alloy 5-spoke, 17 x 5.5in Tyres Front: Rear: 120/70 ZR 17 180/55 ZR 17 Suspension Front: Rear: 45mm USD forks with dual rate springs and adjustable preload, rebound and compression damping Monoshock with adjustable preload, rebound and compression damping Brakes Brakes Front: Rear: Twin 320mm floating discs, 4 piston radial calipers Single 220mm disc, 2 piston caliper Dimensions: Length: 2115mm (83.3in) Width: 780mm (30.7in) Height: 1250mm (49.2in) Seat Height: 815mm (32.1in) Wheelbase: 1429mm Rake / Trail: 23.5º/84mm Weight (Dry): 189kg (416lbs) Fuel Tank Capacity: 18 litres (4.7 gal US) Performance (measured to DIN 70020): Maximum Power: 130PS (128bhp) at 9,100 rpm Maximum Torque: 105Nm (78ft.lbf) at 5,100 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Bimbo, m-am prins ca intre 955 si 1050 e o diferenta foarte mare. Eu ma refeream strict la 995, la diferenta dintre modelele 1998-2001 si 2001-2004. Tu mi-ai dat acolo date despre 1050. Hai sa-l lasam p'ala deoparte, ca n-are baiatu' atata cascaval, vreau doar pareri despre 955. Daca nu ma insel, 955 intre 1998-2001 au fost pe carburatie si 2002-2003 au fost pe injectie. Vad ca e o diferenta notabila la rezervor, codita spate, bord si nu in ultimul rand... motor. Aici vreau sa ajung, care-s diferentele de "dedesubt"? Editat Ianuarie 21, 2010 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Bimbo, m-am prins ca intre 955 si 1050 e o diferenta foarte mare. Eu ma refeream strict la 995, la diferenta dintre modelele 1998-2001 si 2001-2004. Tu mi-ai dat acolo date despre 1050. Hai sa-l lasam p'ala deoparte, ca n-are baiatu' atata cascaval, vreau doar pareri despre 955. Daca nu ma insel, 955 intre 1998-2001 au fost pe carburatie si 2002-2003 au fost pe injectie. Vad ca e o diferenta notabila la rezervor, codita spate, bord si nu in ultimul rand... motor. Aici vreau sa ajung, care-s diferentele de "dedesubt"? ...yep, sorry ! - modelul 1994 - 1997 ( T300B ) carburator, 885 ccm, 98 CP, 5 / 6 Viteze, distanta intre axe 1.510 mm, cuplu 87 Nm, cadru metalic ( otel ), - modelul 1997 - 1999 ( T509 ) injectie, 885 ccm, 106 CP, 6 viteze, distanta intre axe 1.440 mm, cuplu ? Nm, cadru aluminiu, greutate 196 kg - modelul 1999 - 2002 ( T595/955i ) injectie, 955 ccm, 108 CP, 6 viteze, distanta intre axe 1.440 mm, cuplu 95 Nm, cadru aluminiu, greutate 198 kg - modelul 2002 - 2005 ( T595N ) injectie, 955 ccm, 120 CP, 6 viteze, distanza intre axe 1.431 mm, cuplu 100 Nm, cadru aluminiu, greutate 186 kg pe linga astea cu fiecare model s-a lucrat si la confort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristik Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) mda niste poze ar fi bune. frumos street r -ul. de unde l-ai luat - de la cluj de la motoland ? si o intrebare la cei care mai aveti - unde le faceti revizia ? motoland?????fugiti cit puteti de serviceul asta.e mult prea greu sa descriu citi bani si cit timp am pierdut cu ei.noroc cu seful de service d-l silviu ca mi-a recomandat pe super mega meseriasul feri. cine are curiozitati sa -i descriu intreaga poveste sa-mi spuna,dar prefer sa nu fac valuri. oricum probabil din prea mult profesionalism au tras portile Mesaj completat Un pic cam tarziu am sarit cu raspunsul ... dar hei , mai bine Late than never.Posesor de 2 Triumph Trophy 900 (unul fiind accidentat grav) , "fan" pana la capat Triumph de mai multi ani si R.A.T de aproape 2 ani. Ce sa zic ... daca ai condus un Triumph nu poti zice decat de bine ... la al meu cel putin motorul merge atat de fin de zici ca e electric, schimbator extrem de usor de actionat si f. precis, ambreiaj hidraulic, frane superbe , manevrabilitate exttrema pt. clasa ei. Ce s-ar putea reprosa ar fi oarecum lipsa de putere, dar avand in vedere ca accidentul meu a implicat 9000 ture in treapta 2 si am scapat ca prin urechile acului acum nu mai am aceste "fasoane" Mentionez ca asta e Trophy-ul vechi ,acum in repaus. Mesaj completat ... prima Motocicleta cu 3 cilindri cu renume in clasa Supersport si-a facut-o Daytona 675 deja demult,......in 2009 a primit insa niste inbunatatiri, cum ar fi: frine radiale ( Nissin ), faruri, parbriz, motorul a fost finisat ( alta injectie si tureaza mai mult ) suspensia este noua, cu mult mai fiabila decit modelul anterior si cu posibilitati de reglare ( High- und Low-Speed ) ....lucru foarte placut comparativ cu o japoneza ....este foarte usoara... Mesaj completat ...este in lucru, da! vei afla in curind unde te poti inregistra..... te-as ruga totusi sa te alaturi in primul rind la propunerea ta de a posta niste poze............ uite poze de la mine Mesaj completat adica exista o asociatie la noi de rideri de triumph ? nu stiam. cum fac sa aflu si eu mai multe - eventual sa ma alatur ? si eu as vrea sa ma alatur.dar cred ca nu prea avem la ce .cred ca noi treb sa infiintam acea asociatie si sa promovam marca Editat Februarie 22, 2010 de cristik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Martie 16, 2010 Autor Share Postat Martie 16, 2010 ziua buna domnilor s-a dat drumul la vreme buna deci am scos sobolanul de la hibernare si i-am dat o pedala. ma bate gandul la o iesire - cand si unde ramane de stabilit. poate o facem cu mai multe triumph-uri. dat un semn daca va tenteaza. asfalt uscat Mesaj completat revin cu ideea cu iesitul de incalzire azi la arc sa ne mai cunoastem astia cu 3 cilindri. se baga cineva ? eu m-as duce pe la un 5.30 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salut! Ma puteti ajuta cu un sfat, doua la achizitionarea unui Speed Triple 955i! Ce minusuri are motorul in mod uzual, la ce ar trebui sa ma uit in mod special? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Salut!Ma puteti ajuta cu un sfat, doua la achizitionarea unui Speed Triple 955i! Ce minusuri are motorul in mod uzual, la ce ar trebui sa ma uit in mod special? ...welcome! te referi in mod special la motor? sau motocicleta la modul general? + motor, fiabilitate, optic ca design si calitate, sound, cuplu ... - lumini, oglinzi, consum, pozitia de sezut la >1,85 m ... Editat Martie 22, 2010 de Bimbo's Fighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Ma refer la ce sa ma uit cand se pune problema de cumparat unul, dar, as fi recunoscator si pentru alte sfaturi, tips & tricks, ciclistica, cum te simti in sa etc. Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.