Sari la conținut

Triumph


mihai.mo
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare si la multi ani.

 

 

 

 

Nici eu nu am mai trecut demult pe aici , dar voiam sa va mai zic cate ceva.

 

Am avut o problema cu Sprintul , nu aveam recall-ul facut , pentru linkul de bascula - se pare ca a fost o problema la modelele 2005 - 2007. Cu ajutorul unui amic din UK, am discutata cu cei de la Triumph si mi-au trimis free of charge, prin DHL, piesa care se rupsese. Am semnat un act prin care renuntam la garantia asupra montajului si in cazul in care patesc ceva , nu ii fac pe ei raspunzatori. Ca experienta mi s-a parut super interesanta. Si am fost foarte bucuros ca am gasit intelegere din partea lor. Toate asta s-au intamplat anul trecut .

 

Si tot anul trecut :)))))))))) - si acum ma bufneste rasul - dupa ce am montat linkul am facut cate va plimbari si am reusit sa bubui motorul. Biela de la cilindrul 2 a cedat si a spart blocul motor (se pare ca au cedat suruburile care prindeau biela). Eu eram pe motor si aveam 200 de km/h. Nu stiu alta cauza ...cert este ca mi s-a blocat roata spate , odata cu explozia motorului si a fost destul de fun . Derapaj artistic 50 de m pana sa apas ambreiajul. Si apoi inca 50m ca radeam ca prostul in casca si imi placea senzatia. Am achizitionat un alt motor din UK , 725 lire cu 6000 de mile la bord si ca an 2007. S-a potrivit perfect , in 2 zile a fost montat si cu testul facut. De atunci am mai facut 4000 de km . Transportul la motor a fost mai greu , dar cum am fost bulanos mi l-a adus un amic din uk in 2 zile ( se intampla ca si el sa vina in tara in perioda respectiva)

 

 

Opinie personala: chiar daca am avut incidentul cu motorul , sunt multumit de Triumph Sprint St 1050. Imi plac informatiile care mi le ofera computerul de bord (sunt cam addict de ele ) -vitezata maxima , consum instan , medie consum , km pana la golire rezervor - chiar daca unele sunt orientative. Imi place cum trage motorul si cum accelereaza (pana in 220 e perfect, dupa 220 imi pare ca accelereaza un pic mai greu ). Cu primul motor (cel explodat :))) ) am facut 53000 de km, acum sa vad cat mai fac cu noul motor. In afara de ulei si filtre de ulei nu i-am schimbat nimic , deoarece nu a trebuit.

 

Astept cu nerabdare sa vad testele cu noul Explorer , si daca o sa se construiasca un rezervor suplimentar pentru Tigerul de 800 (sper ca cel de la bmw f800gs - 20 de litri suplimentari cu un pret de 1000 de $)

 

Poate anul asta ne strangem toti la o vb si la o poveste , si asa suntem cam exotici prin Romania.

 

In noul an va urez sanatate si sa va impliniti macar o parte din ce ati propus sa realizati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule,imi pare rau sa aud ce ai patit cu motorul,al meu are 66000 si inca merge brici desi a mancat bataie si forja cat cuprinde.

Insa si al meu mi-a dat bataie de cap,m-a costat vreo 300 de euro o bascula sh si o roata sh pe spate deoarece au cedat prezoanele de prindere a rotii si juca roata pe ax ca un titirez.

Insa nu pot sa-i reprosez asta motocicletei,problema a fost la inceput minora dar din cauza lipsei mele de atentie/bani asupra chestiunii s-a agravat cu timpul.

 

In legatura cu motocicleta pot doar sa ma vait la dificultatea de a gasi piese pentru ea,in special carene sau alte piese din dezmembrari,doar daca le aduci din uk iesi mai ieftin,dar dupa mult stres si cautat.

 

Apropo,stiu ca poate nu ar trebui sa fac reclama,dar am niste piese dubluri de care vreau sa scap achizitionate de-a lungul anilor,poate aveti nevoie le dau ieftin,sunt pentru Triumph Sprint ST 955 si anume :Faruri,oglinda dreapta,parbriz,bord mic de sub parbriz,cadru bord.Le vand sau le dau la schimb pe alte piese pentru aceeasi motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si la multi ani.

 

 

 

 

Nici eu nu am mai trecut demult pe aici , dar voiam sa va mai zic cate ceva.

 

Am avut o problema cu Sprintul , nu aveam recall-ul facut , pentru linkul de bascula - se pare ca a fost o problema la modelele 2005 - 2007. Cu ajutorul unui amic din UK, am discutata cu cei de la Triumph si mi-au trimis free of charge, prin DHL, piesa care se rupsese. Am semnat un act prin care renuntam la garantia asupra montajului si in cazul in care patesc ceva , nu ii fac pe ei raspunzatori. Ca experienta mi s-a parut super interesanta. Si am fost foarte bucuros ca am gasit intelegere din partea lor. Toate asta s-au intamplat anul trecut .

 

Si tot anul trecut :)))))))))) - si acum ma bufneste rasul - dupa ce am montat linkul am facut cate va plimbari si am reusit sa bubui motorul. Biela de la cilindrul 2 a cedat si a spart blocul motor (se pare ca au cedat suruburile care prindeau biela)....nu asta a fost problema, eu cred mai mult ca sigur s-a rupt lantul de distributie...

 

Eu eram pe motor si aveam 200 de km/h. Nu stiu alta cauza ...cert este ca mi s-a blocat roata spate ,

... aha la 200km/h s-a blocat roate spate iar tu ai derapat doar 50+50 m... ceva nu se leaga???

...sti care este distanta de franare la 100 km/h???

 

odata cu explozia motorului si a fost destul de fun . Derapaj artistic 50 de m pana sa apas ambreiajul. Si apoi inca 50m ca radeam ca prostul in casca si imi placea senzatia. Am achizitionat un alt motor din UK , 725 lire cu 6000 de mile la bord si ca an 2007. S-a potrivit perfect , in 2 zile a fost montat si cu testul facut. De atunci am mai facut 4000 de km . Transportul la motor a fost mai greu , dar cum am fost bulanos mi l-a adus un amic din uk in 2 zile ( se intampla ca si el sa vina in tara in perioda respectiva)

 

 

Opinie personala: chiar daca am avut incidentul cu motorul , sunt multumit de Triumph Sprint St 1050. Imi plac informatiile care mi le ofera computerul de bord (sunt cam addict de ele ) -vitezata maxima , consum instan , medie consum , km pana la golire rezervor - chiar daca unele sunt orientative. Imi place cum trage motorul si cum accelereaza (pana in 220 e perfect, dupa 220 imi pare ca accelereaza un pic mai greu ). Cu primul motor (cel explodat :))) ) am facut 53000 de km, acum sa vad cat mai fac cu noul motor.

In afara de ulei si filtre de ulei nu i-am schimbat nimic , deoarece nu a trebuit.

... tocmai asta este problema in afara de filtre si ulei, se mai fac si alte verificari...ex. supape lant de distrib. etc.

Astept cu nerabdare sa vad testele cu noul Explorer , si daca o sa se construiasca un rezervor suplimentar pentru Tigerul de 800 (sper ca cel de la bmw f800gs - 20 de litri suplimentari cu un pret de 1000 de $)

... 1000 de $ Rezervorul sau Motorul?

Poate anul asta ne strangem toti la o vb si la o poveste , si asa suntem cam exotici prin Romania.

...am incercat anul trecut acest lucru si nu am reusit... se pare ca sunt multi doar cu Triumph-uri virtuale pe aici

 

In noul an va urez sanatate si sa va impliniti macar o parte din ce ati propus sa realizati.

 

...@E.Z.rider - nu cred ca ti-au dat ban fara rost...

 

Triumph Motorcycles Factory Film pt1

 

Triumph Motorcycles Factory Film pt2

 

Triumph Motorcycles Factory Film pt3

 

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

bimbo :)) lantul e intreg, am desfacut motorul - din pacate surubul de la biela e forfecat - posibil defect de fabricatie, cine stie .....oricum asta e, am piese ptr inca un motor

 

distanta aia de franare de la 100 km/h pana la oprire definitiva este de aproximativ 50 de metri , in prima secunda pana reactionezi si transmiti informatia de la creier la mana sa ractioneze , faci aproximativ 10 metri ....

 

asta cu triumph - urile virtuale nu o cred , problema este ca e vb de lene si de sincronizare , cred ca fiecare are ceva de facut ....dar poate poate......speranta moare ultima

 

Omule,imi pare rau sa aud ce ai patit cu motorul,al meu are 66000 si inca merge brici desi a mancat bataie si forja cat cuprinde.

Insa si al meu mi-a dat bataie de cap,m-a costat vreo 300 de euro o bascula sh si o roata sh pe spate deoarece au cedat prezoanele de prindere a rotii si juca roata pe ax ca un titirez.

Insa nu pot sa-i reprosez asta motocicletei,problema a fost la inceput minora dar din cauza lipsei mele de atentie/bani asupra chestiunii s-a agravat cu timpul.

 

In legatura cu motocicleta pot doar sa ma vait la dificultatea de a gasi piese pentru ea,in special carene sau alte piese din dezmembrari,doar daca le aduci din uk iesi mai ieftin,dar dupa mult stres si cautat.

 

Apropo,stiu ca poate nu ar trebui sa fac reclama,dar am niste piese dubluri de care vreau sa scap achizitionate de-a lungul anilor,poate aveti nevoie le dau ieftin,sunt pentru Triumph Sprint ST 955 si anume :Faruri,oglinda dreapta,parbriz,bord mic de sub parbriz,cadru bord.Le vand sau le dau la schimb pe alte piese pentru aceeasi motocicleta.

 

treaba cu pinurile de la raota sa stii ca le-am patit si eu (daca desprea asta zici ) - am comandat unul de la triumph din uk , si in rest am cumarat un ax de pe ebay-ul din uk cu 9 lire . axul era de 955 si eu aveam nevoie doar de pini, asa ca i-am lasat axul unui gagiu din uk cunoscut pe triumphrat .....si mi-am luat pini. piese se gasesc la greu in uk si chiar merita - legat de transport - cel mai mult am platit 50 de lire pe ceva pana in 10 kg si oricum mi-a convenit. bascula se potriveste si de la speed triple asa ca piese sunt din belsug.

post-8033-0-66123600-1327871168_thumb.jpg

post-8033-0-07168500-1327871190_thumb.jpg

post-8033-0-14930000-1327871210_thumb.jpg

post-8033-0-15169400-1327871231_thumb.jpg

post-8033-0-60800800-1327871246_thumb.jpg

post-8033-0-19292700-1327871262_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Speed Triple, King of the mountain!

 

http://www.youtube.com/watch?v=iAL_QjIDYKI&feature=youtu.be

 

 

 

 

post-7137-0-62361100-1329974850_thumb.jpg

 

Am vazut motoru' la Salonul Moto Vancouver

fenomenal...

Editat de foyosu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare oameni buni

 

n-am mai trecut nici eu de multa vreme pe aici spre rusinea mea. vine vremea buna si deja ma mananca palmele sa ies pe strada. sustin si eu ideea de a ne aduna cu trompetele - multi putin cati om fi sa ne cunoastem sa ne bucuram de motoarele astea si sa ne mai ajutam cu idei / surse de piese / sfaturi.

 

despre noutati - si eu caut primele drive teste cu noul explorer de 1200 sa vad cum merge si ce poate. sper ca nu se opresc aici cu motorul asta nou si il transpun si pun viitor sprint sau trophy - cu asta cel putin aparusera poze spion prin uk.

 

sprintul meu din 2008 de-abea a trecut de 28000 km si anul asta simt ca o sa remediez problema asta cu cateva iesiri lungi - cel putin tridays din Austria din iunie daca nu si o tura grecia / turcia.

 

pana atunci vreme buna sa avem cat mai repede si sa ne auzim cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Salut!

De (foarte) curand am si eu un Triumph Street Triple. Asa ca am zis ca e un moment bun si pentru prima postare pe forum. Daca mai sunt si altii, sunt curios ce experiente ati avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am intrat si eu in familia Triumph de doua saptamani. Aveti idee daca este vreun service autorizat Triumph in Romania? Sau care este cel mai apropiat, in caz negativ. In Budapesta stiu ca este, dar as prefera unul mai aproape. Am garantie 2 ani si as prefera sa imi fac reviziile la un service autorizat, daca nu este prea mare deranjul pentru mine. Nu prea as face Cluj-Budapesta dus-intors doar pentru asta de exemplu.

 

KNO3, si eu am tot Street Triple. R, ii drept. Nu am prea avut ocazia sa ma dau prea mult cu vremea asta, dar merge fantastic. Mult mai bine ca SV650S-u ce l-am avut inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu mi-am facut service-ul + schimbat cauciucurile la Street Triple la United Motors in Bucuresti, acum vreo saptamana. Am vazut ca au si Triumph de vanzare, dar nu cred ca sunt dealer oficial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu mi-am facut service-ul + schimbat cauciucurile la Street Triple la United Motors in Bucuresti, acum vreo saptamana. Am vazut ca au si Triumph de vanzare, dar nu cred ca sunt dealer oficial.

Mersi, o sa sun luni sa intreb. In Transilvania oare este ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

hai noroc. am revenit si eu dupa o vreme pe forum. united motors au devenit de anul asta dealeri Triumph. Fac si service la ele - eu doar ce am trecut cu sprintul meu pe la o vizita. Cu piesele ... vad ca si lor inca le e mai greu. Am cerut o cotatie pt un kit de lant si nu s-au descurcat.

 

In rest eu de cand mi l-am luat in 2008 - culmea @leibnizster de la defunctii Motoland din Cluj - mi-am facut tot ce aveam de schimbat la niste prieteni pasionati cu un garaj moto in Bucuresti. Slava domnului nu am avut nevoie de nimic in afara de reviziile uzuale. Acum ma bate gandul sa ma apuc de un proiect mai serios de upgrade - furci, evacuare, motor. Sau sa o dau si sa-mi iau altceva dar e atat de dificila alegerea incat tare mi-e ca raman cu trompeta si-mi bag banii in modificari.

 

Poate incet incet inviem topicul asta si ne adunam si noi la o intalnire / bere odata.

 

Pana atunci asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu curios cate Triumphuri sunt in Bucuresti - pana acum am vazut vreo 3 (in afara de al meu).

Editat de KNO3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma roade si pe mine un Street triple 2009-2011. Poate cineva sa ma lamureasca din proprie experienta daca merita cumparata varianta R in loc de standard? Sunt incepator btw, si imi place o frana buna pe moto, iar R cica vine cu frana montata radial si 4 pistoane fata de 2 pt standard.

 

Merci

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am versiunea standard iar franele sunt deja destul de violente daca nu le folosesti cu atentie. Nu mi s-a parut ca ar avea nevoie de frane mai puternice.

Nu am mers pe versiunea R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am reusit sa fac test ride pe o varianta R. Vreau sa spun ca m-am documentat despre motocicleta timp de luni de zile, si, intr-o anumita masura, am stiut la ce sa ma astept. Insa am fost total surprins de calitatea ei. Recunosc ca sunt usor de impresionat, prima data cand m-am urcat pe o motocicleta a fost acum 2 luni de zile, iar moto pe care am facut scoala a fost un Er-6n, care desi a fost foarte apriga, biata moto a fost cam abuzata de elevi.

Foarte surprins am fost sa vad cat de usor e de aplecat in viraje, moto avea cam 180kile cred, rezervorul aproape gol,martorul rezervor s-a aprins cand m-am intors inapoi cu ea la dealer. Frana fata care nu necesita mai mult de un deget pentru operare insa mai presus de toate motorul, foarte previzibil si lin, pana tragi de manson si treci de 6000rpm si urla inapoi la tine ca un animal turbat. Eu unul sunt vandut. Singura dilema pe care o am e gri mat sau negru cu jante aurii? :huh:

 

post-29419-0-41182900-1377257406_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in Bucuresti la United Motors, au si Triumph. Sau iti comanzi online (eu asa am facut) si am primit piesele in cateva zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in Bucuresti la United Motors, au si Triumph. Sau iti comanzi online (eu asa am facut) si am primit piesele in cateva zile.

un link ceva sar putea ...nu e ptr mine este ptr un prieten care sa pricopsit cu un speedtriple din 2009...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...