diadri Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 salut, am si eu un xj din 97, si caut de ceva vreme un bord pentru ea.....de preferat second hand...e mai ieftin.....unde gasesc, caut de un an, si nimic...nicaieri. astept si eu un raspuns pe e-mail: florin.adri@gmail.com mersi....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
site83 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 (editat) eu am un xjde 600 s din 91 si sunt foarte multumit de aceasta motocicleta dar am 2 probleme : -se aud tacheti cand este incinsa tare(are ulei motul semisintetic 10-40 iar in carte este recomandat 20-40 ) -si cand o pornesc urac turatia la 3000 si dupa aia scade pe la 1500 si dupa aia iar urca (asta nu cred ca este grav ) vrea cineva manual de reparatie ptr xj600s Salut 1 cu tachetii si eu stau in dubiu dc.trebuie reglati... sau poate ca mai bine nu.. 2 pentru a doua problema incearca sa dai relantiul mai jos... sub carburatoare (la mijol este o rotita metalica (are si un arc)) la 900-1100 de ture... la mine asa s-a rezolvat - poate ai noroc eu as vrea manualul... o zi buna Editat Martie 5, 2008 de site83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 la diversion nu se regleaza tachetii, jocul se regleaza prin schimbarea pastilelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 da-mi adresa de messenger si iti trimit eu manualul Haynes, care ...la rândul meu si eu il primii de la un motorist de pe aici de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 (editat) da-mi adresa de messenger si iti trimit eu manualul Haynes, care ...la rândul meu si eu il primii de la un motorist de pe aici de pe forum. Salut! manualul "haynes" e special? eu am 3 manuale digitale, doua format pdf (unul cu chestii generale si altul de service, cu detalii la fiecare surub) si unul in imagini in limba franceza (diferit de cele 2). trimite-mi si mie te rog la adresa zamolxed@yahoo.com, ca sunt curios daca e diferit de ce am eu. PS - asta seara mi0-am pornit si eu motorul ce bucurie sper ca in cateva zile sa ii rezolv itp-ul Toate bune, Adi LE - cunoasteti pe cineva ce ofera servicii de transport moto in bucuresti? Ca nu stiu cum sa-mi duc animalul la ITP. incerc sa caut pe site, dar serverul raspunde foarte greu. Editat Martie 5, 2008 de zamolxed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 pt zamolxed si site83 ... am acel manual de la Jonh paul, tot de aici de pe forum. Problema e ca vreau sa va transmit acel pdf dar e ff mare,nu se poate decat pe messenger sa il descarcati. V-am dat mesaj...deci stiti cum ma gasiti..in general sunt permanent pe mess de la ora 20-22. Numai bine! --- Mesaj completat în 05 Mar 2008 22:14 -------------motoreta mea ...scrie in cartea ei de identitate ca are puterea de 37kW...Ce inseamna asta?Cati cai putere??cumva 50??ca ma uitam pe siteul www.mobile Âşi in paranteza scria la puterea de 37kW 50PS. de la ce vine PS?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Cu toate ca nu mai am Diversion inca citesc topicul acesta pentru ca mi-a ramas in suflet motorul asta... Si pentru ca fiecare vine cu sfaturi si idei am sa va spun si eu cum am rezolvat o problema legata de pastilele de la culbutori. Eu bagam de obicei benzina fara plumb 95 de la petrom (fiind cea mai accesibila benzinarie din Mangalia) si la un moment dat au inceput sa zornaie pastilele de reglaj de la supape in draci. Si facea chestia asta pana se incalzea motorul. Zornaitul asta m-am pus pe ganduri rau de tot si incepusem sa-mi fac planuri pentru a schimba pastilele. Intr-o zi am fost la Selgros cu un alt prieten motociclist si ne uitam la aditivi pentru benzina. Am cumparat un aditiv de la 2+2 pentru curatarea supapelor sa vedem si noi daca are vreun efect. Am facut plinul am bgat aditiv si i-am dat un cox (6-8000 ture ) pana la Mangalia - noi fiind in Agigea. A doua zi am mai facut un drum pana in Vama si in urmatoarea dimineata cand l-am pornit surpriza: nu mai zornaia deloc... Concluzie: calamina depusa pe supape s-a curatat ceea ce a determinat urcarea supapei mai sus - respectiv eliminarea distantei formate din cauza calaminei intre supapa - pastila - culbutor. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khael Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) motoreta mea ...scrie in cartea ei de identitate ca are puterea de 37kW...Ce inseamna asta?Cati cai putere??cumva 50??ca ma uitam pe siteul www.mobile şi in paranteza scria la puterea de 37kW 50PS. de la ce vine PS?? Yamaha XJ 600S ------------------- 37kW - 50 cai 45kW - 61 cai In conditii de mers in oras, pana la intrarea pe rezerva, cam cat va tine un plin? In conditiile astea mai friguroase dimineata, cu incalzit si restul m-a scos pe la 7%. Imi pare cam mult, daca-l compar cu Ford-ul Ka, care are motor de 1.3 si scoate 6,5... Personal ma asteptam la macar 250km, dar poate ma insel. Editat Martie 6, 2008 de Khael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Yamaha XJ 600S ------------------- 37kW - 50 cai 45kW - 61 cai In conditii de mers in oras, pana la intrarea pe rezerva, cam cat va tine un plin? In conditiile astea mai friguroase dimineata, cu incalzit si restul m-a scos pe la 7%. Imi pare cam mult, daca-l compar cu Ford-ul Ka, care are motor de 1.3 si scoate 6,5... Personal ma asteptam la macar 250km, dar poate ma insel. fordul KA scoate 6.5 in oras? interesant da, divi se invarte la consum intre 6 si 7 in oras. la drum lung la 4. Cel putin al meu. Acuma nu stiu daca in ecuatia consumului se pune si starea bujiilor, starea uleiului si calitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Yamaha XJ 600S ------------------- 37kW - 50 cai 45kW - 61 cai In conditii de mers in oras, pana la intrarea pe rezerva, cam cat va tine un plin? In conditiile astea mai friguroase dimineata, cu incalzit si restul m-a scos pe la 7%. Imi pare cam mult, daca-l compar cu Ford-ul Ka, care are motor de 1.3 si scoate 6,5... Personal ma asteptam la macar 250km, dar poate ma insel. Da... va scoate KAka-ul 6,5 % da' nu scoate 6,5 sec de la 0 la suta. Si asta e tot ce conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khael Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 (editat) fordul KA scoate 6.5 in oras? interesant da, divi se invarte la consum intre 6 si 7 in oras. la drum lung la 4. Cel putin al meu. Acuma nu stiu daca in ecuatia consumului se pune si starea bujiilor, starea uleiului si calitatea lui. In ceea ce priveste Ka-ul sunt sigur ca e foarte important si stilul de mers. Ca la orice masina de altfel. La moto, am sa ma pronunt de maine. Peste o ora imi iese din service cu bujii noi, ulei nou si carburi curatate si sincronizate. Refac consumul dupa. La ultimul plin am trecut pe rezerva dupa 192 km. Da... va scoate KAka-ul 6,5 % da' nu scoate 6,5 sec de la 0 la suta. Si asta e tot ce conteaza. Funny, dar nu neaparat elocvent. Nu sunt "rider" nebun dupa viteza / top speed / 0-100. Imi plac motocicletele, imi place sa o conduc si sa ma plimb ore in sir cu ea. Si imi place sa fie echilibrata din mai multe puncte de vedere, stabila, fiabila, fara "explozii de personalitate", cu un consum bun si putere atunci cand am nevoie de ea. M-am inteles perfect cu ea ca incepator si asta conteaza foarte mult. Ca sa nu mai spun ca in 2-3 saptamani am intalnit la imbecili pe soselele capitalei de imi multumesc ca nu am testat pe ea alea 6,5 secunde de care spui. Probabil ieri m-as fi urcat cu ea intr-o duba pusa vertical pe 2 benzi daca plecam asa de la semafor. Cu acelasi numar de cai si o greutate de cel putin 6 ori mai mare decat XJ ajunge la 100 in ~14 secunde. Pentru o masina ieftina, compacta, de oras, este chiar ok. Editat Martie 7, 2008 de Khael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Desi Diversionu cred ca e cea mai economicoasa motoreta 4L de 600 cc ca si consum de benzen... un 7 % in oras (mai ales in Bucale si pe frigu asta) nu mi se pare exagerat. Depinde si de trafic si de stilul de condus. Poate ca tu traiesti cu impresia ca mergi incet si "la consum" dar defapt o tii subturat si ii dai reprize "din pivnita". Asa consuma mai mult decat daca i-ai da bucati. Comparatia cu masina nu e deloc elocventa. Sau tu ai la Ka 4 carburatoare si 11 mii de ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
docsilviu Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Va salut!! Sunt un nou posesor de Yamaha XJ 600 (Am luat-o ieri). In materie de motociclete sunt total incepator (carnetul l-am luat anul trecut). Ca si motociclete conduse am la activ un BMV (pentru 10 minute ) si o Jawa 350 pentru vreo 2-3 zile. Am citit aici pe forum tot felul de dezbateri despre uleiul folosit. Eu am luat motocicleta din Germania si mecanicul mi-a spus din start ca trebuie sa pun in ea ulei 10W40 si nu altul. Cartea tehnica este in germana...limba pe care o cunosc intr-o anume masura, numai ca termenii tehnici ma cam depasesc. Asa ca v-as ruga daca aveti vreo carte tehnica in engleza sau romana v-as ramane profund recunoscator. Intrebare stupida de incepator: am o vaga impresie: motorul nu merge perfect rotund la relanti (nu "toarce perfect"). Este ceva normal la motoarele de motociclete sau trebe sa verific cate ceva la ea? Are toate reviziile facute, uleti schimbat, totul ok la ea..este din 97 si are 18.400 km la bord. Pretul a fost 1900 Euro. Ceva sfaturi suplimentare (alea legate de pornire, incalzire motor, etc) le-am lecturat! Multumesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Va salut!! Sunt un nou posesor de Yamaha XJ 600 (Am luat-o ieri). In materie de motociclete sunt total incepator (carnetul l-am luat anul trecut). Ca si motociclete conduse am la activ un BMV (pentru 10 minute ) si o Jawa 350 pentru vreo 2-3 zile. Am citit aici pe forum tot felul de dezbateri despre uleiul folosit. Eu am luat motocicleta din Germania si mecanicul mi-a spus din start ca trebuie sa pun in ea ulei 10W40 si nu altul. Cartea tehnica este in germana...limba pe care o cunosc intr-o anume masura, numai ca termenii tehnici ma cam depasesc. Asa ca v-as ruga daca aveti vreo carte tehnica in engleza sau romana v-as ramane profund recunoscator. Intrebare stupida de incepator: am o vaga impresie: motorul nu merge perfect rotund la relanti (nu "toarce perfect"). Este ceva normal la motoarele de motociclete sau trebe sa verific cate ceva la ea? Are toate reviziile facute, uleti schimbat, totul ok la ea..este din 97 si are 18.400 km la bord. Pretul a fost 1900 Euro. Ceva sfaturi suplimentare (alea legate de pornire, incalzire motor, etc) le-am lecturat! Salut! Bine ai venit in randul posesorilor de XJ 600. Si eu ca si tine sunt la fel de incepator. Pot sa iti spun ca pretul dat pe motor e foarte bun, eu m-am grabit in decembrie cand am achizitionat XJ ul meu..adica..am dat cam mult. Tipul care aducea motoare din Italia a adus-o la el acasa..mai multe..fara sa fac eu comanda.Eu m-am dus..am vazut..am mai fost cu un prieten ..mi-a placut si am batut palma pt 2300 euro, bani in care intrau...el platea contractul de vanzare cumparare :- 25 RON - el se ocupa sa ii faca RAR ul si de transportul motorului vreo 80 de km unde se face Rar ul...adica la Galati,eu fiind din judetul Galati,la 78 km - banii..neavand sa ii dau toti odata ii dau in 3 transe, adica pe parcursul a 5 luni...tipul a acceptat. Totusi..daca mai negociam,poate o scoteam la 2150 euro..mai ales ca fata de decembrie euro s-a scumpit mult. Mai jos nu lasa.Si eu incepator...si ala care avea motor tot Yamaha..a spus ca face..Motorul..m-am uitat pe acte.. era fabricat in 1994 insa inmatriculat in Italia prima data pe 27 septembrie 1995..deci..1 an a stat in magazin si cumparat de unu Roberto prin octombrie 1995. motorul are la kilometri 24580 km cand am adus-o. in rest..de ulei,filtre,etc..nu stiu nici eu..deocamdata prin primavara..la Paste voi schimba uleiul,filtrul..pana atunci nu merg cu ea.. deci..cred ca ai dat bine tare pe ea..sa o calaresti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
docsilviu Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Multumesc de primire.... Intr-adevar pretul si mie mi s-a parut destul de acceptabil. Eu fiind incepator nu am cautat o anume tip de motocicleta si m-am uitat asa in general la preturi, modele, etc. Ceea ce era sigur era ca nu vroiam o motocicleta de viteza ci una mai de street. Celelalte motociclete de la hendler era destul de scumpe, dar si anul de fabricatie erau toate pesta anul 2000. in ce priveste consum, etc, voi revenii cu detalii dupa ce mai parcurg ceva km. Incerc sa pun si poza, sper sa mearga.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Multumesc de primire.... Intr-adevar pretul si mie mi s-a parut destul de acceptabil. Eu fiind incepator nu am cautat o anume tip de motocicleta si m-am uitat asa in general la preturi, modele, etc. Ceea ce era sigur era ca nu vroiam o motocicleta de viteza ci una mai de street. Celelalte motociclete de la hendler era destul de scumpe, dar si anul de fabricatie erau toate pesta anul 2000. in ce priveste consum, etc, voi revenii cu detalii dupa ce mai parcurg ceva km. Incerc sa pun si poza, sper sa mearga.... Salut, bine ai venit! felicitari pentru achizitie. din cate am observat, motorul XJ nu toarce la relanti ca la o masina, cel putin cat e rece. Apoi, o alta particularitate este un huruit ce il poti auzi cu motorul pornit, in Neutral. Dispare cand strangi ambreiajul. Despre aspectul asta s-a mai scris pe acest topic... SI o alta faza este o vibratie in jurul a 4000 rpm. in rest, ma inteleg cu ea excelent. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 am si eu o intrebare... trebuie sa curat lantul si sa il sprayez... cineva mi-a spus ca nu trebuie sa il curat cu benzina ca ii mananca niste garnituri si sa folosesc gazolina, pe care sa o dau cu o pensula.... deci..ce imi recomandati? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) Va salut pe toti ! Maine vreau sa cumpar o Yamaha XJ 600 model 92 cam asa arata : /index.php?...t&id=119795 , doar ca are si carena pe far ( dreptunghiular ) am fost azi am testat-o , motorul merge destul de bine dar are cateva probleme : 1 . Picura ulei pe langa garnitura capacului de la culbutori . 2. Oglinda stanga sparta 3. Maneta ambreiaj rupta ( doar varful , se poate utiliza ) . Cat costa o garnitura si de unde as putea cumpara asa ceva ? Dar o maneta ambreiaj ? oglinzi ? La ce trebuie sa ma mai uit avand in vedere ca inca nu am dat banii pe ea ? E cam veche dar arata destul de bine.La km pe kilometraj nu ma uit sunt sigur ca au fost " aranjati " ( are cam 29 mii km ) Imi doresc acest model ptr ca sunt incepator si nici bani prea multi nu am de investit. Va multumesc in avans pentru eventualele raspunsuri. Editat Martie 9, 2008 de costinradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 am si eu o intrebare... trebuie sa curat lantul si sa il sprayez... cineva mi-a spus ca nu trebuie sa il curat cu benzina ca ii mananca niste garnituri si sa folosesc gazolina, pe care sa o dau cu o pensula.... deci..ce imi recomandati? Multumesc Poti incerca si cu motorina; multa lume asta foloseste. Cu cat este mai putin "uscata", cu atat mai bine. Fata de benzina, ataca acele garnituri mult mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Va salut pe toti ! Maine vreau sa cumpar o Yamaha XJ 600 model 92 cam asa arata : /index.php?...t&id=119795 , doar ca are si carena pe far ( dreptunghiular ) am fost azi am testat-o , motorul merge destul de bine dar are cateva probleme : 1 . Picura ulei pe langa garnitura capacului de la culbutori . 2. Oglinda stanga sparta 3. Maneta ambreiaj rupta ( doar varful , se poate utiliza ) . Cat costa o garnitura si de unde as putea cumpara asa ceva ? Dar o maneta ambreiaj ? oglinzi ? La ce trebuie sa ma mai uit avand in vedere ca inca nu am dat banii pe ea ? E cam veche dar arata destul de bine.La km pe kilometraj nu ma uit sunt sigur ca au fost " aranjati " ( are cam 29 mii km ) Imi doresc acest model ptr ca sunt incepator si nici bani prea multi nu am de investit. Va multumesc in avans pentru eventualele raspunsuri. Asta e cel mai reusit model de xj...Depinde ce intelegi prin"picura ulei"...29000 are doar daca a luat-o km de la capat Depinde cati bani treb sa dai pe ea...Eu am un xj si sunt f multumit de el...Asta e cel mai reusit model Aprop...daca zici si de unde esti poate iti recomand pe cineva care sa te ajute cu "problemele" postate mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 salutare Costin! e cam vechi modelul, nu cred ca are doar 29000 km.Motocicleta e inmatirculata la noi?Sau e adusa din Occident? Cat vrei sa dai pe ea? Uita-te si la pinion sa vezi cat de uzat e. E bine sa nu te grabesti,daca esti din Bucuresti,gasesti aici amici care ar putea merge cu tine sa isi dea o parere... Nu te grabi.... mai asteapta. Festina lente, ca pana la urma sunt banii tai. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 (editat) so .... sunt proaspat posesor de XJ 600 motorul e in stare nesperat de buna . nu imi fac iluzii despre numarul de km parcursi. acte la ea : brief mare + mic act de vanzare cumparare intre handler si tipul care a adus-o . daca cineva ma poate sfatui cum sa fac astfel incat sa nu mai fac acte cu cel care a adus-o ....adica sa apar ca eu as fi adus-o ...raman indatorat ptr sfat . am de schimbat : - maneta ambreiaj - garnitura de la capacul culbutorilor am de cumparat : casti , imbracaminte adecvata . Any hints ? Editat Martie 10, 2008 de costinradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 deci pana la urma imbatat de entuziasm ai luat motorul!ei,atunci sa fie intr-un ceas bun. Cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 deci pana la urma imbatat de entuziasm ai luat motorul!ei,atunci sa fie intr-un ceas bun. Cat ai dat pe el? fix 1000 EURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 (editat) so .... sunt proaspat posesor de XJ 600 motorul e in stare nesperat de buna . nu imi fac iluzii despre numarul de km parcursi. acte la ea : brief mare + mic act de vanzare cumparare intre handler si tipul care a adus-o . daca cineva ma poate sfatui cum sa fac astfel incat sa nu mai fac acte cu cel care a adus-o ....adica sa apar ca eu as fi adus-o ...raman indatorat ptr sfat . am de schimbat : - maneta ambreiaj - garnitura de la capacul culbutorilor am de cumparat : casti , imbracaminte adecvata . Any hints ? bai e fix ca a mea. luna asta a implinit 70 de mii de km, din care 40 impreuna. merge si merge...nu consuma ulei, problema vesnica cu uleiul de la capacul de culbutori, apare doar cand e incinsa bine. inainte sa schimbi garnitura verifica sa fie capacul perfect plan, altfel o schimbi degeaba. recomand cu caldura slapi brisgestone bt45, orice altceva e gresit pt tipul asta. iar eu am dat masca aia jos, ca era nesimtit de mare si urata. da un mesaj daca ai nelamuriri sau probleme, de doi ani cunosc destul de bine modelul asta si sigur pot ajuta. doua obiectii am: 1. modifica la profil, modelul tau este 51j , nu divesion. diversion este surata ei mai tanara, dar care are doar 61 de cai. noi avem 73 2. este foarte posibil kilometrii sa fie reali 29 de mii. spoilerul acela de la galerii, care mie/mi lipseste se rupe dupa aprox 50 de mii de km de la virbratii. al tau pare perfect, deci ori e pus altul, ori motoreta chiar mai mult a stat. daca vrei sa te bucur mult timp de ea, si 150 de mii de km chiar nu e ceva nemaipomenit pt modelul asta, nu trece de 5000 de ture primii 20 de km pana se incalzeste. asfalt uscat! Editat Martie 11, 2008 de crazyahmed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.