biancocelleste Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Doruletule, lasa tata gumele asa cum sunt ca nu sunt puse degeaba asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Doruletule, lasa tata gumele asa cum sunt ca nu sunt puse degeaba asa. riight, sa-si puna cum scrie in talon.... not! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 stie cineva cit trebuie sa fie nivelul benzinei la carb pentru yamaha xj 600 an 98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 salut... de curand am o yamaha xj 600 4LX anul 1997 .Am o problema se aude o bataie la cutia de viteza sau la ambreaj , la turatie mica se aude cel mai tare dar daca trag ambreajul sau daca sta in turatii mai mari nu se mai aude .Ce ar putea fi? toate fac asa, nu-i problem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 k multumesc .mai am problema si cu turatia dupa ce se incalzeste motorul imi sta la 3000 de ture .E normal ? nu, relantiul trebuie sa fie cam la juma fara soc si cu motor cald. la 3k iti sta cu soc tras sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorulet_stancu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am fost azi la RAR pentru autentificare si am pus si o intrebare despre cauciucuri, concluzia este ca trebuie sa cer documentatie de la Yamaha care sa ateste ca pe modelul meu se pot monta cauciucurile pe care le am eu puse deja pentru a le putea trece si pe carte si talon. Acum le am de 150/70 H17 pe spate si 110/70 H17 pe fata. Sincer nu stiu cum o sa o rezolv sa nu am probleme si sa nu dau amenzi. Ideea e ca am cauciucurile foarte bune si nu imi vine sa le schimb, dar daca nu am solutie o fac si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Acum le am de 150/70 H17 pe spate si 110/70 H17 pe fata. sigur zici bine ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorulet_stancu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 da, le-am verificat azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Poate ii ceva greseala la mijloc. eu am 110/80 x 17-fata si 130/70 x 18- spate,in talon si nam auzit pe cineva sa aiba altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) atunci n-ai xj600s ... diversion are 18 pe spate. sau ai roata de la altceva pe spate. Editat Martie 12, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorulet_stancu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 da diversion este, dar cat am cautat pe net nu am gasit specificatii nici ca in cartea ei, nici ca pe cauciucurile pe care le are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) atunci n-ai xj600s ... diversion are 18 pe spate. sau ai roata de la altceva pe spate. Probabil are 150ul pus pe un rim de YZF600 (ala e de 17). Merge. Editat Martie 13, 2013 de maniakz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 daca ai roata originala de la YAmaha at e de 18" si teoretic ar trebuii sa ai 130/70 pe spate. Sunt multi care pun mai lat ca cica se tine mai bine in curbe. La RAR e asa si asa... daca nu observa, bine... daca da, nu te trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 va cer o parere : ajungand azi in targ Vitan , am gasit niste proiectoare dragute la 70 ron perechea , unde ma sfatuiti sa le montez ? ma gandeam la 2 locuri pe care le-am subliniat in foto atasate , voi ce ziceti ? acum vreun an Jadeu spunea ca-si va monta proiectoare dar el nu e in tara de obicei . a montat careva la Diversion ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 aoleeeeeeeeeeeeeeeeeu nea vitore.....termina cu tigania frate! lasa diva asa cum a facuto jponezu nu o impopotzona cu shituri chinezesti luate din vitan. si unde mai pui ca o sa ai numa probleme cu ele ca se ard ccturile ealea d becuri intruna dar....daca tie-ti pace ...dai gauri man. spor la treaba :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 aoleeeeeeeeeeeeeeu nea vitore...c evrei sa faci??din vitan zici??? uita man.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 salut ! Pentru Paul. O problema asemanatoare am si eu cu carburatia ,am duso la mecanic si a zis ca problema se datoreaza clapetelor de acceleratie ,care spune el ca in timp ele se ovalizeaza si trag aer fals.La mine,cand stau la semafor,se tureaza pana pe la 2000 de ture (scoasa din viteza)iar cand introduc in preapta 1 si eliberez aceleratia coboara la loc in 1500 de ture. Ce poti sa faci, e sa reduci relantiul cand motorul este incalzit bine (stiu ca trebuie sa stea intre 1000 si 1500) sa nu reduci relantiul prea mult ca o sa porneasca greu.Eu fac un echilibru vara si iarna intre pornire si motor cald.Sper ca ai inteles. Nu stiu cum sa las un nr. de tel.sa vorbim sa ma fac inteles.Eu incerc sa gasesc o rampa de carburatoare mai buna.Motoru e din 96 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Nu stiu cum sa las un nr. de tel.sa vorbim sa ma fac inteles. Apesi "Reply to this topic", cauti in agenda numarul de telefon ( de regula este trecut la "Eu" sau "Numarul meu"), apoi cauti cifrele pe tastatura, vezi ca is deasupra literelor (nu te complica cu alea din dreapta, in alea bati de la 100 de posturi in sus), le apesi in ordinea in care le vezi si pe ecranul telefonului si apoi apesi butonul "Post" Sper ca ti-am fost de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 23, 2013 Admin Share Postat Martie 23, 2013 va cer o parere : ajungand azi in targ Vitan , am gasit niste proiectoare dragute la 70 ron perechea , unde ma sfatuiti sa le montez ? ma gandeam la 2 locuri pe care le-am subliniat in foto atasate , voi ce ziceti ? acum vreun an Jadeu spunea ca-si va monta proiectoare dar el nu e in tara de obicei . a montat careva la Diversion ? Ar putea merge montate foarte bine in ambele puncte, linga motor nu cred ca se incing, le poti face un suport sa stea mai departe de el. Daca nu are cine sa-ti faca suportii te trimit eu la cineva meserias. Idem si cu montajul la partea electrica.. aoleeeeeeeeeeeeeeeeeu nea vitore.....termina cu tigania frate! lasa diva asa cum a facuto jponezu nu o impopotzona cu shituri chinezesti luate din vitan. si unde mai pui ca o sa ai numa probleme cu ele ca se ard ccturile ealea d becuri intruna dar....daca tie-ti pace ...dai gauri man. spor la treaba Sa stii ca gasesti si in targ lucruri bune. Ca idee, eu le-am luat pe ale mele tot de acolo, decit ca m-au costat mai scump, 150 lei perechea. Din dural, cu lupa, le am de doi ani pe motor si nu am probleme: Sunt copiate foarte bine dupa Hella Micro De Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 merci Luigi , lumea e reticenta uneori la targul Vitan , multi cred ca-s numai vechituri acolo , de fapt la domeniul auto sunt nenumarate magazine cu preturi de site ! cand fac asigurare la xj te caut sa le monteze cineva electric ca la carte sa n-am surprize . m-am decis la pozitia 2 , pe carene risc sa nu se mai vada semnalul , am luat niste becuri "albe " ca xenon (h4 parca) . pana atunci fac si saua mai confortabila si ma dau cu Burgmanul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2013 Admin Share Postat Martie 24, 2013 Ai grije si unde le amplasezi, in general proiectoarele se pun in interiorul crash barurilor sau sub faruri, altfel in cazul in care scapi mobra sa nu le faci pilaf.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 n-am luat in calcul sincer si o cadere , macar sa se faca praf doar proiectoarele , am atasat o poza cu becurile ce le-am schimbat inainte de montaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2013 Admin Share Postat Martie 24, 2013 Alea cu led sunt fix/pix, mai mult ambientale, daca vroiai lumini iti puneai xenon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Donez pinion mare( foaie) 48 dinti de diva 600.noua!!! Vind contact complet frina picior diversion 600...0723325611 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salut, de anul trecut sunt posesor de diversion 600 s din '95 4lx si as avea nevoie de ceva sfaturi in legatura cu o problema, fiind incepator si in ale mecanicii si ale motoarelor. Problema este ca cilindrul 4 nu functioneaza in parametrii normali, adica, afuma bujia, evacuarea este doar calda nu fierbinte, plus ca daca stai in spatele ei te pisca ochii de mori, dar daca scot putin pipa din bujie cat sa faca un arc electric intre ele pret de cateva secunde, cilindrul isi revine ca prin minune. Am incercat sa o iau prin eliminare si am curatat si sincronizat carburatoarele, am pus bujii noi, fise noi, curatat si masurat pipe( intre 9,3 si 10,2 kohm), schimbat cui pontou, masurat nivelul de benzina in camera carburatorului(5mm peste semnul de pe capac, la limita). Ce nu i-am facut este testul de compresie si reglat valvele. Precizez ca porneste la prima cheie chiar daca a stat 1 saptamana, dar , in 3 pistoane si nu papa nici ulei, asa ca va rog sa va dati si voi cu parerea ca eu nu stiu ca sa-i mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.