Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Oameni buni, o intrebare: vi s-a intamplat sa mergeti subturat, lejereanu pe la 3k-4k de ture si sa nu va incarce alternatorul?

La mine e a doua oara si deja ma intreb daca nu cumva motorul meu are probleme cu incarcarea.

De fapt a fost cam asa: mers lejer, totul ok - a doua zi cand sa pornesc bateria goala, repet, de doua ori mi-a facut faza asta.

Dk merg cu peste 4,5k ture nu am nici un fel de problema cu incarcarea. Io acu am citit ca alternatorul incarca in parametrii normali de la 5k ture, da nici chiar asa...

 

 

PS Azi ma duc cu metroul la scarbici :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni, o intrebare: vi s-a intamplat sa mergeti subturat, lejereanu pe la 3k-4k de ture si sa nu va incarce alternatorul?

La mine e a doua oara si deja ma intreb daca nu cumva motorul meu are probleme cu incarcarea.

De fapt a fost cam asa: mers lejer, totul ok - a doua zi cand sa pornesc bateria goala, repet, de doua ori mi-a facut faza asta.

Dk merg cu peste 4,5k ture nu am nici un fel de problema cu incarcarea. Io acu am citit ca alternatorul incarca in parametrii normali de la 5k ture, da nici chiar asa...

 

 

PS Azi ma duc cu metroul la scarbici :)

 

 

Salut , nu cred ca este normal. si eu am mai mers pe la 3k-4k si nu am patit asa ceva... deci ai nevoie de un electrician sa vada ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dk merg cu peste 4,5k ture nu am nici un fel de problema cu incarcarea. Io acu am citit ca alternatorul incarca in parametrii normali de la 5k ture, da nici chiar asa...

Incarca si la relanti... mai greu dar incarca... am avut si eu probleme acum 2 ierni cu bateria si o porneam impinsa sau cu curent si o lasam dupa aia sa incarce la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Yamaha xj 750 stare buna,ulei+filtru schimbat,bujii noi,pompa de frana schimbat,carburatoare reglat,bord computer.pret negociabil.Tel:0753461067

post-37568-1271572916_thumb.jpgpost-37568-1271572906_thumb.jpgpost-37568-1271572891_thumb.jpgpost-37568-1271572866_thumb.jpgpost-37568-1271572853_thumb.jpgpost-37568-1271572843_thumb.jpg4.JPG]post-37568-1271572947_thumb.jpgpost-37568-1271572937_thumb.jpgpost-37568-1271572926_thumb.jpgpost-37568-1271572878_thumb.jpg

Mesaj completat

 

Am uitat anul fabricatiei si km....1982,92000km

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Către userul memphis, mai ai piese pt.diva, respectiv amortizorul central?

 

Băieți, da greu mai scrieți pe aici, bandiții Âşi tedemiÂştii ne iau cu fulgi cu

tot! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai noi nu avem probleme cu mobra , deci nu avem de ce sa scriem :moron:

Mesaj completat

p.s. userul @manci avea un Diversion la dezmembrat , ia legatura cu el . Bafta :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Către userul memphis, mai ai piese pt.diva, respectiv amortizorul central?

 

Băieți, da greu mai scrieți pe aici, bandiții Âşi tedemiÂştii ne iau cu fulgi cu

tot! :D

 

 

pai noi mancam Km, iar ei tocesc tastaturili, hihihi.

rad io, rad, da tot n-am rezolvat cu incarcarea sub 4k ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut suporti coburi pt Diva, daca n-aveti nevoie careva de ei, am eu.

Asfalt uscat si numa' bine! :D

 

Hi hi, noroc cu asta, multi cauta :laugh: ebay si multa rabdare...

 

mai ales daca vrei si genti si top case e destul de complicat de gasit ceva si ieftin.

 

 

Mesaj completat

Băieți, da greu mai scrieți pe aici, bandiții Âşi tedemiÂştii ne iau cu fulgi cu tot! :laugh:

 

Daca-s mai multi, ce sa faci?

 

Si mai sunt si tradatori pe aici :laugh: da' o fac io si tot n-o dau :o

 

Mesaj completat

Daca tot veni vorba de tdm si cere lumea activitate... dupa vreo 500 de km pe tenere m-am urcat pe tdm... daca nu stiam ca-i in doi as fi jurat ca-i patru in linie... dupa inca vreo 500km m-am urcat pe diversion... prima data am zis, "wow, this is low rider"... dupa aia nu stiam cand si daca aveam motoru' pornit .

 

Comparatii la mers prin oras... cu diversion mergeam mult mai golaneste, mai agresiv. Cu tenere ma simt mai sus, vad peste masini, merg mai cursiv, senzatia de viteza e atenuata de inaltime la care sunt fatza de asfalt. E mult mai misto pe manevere de viteza mica, daca nu ar fi stopuri as face economie la talpa de la ghete... oglinzile de la masinile mici sunt sub ghidon - pacat de inflatia de dube si suv-uri totusi...

 

Pe de alta parte... ceva gen Cheia e mult mai fun pe 4 cilindrii in ture. Nu ca ar fi diversionu' ceva super excitant dar nah. Pe de alta parte, tenere pe drum neasfaltat cu 70kmh = ranjet in casca.

 

Pac-pac-poc vs vzzzzzzzz ... le pastrez pe ambele momentan.

 

Ce pusca are forumu de se plange de prea multe emoticoane???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am ales in oras sa ma dau cu un Suzuki Burgman AN 400 , cutie automata , pozitie comoda in sa , spatiu de depozitare generos , iarna am husa si aparatori de maini , inima imi bate insa tot la Diversion , cu care ies din localitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu visez la asta pe lângă diva...

 

 

Sau iti iei o Diva de 900 si o modifici putin , gen

:) Asfalt uscat 1

post-40195-1274537203_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeule!!!

 

TotuÂşi ce se ascunde în husa din spate?(Pare a fi o roată de ARO...).

 

Cred că ai reuÂşit să-mi scoți Diva de 900 din cap:nu mai pot s-o văd! :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca, liniste pe forum, se pare ca toti XJ-eistii baga kilometri de asfalt! :lol:

 

Yeah, right... azi am vazt ca a mea avea rugina pe discuri deja... luni mere la doftor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca, liniste pe forum, se pare ca toti XJ-eistii baga kilometri de asfalt! :lol:

 

 

Confirm , Ivecoring V1.1 :lol:

post-40195-1275172907_thumb.jpg

post-40195-1275172922_thumb.jpg

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, hai că ies la înaintare cu o problemă : în frână de motor, în tr. a 3-a, între 60-50 km-h, îmi pendulează ghidonul destul de tare (totuÂşi controlabil), roata e umflată la 2 atm., guma mai are viață, în schimb am observat că s-a teÂşit uÂşor pe flancuri, devenind uÂşor ''ascuțită'' pe mijloc...idei, păreri etc.

P.S. ÂŞtiu că trebuie să schimb rulmenții de jug...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine la fel , daca erai din Buc sau eu din Arad mergeam impreuna la un mecanic ! Parca voblaj am inteles p-aici ca se numeste neregula ! Unde ne trimiteti cei ce ati rezolvat problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde pot sa iau si eu rulmenti si semeringuri pentru roata fata la un xj600s din 99.............stie cineva :ok:

 

rulmentii pentru roata sa ii ceri sa fie pentru uzul "auto". de obicei au terminatia C3

cei normali nu rezista nici macar un an de zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...